2016
Sbírka článků 25 autorů dobrodružství a modulů o tom jak tento druh obsahu tvořit
Shrnutí patnáctileté historie vydávání modulů v nakladatelství Goodman Games v podobě článků od pětadvaceti autorů. Každý článek nabízí autorovu perspektivu k tvorbě dobrodružství, která jsou kvalitní s cílem pomoci čtenáři tvořit vlastní obsah.
Určeno po hru
Kategorie produktu
Autoři
Vydavatel
- Pro vkládání hodnocení se musíte registrovat nebo přihlásit
Unudilo ve třetině
Disclaimer: knihu jsem nedočetl, ale hodnotím, aby měl Markus radost :p
První věc: tahle knížka v podstatě vůbec není o modulech, ale spíš obecně o GMování, takže pokud čekáte, že to zlepší vaše autorské schopnosti, tak ne.
How to... je sbírka náhodných esejí posbíraných od lidí, kterám z neznámého důvodu někdo za jejich tvorbu platí. Rady, které eseje dávají jsou sice obecně platné a je dobré je při tvorbě a GMování zohlednit, ale většinou by vystačily na jeden odstavec. tady jsou rozmázlé klidně na pět stran.
To by ještě nebylo tak hrozné, jenže každou z těchhle rozvláčných esejí zakončuje ukázkový modul, který má názorně předvést myšlenku v praxi. A ty moduly sucks. Sucks hard. Jeden z těch modulů je dokonce tak špatný, že by se za něj styděla i jedna nejmenovaná hra ve které hlídáte lítající ještěrtky.
Po eseji o důležitosti smysluplné volby a zahrnutí obsahu pro každý typ hráče je dobrodružství, kde na začátku přijdete do vesnice, kde se s vámi nikdo nebaví. Jen hostinský po zakoupení většího množství alkoholu řekne něco nevýznamného a poté opět mlčí jako zbytek vesnice.
Následuje cesta lesem, ve kterém nic není. Jen rozcestí. Pljdete vlevo, potkáte uhlíře, tenm vám konečně řekne a následně se napojíte na cestu vpravo. Pokud jdete prostředkem, tak potkáte vvlky a napojíte se na cestu vpravo. Pokud jdete vpravo, tak jdete vpravo, ale pokud jste předtím nešli středem, tak navíc potkáte vlky.
Následně v nudné ruině zabíjete nudného licha a vrátíte se do vesnice, ve které se s vámi stále nikdo nebaví!