[OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Moderátor: MarkyParky
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
[OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Bezútěšná poušť / Faraón
I3: Desert of Desolation / Pharaoh
Duch farana Amun-reho, odsouzený k bloudění pouští, vyzývá dobrodruhy, aby osvobodili jeho prokletou duši. Z jeho starobylé pyramidy se však dposud nikdo nevrátil. Podaří se to snad vám?I3: Desert of Desolation / Pharaoh
Placehloder na důležité informace z průběhu.
Zatím prosím do vlákna nepsat, postupně ho zaplním informacemi o tom jak se zapojit, jaká platí pravidla a jak odehrávat.
Aktuální čas
11. den, vstup do pyramidy
Pro usnadnění počítání cestování, náhodných setkání a podobně, budu čas vykazovat ve 4h hlídkách.
Běžný cestovní den má průběh:
▶ ranní hlídka - balení
▶ 1. a 2. denní hlídka - cestování
▶ večerní hlídka - táboření
▶ 1. a 2. noční hlídka - spánek
Bookkeeping zásob:
▶ 10 velbloudů
▶ 88 řádků vody (člověk i zvíře spotřebuje 1 řádek vody na den).
▶ 3 velké stany (40 řádků každý), jeden ochrání 3 dobrodruhy a 3 zvířata před nepřízní počasí. Postavit/zbourat je trvá 4 směny.
▶ 1 řádky palivového dříví - na zahřátí během jedné mrazivé pouštní noci spotřebujete 2 řádky.
▶ 9 řádky sušeného velbloudího trusu - dtto
▶ 45 řádků sušených zásob (⅓ vystačí člověku na jeden den, vydrží teplo, ale je potřeba je konzumovat s vodou)
▶ 39⅓ řádků píce (⅓ vystačí zvířeti na jeden den)
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Zaklínadlo "Alhamouhla" zaúčinkuje na první bariéru. Další slova na druhou i třetí. Jakmile zmizí ta, přízračná postava se vrhne na prvního z vás.
Iniciativa 5. Jaký že je váš battle order? Chodba je široká 20', vejdete se až 4 vedle sebe.
Iniciativa 5. Jaký že je váš battle order? Chodba je široká 20', vejdete se až 4 vedle sebe.
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
První řada Mukadas, škorpion, Darlana, druhá skupinka zatím neviditelný Hazzred a neviditelná Kunta s neviditelnou kočkou plus Rajul, Alhakin a Alharis (rangerka)
Iniciativa 6.
Máme Bless, tedy +1 na útok a +1 na damage a +1 na morálku
Darlana po přízraku tne svým obouručákem (útok 21, damage 12 + oheň 4), Mukadas vyvolá ducha sekery a tne (útok 20, damage 9), Rajul zkusí odvracení nemrtvých (hod 9), Alhakin vrhá oštěp (útok 16, zranění 5). Kunta s kočkou zatím vyčkávají cca tam, jak byla ta druhá bariéra
Iniciativa 6.
Máme Bless, tedy +1 na útok a +1 na damage a +1 na morálku
Darlana po přízraku tne svým obouručákem (útok 21, damage 12 + oheň 4), Mukadas vyvolá ducha sekery a tne (útok 20, damage 9), Rajul zkusí odvracení nemrtvých (hod 9), Alhakin vrhá oštěp (útok 16, zranění 5). Kunta s kočkou zatím vyčkávají cca tam, jak byla ta druhá bariéra
Naposledy upravil(a) Kolumbus dne 30. 5. 2023, 22:24, celkem upraveno 1 x.
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Al-Hazred čaruje chromatic orb od 2. kola (ak by sa ukázalo, že džin má blesk/fireball), použije Ónyx (1d10 dmg auto-hit; save vs spell alebo cieľ oslepne na 1d4 ťahov) až kým nedôjdu (má 2 pripravené).
Alharis hádže oštepy odniekiaľ popri stene.
Alegrab sa vrhne na "džina" s krátkym mečom.
Alharis a Al-Hazred sa snažia byť čo možno najviac vzdialení od zvyšku skupiny, aby nás náhodou neskosil fireball
Ak by družiníci padli pod 1/5 života (približne) tak sa stiahnu.
Ak by Al-Hazred spadol na málo života / bol v ohrození -> začaruje na seba wraithform.
Ak by sme dostali moc na prdel, tak začarujem obscuring mist zo zvitku aby nám hmla kryla ústup.
Alharis hádže oštepy odniekiaľ popri stene.
Alegrab sa vrhne na "džina" s krátkym mečom.
Alharis a Al-Hazred sa snažia byť čo možno najviac vzdialení od zvyšku skupiny, aby nás náhodou neskosil fireball
Ak by družiníci padli pod 1/5 života (približne) tak sa stiahnu.
Ak by Al-Hazred spadol na málo života / bol v ohrození -> začaruje na seba wraithform.
Ak by sme dostali moc na prdel, tak začarujem obscuring mist zo zvitku aby nám hmla kryla ústup.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Omlouvám se, včera jsem minul tohle:
Ani jeden z jazyků, které Al-Hazred zkusil, nezaberou. Úplně na začátku udělala jedno odmítavé gesto k pokladu, ale v podstatě hned jak zkusila Darlana vypnout první bariéru, tak přešla do vztekhlého běsnění a přestala komunikovat.
Alharis svým oštěpem zasáhla a zablesklo se, jak jeho magie bezchybně zasáhla přízračné tělo. Alhakin mine.
Rajul zaříká Osirise, aby dopřál tomuto neklidnému dochovi klidu, ale pak se mu trochu rozklepe hlas, když zjistí, že bytost je příliš mocná, než aby ji zahnal. Ve stejnou chvíli prolétne vzduchem magická černá koule a zasáhne. Černé světlo si najde cestu k průzračným očím, začne se ale velmi rychle rozpouštět. Je oslepená na jedno kolo
V tu chvíli do postavy tne Mukadas. Duch sekery vede jeho ruku a jiskry opět létají na všechny strany, jak si jedna magie poddává druhou. Oslepená nestvůra naprázdno hrábne směrem, kde tuší Darlanu, čímž se akorát postaví do cesty jejímu obouručnímu meči. Oheň, který přeskočí, dokoná zkázu.
Z děsivým zapištěním se přízračná postava rozplyne.
Konečně si můžete lépe prohédnout poklad. Obsahuje následující:
- truhlu s 4000 elektronových mincí
- zrcadlo s ozdobným rámem, zakryté kusem látky
- mosaznou olejovou lampu, jejíž hrdlo je zalité kouskem olova. Když během zalévání chladlo, někdo do něj vytlačil symbol dvou prolínajících se trojúhelníků.
- meč vyrobený nějakým primitivním národem. Když přijdete blíž, promluví. Gnolsky (kdo umí, může si rozkliknout).
Pokud na gnolštinu nezareaguje, zkusí alespoň pár slov v jazyce chaosu.
- toulec s 21 šipkami do kuše
- pouzdro s pěti svitky
Co uděláte dál?
plnou zlatostříbrných mincí, zrcadlo, mosaznou lampu, meč, tulec s šipkami do kuše a tornu se svitky.
Prečo postava nechce aby sme vstúpili dnu?
Čo je zač?
Či sa vieme dohodnúť / skamarátiť?
Ani jeden z jazyků, které Al-Hazred zkusil, nezaberou. Úplně na začátku udělala jedno odmítavé gesto k pokladu, ale v podstatě hned jak zkusila Darlana vypnout první bariéru, tak přešla do vztekhlého běsnění a přestala komunikovat.
Alharis svým oštěpem zasáhla a zablesklo se, jak jeho magie bezchybně zasáhla přízračné tělo. Alhakin mine.
Rajul zaříká Osirise, aby dopřál tomuto neklidnému dochovi klidu, ale pak se mu trochu rozklepe hlas, když zjistí, že bytost je příliš mocná, než aby ji zahnal. Ve stejnou chvíli prolétne vzduchem magická černá koule a zasáhne. Černé světlo si najde cestu k průzračným očím, začne se ale velmi rychle rozpouštět. Je oslepená na jedno kolo
V tu chvíli do postavy tne Mukadas. Duch sekery vede jeho ruku a jiskry opět létají na všechny strany, jak si jedna magie poddává druhou. Oslepená nestvůra naprázdno hrábne směrem, kde tuší Darlanu, čímž se akorát postaví do cesty jejímu obouručnímu meči. Oheň, který přeskočí, dokoná zkázu.
Z děsivým zapištěním se přízračná postava rozplyne.
Konečně si můžete lépe prohédnout poklad. Obsahuje následující:
- truhlu s 4000 elektronových mincí
- zrcadlo s ozdobným rámem, zakryté kusem látky
- mosaznou olejovou lampu, jejíž hrdlo je zalité kouskem olova. Když během zalévání chladlo, někdo do něj vytlačil symbol dvou prolínajících se trojúhelníků.
- meč vyrobený nějakým primitivním národem. Když přijdete blíž, promluví. Gnolsky (kdo umí, může si rozkliknout)
Spoiler
"Tak co? Kdo z vás si mě vezme? Vemte si mě a ty prachy, zbytek pokladů nestojí za řeč. Jsou dokonce nebezpečné! To já toho spoustu umím. Odhalovat kouzla, rozpoznat co se změnilo ve stavbách kolem, vysávat z nepřátel energii."
Pokud na gnolštinu nezareaguje, zkusí alespoň pár slov v jazyce chaosu.
Spoiler
"Vzít mě. Hlavně mě. Já pomůžu na dobrodružství."
- pouzdro s pěti svitky
Co uděláte dál?
plnou zlatostříbrných mincí, zrcadlo, mosaznou lampu, meč, tulec s šipkami do kuše a tornu se svitky.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Co se týká rangerky a jejích oštěpů, jestli správně počítám, použila je 3x. Tzn. aktuální stav, co má, je:
3 oštěpy +1
2 oštěpy +1, seeking
protože ta vlastnost seeking se spotřebovává.
Příště případně pište, pokud chcete hodit jen "obyčejně magický +1" oštěp.
3 oštěpy +1
2 oštěpy +1, seeking
protože ta vlastnost seeking se spotřebovává.
Příště případně pište, pokud chcete hodit jen "obyčejně magický +1" oštěp.
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Aha, já to bral naopak, že pokud je ten Seeking speciální vlastnost/schopnost, která se musí aktivovat, tak to hlásím. Třeba za ALhakina ten hod i damage byly na "obyčejný magický" oštěpMarkyParky píše: ↑31. 5. 2023, 06:41 Co se týká rangerky a jejích oštěpů, jestli správně počítám, použila je 3x. Tzn. aktuální stav, co má, je:
3 oštěpy +1
2 oštěpy +1, seeking
protože ta vlastnost seeking se spotřebovává.
Příště případně pište, pokud chcete hodit jen "obyčejně magický +1" oštěp.
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Nemůžu odstraňovat příspěvky, takže platí to co je dole
Naposledy upravil(a) Kolumbus dne 31. 5. 2023, 10:00, celkem upraveno 1 x.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
OK.Aha, já to bral naopak, že pokud je ten Seeking speciální vlastnost/schopnost, která se musí aktivovat, tak to hlásím. Třeba za ALhakina ten hod i damage byly na "obyčejný magický" oštěp
Hody a zásahy dopadly stejně. První byl 16 místo 22 a to stačilo, druhý byl 9 místo 15 a to nestačilo ani jedno. Máte stále 5 nabitých tedy budu to tak příště brát.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Alhakin použije seslané kouzlo Danger Sense na předměty (nedotýká se jich, kouzlo je na dálku) - tornu se svitky, truhla, zrcadlo, mosaznou lampu, meč, tulec s šipkami do kuše.
Mělo by to zabrat jedno kolo na předmět - Objects: Scanning a small object (e.g. a chest, weapon, etc.) takes one round.
Larger objects take longer.
After scanning: The caster knows whether the area, creature, or object poses a danger to their person. This knowledge distinguishes between immediate dangers and potential dangers.
[/quote]
Pokud nebude cítit okamžité nebezpečí z truhly (představuji si immediate danger, kdyby to byl mimic), tak se Darlana půjde podívat na pasti na truhle, pokud neucítí okamžité nebezpečí z torny, půjde Kunta skouknout svitky.
Meč je jakého druhu? Obouručák / krátký / dlouhý?
Mělo by to zabrat jedno kolo na předmět - Objects: Scanning a small object (e.g. a chest, weapon, etc.) takes one round.
Larger objects take longer.
After scanning: The caster knows whether the area, creature, or object poses a danger to their person. This knowledge distinguishes between immediate dangers and potential dangers.
[/quote]
Pokud nebude cítit okamžité nebezpečí z truhly (představuji si immediate danger, kdyby to byl mimic), tak se Darlana půjde podívat na pasti na truhle, pokud neucítí okamžité nebezpečí z torny, půjde Kunta skouknout svitky.
Meč je jakého druhu? Obouručák / krátký / dlouhý?
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Truhla je neškodná.
Zrcadlo představuje bezprostřední nebezpečí.
Lampa představuje potenciální nebezpečí.
Meč představuje drobné riziko. Je to dlouhý meč (1k8).
Šipky do kuše jsou neškodné.
Svitky jsou neškodné.
Pasti na truhle nejsou, obsahuje jen zmíněné peníze.
Svitky jsou každý jiný. Bude Kunta sesílat identifikaci? Nebo co s nimi provede?
Zrcadlo představuje bezprostřední nebezpečí.
Lampa představuje potenciální nebezpečí.
Meč představuje drobné riziko. Je to dlouhý meč (1k8).
Šipky do kuše jsou neškodné.
Svitky jsou neškodné.
Pasti na truhle nejsou, obsahuje jen zmíněné peníze.
Svitky jsou každý jiný. Bude Kunta sesílat identifikaci? Nebo co s nimi provede?
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Darlana hned po boji sfoukla červenou svíčku. Kočka seslala kouzlo Určení na Mukadase, a ten vyzkouší dlouhý meč + šipky (pokud to jde bez kuše, pokud ne, tak nic) a projde svitky (povedlo se až napodruhé, hody 1 a 9, takže je kočka vymagovaná). .
Darlana zkusí ještě přečíst popisky na mapě, kterou dostali družiníci Padlo mi 23 %, tedy by to mohla zvládnout a hledá, jestli tam není stejný symbol jako na té lampě, případně se zeptá všech družijníků, zejména Rajula, jestli má tato značka v jejich světě nějaký význam.
Pak jde Darlana prozkoumat, jak by se daly vysadit ty velké vstupní dveře na oškrábání, použije případně páčidlo a Kuntinu pomoc (má sílu 18/+3) + pomoc Alhakina, případně dalších
Darlana zkusí ještě přečíst popisky na mapě, kterou dostali družiníci Padlo mi 23 %, tedy by to mohla zvládnout a hledá, jestli tam není stejný symbol jako na té lampě, případně se zeptá všech družijníků, zejména Rajula, jestli má tato značka v jejich světě nějaký význam.
Pak jde Darlana prozkoumat, jak by se daly vysadit ty velké vstupní dveře na oškrábání, použije případně páčidlo a Kuntinu pomoc (má sílu 18/+3) + pomoc Alhakina, případně dalších
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Al-Hazred pôjde Kunte pomôcť identifikovať zvitky (bez magickej pomoci, dúfa, že dáke sú pre iluzionistu a spozná ich)
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
První poklady, no koukám, že jsem odešel právě včas...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů