Stínová dýka

Vložil(a) Markus dne
2
Průměr: 2 (1 hlas)
2001
Asterionské pátrání po mocných a nebezpečných artefaktech

Stínové díky jsou hrozivý vedlejší výsledek původně nevinných pokusů s Branami do Stínového světa. Při jednom z těchto experimentů se náhodou přišlo na to, že efekt otevření Brány je výrazně posilován kontaktem s krví teplokrevných tvorů. Modifikovaným zaklínadlem pak byly stvořeny tyto démonické artefakty, určené k lidským obětem.

Vše začne v Rilondu, když jednoho člena z družiny bodne agresivní Noční Stín. Rozjíždí se pátrání, které vede k nebezpečným artefaktům. Dobrodružství hutně popisuje výchozí situace a události, ke kterým má dojít na samotném konci děje. Jinak je ale volné a nemálo z toho, co se odehraje mezi začátkem a koncem, si bude muset PJ připravit sám.

Vyšlo jako součást asterionského modulu Písky proroctví.

Kategorie produktu
Svět
Vydavatel

Je obsaženo v těchto produktech

Průměrné hodnocení Název Vydáno Kategorie Jazyk
5
Průměr: 4.4 (5 hlasů)
Hodnota
88.00
Písky proroctví 2001 Příručka světa Geografický modul ze světa Asterion popisující pouštní část Tary Čeština

2

Dobrodružství slibuje výpravu do ruin města ardevanské civilizace – lákavější kořist aby dobrodruh na Taře pohledal. Bohužel nedostává očekáváním. Za prvé je hlavní linka vedena tím, že je jedna z hráčských postav náhodně bodnuta prokletou dýkou, kterážto rána jí periodicky ubírá životy a vyvolává agresivní stínové příšery, a do dvou měsíců jí zabije. Nemyslím, že to hráče moc potěší, nicméně nezbývá jm nic jiného než pátrat po odkletí.
Pátrání samotné je docela ok, modul má schéma jednotlivých stop a i když je v tomto bludišti trochu moc slepých uliček a pastí, tohle by asi šlo použít. Pak se ale dostanete do samotného dungeonu, a ten je slabý. Když se vám hráči odkloní od připravené kolejnice, dostanete pokyn "dodělejte si tuhle možnost sami", a když se jí budou držet, dostanou velmi přímočarý průchod futuristickou laboratoří, ve které musí správně nastavit operační přístroj, který má patnáct popsaných ovládacích prvků. Nápovědu k němu jsem po pročtení modulu sám nepochopil. Neúspěch na druhou stranu nemá zásadní následky, prostě to můžete zkoušet, dokud se to nepovede.
A když se vám to povede – gratulujeme, to je vše. Žádný poklad, žádné zajímavé informace o Ardevanech – cožpak nestačí, že jste neumřeli? V ruinách tedy teoreticky zbývá celé město plné pokročilé technologie, to si ale PJ musí dodělat sám. Byl jsem zklamaný, i když jsem to jen četl – myslím, že kdybych to měl hrát, tak jsem vyloženě naštvaný.