Taktika malých jednotek

Diskuze o jiných hrách, než jsou stolní RPG.
Odpovědět
Sosacek
Příspěvky: 25735
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Re: Taktika malých jednotek

Příspěvek od Sosacek »

Nevim jestli je to jeste malych jednotek (bavime se cca o platoon az company), ale Combat Mission je superpresny takticky simulator. Bere v uvahu teren, dostrel, spotting, cover, supression, moralku, veleni a komunikaci, takove veci. Je to hra kde clovek muze zadat prikaz "tank se posune dopredu z krytu, bude 30 sekund strilet na cokoli co rozpozna a pak zacouva zpatky".

Je to cela serie z realnych (WW2) i fiktivnich (treba Combat Mission: Black Sea kde NATO bojuje v roce 2017 s Ruskem na Ukrajine) konfliktu.

Na druhou stranu dost lidi na to nadava ze ta hra je oskliva, predrazena a engine neni dobry, tak si udelejte vlastni nazor.

EDIT: je to ten typ hry, kde playlist nejaho typka na youtube "Combat Mission Basics" ma 21 videi $D
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
Uživatelský avatar
Eleshar_Vermillion
černá eminence
Příspěvky: 18507
Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
Bydliště: Praha

Re: Taktika malých jednotek

Příspěvek od Eleshar_Vermillion »

Pro chudé doporučím trochu starší Steel Panthers.
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
Odpovědět

Zpět na „Ostatní hry“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů