Butcher of Alcross, the
2018
Dobrodružství pro postavy na 4. úrovni v DnD 5e
Na Williamsovic farmě se děje něco divného. Je noc, zima, prší a Helen se pořád nevrátila ze severní pastviny. Po kraji se potuluje Rudý Tom, známý jako Alcrosský řezník a rodina Williamsových se začíná strachovat o svoji dceru. Najdou ji postavy dřív než bude pozdě?
Dobrodružství s lehce hororovou zápletkou. Určené pro one-shot. Dá se zařadit prakticky do jakéhokoliv světa, když postavy zrovna cestují opuštěnější krajinou.
Určeno po hru
Kategorie produktu
Autoři
Vydavatel
- Pro vkládání hodnocení se musíte registrovat nebo přihlásit
Marná snaha udělat vyšetřovací horor
Alcrosský řezník je dobrodružství o rozsahu 8 stránek + mapa, které vám vyplní tak dvě hodiny hry. Už tenhle nepoměr by měl znamenat, že byste se měli mít na pozoru a očekávat nějakou zradu. A taky že jo.
Je to hororová jednohubka na téma "hráči utíkají před ošklivým počasím do strašidelné chaloupky". V chaloupce potkají divné obyvatele a rychle začne být jisté, že tady něco nehraje. Slibné úvodní nastavení je ovšem zabité tím, že:
Hřebíčkem do rakve je, že všichni tady mají podrobnou historii a každá nestvůra je pojmenovaná, ale to se hráči nemají jak dozvědět, takže pro ně je to jenom WTF setkání s několika zombíky.
Atmosféru to má dobrou, mapku taky, text přehledný, šikovný GM z tohohle dvě hodiny zábavy vykřeše. Problémy se dají opravit. Otázka ale je: stojí vám to za to? A odpověď zní: ne.
Víc v mojí recenzi.
Lepší upravit časové reálie/jména a zasadit do rozjeté kampaně
Tohle vést mě fakt bavilo...
Prostá farma, ve které na první, možná spíš druhý pohled není něco v pořádku. Nečekané, špatné počasí, které postavy na onu farmu zažene, bloumající nemrtvá panna, farma a rodina v ní, na kterých sem tam prostě něco nehraje.
Byla zábava sledovat, jak hráčům pomalu dochází, že je něco špatně. Ať už díky občasným "probliknutím" iluze, časově nesmyslným chováním NPCček, nebo nalezením věcí uvnitř farmy, na kterých je tak nějak něco divného...
Malý disclaimer. Na one-shot se to musí dost šroubovat, přesto, že jsme to právě takto hráli. Ale že je to úplně vhodné bych s klidným svědomím říct nemohl. Prostě hráčům musíte vysypat nějaké 100 let staré reálie a čekat, jak jim to docvakne díky různým nesrovnalostem ve vnímání času NPCček vs. to, co jim povíte v rámci pozadí příběhu.