Hunter: The Vigil

Napsal uživatel Hchkrdtn dne 05.02.2010, 13:07
4
Průměr: 4 (1 hlas)
2008
Hororová hra o lovcích nadpřirozených bytostí

Šestá hra z nového Světa temnoty námětem navazuje na svého předchůdce Hunter: The Reckoging. Podobně jako v ní představují postavy hráčů lovce, kteří prohlédli temnotu okolního světa, přežili to a rozhodli se čelit tomu, co se skrývá ve stínech. Oproti svému předchůdci nabízí Vigil více možností jak hru pojmout, hlavně v ohledu, kým postavy jsou (od osamělé skupinky lovců až po členy náboženských řádů, různých konspirací i vládních agentur určených k boji s nadpřirozenem). Pravidlově je hra oproti hraní normálních smrtelníků rozšířená především v pravidlech pro spolupráci postav a různým frakcím lovců dává přístup k speciálním „darům“ (od relikvií, rituálů až po obskurní hi-tech zařízení).

(Poznámka: Tato hra vyžaduje knihu World of Darkness. Přestože jednotlivé hry z nové série WoD vyžadují tuto základní příručku, bývají fanoušky považovány za samostatné hry, a navíc mají každá vlastní řadu rozšiřujících materiálů. Proto je i v naší databázi klasifikujeme jako samostatné hry.)

Rodina RPG her
Systém
Vydavatel

Související produkty

Průměrné hodnocení Název Vydáno Seřadit vzestupně Kategorie Jazyk
0
Collection of Horrors 2009 Dobrodružství Sbírka konkrétních monster pro použití při hraní Hunter: the Vigil
0
Spirit Slayers 2009 Rozšiřující příručka Informace o lovu vlkodlaků a spiritů.
0
Night Stalkers 2009 Rozšiřující příručka Upíři. Nestárnoucí hrozba a jak se s ní lovci vypořádávají.
0
Horror Recognition Guide 2009 Rozšiřující příručka 15 inspiračních setkání lovců s monstry
0
Blood by Bloody Block 2009 Rozšiřující příručka Příručka o městských teritoriích pro živější a komplexnější setting.
0
Hunter: The Vigil Quickstart (One Year Later) 2008 Dobrodružství Krátké dobrodružství pro seznámení s pravidly a světem Hunter: the Vigil.
0
Witch Finders 2008 Rozšiřující příručka Rozšiřující příručka pro lov mágů, čarodějnic a dalších okultistů.

4

Nejprve jsem si říkal - kdo by chtěl hrát smrtelníka ve Světě temnoty, když takovou postavu může hrát kdekoliv jinde. Hlavním lákadlem mají být přece Upíři a Vlkodlaci a... Jenže pak jsem se začetl a takhle kniha mě dost chytla. Vážně uvažuji, že jakmile dokončím svou upírskou kroniku tak začnu s Lovci. Velkým plusem jsou zjednodušená pravidla pro různé Nadpřirozené protivníky Lovců (aby měli lovci alespoň nějakou šanci). Jen se mi zdá, že Nadpřirozených schopností (Dread powers) je v knize málo (něco kolem 20) a později se tak mohou začít opakovat. Perlička na závěr - v knize se objevuje skupina Lovců (tier 3 - chieron group), kteří si do těla nechávají implantovat "komponenty" svých Nadpřirozených protivníků.