[OSEnauti] Kobky šíleného mága
Moderátor: MarkyParky
-
- Příspěvky: 17658
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Hele, je to čarodějka. Ta bude chtít tvou krev a tvé vlasy. Odebere si je sama. Má pro to své důvody ...Stravas píše:Viem za zombíkov platiť aj cudzím ... príslušenstvom? (t.j. nie mojím?)
Já si to představuji tak, že provaz v nose zajišťuje i správné otočení zombíka a tak, protože ho přiměje otočit hlavu.Stravas píše:Takisto, viem ten zombíkova matúz naviazať niekam inam? Napr. okolo pásu? Lebo ma napadlo, že by som tú šnúru uviazal o cvičeného psa a toho mal vodítku. Takže by zombík ako tak držal krok s rafanom a ak by bolo treba, tak by som zombíka odviazal.
Tzn. když to přivážeš kolem pasu, tak při nějakém normálním postupu asi v pohodě, ale v nějakém zmatku s intenzivními pohyby by to může zahaprovat.
Jedovaté pavouky na skladě zrovna nemá (padlo 10z10), ale bude si to pamatovat. Třeba příště.Stravas píše:Koľko má tých pavúkov? A vie mi ich dať ja neviem... do ľahko rozbiteľného džbánu alebo nádoby? Taktiež som ochotný zaplatiť extra za jedovaté druhy : )
Co se týká počtu - určitě dá ze všech zásob dohromady malý hmyzí roj. Víc jich momentálně nemá - větší roj už je extra věc (a padlo 8z10).
TZ [12], KŽ 2 (11 živ.), útk. 1× roj (2 nebo 4 živ.), útk. [+1], rych. 30’ (10’), zách. S14 H15 P16 D17 K18 (BČ), mor. 11, přesv. neutrální, 20 zk., poč. 1 (1k3), poklad žádný
Typ a pohyb: Roj je tvořen lezoucím hmyzem - pavouci.
Velikost: Prostor 10 × 10 stop.
Imunita: Zranitelný jen ohněm, extrémním chladem, kouzlem spánek (ovlivní celý roj), kouřem (zažene) nebo jinými útoky podle přání sudího.
Útok roje: Automaticky zraňuje postavy v prostoru roje: 2 živ., pokud mají zbroj, 4 živ. beze zbroje.
Zahnání: Postavy v roji, které se brání shazováním a seškrabáváním zbraní (nebo podobným předmětem), utrpí od roje poloviční zranění. Mávání pochodní roj zraní.
Únik: Po odchodu z roje postavy nadále dostávají poloviční zranění, dokud nestráví 3 kola zabíjením zakousnutého hmyzu.
Skok do vody: Postava utrpí zranění za 1 kolo, pak se zakousnutý hmyz utopí.
Pronásledování: Pavouci nedokáží kořist pronásledovat.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 26. 2. 2021, 12:48
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
To je obchod podľa môjho gusta
Verím, že budeme s obchodníčkou vynikajúci partneri
Pavúky určite kúpim, ale neviem ešte kedy pôjdem najbližšie na výpravu, stredy u mňa zvyknú byť plné, budem vedieť asi až v nedeľu : (


-
- Příspěvky: 974
- Registrován: 4. 2. 2023, 10:32
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Za mě nejspíš Paladinka Gwendolyne Lev. 2 a navrhuje dořešit 1.-3 patro, ideálně úplně Pokud by se ale sešly odvážnější postavy na 4+ levlu, tak vyjmu z ledu Darlanu sokolí oko a pojďme zkoumat dále. A určitě v každém případě vzít sebou Glom, může nosit světlo a podávat olejové bomby/svěcenou vodu apod., může i celkem slušně bodat kopím z druhé linieMarkyParky píše: ↑23. 3. 2023, 15:44 No, a pomalu začněte plánovat, další výprava je ani ne za týden.
Nezapomeňte při tom:
- zhodnotit cíl výpravy podle levelů vašich postav (1-3 spíš paběrkovat v 1. a 2. patře, 2-4 spíš zkoumat patro třetí nebo se odvážně na slepo vydat portálem do čtvrtého)
- domluvit se, jestli využijete před služeb výpravou nákup v hospodě nebo služby v Lebečňáku (a v tom druhém případě mi dát vědět, pokud budete chtít něco, co nemá pevnou cenu)
A mě prosím napište, které postavy půjdou, ať mám taky trochu představu.
Naposledy upravil(a) Kolumbus dne 24. 3. 2023, 11:26, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 222
- Registrován: 19. 10. 2010, 15:16
- Bydliště: Hradec Králové
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Já mám v plánu jít s Klerikem 3.lvl, případně vykonat první mezisféricky výpravu a jít s Barbarem-Valečníkem 2.lvl ze světa DrD.
Jako cíl bych šel dořešil nějaké body v 1.-3. patře.
Jako cíl bych šel dořešil nějaké body v 1.-3. patře.
-
- Příspěvky: 143
- Registrován: 26. 2. 2021, 12:48
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Ako sa riešia nákupy z pohľadu downtime, prosím ťa? je návšteva jedného obchodu 1 downtime akcia alebo sú až rozsiahle nákupy tou akciou? Sú nákupy vôbec downtime? 

-
- Příspěvky: 17658
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Pravidla pro downtime jsou zde.
TL;DR na té otázky:
Nákupy nejsou downtime akce. Nakupovat si můžete co chcete, kolik chcete, limitovaní jste jen:
- svými penězmi
- dostupností zboží či obchodníků (přičemž nový hod na dostupnost může přijít až když uběhne mezitím ukončená výprava + posune se situace v dungoenu)
- a nějakou mírou své nosnosti
Za downtime akce v KŠM považuji ty věci, které:
- mají z pravidel delší trvání a
- neodehrávají se během dobrodružství
TL;DR na té otázky:
Nákupy nejsou downtime akce. Nakupovat si můžete co chcete, kolik chcete, limitovaní jste jen:
- svými penězmi
- dostupností zboží či obchodníků (přičemž nový hod na dostupnost může přijít až když uběhne mezitím ukončená výprava + posune se situace v dungoenu)
- a nějakou mírou své nosnosti
Za downtime akce v KŠM považuji ty věci, které:
- mají z pravidel delší trvání a
- neodehrávají se během dobrodružství
-
- Příspěvky: 17658
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Jdete tedy do prvních dvou pater (a nevadí, když ve zbytku času zabloudíte i do třetího).
Čisté pro přehled, abyste věděli, kam ještě má smysl chodit a kam už ne. Vím, že v případě těch neobjevených objemů je to trochu meta-informace, ale tady IMHO dává smysl ji dávat, aby se předešlo hluchým výpravám do prázdna.
1. patro
Na patře zbývá pokladů za cca 8000 zlatých
- nižší tisíce jsou u trolla
Dosud vůbec neobjeveno: vyšší jednotky tisíc
2. patro
Na patře zbývá pokladů za cca 14000 zlatých
- dva gobři z Hlídky pavučích očí měli na sobě zdobené náhrdelníky. Souhrnná cena odhadována na jednotky tisíc zlatých.
- v srdci dolů je tak 100 000 mincí čisté měděné rudy (ekvivalent 1000 zl).
- krysodlaci měli kolem svých pelechů různé drobné ozdoby a cennosti, odhad kolem tisícovky
- v bývalém trpasličím pivovaru je 45 sudů dobrého magicky konzervovaného piva a 600 mincí stříbrných přesek. S průvodním listem co máte se dá prodat za 4500 zl pivo a 60 zl přezky.
- v závalu s troskami dvou balist je zakopána truhla s 3073 měďáky.
- nemrtvý zřící, co poletuje v Hlídce mrtvého oka má na konci dvou odumřelých tykadel drahokamy (10+100 zl).
- v elfím pohřebišti a stroji na odkameňování zásob nestvůr zůstalo pár tisíc měďáků a nějaké stříbrné, celkem cca za pětikilo
Dosud vůbec neobjeveno: nižší jednotky tisíc
3. patro
Moc moc, hrozně moc dosud neobjeveného.
Čisté pro přehled, abyste věděli, kam ještě má smysl chodit a kam už ne. Vím, že v případě těch neobjevených objemů je to trochu meta-informace, ale tady IMHO dává smysl ji dávat, aby se předešlo hluchým výpravám do prázdna.
1. patro
Na patře zbývá pokladů za cca 8000 zlatých
- nižší tisíce jsou u trolla
Dosud vůbec neobjeveno: vyšší jednotky tisíc
2. patro
Na patře zbývá pokladů za cca 14000 zlatých
- dva gobři z Hlídky pavučích očí měli na sobě zdobené náhrdelníky. Souhrnná cena odhadována na jednotky tisíc zlatých.
- v srdci dolů je tak 100 000 mincí čisté měděné rudy (ekvivalent 1000 zl).
- krysodlaci měli kolem svých pelechů různé drobné ozdoby a cennosti, odhad kolem tisícovky
- v bývalém trpasličím pivovaru je 45 sudů dobrého magicky konzervovaného piva a 600 mincí stříbrných přesek. S průvodním listem co máte se dá prodat za 4500 zl pivo a 60 zl přezky.
- v závalu s troskami dvou balist je zakopána truhla s 3073 měďáky.
- nemrtvý zřící, co poletuje v Hlídce mrtvého oka má na konci dvou odumřelých tykadel drahokamy (10+100 zl).
- v elfím pohřebišti a stroji na odkameňování zásob nestvůr zůstalo pár tisíc měďáků a nějaké stříbrné, celkem cca za pětikilo
Dosud vůbec neobjeveno: nižší jednotky tisíc
3. patro
Moc moc, hrozně moc dosud neobjeveného.
-
- Příspěvky: 974
- Registrován: 4. 2. 2023, 10:32
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Ahoj, pokud půjdou postavy lev. 2 až 3, tak navrhuji to vzít "od podlahy", doprozkoumat a dočistit 1. a 2. patro a pokud zbyde čas, tak asi načít něco ve třetím - to jsme minule jen prosvištěli v rychlosti do Lebečného přístavu s jedinou drobnou potyčkou, ale je to tam tuna k objevování.
-
- Příspěvky: 974
- Registrován: 4. 2. 2023, 10:32
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Gwendolyne pozve dobrodruha a spisovatele Volotampa Gedarma na kvalitní víno (2x láhev á 5 zlatých) a zkusí z něj vyzískat informace o to, co platí na mimiky.
-
- Příspěvky: 17658
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Volotamp Gedarm poděkoval za pozornost, hned si nechal jednu lahvinku otevřít a zatímco usrkával, podělil se o své encyklopedické znalosti slabin mimiků.
Slabina první - číhají do posledního okamžiku. Dokud se mimika nedotknete, jinak ho nevyrušíte nebo z vašeho chování nepozná, že je prozrazen, tak pořád doufá, že se nachytáte a přilepíte bez toho, aby se musel snažit. Takže je nehybný a čeká.
Slabina druhá - nesnáší jasné světlo. Na světle o intenzitě srovnatelné s denním světlem bojují hůře a také se hůře brání.
Slabina třetí - jsou hrozně pomalí. Jakmile vás nechytí svým jazykem a získáte distanc, je snadné si ho udržet a ustřílet je či jinak zničit z dálky. Na druhou stranu pokud zjistí, že tohle zkoušíte, okamžitě vzdají pronásledování a zkusí se vám dostat z dohledu, aby se obratem proměnili a opět začali číhat.
Slabina první - číhají do posledního okamžiku. Dokud se mimika nedotknete, jinak ho nevyrušíte nebo z vašeho chování nepozná, že je prozrazen, tak pořád doufá, že se nachytáte a přilepíte bez toho, aby se musel snažit. Takže je nehybný a čeká.
Slabina druhá - nesnáší jasné světlo. Na světle o intenzitě srovnatelné s denním světlem bojují hůře a také se hůře brání.
Slabina třetí - jsou hrozně pomalí. Jakmile vás nechytí svým jazykem a získáte distanc, je snadné si ho udržet a ustřílet je či jinak zničit z dálky. Na druhou stranu pokud zjistí, že tohle zkoušíte, okamžitě vzdají pronásledování a zkusí se vám dostat z dohledu, aby se obratem proměnili a opět začali číhat.
-
- Příspěvky: 17658
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Dlužil jsem vám knihu kouzel z elfí hrobky:
Některá kouzla jsou nová, některá z pravidel:
Porozumění jazykům
Úroveň: 2
Trvání: 2 směny
Dosah: sesilatel
Po dobu trvání kouzla dokáže sesilatel rozumět jakémukoliv mluvenému jazyku, včetně tajných jazyků či iluzí a jiných záznamů mluveného slova. Kouzlo nepropůjčuje schopnost mluvit neznámými jazyky a nedokáže porozumět zvukům zvířat.
Koruna šílenství
Úroveň: 3
Trvání: až 1 směna
Dosah: 120 stop
Kouzlo způsobí, že několika lidem, nelidem nebo člověku podobným nestvůrám (viz Nestvůry), kteří neuspějí v záchraně proti kouzlům, se nad hlavou objeví zářivá koruna a následně musí útočit na nejbližšího tvora. Pokud úspěšným útokem zasáhnou spolubojovníka, mohou si znovu hodit na záchranu - při úspěchu koruna zmizí a tvor získá svobodnou vůli. Kouzlo také pomine, pokud cíl nevidí nikoho, na koho by mohl zaútočit. Kouzlo se dá seslat dvěma způsoby:
Proti jednotlivci: Cíl má k záchrannému hodu postih –2.
Proti skupině: Postihne 1k4 jednotlivců ze skupiny.
Omezení: Neúčinkuje na nestvůry s více než 4+1 KŽ (viz Nestvůry) a na nemrtvé.
Infravidění
Úroveň: 3
Standardní - viz pravidla
Zplynatění
Úroveň: 4
Trvání: 1k6+1 směn
Dosah: dotyk
Tělo postavy se změní v oblak páry. To má následující projevy:
Vybavení a oblečení: Spadne na zem.
Pohyb: Postava se v plynné podobě může protahovat štěrbinami v kamenných stěnách, dřevěných předmětech atd.
Útočení: V plynné podobě není možné.
Nezranitelnost: Postava má TZ [21]. Nemagické zbraně ji nezraňují.
Chorobný paprsek
Úroveň: 3
Trvání: okamžité
Dosah: 60 stop
Vykouzlí paprsek oslabující energie.
Zranění: Bytost, kterou paprsek zasáhne, dostane 2k8 zranění a pokud neuspěje v záchraně proti jedům, oslabí ji to, jako by byla nemocná (-2 na hody, dokud není nemoc odstraněna odpovídajícím kouzlem, lektvarem nebo si nedopřeje 1 směnu odpočinku).
Potlač kletbu
Úroveň: 3
Trvání: 1k6 směn
Dosah: sesilatel nebo tvor na dotek
Kouzlo Potlač kletbu dočasně zruší působení jedné kletby, uvalené na cílovou bytost. V případě prokletého předmětu je možné ho postavě odebrat a kletba se znovu neprojeví, dokud ho bude mít mimo dohled.
Létající disk
Úroveň: 1
Standardní - viz pravidla
Neviditelný služebník
Úroveň: 1
Trvání: 1k6 směn
Dosah: 60 stop
Vyčaruje neviditelného služebníka. Ten dokáže plnit jednoduché příkazy, které by v měšťanském domě vykonávalo služebnictvo - například něco umýt, uklidit, složit oblečení, zazáplatovat potrhané oblečení, servírovat jídlo, nápoje, a pod.
Služebník nedokáže útočit a pokud ho něco zraní (např. plošné kouzlo nebo oheň), zanikne. Také se nemůže dostat mimo dosah.
Některá kouzla jsou nová, některá z pravidel:
Porozumění jazykům
Úroveň: 2
Trvání: 2 směny
Dosah: sesilatel
Po dobu trvání kouzla dokáže sesilatel rozumět jakémukoliv mluvenému jazyku, včetně tajných jazyků či iluzí a jiných záznamů mluveného slova. Kouzlo nepropůjčuje schopnost mluvit neznámými jazyky a nedokáže porozumět zvukům zvířat.
Koruna šílenství
Úroveň: 3
Trvání: až 1 směna
Dosah: 120 stop
Kouzlo způsobí, že několika lidem, nelidem nebo člověku podobným nestvůrám (viz Nestvůry), kteří neuspějí v záchraně proti kouzlům, se nad hlavou objeví zářivá koruna a následně musí útočit na nejbližšího tvora. Pokud úspěšným útokem zasáhnou spolubojovníka, mohou si znovu hodit na záchranu - při úspěchu koruna zmizí a tvor získá svobodnou vůli. Kouzlo také pomine, pokud cíl nevidí nikoho, na koho by mohl zaútočit. Kouzlo se dá seslat dvěma způsoby:
Proti jednotlivci: Cíl má k záchrannému hodu postih –2.
Proti skupině: Postihne 1k4 jednotlivců ze skupiny.
Omezení: Neúčinkuje na nestvůry s více než 4+1 KŽ (viz Nestvůry) a na nemrtvé.
Infravidění
Úroveň: 3
Standardní - viz pravidla
Zplynatění
Úroveň: 4
Trvání: 1k6+1 směn
Dosah: dotyk
Tělo postavy se změní v oblak páry. To má následující projevy:
Vybavení a oblečení: Spadne na zem.
Pohyb: Postava se v plynné podobě může protahovat štěrbinami v kamenných stěnách, dřevěných předmětech atd.
Útočení: V plynné podobě není možné.
Nezranitelnost: Postava má TZ [21]. Nemagické zbraně ji nezraňují.
Chorobný paprsek
Úroveň: 3
Trvání: okamžité
Dosah: 60 stop
Vykouzlí paprsek oslabující energie.
Zranění: Bytost, kterou paprsek zasáhne, dostane 2k8 zranění a pokud neuspěje v záchraně proti jedům, oslabí ji to, jako by byla nemocná (-2 na hody, dokud není nemoc odstraněna odpovídajícím kouzlem, lektvarem nebo si nedopřeje 1 směnu odpočinku).
Potlač kletbu
Úroveň: 3
Trvání: 1k6 směn
Dosah: sesilatel nebo tvor na dotek
Kouzlo Potlač kletbu dočasně zruší působení jedné kletby, uvalené na cílovou bytost. V případě prokletého předmětu je možné ho postavě odebrat a kletba se znovu neprojeví, dokud ho bude mít mimo dohled.
Létající disk
Úroveň: 1
Standardní - viz pravidla
Neviditelný služebník
Úroveň: 1
Trvání: 1k6 směn
Dosah: 60 stop
Vyčaruje neviditelného služebníka. Ten dokáže plnit jednoduché příkazy, které by v měšťanském domě vykonávalo služebnictvo - například něco umýt, uklidit, složit oblečení, zazáplatovat potrhané oblečení, servírovat jídlo, nápoje, a pod.
Služebník nedokáže útočit a pokud ho něco zraní (např. plošné kouzlo nebo oheň), zanikne. Také se nemůže dostat mimo dosah.
-
- Příspěvky: 17658
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
stravas píše:
tynian píše:
lomax00 píše:
Bylo by super, kdybyste ještě dokázali nastřelit plány na začátek hraní - zaregistroval jsem debatu o najímání žoldnéřů od Herců a že půjdete od prvního patra - tak jestli bude vstup přes hospodu nebo nějakým portálem, kterým a tak ... abychom zítra začali rovnou akcí a ne teprve plánováním cesty.kolumbus píše:
-
- Příspěvky: 974
- Registrován: 4. 2. 2023, 10:32
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Akce v Lebečném přístavu
Darlana sama
Náprstkovínovo vetešnictví – hledá nějaký obleček pro pidičlověka (má kabátek pro pidičlověka na ukázku)
Krejčovství (je-li něco takového) - nechat opravit a prošít zlatou nití kabátek pro pidičlověka (je potrhaný)
Darlana, Kalabaš a glom
Zajdeme do Červího střeva – a bylo to něco divného, protože pro Darlanu to bylo sice zajímavé, ale nic extra (padla 4ka), Glom to zachutnalo a dokonce jí to posilnilo na jedy (2ka) a Kalabaš málem hodil (6ka)
Hospůdka Prak a drak – vyrazíme zapařit a utratit tam 50 zlatých a vyposlechnout si případné aktuální drby a tipy na KŠM
Odměna řeky Sargauth – Zkusí štěstí „za zlatku“ – padlo mi 15, tak si vezme 5 cetek Darlana a po 5 dá Kalabašovi a Glom
Darlana sama
Náprstkovínovo vetešnictví – hledá nějaký obleček pro pidičlověka (má kabátek pro pidičlověka na ukázku)
Krejčovství (je-li něco takového) - nechat opravit a prošít zlatou nití kabátek pro pidičlověka (je potrhaný)
Darlana, Kalabaš a glom
Zajdeme do Červího střeva – a bylo to něco divného, protože pro Darlanu to bylo sice zajímavé, ale nic extra (padla 4ka), Glom to zachutnalo a dokonce jí to posilnilo na jedy (2ka) a Kalabaš málem hodil (6ka)
Hospůdka Prak a drak – vyrazíme zapařit a utratit tam 50 zlatých a vyposlechnout si případné aktuální drby a tipy na KŠM
Odměna řeky Sargauth – Zkusí štěstí „za zlatku“ – padlo mi 15, tak si vezme 5 cetek Darlana a po 5 dá Kalabašovi a Glom
-
- Příspěvky: 17658
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Náprstkovínovo vetešnictví
Bohužel, nic pro pidilidi na skladě není (4).
Krejčovství
... asi takhle, jsi v Lebečném přístavu, kdysi rejdištěm pirátů a dneska územím Xanatárova cechu. Sehnat někoho, kdo to umí s jehlou a nití není problém. Sehnat někoho, kdo tam místo zlaté niti nenašije obyčejnou ... ta je tak 4 z 6. (6).
Za 5 zl máš pěkný vyspravený obleček, jehož nit se krásně leskne a třpytí ... ale jestli bylo potřeba, aby byla opravdu zlatá, tak se zařiď podle toho, že není.
Červí střevo
Není moc co řešit, jak jsi to naházel, tak to je.
Hospůdka Prak a drak
Po pořádné útratě se Kaldi zamyslí (1) a na jednu nedávno vyprávěnou historku si vzpomene.
Patnácté patro podzemí prý Halaster Černoplášť proměnil v obrovskou překážkovou dráhu, která slouží k testování hrdinů, co se dostali tak hluboko. A na na konci téhle dráhy čeká jako závěrečká zkouška - mrtvý kruťák Podlebák, hrozivá nestvůra, kterou Halaster stvořil - či spíše znestvořil - z jednoho zřícího, a který za tento osud nenávidí a přísahal pomstu všem kouzelníkům.
Odměna řeky Sargauth
Oba trpaslíci jsou někde u řeky (už jsem to měl nahozené a na fóru vyznačené).
Bohužel, nic pro pidilidi na skladě není (4).
Krejčovství
... asi takhle, jsi v Lebečném přístavu, kdysi rejdištěm pirátů a dneska územím Xanatárova cechu. Sehnat někoho, kdo to umí s jehlou a nití není problém. Sehnat někoho, kdo tam místo zlaté niti nenašije obyčejnou ... ta je tak 4 z 6. (6).
Za 5 zl máš pěkný vyspravený obleček, jehož nit se krásně leskne a třpytí ... ale jestli bylo potřeba, aby byla opravdu zlatá, tak se zařiď podle toho, že není.
Červí střevo
Není moc co řešit, jak jsi to naházel, tak to je.
Hospůdka Prak a drak
Po pořádné útratě se Kaldi zamyslí (1) a na jednu nedávno vyprávěnou historku si vzpomene.
Patnácté patro podzemí prý Halaster Černoplášť proměnil v obrovskou překážkovou dráhu, která slouží k testování hrdinů, co se dostali tak hluboko. A na na konci téhle dráhy čeká jako závěrečká zkouška - mrtvý kruťák Podlebák, hrozivá nestvůra, kterou Halaster stvořil - či spíše znestvořil - z jednoho zřícího, a který za tento osud nenávidí a přísahal pomstu všem kouzelníkům.
Odměna řeky Sargauth
Oba trpaslíci jsou někde u řeky (už jsem to měl nahozené a na fóru vyznačené).
-
- Příspěvky: 974
- Registrován: 4. 2. 2023, 10:32
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Díky, Kalabas ještě hledá (možná v Otrávenému brku) někoho, kdo by mu spravil zlomenou kouzelnickou hůlku získanou ve Stygijske knihovne - specifikaci má Lacrot. Diky