[OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Moderátor: MarkyParky
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
[OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Bezútěšná poušť / Faraón
I3: Desert of Desolation / Pharaoh
Duch farana Amun-reho, odsouzený k bloudění pouští, vyzývá dobrodruhy, aby osvobodili jeho prokletou duši. Z jeho starobylé pyramidy se však dposud nikdo nevrátil. Podaří se to snad vám?I3: Desert of Desolation / Pharaoh
Placehloder na důležité informace z průběhu.
Zatím prosím do vlákna nepsat, postupně ho zaplním informacemi o tom jak se zapojit, jaká platí pravidla a jak odehrávat.
Aktuální čas
11. den, vstup do pyramidy
Pro usnadnění počítání cestování, náhodných setkání a podobně, budu čas vykazovat ve 4h hlídkách.
Běžný cestovní den má průběh:
▶ ranní hlídka - balení
▶ 1. a 2. denní hlídka - cestování
▶ večerní hlídka - táboření
▶ 1. a 2. noční hlídka - spánek
Bookkeeping zásob:
▶ 10 velbloudů
▶ 88 řádků vody (člověk i zvíře spotřebuje 1 řádek vody na den).
▶ 3 velké stany (40 řádků každý), jeden ochrání 3 dobrodruhy a 3 zvířata před nepřízní počasí. Postavit/zbourat je trvá 4 směny.
▶ 1 řádky palivového dříví - na zahřátí během jedné mrazivé pouštní noci spotřebujete 2 řádky.
▶ 9 řádky sušeného velbloudího trusu - dtto
▶ 45 řádků sušených zásob (⅓ vystačí člověku na jeden den, vydrží teplo, ale je potřeba je konzumovat s vodou)
▶ 39⅓ řádků píce (⅓ vystačí zvířeti na jeden den)
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Pokud není nějaký výraznější postih, tak obě uspěly (Darlana těsně, hod+ bonus 13, má ST 12), Kunta 14, má ST 10, usnula ale kočka Hodila 5 a má ST 16 .
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
"Ale no tak, to se snad bojíte sssssssnů?" zasyčí písek kolem vás.
Muž se dá do pohybu. Obchází Kuntu s Darlanou, spící kočka ho nezajímá. Míří k Taurelovi, Alhakinovi a Mukadasovi.
Pohybuje se 90'/30'.
Muž se dá do pohybu. Obchází Kuntu s Darlanou, spící kočka ho nezajímá. Míří k Taurelovi, Alhakinovi a Mukadasovi.
Pohybuje se 90'/30'.
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Kunta i Darlana se vrací zpět, Kunta drží kočku, aby nespadla do písku.
Mají obě také rychlost 90'/30'.
Mají obě také rychlost 90'/30'.
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Al-Hazred čaruje Chormatic orb s Onýxom v ruke (1d10 dmg, auto-hit; cieľ si hádže proti kúzlam - ak neuspeje, tak bude oslepený).
Rangerka predáva oťaže tiav niekomu inému, nech ich odvedú a náhodou neumrú v boji (takisto nemá mágiu proti piesočnému mužovi). Následne začne hádzať oštepmi do piesočného muža
Škorpióni muž vyťahuje svoj +2 krátky meč a rozbehne sa naproti piesočnému mužovi.
Prosím hádž všetky moje hody.
Rangerka predáva oťaže tiav niekomu inému, nech ich odvedú a náhodou neumrú v boji (takisto nemá mágiu proti piesočnému mužovi). Následne začne hádzať oštepmi do piesočného muža
Škorpióni muž vyťahuje svoj +2 krátky meč a rozbehne sa naproti piesočnému mužovi.
Prosím hádž všetky moje hody.
Naposledy upravil(a) Stravas dne 21. 5. 2023, 13:17, celkem upraveno 1 x.
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Pokud Darlana s Kuntou vidí, že nastává boj, tak se připojí - Darlana svým obouručákem (hod 13, útok 17, dam. 10 + zranění ohněm 5, útočí na konci kola), Kunta sesílá Zelené blesky (hod na kouzlo 7 a 3, damage 10). Alhakin a Mukadas odvádí velbloudy kus zpět, aby nedošli úhony.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Darlana s Alegrabem se vrhnou kupředu. Když je Alegrabem tak na okraj 20' od muže, náhle se mu podlomí kolena a padne na zem.
Rangerka vrhne svůj oštěp, ten sice prolétne skrz, ale zanechá v písečném těle zářivou stopu.
Al-Hazred zasáhne kouzlem písečného může a jasná záře ho oslepí, ve stejnou chvíli postavu zasáhnou zelené blesky seslané Kuntou. Písečná postava se zhroutí a promění v hromádku písku dřív, než se Darlana napřáhne a stihne ho udeřit.
Po neznámé postavě zbyla hromádka zářícího písku. Alegrabem tvrdě spí a ani hrubé zastřešení ho neprobudí.
Co uděláte dál?
Rangerka vrhne svůj oštěp, ten sice prolétne skrz, ale zanechá v písečném těle zářivou stopu.
Al-Hazred zasáhne kouzlem písečného může a jasná záře ho oslepí, ve stejnou chvíli postavu zasáhnou zelené blesky seslané Kuntou. Písečná postava se zhroutí a promění v hromádku písku dřív, než se Darlana napřáhne a stihne ho udeřit.
Po neznámé postavě zbyla hromádka zářícího písku. Alegrabem tvrdě spí a ani hrubé zastřešení ho neprobudí.
Co uděláte dál?
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Al-Hazred kopne Alegraba (tak za 1 dmg), ak to nepomôže, tak ho položia na deku/veľký mech a budú ho ťahať za sebou.
Alharis si zoberie svoj oštep.
Následne Al-Hazred skúsi nazbierať svietiaci prach do prázdneho mechu s vodou.
Alharis si zoberie svoj oštep.
Následne Al-Hazred skúsi nazbierať svietiaci prach do prázdneho mechu s vodou.
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Darlana zkusí rozsvítit svíci na vidění neviděných a duchů. Kunta se snaží probudit kočku zatřesením a pak ji zkusí potřít trochou toho prachu. Pokud nic z toho nebude mít žádný efekt, přidá kočku k Alegrabovi a budeme pokračovat dále na západ
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Kopanec za 1 život Alegraba probere. Když Al-Hazred nabírá svítící prach, cítí slabé mravenčení zbytkové magie.
Svíce na vidění neviděných a duchů nikoho neodhalí. Prosté zatřesení ani potření prachem kočku neprobere. Nakonec se kočka probere sama, asi po hodině cesty.
O chvíli později se za pár dunami objeví socha muže držícího kamennou desku, zapadaná od pasu dolů pískem. Už vás nepřekvapí, že k ní jedete další dvě hodiny, po kterých se ukáže být mnohem větší i vzdálenější, než jste čekali. Mezi nízkými písečnými pahormy trčí z písku obrovské torzo. Vznešená tvář muže má rysy vyhlazené větrem. Kamennou desku si tiskne k hrudníku a z dálky je patrné, že by na ní mohl být čitelný nějaký nápis, je ale už jen velmi málo patrný a ze dvou třetin zanesený pískem.
Stezka samotná se kousek od sochy vytrácí do ztracena.
Velbloudi už jsou unavení a přestože do západu slunce ještě pár hodin zbývá, je čas se utábořit.
Co uděláte dál?
Svíce na vidění neviděných a duchů nikoho neodhalí. Prosté zatřesení ani potření prachem kočku neprobere. Nakonec se kočka probere sama, asi po hodině cesty.
O chvíli později se za pár dunami objeví socha muže držícího kamennou desku, zapadaná od pasu dolů pískem. Už vás nepřekvapí, že k ní jedete další dvě hodiny, po kterých se ukáže být mnohem větší i vzdálenější, než jste čekali. Mezi nízkými písečnými pahormy trčí z písku obrovské torzo. Vznešená tvář muže má rysy vyhlazené větrem. Kamennou desku si tiskne k hrudníku a z dálky je patrné, že by na ní mohl být čitelný nějaký nápis, je ale už jen velmi málo patrný a ze dvou třetin zanesený pískem.
Stezka samotná se kousek od sochy vytrácí do ztracena.
Velbloudi už jsou unavení a přestože do západu slunce ještě pár hodin zbývá, je čas se utábořit.
Co uděláte dál?
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Do úvodního postu jsem udělal bookkeeping zásob. K úvodním zásobám jsem přičetl Stravasův nákup a odečetl spotřebu za 3 dny a 2 noci.
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Kunta se ptá Alegbara kočky, co se jim zdálo, když byli v limbu. Po utáboření se zkusí Darlana spolu s Kuntou a svými družiníky (Alhakinem a Mukadasem odhrnout písek od sochy a z nápisu. Pak se pokusí sochu prozkounat a přečíst nápis (Darlana hod 62 % na zlodějské čtení nápisů). Darlana případně na ten nápis zkusí použít speciální zelený inkoust ze Stygijské knihovny (měl by fungovat tak, že zůstane tam, kam se nanese a nejde smýt, takže pokud je tam jen nejasný zbytek, tak by to mělo zviditelnit), případně poprosím Hajjaje o trochu křídy, které nakládal dost velké množstív. Klasicky rychle Darlana zažehne červenou svíci na duchy a rychle obejde sochu, jestli tam není nějaký duch /neviděný.
Velbloudy opět zabezpečujeme proti písečným potvorám a držíme standardní hlídky.
Velbloudy opět zabezpečujeme proti písečným potvorám a držíme standardní hlídky.
Naposledy upravil(a) Kolumbus dne 22. 5. 2023, 01:37, celkem upraveno 2 x.
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Create Water je započítané jako 3+3.Alhakin průběžně každé ráno před meditací použije Create Water (Pro 3 osoby a 3 velbloudy). Měli bychom sebou mít 4 stany, aktuálně používáme část plachtoviny a tyčí z 4. stanu jako podklady pro velbloudy.MarkyParky píše: ↑22. 5. 2023, 01:11 Do úvodního postu jsem udělal bookkeeping zásob. K úvodním zásobám jsem přičetl Stravasův nákup a odečetl spotřebu za 3 dny a 2 noci.
Velbloudů bychom měli mít 10, Mukadas si přivolal svého bojového velblouda (Holy Charger Mount).
Bojového velblouda dodám.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Alegbar byl vytržen ze snu násilím. Pamatoval si, že byl velkým králem škorpionů a všichni tvorové pouště se mu chodili klanět. Kočka si nepamatovala děj snu, jen že to bylo krásné a je jí líto, že už nesní dál.
Darlana dále začne číst nápis. Po odkrytí písku jsou zřetelné víc jak ⅔ a to už zlodějce stačí na to, aby ho vyluštila celý.
Spadnou asi 30' do hloubky na měkký písek (Darlana zranění za 5 životů, Alhakin za 3) a následně po něm klouže dalších 70' hlouběji. Když se konečně zastaví, nad rozbitou kamennou podlahou vidí 100 stop vysokou klenbu z opracovaného kamene. Celý prostor se svažuje k jihovýchodu a osvětluje ho pouze jediný světelný paprsek z otvoru ve stropě, kterým se propadli dovnitř. Zvířený prach a písek tančí v rozlehlém dómu, jehož kopule na jihovýchodní straně pukla. Na západě se tmavě zbarvená klenba opírá o budovu, která se majestátně zvedá z písku. Na její sutinami zasypanou přední plošinu vedou částečně rozbité půlkruhové schody.
Kunta a Mukadas stojí na okraji rozšiřující se jámy. Pokud neudělají něco zásadního, je šance 6 z 10, že tam zahučí taky. V příštím kole to bude 8 z 10 a pak už jistota. Ostatní to sledují z bezpečné vzdálenosti. Mohou také nějak zasáhnout.
Co uděláte?
Darlana dále začne číst nápis. Po odkrytí písku jsou zřetelné víc jak ⅔ a to už zlodějce stačí na to, aby ho vyluštila celý.
Rozhlédnete se a opravdu, když se hodně soustředíte, uvědomíte si, že některé z pahorků vypadají jako hromady pískovcové suti zaváté pískem. V tu chvíli se pod Darlanou a Alhakinem propadne země.Nápis na tabletu píše: Mé jméno je Maniozimus. Pohleďte na ruiny obrovského města ležící vůkol a jejich zkázu. Zde, kde kdysi vládla mocná magie, vidíte jen bezútěšné trosky kdysi vznešeného lidského umu.
Spadnou asi 30' do hloubky na měkký písek (Darlana zranění za 5 životů, Alhakin za 3) a následně po něm klouže dalších 70' hlouběji. Když se konečně zastaví, nad rozbitou kamennou podlahou vidí 100 stop vysokou klenbu z opracovaného kamene. Celý prostor se svažuje k jihovýchodu a osvětluje ho pouze jediný světelný paprsek z otvoru ve stropě, kterým se propadli dovnitř. Zvířený prach a písek tančí v rozlehlém dómu, jehož kopule na jihovýchodní straně pukla. Na západě se tmavě zbarvená klenba opírá o budovu, která se majestátně zvedá z písku. Na její sutinami zasypanou přední plošinu vedou částečně rozbité půlkruhové schody.
Kunta a Mukadas stojí na okraji rozšiřující se jámy. Pokud neudělají něco zásadního, je šance 6 z 10, že tam zahučí taky. V příštím kole to bude 8 z 10 a pak už jistota. Ostatní to sledují z bezpečné vzdálenosti. Mohou také nějak zasáhnout.
Co uděláte?
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Když to Taurel vidí, tak nemaje lana, lehne si na okraj trychtýře a podá dolů alespoň dlouhé ratiště své halapartny, aby se za něj mohli ostatní chytit. A doufá, že to bude stačit a nesveze se také do díry hlavou napřed...
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] {PbP} Bezútěšná poušť / Faraón
Díky tomu, že se Taurel položí a rozloží svou váhu, písek se pod ním hned neutrhne. Otázka je, jak dlouho jeho váhu vydrží.
Jakmile ale nahlédne do dómu, vidí, že ratiště halapartny je příliš krátké. Na hromadu písku pod dírou je to 30'.
Alespoň si může shora prohlédnout dóm, zahlédnout Darlanu a Alhakina, jak se pod hromadou písku zvedají na nohy a uvidí také patu okrouhlého schodiště.
Jakmile ale nahlédne do dómu, vidí, že ratiště halapartny je příliš krátké. Na hromadu písku pod dírou je to 30'.
Alespoň si může shora prohlédnout dóm, zahlédnout Darlanu a Alhakina, jak se pod hromadou písku zvedají na nohy a uvidí také patu okrouhlého schodiště.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů