[OSEnauti] Kobky šíleného mága
Moderátor: MarkyParky
-
- Příspěvky: 974
- Registrován: 4. 2. 2023, 10:32
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Xara opět prubnevše, co Lebečňák nabízí - koupí si jeden léčivý lektvar, utratí 50 zlatých u Draka pro zjištění drbů a zkusí nakoupit všechny cetky u bratrů trpaslíků, pokud budou k dispozici (budou se hodit na převleky). A nakonec povečeří u Červího střeva, kde její trpasličí žaludek jen tak tak ustojí překořeněnou rybu (kterou už nejspíš měl někdo před ní), holt rozmlsala se na Ostrově horkých pružin
Někde na záchodě se pak namaskuje za trpasličího krále Melaira, jehož hrob jsme vylootili v Skryté úrovni (resp. co nejblíže tomu - má tím pádem 3-5 % na odhalení -pokud byl král "běžný" trpaslík, tak 3 %, pokud duergar, tak 5 %, a připraví si rukávy tak, aby do nich mohla nastrčit ty useknuté ruce

Někde na záchodě se pak namaskuje za trpasličího krále Melaira, jehož hrob jsme vylootili v Skryté úrovni (resp. co nejblíže tomu - má tím pádem 3-5 % na odhalení -pokud byl král "běžný" trpaslík, tak 3 %, pokud duergar, tak 5 %, a připraví si rukávy tak, aby do nich mohla nastrčit ty useknuté ruce

-
- Příspěvky: 235
- Registrován: 19. 11. 2007, 23:17
-
- Příspěvky: 974
- Registrován: 4. 2. 2023, 10:32
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Pokud někdo další projeví zájem, tak se při koupi podělí, ale vybírá první 

-
- Příspěvky: 17654
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
-
- Příspěvky: 17654
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Nové drby nejsou.
Cetky na prodej:
- Dýmka, která místo kouře vyfukuje bubliny
- Zlatá obroučka monoklu bez čočky (10 zl)
- Zlatá píšťalka (bližší ohledání ukáže, že je jen natřená zlatou barvou a jinak bezcenná)
- "Purpura" z kadilda - po zapálení hodinu strašné smrdí
- Odznak skaraba (znak rodu Auvryndar)
- Sada dýmek vydlabaných z kostí
- Alabastrová "benátská" maska na karneval, připomíná oči a nos Halastera Černopláště
- Dřevěná rakev obsahující kosti hrdiny (přitáhli, když viděli, jaký úspěch minule měla urna)
- Zkamenělá myš
Cetky na prodej:
- Dýmka, která místo kouře vyfukuje bubliny
- Zlatá obroučka monoklu bez čočky (10 zl)
- Zlatá píšťalka (bližší ohledání ukáže, že je jen natřená zlatou barvou a jinak bezcenná)
- "Purpura" z kadilda - po zapálení hodinu strašné smrdí
- Odznak skaraba (znak rodu Auvryndar)
- Sada dýmek vydlabaných z kostí
- Alabastrová "benátská" maska na karneval, připomíná oči a nos Halastera Černopláště
- Dřevěná rakev obsahující kosti hrdiny (přitáhli, když viděli, jaký úspěch minule měla urna)
- Zkamenělá myš
-
- Příspěvky: 974
- Registrován: 4. 2. 2023, 10:32
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Xara si vezme:
- Zlatá obroučka monoklu bez čočky (10 zl)
- Odznak skaraba (znak rodu Auvryndar)
- Alabastrová "benátská" maska na karneval, připomíná oči a nos Halastera Černopláště
- Dřevěná rakev obsahující kosti hrdiny (přitáhli, když viděli, jaký úspěch minule měla urna)
- Zkamenělá myš
- Zlatá obroučka monoklu bez čočky (10 zl)
- Odznak skaraba (znak rodu Auvryndar)
- Alabastrová "benátská" maska na karneval, připomíná oči a nos Halastera Černopláště
- Dřevěná rakev obsahující kosti hrdiny (přitáhli, když viděli, jaký úspěch minule měla urna)
- Zkamenělá myš
-
- Příspěvky: 17654
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Výprava XXXIV.
Účastníci:
Drow Wodafein
Elfí alchymista Jorwik
Trpasličí kněžka-asasínka Xara
Barbar Válečník Kaich
Čaroděj Kalabaš
Bojovník Ulfred Malomocný
Kněz Babatunde
Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
OSEnauti se vrátili na řeku Sargauth a konečně se jim podařilo vyzvednout poklad strážený bludičkami.
Průběh podrobný zápis, spoilery
OSEnauti připluli z Lebečného přístavu
Severní loď hned nato vplula do území chráněnéhlo bludičkami. Ty se jí jaly provázet, jako vždy - nutkání činit to bylo silnější, než touha zasáhnout do boje daleko na jihu.
Na konci výpravy:
Loot:
Účastníci:
Drow Wodafein
Elfí alchymista Jorwik
Trpasličí kněžka-asasínka Xara
Barbar Válečník Kaich
Čaroděj Kalabaš
Bojovník Ulfred Malomocný
Kněz Babatunde
Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
OSEnauti se vrátili na řeku Sargauth a konečně se jim podařilo vyzvednout poklad strážený bludičkami.
Průběh podrobný zápis, spoilery
OSEnauti připluli z Lebečného přístavu
- Drowí hlídky (1) tentokrát nebyly na svém místě.
Dopluli v klidu až k bludičkám (2) a rozmístili lodě po obou stranách území, které bludičky strážili, po dně při tom nechali spuštěný provaz.
- Kaich se díky náhrdelníku adaptace ponořil bez potřeby dýchat a pod vodou se dostal až k pokladu. Nalezl truhly plné zlata, platiny a další vybavení.
- Zjistil, že bludičky mu naznačují, že to nemá dělat, ale potvrdila se informace od Vola, že pod vodou neumí chrlit blesky.
- Kaich navázal nalezenou kuši, pouzdro z šipkami a voděvzdornou tubu na svitky na lano a dal signál jižní lodi, aby je přitáhla.
- Sám se vydal k severní lodi se dvěma prsteny na hrotu dýky.
- Bludičky se rozdělily, dvě zůstaly hlídat poklad, dvě se vydaly každá za svou částí pokladu.
- Kaich nechal prsteny ve štěrbině pod vodou a vrátil se ke své lodi. Jeho bludička začala hlídat štěrbinu.
- U jižní lodi odpluli dál od pokladů, pak přitáhli kuši až k lodi, aby bludičku přilákali, a pak se na ni sesypali magickými zbraněmi. Zabili jí, stihla vypálit jediný blesk.
Severní loď hned nato vplula do území chráněnéhlo bludičkami. Ty se jí jaly provázet, jako vždy - nutkání činit to bylo silnější, než touha zasáhnout do boje daleko na jihu.
- Jorvik popoběhl díky prstenu vodoměrky na hranici území stráženého bludičkami a tím přiměl zbývající trojici aby se opět rozdělila.
- Jakmile byly všechny bludičky u lodí, družina opět zaútočila.
- Jižní bludička padla rychle, pomohla Jorvikova lest, kdy pěšky tlačil loď před sebou a znemožnil jí tak uvolnit se z boje na blízko.
- Jedna ze severních utrpěla tolik zranění, źe se slabě mihotající stáhla k pokladu.
- Druhá severní nastoupala ke stropu a pak následovala zdlouhavá přestřelka, která popálila blesky Ulfreda tak moc, že Babatunde ho musel vyléčit.
- Když se i druhá bludička stáhla k pokladu, OSEnauti v klidu nabili, připravili se, a pak (na druhý pokus a po ještě pár zásazích bleskem) bludičky dorazili.
Na konci výpravy:
- Jorwik doběhl kus proti proudu pro další lodě.
- OSEnauti vybrali všechny pokalady a vrchovatě čtveřici lodí naložili.
- V Lebečném přístavu si pak nechali identifikovat nalezené předměty.
Loot:
- 40000 zl
- 3000 pt
- kuše +1
- 5x šipka do kuše +1
- prsten deziluze
- prsten neviditelnosti
- 5x svitky (growth of plants, mirror image, invisibility 10’ radius, invisibility, confusion)
- 10769 xp za vynesené peníze
- 169 xp za překonané nestvůry
- 0 xp za příběhové problémy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 17654
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Výprava XXXV.
Účastníci:
Drow Wodafein
Barbar alchymista Jorwik
Trpasličí kněžka-asasínka Xara
Barbar Válečník Kaich
Čaroděj Kalabaš
Bojovník Ulfred Malomocný
Kněz Babatunde
Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
OSEnauti se vrátili do Ztracené úrovně. Vstoupili do srdce hory, zjistili co nabízí Strážce tajemství Pod horou a prozkoumali další část patra.
Průběh podrobný zápis, spoilery
OSEnauti vstoupili do patra portálem s dírou jako minule (1).
OSEnauti se vydali na sever, do dveří, které strážili dvě sochy trpaslíků.
Loot:
Účastníci:
Drow Wodafein
Barbar alchymista Jorwik
Trpasličí kněžka-asasínka Xara
Barbar Válečník Kaich
Čaroděj Kalabaš
Bojovník Ulfred Malomocný
Kněz Babatunde
Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
OSEnauti se vrátili do Ztracené úrovně. Vstoupili do srdce hory, zjistili co nabízí Strážce tajemství Pod horou a prozkoumali další část patra.
Průběh podrobný zápis, spoilery
OSEnauti vstoupili do patra portálem s dírou jako minule (1).
- Jorwik s neviditelným prstenem nahlédl do Důmathoinova chrámu (2) a zjistil, že tam jsou tři xorni.
OSEnauti se vydali na sever, do dveří, které strážili dvě sochy trpaslíků.
- Xara přistoupila ke dveřím v převleku za krále a než stačila cokoliv říct, tak ji sochy pozdravily a dveře se otevřely.
- Za nimi se nacházela svatyně nižších trpasličích bohů (3). U jednoho z nich našli OSEnauti mosazný náustek.
- Nabrali si diamantový prach v propadle (4).
- Z něj udělali cestičku od hlavních dveří chrámu do ložnice kněžího (5).
- A když xorni po cestičce vběhli do nastražené pasti, zabouchli za nimi dveře a magicky je na hodinu zamkli.
- Za dveřmi se nacházelo Srdce hory (7) - uzel mytrhrilových žil (částečně éterický), v jehož středu byla pohodlná pohovka.
- Kdo se na pohovku posadil, toho oslovil Strážce tajemství pod horou, že odpoví na jednu libovolnou otázku o hoře a věcech, které jí týkají.
- Jako první se zeptala Xara, jestli musí otázky pokládat hned teď. Odpověděl, že ne.
- Jako druhý se zeptal Ulfred, zda je v někde v Kobkách šíleného mága fénix. Dozvěděl se, že není.
- Ostatní si své otázky nechali.
- Neviditelný Jorwik ještě s pomocí Kalabaše odhalil způsob aktivace portálu do Muiralova revíru.
- Při odchodu od Srdce hory pak OSEnauti zjistili, že návštěva jim dala dočasné posílení životní síly.
- Nezdržovali se, zmapovali si propojení chodeb a došli až k velkému lisu (10).
- U něj našli ložnici (11) a v ní zaskočili dva spící neviditelné žabí humanoidy.
- Po krátké prudké bitce, ve které jeden z žabáků seslal smrtící blesky, oba nakonec padli.
- OSEnauti také našli portál s dračí draží hlavou s otevřenými ústy.
- OSEnauti ještě otestovali funkci lisu a vymyslili plán, jak do něj příště nalákat xorny.
- V Lebečném přístavu si pak nechali identifikovat nalezené předměty.
- Nakonec zkasírovali hobity v Lebečňáku za zmapování ztracené úrovně.
Loot:
- 9 řádků diamantového prachu
- Dvě tapisérie
- Dodání mapy Ztracené úrovně hobitům
- 4000 st
- 2000 zl
- gemy (50, 2x100)
- obouručák +2
- obouručák ostrosti +1
- 1853 xp za vynesené peníze
- 800 xp za překonané nestvůry
- 92 xp za příběhové problémy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 974
- Registrován: 4. 2. 2023, 10:32
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Xara opět utratí 50 zlatých u Draka pro zjištění drbů a povečeří u Červího střeva, kde již připravena, co ji čeká, bude posílena na jednové nástrahy Kobek.
Ponechává si maskování za trpasličího krále Melaira.
Půjde se podívat i na cetky, pokud budou k dispozici, tak se o ně PODĚLÍ s příapdnými dalšími zájemci - a ať je to fér, navrhuje si hodit kostkou s tím, že zájemce s nejvyšším číslem si vybírá první, atd.
Ponechává si maskování za trpasličího krále Melaira.
Půjde se podívat i na cetky, pokud budou k dispozici, tak se o ně PODĚLÍ s příapdnými dalšími zájemci - a ať je to fér, navrhuje si hodit kostkou s tím, že zájemce s nejvyšším číslem si vybírá první, atd.
-
- Příspěvky: 17654
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
- Drby nejsou.
- Cetka je jedna a je to poslední prodej cetek, co probíhá - bratři na poslední výpravě zjistili, že celý levý břeh řeky úplně ovládli drowové a navíc se začíná proslýchat, že když drowové někoho z Lebečňáku chytí na svém území, tak ho zajmou a promění v pavouky. Takže se bojí chodit k řece shánět další cetky.
Každopádně cetka jest:
- Mosazná koule ve které jsou vyleptané podivné runy.
- Cetka je jedna a je to poslední prodej cetek, co probíhá - bratři na poslední výpravě zjistili, že celý levý břeh řeky úplně ovládli drowové a navíc se začíná proslýchat, že když drowové někoho z Lebečňáku chytí na svém území, tak ho zajmou a promění v pavouky. Takže se bojí chodit k řece shánět další cetky.
Každopádně cetka jest:
- Mosazná koule ve které jsou vyleptané podivné runy.
-
- Příspěvky: 17654
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Výprava XXXVI.
Účastníci:
Barbarský alchymista Jorwik
Trpasličí kněžka-asasínka Xara
Barbar Válečník Kaich
Průběh podrobný zápis, spoilery
OSEnauti vstoupili do Ztracené úrovně portálem u drtiče (1).
Prošli také obytné kóje (6) a (7), kde našli ve vnitřkách kamenných postelí velké množství zlata a stříbra.
Účastníci:
Barbarský alchymista Jorwik
Trpasličí kněžka-asasínka Xara
Barbar Válečník Kaich
Průběh podrobný zápis, spoilery
OSEnauti vstoupili do Ztracené úrovně portálem u drtiče (1).
- Nalezli sestup k Madgothově hradu (2) vyhrabaný umberhulky.
- Vlezli do trpasličích lázní (3) a našli tam množství peněz, funkční kotel se zavřeným elementálem (4) a tajnou svatyni trpasličího boha mamonu (5).
Prošli také obytné kóje (6) a (7), kde našli ve vnitřkách kamenných postelí velké množství zlata a stříbra.
- S pomocí kamene spustili a tak zneškodnili smrtící past (8) mezi ubikacemi trpaslíků a záchody.
- Na záchodech (9) odhalili a zabili posledního číhajícího sláda.
- OSEnauti průběžně s pomocí oslíků i pytlů beztíže tahali všechno zlato a stříbro k portálu.
- Připojili ztracený náústek do trpasličích varhan (12), ale nikdo z nich neuměl na nástroj hrát.
- S pomocí knihy odhalující účel místností našli tajnou část výstavy za iluzí plátna promítajícího iluzi běžného života trpaslíků (13).
- Tam v boční místnosti (14) Kaicha posedl duch strážce výstavy, obvinil ho z pokusu ukrást hadí hůl (jejíž 4 části jsou na místě, ale pátá je ztracená někde v Kluzských bažinách) a prohlásil, že ho pustí, jen když za sebe nechá zástavu.
- Kaich souhlasil, nechal na místě dýku předtuchy jako zástavu, ale jen co ho duch propusil ze své vůle, naběhla Xara a ducha odvracením zničila. Kaich si vzal svou hůl zpět.
- OSEnauti ještě prověřili, že jim v jihovýchodní části patra neunikl žádný tajný průchod.
- Po návratu do Lebečňáku identifikovali nalezené předměty a zkasírovali hobity za zbytek map.
- Nakonec se domluvili s čárodějem Tasselgryn Veldarnou, že když je Ztracená úroveň tak silný teleport hub, tak pokud vyženou nebo zničí démona Galbrezu, tak otevře portál z mezisférického hostince přímo do Ztracené úrovně.
- 46000 st
- 7500 zl
- gemy (6x 50, 8x100, 2x500, 1x1000)
- mitrilová protéza nohy
- obouručák +2
- šperky (400, 600, 700, 800, 900, 1000, 1100, 1200, 1500, 1700)
- 4 z 5 dílů hadí hole
- 2000 zl za doplnění mapy
- 9000 xp za vynesené peníze
- 502 xp za překonané nestvůry
- 0 xp za příběhové problémy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 17654
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Výprava XXXVII.
Účastníci:
Barbarský alchymista Jorwik
Trpasličí kněžka-asasínka Xara
Barbar Válečník Kaich
Goblin Wik-wik
Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
OSEnauti vyvražidili skalní obry z jeskyň kolem Maddgothova hradu, našli Maddgothův hrad zmenšený uprostřed obrovské kaverny a seznámili se s vtipkujícím vílím dráčkem Ottou, který si hrad nárokuje. Ten je požádal, aby z hradu vyhnali homunkula, který tam zbyl po jeho bývalém pánovi.
Průběh podrobný zápis, spoilery
OSEnauti sestoupili k Maddghothovu hradu ze Ztracené úrovně (1).
Poté začal první chodit WikWik, jako předběžný průzkum s infraviděním.
Účastníci:
Barbarský alchymista Jorwik
Trpasličí kněžka-asasínka Xara
Barbar Válečník Kaich
Goblin Wik-wik
Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
OSEnauti vyvražidili skalní obry z jeskyň kolem Maddgothova hradu, našli Maddgothův hrad zmenšený uprostřed obrovské kaverny a seznámili se s vtipkujícím vílím dráčkem Ottou, který si hrad nárokuje. Ten je požádal, aby z hradu vyhnali homunkula, který tam zbyl po jeho bývalém pánovi.
Průběh podrobný zápis, spoilery
OSEnauti sestoupili k Maddghothovu hradu ze Ztracené úrovně (1).
- Po krátkém bloudění v jihozápadní části zjistili, že některé chodby jsou široké a vysoké, zatímco jiné jsou úzké tunely, sotva pro jednoho. Našli také křišťálový trůn (2) tvořený hrubými krystaly.
- Našli prázdná doupada umberhulků (3), které již dříve zabili na Ztracené úrovni.
- Objevili výstup do Vrběnina hvozdu (4).
Poté začal první chodit WikWik, jako předběžný průzkum s infraviděním.
- Wikwik objevil doupě medvědů (5) a vyhnul se mu.
- Našel také něco velkého (6), co dělalo pravidelné zvuky podobné oddechování, ale nebylo to poznat infraviděním.
- Když obra Kaich osvítil, zjistili, že obr není spící, ale že si udělal z jeskyně tělocvičnu, kde cvičí. Zaćal řvát "Havěť!" a vrhnul se na ně s činkou.
- Zvuky boje přilákaly z vedlejší jeskyně oba medvědy - zjevně obrovy mazlíčky.
- OSEnauti ale v boji oba dva nepřátele porazili. Zejména Kaich se vyznamenal, když nechával nešikovného obra, aby se sám nabodával na jeho meč.
- Po porážce obra a medvědů našli OSEnauti hlouběji v medvědím brlohu dvě medvíďata (7), která tam nechali být.
- OSEnauti dóm obešli, vyhnuli se spojovací chodbě označené velkým X (9) a došli až do umělceké dílny dalšího obra (10), který zrovna opracovával velký valou zlata.
- OSEnauti dóm obešli, vyhnuli se spojovací chodbě označené velkým X (9) a došli až do umělceké dílny dalšího obra (10), který zrovna opracovával velký valou zlata.
- OSEnauti obra zaskočili a vrhli se na něj, než ho ale udolali, stihl zařvat na poplach.
- OSEnauti se rozmístili ve tmě k útoku a udeřili. Opět obřici nesrazili v prvním kole a ona zavolala na pomoc další tři obry.
- Dva obři se přidalili přímo k ní a to přimělo Kaicha k ústupu na římsu a Wikwika k tomu, aby se skryl za kameny. Třetí vběhl družiné do zad přes jeskyni s červenými krystaly.
- Do boje ale zasáhl překvapivý faktor. Nejprve obry a pak i OSEnauty začaly mást různé iluze - houbový les, hejno motýlů a komplikovat jim boj.
- Jediný kaich, díky dýce předtuchy, hned věděl, že to jsou iluze a dokonce zahlédl koutkem oka malého vílího dráčka, který je sesílá.
- OSEnauti dokázali iluzí využít lépe než obři a tak postupně jednoho po druhém udolali.
- Pobili a zahnali obří netopýry z velké jeskyně (14), nalezli spižírnu plnou jedného mechu (15) a odpadní jámu, kde obrali mrtvoly dobrodruhů (16).
- Za zkamenělým baziliškem (17) našli sestup do Slizkých bažin.
- Na okraji dómu OSEnauty oslovil vílí dráček Otto a vynadal jim, že ho připravili o zábavu, když mu vyvraždili obry a že teď nemá koho zlobit.
- Nabídl, že jim odpustí, pokud z jeho hradu uprostřed jeskyně vyženou homunkula - komorníka dřívějšího pána hradu, čaroděje Maddgotha.
- OSEnauti ještě zašli na prostředek obřího dómu, kde opravdu našli zmenšeniný hrad - ale jak se k němu blížili, sami se zmenšovali na jeho velikost.
- To se rozhodli nechat na příště, takže s pomocí oslíků a pytlů beztíže odtahali zlaté valouny a křišťálový trůn a v Lebečňáku si nechali identifikovat nalezené předměty.
- Prsten s kamenem
- Orchestrální hůlka
- Plátová zbroj noci
- Obsidiánový skarab neznámého drowiho rodu
" - Svitky (polymorph others, wall of stone, protection from normal missiles, conjure elemental, telekinesis)
" - 30 jantarových kamenů (á 100)
- Modrý gem vyvolání vzdušného elementála (HD8 verze, bude poslouchat jednu směnu)
- 250 zl
- alabastrová maska trolla
- 60 řádků křišťálu
- 5000 mn zlaté hroudy
- 2288 xp za vynesené peníze
- 1610 xp za překonané nestvůry
- 175 xp za příběhové problémy
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Příspěvky: 17654
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Identifikované magické předměty:
Orchestrální hůlka
3 nabití
Když s ní mácháte jako dirigent, hraje neviditelný orchestr - styl hudby se mění, podle toho, co máváte.
Plátová zbroj noci
Má na hrudi symbol měsíce.
Funguje jako plátovka +1, ale ztratí svou moc, pokud je 1 hodinu vystavena slunečnímu světlu.
Elementální kámen
Vyvolá vzdušného elementála (HD8), který bude 1 směnu poslouchat rozkazy. Po vyvolání se gem rozpadne.
Obouručák
Obouručák +2
Hadí hůl
Máte jen 4 části.
Kdo složí všech 5 částí, získá hadí hůl. Pokud hadí hůl hodí na zem, promění se v konstrukt obřího chřestýše (HD4*), který bude poslouchat svého pána a má imunity na jedy, přičemž je sám jedovatý.
Pokud HP chřestýše klesnou na nulu, je šance 1z6, že se tím hůl zcela zničí, jinak se rozpadne na pět částí, které je v klidu možné opět složit a obnovit tak její funkci.
Pátá část hole se nachází někde ve Slizkých bažinách (8. level).
Koule odsávání únavy (z cetek)
Měděná koule s runami do sebe odsává únavu (tzn. odstraní postih -1 za únavu, pokus i během hodiny chození nebo po zrychleném pochodu neodpočinete).
Je ale šance Xz6, že místo odstranění únavy naopak uživatelům únavu zhorší (udělá -2), přičemž X je rovno počtu lidí, kterým koule únavu zrovna odbourává. Je možné ji použít 1 za hodinu.
V praxi tedy:
- když si pořebujete v dungeonu 1 směnu odpočinout, můžete místo zkusit instantně odsát pomocí koule a získat tak 1 směnu navíc
- když vám to nepadne, tak musíte tu 1 směnu přeci jen odpočívat, nebo bude postih -2.
Orchestrální hůlka
3 nabití
Když s ní mácháte jako dirigent, hraje neviditelný orchestr - styl hudby se mění, podle toho, co máváte.
Plátová zbroj noci
Má na hrudi symbol měsíce.
Funguje jako plátovka +1, ale ztratí svou moc, pokud je 1 hodinu vystavena slunečnímu světlu.
Elementální kámen
Vyvolá vzdušného elementála (HD8), který bude 1 směnu poslouchat rozkazy. Po vyvolání se gem rozpadne.
Obouručák
Obouručák +2
Hadí hůl
Máte jen 4 části.
Kdo složí všech 5 částí, získá hadí hůl. Pokud hadí hůl hodí na zem, promění se v konstrukt obřího chřestýše (HD4*), který bude poslouchat svého pána a má imunity na jedy, přičemž je sám jedovatý.
Pokud HP chřestýše klesnou na nulu, je šance 1z6, že se tím hůl zcela zničí, jinak se rozpadne na pět částí, které je v klidu možné opět složit a obnovit tak její funkci.
Pátá část hole se nachází někde ve Slizkých bažinách (8. level).
Koule odsávání únavy (z cetek)
Měděná koule s runami do sebe odsává únavu (tzn. odstraní postih -1 za únavu, pokus i během hodiny chození nebo po zrychleném pochodu neodpočinete).
Je ale šance Xz6, že místo odstranění únavy naopak uživatelům únavu zhorší (udělá -2), přičemž X je rovno počtu lidí, kterým koule únavu zrovna odbourává. Je možné ji použít 1 za hodinu.
V praxi tedy:
- když si pořebujete v dungeonu 1 směnu odpočinout, můžete místo zkusit instantně odsát pomocí koule a získat tak 1 směnu navíc
- když vám to nepadne, tak musíte tu 1 směnu přeci jen odpočívat, nebo bude postih -2.
-
- Příspěvky: 17654
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Dále dávám najevo, že:
Ztracená úroveň (6. patro) je "dohraná", s výjimkou démona, co tam někde pobíhá.
Je možné vyhlásit výpravu na démona, která bude mít za cíl právě a jen jeho likvidaci/vyhnání. Jedná se o démona Galbrezu, o kterém Volothamp gedarm říká, že:
- je zranitelný jakoukoliv zbraní, ale má magicky posílenou kůži, takže ji probodnou jen nejlepší bojovníci (= vysoké AC)
- má čtyři ruce (dvě proměněné v bodce, dvě normální) a velkou tlamu, kterými dokáže útočit naráz
- dokáže kouzlit některá neútočná kouzla, jako létání, transformace, neviditelnost a pod..
- dokáže děsit svým zjevem
Pokud démona porazíte/vyženete, získáte tím Ztracenou úroveň jako nový vstupní bod do KŠM, který bude mít zase nějaké specifické služby, zejména:
- možnost začínat výpravu s 1d10 dočasnými životy navíc (trpaslíci 2d10)
- ti, kdo tak doposud neučinili, mohou položit jednu otázku o KŠM Srdci hory a dostanou pravdivou odpověď
- a nalezení Ztracené úrovně přiláká do podzemí trpaslíky, kteří začnou provozovat různé obchody, kovářské dílny, zkrátka obnoví, co v něm bylo, přičemž to budou také kováři schopní zpracovávat kovy jako adamantium a mitril.
Ztracená úroveň (6. patro) je "dohraná", s výjimkou démona, co tam někde pobíhá.
Je možné vyhlásit výpravu na démona, která bude mít za cíl právě a jen jeho likvidaci/vyhnání. Jedná se o démona Galbrezu, o kterém Volothamp gedarm říká, že:
- je zranitelný jakoukoliv zbraní, ale má magicky posílenou kůži, takže ji probodnou jen nejlepší bojovníci (= vysoké AC)
- má čtyři ruce (dvě proměněné v bodce, dvě normální) a velkou tlamu, kterými dokáže útočit naráz
- dokáže kouzlit některá neútočná kouzla, jako létání, transformace, neviditelnost a pod..
- dokáže děsit svým zjevem
Pokud démona porazíte/vyženete, získáte tím Ztracenou úroveň jako nový vstupní bod do KŠM, který bude mít zase nějaké specifické služby, zejména:
- možnost začínat výpravu s 1d10 dočasnými životy navíc (trpaslíci 2d10)
- ti, kdo tak doposud neučinili, mohou položit jednu otázku o KŠM Srdci hory a dostanou pravdivou odpověď
- a nalezení Ztracené úrovně přiláká do podzemí trpaslíky, kteří začnou provozovat různé obchody, kovářské dílny, zkrátka obnoví, co v něm bylo, přičemž to budou také kováři schopní zpracovávat kovy jako adamantium a mitril.
-
- Příspěvky: 17654
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Nejbližší domluvený termín KŠM tedy je 26.12. večer (od cca 1915).
Prosím tentokrát co nejdříve říct, kam půjdete, abych se mohl připravit, zejména pokud budete chtít:
Prosím tentokrát co nejdříve říct, kam půjdete, abych se mohl připravit, zejména pokud budete chtít:
- vracet se na 3. patro
- jít do Maddgothova hradu na 7. patře
- sestoupit do 8. patra (je jedno jestli pěšky nebo portálem)