Human 2.0

Vložil(a) Kmotr dne
0
Bez hodnocení
2013
Realistická hra z blízké budoucnosti s hromadou zbraní.

"Human 2.0 je akční papírová RPG hra z blízké budoucnosti. Má jednoduchá pravidla, zaměřuje se především na realistické chování zbraní, absolutní volnost, realismus a svět v roce 2031."

Postava je definována čtyřmi základními atributy (ve hře "statistiky"): Síla, Obratnost, Střelba, Odolnost, Inteligence. Do nich hráč investuje počáteční pool bodů a určují dva odvozené atributy Reakce a Střelba.

Střelba je první ústřední mechanikou, nabývá tří hodnot podle toho zda je střelec, cíl nebo oba v pohybu, kde tělo má 36 oblastí zásahu. Za každého zabitého nepřítele pak postava dostává procentuální bonus k danému typu zbraně. Poměr počtu životů a síly zbraní určuje, že smrt může v některých případech nastat i po jednom zásahu. Zahrnuta jsou pravidla pro dostřel, střelbu dávkou a měření času během střelby .

Druhou mechanikou je Hacking. Cíl Hackingu má určenou obtížnost 1-3. Atribut Hackingu má rozsah 1-9 (začíná na 1 a roste s každým úspěšným hackingem) a je cílem ho na k10 podhodit. S úspěšným použitím je odebrán bod z obtížnosti, s neuspěchem naopak přidán. Kritický neúspěch nastane, když obtížnost naroste na 5 nebo při hodu 0.

Postavy nesbírají zkušenosti a zlepší se pouze ve Střelbě skrze zabití nepřátel, případně skrze lepší vybavení.

Hra obsahuje i základní informace o settingu v podobě Prahy roku 2031, kde je možné zálohovat vědomí, provádět na lidech augmentace a sílí průmyslová špionáž.

V pravidlech je pro Střelbu v příkladech použita desetistěnná kostka, ale hazí se jí dvakrát pro určení procesnt, v mechanikách je tedy uvedena i k100.

Autoři