Nejnovější hodnocení

Aegnor Dračí doupě
2
Legenda, která si již dávno zaslouží odpočinek v pokoji 26.02.2021, 22:06
Aegnor Dread
3
Myšlenka dobrá, ale provedení pokulhává 26.02.2021, 21:33
Winnie Night of Blood
4
Night of rain, mud and suspicion 26.02.2021, 15:06
Vandal Vampire: the Masquerade (1. až 3. edice)
4
Kultovka 26.02.2021, 07:27
Aegnor Dračí Hlídka
1
30 let stará hra 25.02.2021, 21:12
Aegnor Ten Candles
5
Skvělá atmosféra, perfektní podpora žánru 25.02.2021, 12:31
Aegnor Armory
5
Excelentní kniha 24.02.2021, 11:46

Nové přírůstky v databázi

Ravenloft (modul)

Vložil(a) Markus dne 26.02.2021, 17:37
0
Zatím nehodnoceno
1983
Atmosférická strašidelná výprava do upírova hradu

Pod běsnícími bouřkovými mračny se proti prastarým stěnám hradu Ravenloft vyjímá silueta osamělé postavy. Hrabě Strahd von Zarovich shlíží ze strmé skály na vesnici pod sebou. Kousavý studený vítr kolem něj ve tmě víří uschlé listí a vzdouvá mu plášť. Temnotu náhle prořízne blesk a jeho zvuk se odrazí od hradních věží. Strahd je pryč. Půlnoční vzduch naplňuje jen skučení větru – či snad vytí osamělého vlka? Pán hradu Ravenloft má dnes na večeři hosty. A vy jste zváni.

Legendární dobrodružství uvede hráče do strašidelné vesničky Barovie, kterou sužuje zlý a zákeřný upír. Po atmosférickém úvodu a seznamování s prostředím představuje hlavní část hry výprava do spletitého nelineárního hradu o zhruba devadesáti popsaných lokacích.

Dobrodružství Ravenloft si za dob první edice AD&D získalo ohromnou popularitu a stalo se legendárním. Prostředí gotického hororu slavilo takový úspěch, že vydavatel na jeho základě vytvořil celý herní svět, pojmenovaný úplně stejně: Ravenloft. Známým rozšířením a remakem tohoto dobrodružství je Curse of Strahd pro pátou edici D&D.

Dead in Thay

Vložil(a) Markus dne 26.02.2021, 08:44
0
Zatím nehodnoceno
2014
Menší minidungeon pojatý jako „cvičiště“ složené z devíti různorodých sektorů

Poblíž vesnice Brod Dýky na Mečovém pobřeží Rudí mágové z Thaye pletichařili, aby rozšířili dosah své země a svého vládce, kostěje Szasse Tama. Na místě zvaném Tvrz krvavé brány vystavěli mocný portál, poháněný živelnými ohnisky, který umožňoval okamžitý přenos celých armád. Ovšem skupina hrdinů napadla přednedávnem Tvrz krvavé brány a jejího pána, kostěje Tarula Vara. Tvrz krvavé brány padla a plány Szasse Tama na invazi byly rozdrceny. Co ovšem nikdo neočekával, bylo, že i přes zkázu samotné tvrze části Krvavého svazku (řady vzájemně propojených teleportačních kruhů) přežily, a Syranna, vůdkyně buňky Thayské obrody, vymyslela plán, jak je použít proti Szassi Tamovi. Syranna byla součástí skupiny, která původně Krvavý svazek sestavila, a ví, že zbývající ohniska umožňují přímý přístup do tajného thayského cvičiště známého jako Pokladnice záhuby.

Dead in Thay je rozsáhlá jeskyně o rozsahu menšího megadungeonu (lehce přes 100 místností) určená pro postavy na 9. a 11. úrovni. Předkládá pestrou nabídku různorodých prostředí, nástrah a monster. Působí trochu jako „cvičiště“ pro dobrodruhy, a to jak fikčním opodstatněním jeskyně, tak její reálnou historií – vznikla totiž v roce 2014 pro účely playtestu D&D 5e, kdy se v podzemí mělo pohybovat víc družin, které by na sebe nenarážely a pohybovala se každá ve svém „sektoru“, ale zároveň by společně plnily jeden cíl.

Finální verze, upravená pro účely domácího hraní, vyšla v roce 2017 jako součást sborníku Tales from the Yawning Portal, ale v elektronické podobě je dostupná i samostatně.

Hidden Shrine of Tamoachan, the

Vložil(a) Markus dne 25.02.2021, 10:22
0
Zatím nehodnoceno
1979
Podzemí stupňovité pyramidy ležící v „aztéckém“ městě

Prastaré zničené město Tamoachan zná jen několik učenců a hledačů pokladů, kteří navíc vědí jen to, že existuje, ale nikoli už, kde se nachází. Ještě odlehlejší je skrytá svatyně, prý zasvěcená Zotzilahovi, upířímu bohu podsvětí. Většina města je rozbořená a prakticky skrytá podrostem. Vetřelci, kteří do trosek vstoupí, zjistí, že pradávné ulice slouží jako zarostlá „údolí“ mezi sutinami rozpadlých staveb. Největší z „údolí“ vedou k centrální mýtině, kde stojí velká pyramida. 

Dobrodružství pro středně pokročilé postavy inspirované prostředním starých Aztéků, Toltéků a Májů. Představuje podzemí pyramidového chrámu o zhruba 50 popsaných místnostech.

Dobrodružství původně vyšlo v roce  1979 v omezeném nákladu pod názvem Lost Tamoachan jako turnajové dobrodružství pro Origins 1979. První veřejně dostupná verze vyšla už pod novým názvem v roce 1980 pro první edici AD&D. Reedice pro pátou edici vyšla v roce 2017 jako součást sborníku Tales from the Yawning Portal a je dostupná i jako samostatné PDF.

Ten Candles

Vložil(a) Aegnor dne 24.02.2021, 12:14
5
Průměr: 5 (1 hlas)
2015
Systém pro hraní tragických hororů

Před deseti dny se celý svět ponořil do tmy. Před pěti dny přišli Oni ...

Ten Candles je hra zaměřená na atmosférický tragický horor o skupině přežívajích, která se snaží dostat někam do bezpečí.

Základní premisou je, že před deseti dny někdo přes celou zemi "hodil deku" - na obloze není ani slunce, ani měsíc, ani žádné hvězdy. Družice na oběžné dráze nelze kontaktovat. A před pěti dny přišli Oni - neznámý protivník, jediné co se o něm ví je, že nemá rád světlo. A dnes vám dochází zásoby/generátor přestává fungovat/nějaký jiný důvod, který vás motivuje k nalezení bezpečnějšího úkrytu.

Hráči jsou zde zároveň fanoušci a nepřátelé svých postav - musí věřit, že přežijí a uspějí (i když je smrt všech protagonistů neoddělitelná součást tragického hororu), ale zároveň musí svým postavám stavět do cesty překážky, aby byl výsledný příběh zajímavý.

Ten Candles jsou hra s minimální přípravou před hrou - i identita těch neznámých nepřátel se určuje až při tvorbě postav, a tvorba postav se tvoří přímo před hrou. Hra je určená pro krátká jednorázová hraní. Na stole hoří deset svíček, a jakmile dohoří, je po všem.