2018
Dobrodruhové řeší strasti malé vesnice v horách
„Černá kovadlina“ je příjemně se rozvíjející příběh poutníků, kteří se dostali na panství Tibora z Vřesové. Právě včas na slavnosti Slunovratu. Družina ve dvou krátkých navazujících příbězích sleduje dění kolem zemana Tibora, snaží se pro něj zjistit informace o skupince trpaslíků, kteří nedávno přicestovali do kraje a nějak s nimi naložit.
Určeno po hru
Kategorie produktu
Designér
- Pro vkládání hodnocení se musíte registrovat nebo přihlásit
Do pdf sepsané vaření z vody
Jeden z rysů vesnické, resp. nudno-fantasy, je snaha vařit vodu a zatahovat postavy do nesmyslů. Třeba že zeman zjevna nemá vlastní lidi na nejzákladnější úkony správy panství. Dobrodružství, resp. "dobrodružství", je série událostí, které z většiny zaberou sotva scénu, nijak moc nesouvisí (a roztržené na dvě vzájemně naprosto nesouvisející pasáže) a které jsou ještě navíc roztahané na několik dní.
Celé to na mě působí jako když si PJ nic nepřipraví na hru a snaží se narychlo cucat z prstu nějaké události, aby se hráči nenudili. Sepsat to jako modul pro ostatní mi přijde jako naprosto WTF záležitost.
Rozepře o nemovitost :)
Kovadlina je dobrodružství rozčleněné na dvě části. První z nich je jakýsi úvod do hornatého kraje, který vtahuje postavy do děje místní událostí při které je potřeba střežit místní před nebezpečím z lesů. V polovině příběh zpomalí tempo a ponoří hráče do místní politiky a roleplaye s cestujícími postavami. Závěr je vyloženě otevřený i když uvádí hned několik vodítek jak konflikt vyřešit. Ocenil bych trochu rozvést hlavní dějovou linku, u které se očekává, že nastane (tedy asi souboje a vyjednávání).
Handrkování trpaslíků
Trochu chybí uzavření, jde o dva krátké úkoly, které se dá stihnout za jednu hru. Žádný zvrat se však nekoná a modul nechává všechno na vedení PJ.