Co se stalo při vašem posledním sezení?
-
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7770
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Moja paladinka dostala zásah masívnym bleskom z magickej pasce na kamennom sarkofágu a hádzala item saving throws - praskol pri tom jej čarovný nápoj odolnosti voči mrazu.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books."
Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre



Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
-
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7770
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
... a v tom istom sedení nasadila neidentifikovanú magickú prilbicu svojmu nasledovníkovi, tiež paladinovi Sirovi Godelfredovi - a tá mu prevrátila presvedčenie na chaoticky zlé! Nielenže prišiel o paladinské schopnosti, ale v zásade ho Clothilde ani nemôže vydržiavať ako henchmana.
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books."
Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre



Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre
-
- Příspěvky: 17653
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Pustil jsem dneska jako podkres k sezení v levelu 8 KŠM - Slitheriswamp ambientní track od Michaela Gelfiho se zvuky bažiny.
Asi v půlce hry jeden z hracu zmínil, že ty zvuky jsou fajn, ale že je blbé, že se ozývají vždy jen jednou za hrozně dlouhou chvíli, že by to chtělo kontinuálnější track. Ostatní přikyvovali.
Tak jsem je se zeptal, jestli si všimli těch cikád a žab v podkresu, které hrají v podstatě nonstop.
Odpověď byla: "Jo, ale nespojili jsme si to se hrou. Mysleli jsme si, že to jde z akvária."
Asi v půlce hry jeden z hracu zmínil, že ty zvuky jsou fajn, ale že je blbé, že se ozývají vždy jen jednou za hrozně dlouhou chvíli, že by to chtělo kontinuálnější track. Ostatní přikyvovali.
Tak jsem je se zeptal, jestli si všimli těch cikád a žab v podkresu, které hrají v podstatě nonstop.
Odpověď byla: "Jo, ale nespojili jsme si to se hrou. Mysleli jsme si, že to jde z akvária."
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4344
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Na naši obhajobu: Marky má velké akvárium hned vedle reproduktoru, a ty cikády zněly tak... filtračně 

Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
-
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 20. 7. 2020, 20:39
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
V husitské verzi Curse of Strahd se postavy po návštěvě Templštejna, obhlédnutí Kounic a boji s pohanskými druidy a jejich pomocníky ve vinařských Templářských sklepech pustily do boje proti Babě Lysaže v zničené a zatopené vesnici Čalonice. Když se baba pokusila odletět ve svém hmoždíři, jedna z postav se přesunula skrze Tmu k babě do hmoždíře a mečem ji dodělala.
Baba vykřikla "Synu, proč jsi mě opustil" a celé se to začalo řítit z výšky k zemi ... objevila se hejna netopýrů, zachytili padají babu a odnášeli jí pryč. Postava se na poslední chvíli chytila baby, aby nespadla ke své záhubě, a byla tak nesena spolu s ní.
Po chvíli se ve vzduchu objevil sám Strach ze Žárovic, smutně se podíval na babu a pak se obrátil v letu na postavu a s francouzským přízvukem řekl: "Jakýto hrdina zabil starou ženu. Očekávám tě na Vránově, kde spolu tvé hrdinství oslavíme."
Baba vykřikla "Synu, proč jsi mě opustil" a celé se to začalo řítit z výšky k zemi ... objevila se hejna netopýrů, zachytili padají babu a odnášeli jí pryč. Postava se na poslední chvíli chytila baby, aby nespadla ke své záhubě, a byla tak nesena spolu s ní.
Po chvíli se ve vzduchu objevil sám Strach ze Žárovic, smutně se podíval na babu a pak se obrátil v letu na postavu a s francouzským přízvukem řekl: "Jakýto hrdina zabil starou ženu. Očekávám tě na Vránově, kde spolu tvé hrdinství oslavíme."
-
- Příspěvky: 7711
- Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
- Bydliště: Šenkvice
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Mörk borg, november roku 2011 nášho falošného pána:
Kráľ Fathmu IX zo Schlesswidzkého rodu si dal povolať skupinu dobrodruhov, ktorí boli veľmi úspešní pri love trolla aby ich poveril misiou najvyššej dôležitosti. Ponúkol im titul a miesto po jeho boku v šlesswidzkej pevnosti ak eskortujú jeho deti k spojencom, na kráľovský dvor ostrova Grift, kde budú chránené, ak by Schlesswig padol. Vráťme sa ale k momentálnej situácií...
"...A zem zbelá larvami..."
Tak znelo posledné proroctvo, ktoré sa objavilo iba týždeň po výprave za trollom. Keď sa otvorila zem a praskliny sprístupnili podsvetie, vyliezli odtiaľ najrôznejšie tvory, ktoré neváhali a začali vraždiť obyvateľov vidieka. Po nich na zemi ostalo množstvo tiel, ktoré sa nikto neunúval pochovať. Muchy buri-buri využili túto situáciu a nakládli do mrtvol svoje vajíčka. Tieto muchy majú veľmi krátky životný cyklus a tak sa ich už po týždni vyrojili celé mraky. Teraz sú muchy buri-buri všadeprítomné. Tiež prenášajú strašnú chorobu. Ľudia sa však časom adaptovali a začali nosiť včelárske obleky, ktorým môžeme hovoriť "hazmat". Herbalisti dokázali vyvinúť pomerne efektívny repelent, ktorý dokážu vyrobiť miesto bežných lektvarov a na dve hodiny ním vyženú muchy z bežnej miestnosti, alebo obdobného územia na povrchu.
Kým sa však tieto opatrenia udomácnili, vírus zmutoval a začal sa prenášať z človeka na človeka. Umrlci navyše povstávajú ako zombie a v stádach sa pohybujú krajinou. Využil som na to svoj modul z drakkaru, ktorý v našej kampani ostane aktívny navždy.
Schlesswig sa obrnil, stiahol celú armádu domov a jeho alchymisti vodne v noci vyrábajú repelent, ktorý sa rozprašuje nad mestom.
Kráľ Fathmu IX. Sa bojí, že toto je posledná obrana jeho rodu a tak pripravil výpravu pod vedením svojho černokňažníka, keďže jeho brat je na špeciálnej misií (aka. jeho hráč sa šmykol na lade a zlomil si nos...)
Hrdinom pripravili dva obrnené vozy a kone. Jeden voz vezie deti a černokňažníka, druhý je naložený jedlom. Podľa černokňažníkových odhadov musí 180 dávok stačiť. To by malo zabezpečiť asi mesiac cesty.
Prvé stretnutie bolo s kňazmi baziliška neďaleko Galgenbecku, kde mali filozofickú debatu o vierach a nábeženstvách v tejto oblasti a hrdinovia dostali pozvánku do katedrály baziliška, kde budú môcť sledovať koniec. Postavy odmietli, kňazi nakoniec stratili nervy a odišli.
Počas cesty mali niekoľko stretnutí s nemŕtvymi prvá črieda na nich vyliezla z hmly iba pár metrov pri nich. Hráči zachovali kľud a pomalým tempom preliezli skupinou štyridsiatich zombií.
O pár dní neskôr narazili na hordu. V diaľke sa ako choroba ponevierali stovky, možno aj viac než tisíc zombií. Tu nebola šanca na nejaký boj, a tak ich obišli inou cestou a pridali ďalších päť dní cesty.
Ďalšie stretnutie bolo nešťastné. Objavili telo opreté o strom. Keď sa ho Funghi pokúsil prešacovať, ukázalo sa, že to je iba zombie, čakajúci na obeť. Hrdinovia neboli veľmi úspešní a zombií sa podarilo uhryznúť Funghiho. A taj keď ho včas ošetrili, infekcia bola rýchla a neúprosná. Náš stokár sa zobudil s rukami na krku hľadiac do rozďavenej papule Funghiho. Bojovníci sa zdali úplne neschopní. Černokňažník ho nakoniec dokázal uspať. Zviazali ho reťazami a ťahali za vozom.
Tretiu skupinu stretli v najhoršom možnom počasí. Nad zemou sa vznášal žltozelený opar, ktorý smrdel po síre a farbil oblečenie na žlto. Postavy mali na sebe hazmaty, ktoré ich dobre bránili, no u zombií to bolo horšie. Tie sa s krikom a stonaním plazili po zemi a nervózne žmúrili do kyslej hmly. Kňaz Sadlo proaktívne popohnal koňa a rozbehol sa preč od vozov aby nemŕtvych odlákal. Akcia bola úspešná a mohli ďalej cestovať.
Mosty cez rieku Múr sú stavbe, ktoré by ruka človeka nedokázala nikdy postaviť sto metrov široké, natiahnuté kilometre cez priepasť, stonajúce pod váhou tisícok ľudí tlačiacich sa na ostrov Grift. Dav sa prakticky nehýbal a ľudia veľmi škaredo zazerali na zombiu. Niektorí ľudia dokonca prepadli cez okraj. Nakoniec prepukla hádka a Sadlo vzal zviazaného Funghiho a hodil ho dolu do priepasti. Aj napriek snahám preraziť dav koňmi cesta trvala neuveriteľne dlho. Na checkpointe Sadlo odovzdal sprievodný glejt a stráže ich po krátkom presviedčaní nechali vstúpiť.
Na kráľovský dvor sa dostali za 26 dní. Kráľ deti prijal, hoci jeho reč vykazovala známky melanchólie a šialenstva. Verí, že koniec sveta príde už čoskoro a dátum konca majú stanovený na sto dní po príchode leviathana. Podľa toho majú aj zadelené zásoby a ak sa stane, že svet neskončí, tak ho skončia sami. Kráľ je pripravený spáchať samovraždu s celým svojím kráľovstvom.
Na dvore sa im podarilo naverbovať aj nejakého zubatého renegáta. Zdá sa, že nemá všetky po hromade, ale ak za nich bude bojovať je to ok. Ešte na Grifte spozorovali inkvizičného špióna. Snažil sa ich naverbovať i zastrašiť. Nakoniec skončil rozťatý hrdzavým mečom. Stokár sa na neho vrhol hľadajúc loot a ani si neuvedomil, že krv mohla byť infikovaná. Podozrenie sa nakoniec neprejavilo.
Cestou naspäť predali vozy s prebytočnými koňmi a klusom sa rozbehli naspäť. Koňmo, bez vozov trvala cesta iba 14 dní. Postavy boli menované rytiermi schlesswigu, Sadla poverili postavením kostola falošného ježiša rovno v meste a nastala perióda relatívneho kľudu.
V novembri 2012 sa zlomila tretia pečať. "A hlad príde medzi vás. Budete obhrýzať korienky a utŕhať novorodenca matke od prsa. Vychudnutý bude striehnuť na vychudnutého"
Genocída vydieckeho obyvateľstva v minulom roku spôsobila, že nikto neopracoval polia a nepásol dobytok. Zásoby sa postupne minuli a na jeseň keď mala byť žatva nastalo iba trápne ticho...
Mechanicky pridávame nové pravidlo. Každý je hladný, nie je možné kúpiť jedlo. Nabudúce sa pozrieme do podsvetia pod potopenou katedrálou. Ukradneme si trochu mechanizmov z veins of the earth a skúsime nájsť spásu v podzemnom svete.
Kráľ Fathmu IX zo Schlesswidzkého rodu si dal povolať skupinu dobrodruhov, ktorí boli veľmi úspešní pri love trolla aby ich poveril misiou najvyššej dôležitosti. Ponúkol im titul a miesto po jeho boku v šlesswidzkej pevnosti ak eskortujú jeho deti k spojencom, na kráľovský dvor ostrova Grift, kde budú chránené, ak by Schlesswig padol. Vráťme sa ale k momentálnej situácií...
"...A zem zbelá larvami..."
Tak znelo posledné proroctvo, ktoré sa objavilo iba týždeň po výprave za trollom. Keď sa otvorila zem a praskliny sprístupnili podsvetie, vyliezli odtiaľ najrôznejšie tvory, ktoré neváhali a začali vraždiť obyvateľov vidieka. Po nich na zemi ostalo množstvo tiel, ktoré sa nikto neunúval pochovať. Muchy buri-buri využili túto situáciu a nakládli do mrtvol svoje vajíčka. Tieto muchy majú veľmi krátky životný cyklus a tak sa ich už po týždni vyrojili celé mraky. Teraz sú muchy buri-buri všadeprítomné. Tiež prenášajú strašnú chorobu. Ľudia sa však časom adaptovali a začali nosiť včelárske obleky, ktorým môžeme hovoriť "hazmat". Herbalisti dokázali vyvinúť pomerne efektívny repelent, ktorý dokážu vyrobiť miesto bežných lektvarov a na dve hodiny ním vyženú muchy z bežnej miestnosti, alebo obdobného územia na povrchu.
Kým sa však tieto opatrenia udomácnili, vírus zmutoval a začal sa prenášať z človeka na človeka. Umrlci navyše povstávajú ako zombie a v stádach sa pohybujú krajinou. Využil som na to svoj modul z drakkaru, ktorý v našej kampani ostane aktívny navždy.
Schlesswig sa obrnil, stiahol celú armádu domov a jeho alchymisti vodne v noci vyrábajú repelent, ktorý sa rozprašuje nad mestom.
Kráľ Fathmu IX. Sa bojí, že toto je posledná obrana jeho rodu a tak pripravil výpravu pod vedením svojho černokňažníka, keďže jeho brat je na špeciálnej misií (aka. jeho hráč sa šmykol na lade a zlomil si nos...)
Hrdinom pripravili dva obrnené vozy a kone. Jeden voz vezie deti a černokňažníka, druhý je naložený jedlom. Podľa černokňažníkových odhadov musí 180 dávok stačiť. To by malo zabezpečiť asi mesiac cesty.
Prvé stretnutie bolo s kňazmi baziliška neďaleko Galgenbecku, kde mali filozofickú debatu o vierach a nábeženstvách v tejto oblasti a hrdinovia dostali pozvánku do katedrály baziliška, kde budú môcť sledovať koniec. Postavy odmietli, kňazi nakoniec stratili nervy a odišli.
Počas cesty mali niekoľko stretnutí s nemŕtvymi prvá črieda na nich vyliezla z hmly iba pár metrov pri nich. Hráči zachovali kľud a pomalým tempom preliezli skupinou štyridsiatich zombií.
O pár dní neskôr narazili na hordu. V diaľke sa ako choroba ponevierali stovky, možno aj viac než tisíc zombií. Tu nebola šanca na nejaký boj, a tak ich obišli inou cestou a pridali ďalších päť dní cesty.
Ďalšie stretnutie bolo nešťastné. Objavili telo opreté o strom. Keď sa ho Funghi pokúsil prešacovať, ukázalo sa, že to je iba zombie, čakajúci na obeť. Hrdinovia neboli veľmi úspešní a zombií sa podarilo uhryznúť Funghiho. A taj keď ho včas ošetrili, infekcia bola rýchla a neúprosná. Náš stokár sa zobudil s rukami na krku hľadiac do rozďavenej papule Funghiho. Bojovníci sa zdali úplne neschopní. Černokňažník ho nakoniec dokázal uspať. Zviazali ho reťazami a ťahali za vozom.
Tretiu skupinu stretli v najhoršom možnom počasí. Nad zemou sa vznášal žltozelený opar, ktorý smrdel po síre a farbil oblečenie na žlto. Postavy mali na sebe hazmaty, ktoré ich dobre bránili, no u zombií to bolo horšie. Tie sa s krikom a stonaním plazili po zemi a nervózne žmúrili do kyslej hmly. Kňaz Sadlo proaktívne popohnal koňa a rozbehol sa preč od vozov aby nemŕtvych odlákal. Akcia bola úspešná a mohli ďalej cestovať.
Mosty cez rieku Múr sú stavbe, ktoré by ruka človeka nedokázala nikdy postaviť sto metrov široké, natiahnuté kilometre cez priepasť, stonajúce pod váhou tisícok ľudí tlačiacich sa na ostrov Grift. Dav sa prakticky nehýbal a ľudia veľmi škaredo zazerali na zombiu. Niektorí ľudia dokonca prepadli cez okraj. Nakoniec prepukla hádka a Sadlo vzal zviazaného Funghiho a hodil ho dolu do priepasti. Aj napriek snahám preraziť dav koňmi cesta trvala neuveriteľne dlho. Na checkpointe Sadlo odovzdal sprievodný glejt a stráže ich po krátkom presviedčaní nechali vstúpiť.
Na kráľovský dvor sa dostali za 26 dní. Kráľ deti prijal, hoci jeho reč vykazovala známky melanchólie a šialenstva. Verí, že koniec sveta príde už čoskoro a dátum konca majú stanovený na sto dní po príchode leviathana. Podľa toho majú aj zadelené zásoby a ak sa stane, že svet neskončí, tak ho skončia sami. Kráľ je pripravený spáchať samovraždu s celým svojím kráľovstvom.
Na dvore sa im podarilo naverbovať aj nejakého zubatého renegáta. Zdá sa, že nemá všetky po hromade, ale ak za nich bude bojovať je to ok. Ešte na Grifte spozorovali inkvizičného špióna. Snažil sa ich naverbovať i zastrašiť. Nakoniec skončil rozťatý hrdzavým mečom. Stokár sa na neho vrhol hľadajúc loot a ani si neuvedomil, že krv mohla byť infikovaná. Podozrenie sa nakoniec neprejavilo.
Cestou naspäť predali vozy s prebytočnými koňmi a klusom sa rozbehli naspäť. Koňmo, bez vozov trvala cesta iba 14 dní. Postavy boli menované rytiermi schlesswigu, Sadla poverili postavením kostola falošného ježiša rovno v meste a nastala perióda relatívneho kľudu.
V novembri 2012 sa zlomila tretia pečať. "A hlad príde medzi vás. Budete obhrýzať korienky a utŕhať novorodenca matke od prsa. Vychudnutý bude striehnuť na vychudnutého"
Genocída vydieckeho obyvateľstva v minulom roku spôsobila, že nikto neopracoval polia a nepásol dobytok. Zásoby sa postupne minuli a na jeseň keď mala byť žatva nastalo iba trápne ticho...
Mechanicky pridávame nové pravidlo. Každý je hladný, nie je možné kúpiť jedlo. Nabudúce sa pozrieme do podsvetia pod potopenou katedrálou. Ukradneme si trochu mechanizmov z veins of the earth a skúsime nájsť spásu v podzemnom svete.
Microdosing Workoholism...
-
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 23027
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
S tímhle se hráči potkali:
mamahaj píše:Vypadá ta krysa trochu takhle?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 17653
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
NPC klerik se k mojí postavě choval, jako kdybych moje postava byla NPC a on hrdina.
Nejprve od mého barda vyzvídal, co ví o studni, u které jsme se potkali, a jejích obyvatelích a nebezpečích uvnitř.
A pak se ho pokusil najmout do družiny jako henchmana.
Nejprve od mého barda vyzvídal, co ví o studni, u které jsme se potkali, a jejích obyvatelích a nebezpečích uvnitř.
A pak se ho pokusil najmout do družiny jako henchmana.
-
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 23027
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
-
- Příspěvky: 17653
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Jasně že jo. Akorát se chlapec divil, když jsem pak přitáhl na výpravu zbytek družiny.
-
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 23027
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
-
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 23422
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Je vtipné (byť pochopitelné) , jak tohle chování NPC hráče překvapujeMarkyParky píše: ↑6. 3. 2025, 13:45 NPC klerik se k mojí postavě choval, jako kdybych moje postava byla NPC a on hrdina.

hraju: Ω Projekt Omega
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4344
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Procházíme Dungeon of the Mad Mage a postupně sbíráme slaady – už máme zeleného, černého, smrtícího a červeného taky, ale ten je prozatím jen pulec. Gotta catch them all!
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
-
- Příspěvky: 17653
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Jen ten černý je teda šedivý. Ale jinak to děláte moc dobře...
-
- Příspěvky: 771
- Registrován: 6. 6. 2007, 16:17
- Bydliště: KrPole
Re: Co se stalo při vašem posledním sezení?
Jednotka římských speciálů má někde v severní Africe najít Hadí dýku.
Barbar přeběhl metr širokou lávku, která se může otáčet kolem své delší osy a dostal se k podeřelé hadí soše.
Vyzval Lovce, aby přeběhl k němu. Lovec není úspěšný, padá do jámy plné písku a skrytých hrotů, ale není skoro zraněn.
Najednou se z písku vynoří dva Hadoghúlové a útočí. Lovec je paralyzován a Hadoghúlové mu lezou do pusy.
Čaroděj začíná čarovat kouzlo "Škatulata", které umožní vyměnit pozici dvou podobně velkých postav mezi sebou (chtěl místo Lovce poslat do jámy Klerika, aby se paralyzovaný Lovec ocitl nahoře).
Mezitím Gladiátor reaguje, skáče do jámy a vytahuje oba Hadoghúly ven. Zuřivý Hadoghúlové útočí na něj a mají úspěch.
Gladiátor je paralyzován také.
Čaroděj dokončuje kouzlo a na dně jámy je tak paralyzovaný Gladiátor, Klerik a dva Hadoghúlové, situace není dobrá.
Barbar ohlašuje záměr přeběhnout lávku zpět.
A pak přichází scénajako z filmu.
Barbar není úspěšný a padá do jámy. Kostkou určíme, na kterém místě lávky se to stalo - padlo 5 - Barbar padá přímo do víru boje.
Z legrace navrhuji Barbarovi hod k20, pokud padne 20, spadl přímo na jednoho z hadů - padlo 20.
Barbar rozmáčkl prvního hada.
V dalším kole chce Barbar vyskočit a začít bojovat s druhým Hadoghúlem. Chci po něm test na Obratnost, zda stihne vyskočit na nohy a ještě zaútočit - test v pohodě zvládnut a Barbar se ohnal svou sekerou.
Padlo 20 - Hadoghúl je mrtev a Barbar se stává hrdinou okamžiku!!!
Barbar přeběhl metr širokou lávku, která se může otáčet kolem své delší osy a dostal se k podeřelé hadí soše.
Vyzval Lovce, aby přeběhl k němu. Lovec není úspěšný, padá do jámy plné písku a skrytých hrotů, ale není skoro zraněn.
Najednou se z písku vynoří dva Hadoghúlové a útočí. Lovec je paralyzován a Hadoghúlové mu lezou do pusy.
Čaroděj začíná čarovat kouzlo "Škatulata", které umožní vyměnit pozici dvou podobně velkých postav mezi sebou (chtěl místo Lovce poslat do jámy Klerika, aby se paralyzovaný Lovec ocitl nahoře).
Mezitím Gladiátor reaguje, skáče do jámy a vytahuje oba Hadoghúly ven. Zuřivý Hadoghúlové útočí na něj a mají úspěch.
Gladiátor je paralyzován také.
Čaroděj dokončuje kouzlo a na dně jámy je tak paralyzovaný Gladiátor, Klerik a dva Hadoghúlové, situace není dobrá.
Barbar ohlašuje záměr přeběhnout lávku zpět.
A pak přichází scénajako z filmu.
Barbar není úspěšný a padá do jámy. Kostkou určíme, na kterém místě lávky se to stalo - padlo 5 - Barbar padá přímo do víru boje.
Z legrace navrhuji Barbarovi hod k20, pokud padne 20, spadl přímo na jednoho z hadů - padlo 20.
Barbar rozmáčkl prvního hada.
V dalším kole chce Barbar vyskočit a začít bojovat s druhým Hadoghúlem. Chci po něm test na Obratnost, zda stihne vyskočit na nohy a ještě zaútočit - test v pohodě zvládnut a Barbar se ohnal svou sekerou.
Padlo 20 - Hadoghúl je mrtev a Barbar se stává hrdinou okamžiku!!!
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.