Resistance System
Resistance System

Resistance je minimalistický univerzální systém založený na abstrakci tělesných i duševních vlastností a inventáře a budování schopností postavy v závislosti na fyzickém nebo sociálním prostředí.
Základem je systém resistencí, které mohou popisovat cokoliv, co je důležité pro postavu, pro zachování její schopnosti interagovat s příběhem nebo přežít. Kdykoliv je postava poškozena, obdrží stres v poplatné kategorii - pokud postava vystřílí příliš mnoho nábojů, obdrží stres v resistenci Náboje. Postavy mají k dispozici obecné dovednosti, domény a schopnosti povolání. Tyto nemají úrovně, fungují pouze binárně – umím/neumím.
Jádro systému je sepsané v dokumentu „Resistance Toolbox“, který obsahuje návod, jak rychle vytvořit individuální verzi pravidel, ale není možné ho použít bez úprav. Konkrétní implementaci představují třeba hry Spire a Heart.
Průměrné hodnocení | Název | Vydáno | Kategorie | Stručná charakteristika | Jazyk | |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Hodnota
80.00
|
Heart: The City Beneath | 2020 | RPG hra |
Urban fantasy hororový „dungeon crawl“ zaměřený na vyprávění | |
![]() |
Hodnota
80.00
|
Spire: The City Must Fall | 2018 | RPG hra |
Urban fantasy hra o povstání temných elfů | |
![]() |
Hodnota
46.67
|
The Witch is Dead Čarodějnice je mrtvá! |
2016 | RPG hra |
Magická lesní zvířátka vyráží na cestu vraždy a pomsty | ![]() |