[Dungeon23] Úl - Hive City

Sekce pro výzvu Dungeon23, jejíž zadání je jednoduché: vytvořte každý den roku 2023 jednu místnost svého megadungeonu.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#02-01 Havarovaný vertibird

Pár kilometrů od věže je havarovaný konfederační vertibird, kterým jednotka přicestovala. Vertibird bohužel zasáhla elektromagnetická bouře a jednotka zde nouzově přistála. Letecký transport dopadl mezi kameny a poškodil si pohon a plášť.

- V celé oblasti okolo havárie vertibirdu je nízká radiace. Výjimkou jsou vnitřní prostory transporteru.
- Kabina vertibirdu je přístupná pouze přes přístupovou kartu. Do nákladového prostoru se dá dostat přes číselný kód a nebo také přes kartu. Přístupy může poskytnout Sgt. Boomy.
- Stroj je poškozen, ale je možné ho opravit. Poškozen je plášť, který je místy děravý, pokroucený a uvolněný a také pohonné vrtule. Technik s dostatkem náhradních dílů (např. z jiných vozidel, vznášedel a vraků) a dostatečným nářadím dokáže vertibird dostat do provozu za 2k4 dnů.
- V nákladovém prostoru je velké množství projektilové munice všeho druhu a 4x laser články a 4x plasma články. Dále je možné z vertibirdu dostat energočlánek B, který je ale potřebný pro provoz.


Sgt. Alex “Boomy” Navarov

Sergeant a veterán války o Sjednocení, kde konfederace vyhrála nad federací. Nesnášel federační kolaboranty za války a nesnáší je i teď, nebo tedy aspoň to z nich zbylo. Alex Navarov získal svou přezdívku díky své zálibě ve výbušninách a explozích. Připomínkou této vášně je jeho nahrání ruka z kompozitových materiálů černé barvy.
Boomy je oblečen, jako většina konfederačních vojáků do taktické bojové uniformy modrých barev. Vyzbrojen je magnetickou puškou a magnetickou pistolí, mačetou a samozřejmě pásem granátů, bez kterých nevychází ze základny.
I když je Boomy horká hlava, pokud jde o výbuch, který má zničit jeho cíl, dokáže vyčkat do ideálního okamžiku, aby dosáhl maximálního efektu.
Konfederace Alexe Navarova do Úlu vyslala, aby našel zbytky projektu Nightwing, které by někde ve městě ještě mohly být (lokace XXX). V ideálním případě má zpátky na základu doručit biologický vzorek, nebo poznámky o výzkumu. O tomto úkolu se zmíní jen osobám, kterým opravdu věří.
Za tento příspěvek děkují uživateli Malabar:
kin
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

Torchu jsem se opět odmlčel, v tvorbě mě zbrzdila trochu závažnější nemoc. Ta už je ale pryč a tak se k tomu mohu opět vrátit. A doháňět skluz :)

02. Okraj Úlu
Je snadné určit, kde Úl přechází v pustiny, protože je celé město obehnáno obrovskými a robustními hradbami, které se tyčí stovky metrů vysoko. Na vrcholu hradeb jsou, jako ostré trny, trčící “bouřelamy”, které mají za cíl bořit přívalové písečné bouře.

Opevnění města ale nebylo vybudováno jen jako ochrana před počasím, ale hlavně jako obranný prvek před nepřátelskými gangy z pouště. Taktickou výhodu sehrálo jistou chvíli i během Války za sjednocení.

Svého času bylo opevnění vnímáno jako neproniknutelné, ale zub času a ozvěny války si své cesty našli i v tomto impozantním valu.

D02A Uzel vespinovodu

Staré vedení na přenos vespinu vede až do útrob Úlu. Na vhodných místech se na tuto podzemní stezku dá napojit a využít ji k nepozorovanému proniknití do, nebo ven z Úlu. Spletence obrovských trubek ale mohou být zrádné a leckdy jsou domovem obyvatel pouště, kteří se skrývají před sluncem. Do potrubí se vejde i menší vozidlo.

Odhadovaná velikost: 3-5 místností.

#02-02 Kráter
Ve zpevněné zemi 40 metrů před hradbami je kráter po výbuchu. Před lety zde pala bomba a odhalila značnou část zeminy a otevřela nový průchod do starého vespinovodu.

- Potrubí vedoucí směrem od Úlu je zasypané kamením, ale je možné je během hodiny v klidu odklidit. Potrubí vede k #01-04.
- Smer vedoucí k Úlu je volně přístupný a během dne je šance 50% že se několik desítek metrů od vstupu bude skrývat 1k4 obřích škorpionů.

Pozn.: Trochu jsem změnil číslování dungeonů a částí. Ve výsledném textu to bude srovnáno do stejného formátu.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#02-03 Křižovatka

Potrubí pokračuje do uzle, kde se sbíhá několik dalších vedení do jednoho. Spoj je tvaru Y kdy na jedné straně vedoucí ven z Úlu je jedna cesta a na opačné jsou tři. V potrubí směrem ven z města jsou po celém obvodu zbytky mříží, kterými se naráz protáhne jeden člověk. V okolí mříže je je zosezeto spousty lidských kostí a ostatků z desítek těl.

- Mříž je stará a ve špatném stavu. Je snadné jí deformovat, případně celou odlámat.
- Řinčení kovu a další hluk může přivolat pozornost viz #02-04.
- Kosti patří lidem, kteří se při pádu Úlu snažili touto cestou utéct, ale nepřežili v tlačenici. Mezi ostatky je možné najít: Zbytky pracovních oděvů “Pracovní četa Úl”, časovou rozbušku k bombě, lahev neoznačené kořalky, harmoniku, světelný disk, sadu náhradních dílů a pojistek a 1k4 velkých ručních nástrojů (utahovací klíč, střihač plechu), které lze použít jako improvizované zbraně.

#02-04 Polopropustný ventil

Potrubí zde končí prudkým zúžením na kruh o průměru 0,5 metru jenž končí jemnou kovovou membránou. Před zúžením je v potrubí z jedné strany rovná stěna, na které jsou příčky vedoucí nahoru k malému poklopu. Za příčkami je do zdi zapuštěn hlubší výklenek.

- Výklenek je ve skutečnosti dokovací stanice pro servisního robota, který zde vyčkává na aktivaci. Robot má na sobě označení “S.P.I.K.E.” a aktivuje se v případě hluku nebo otřesů. Není už v nejlepším stavu, takže jeho aktivace podaří jen v 60%. Jeho cílem je potrubí čistit od škůdců a jako škůdce vyhodnocuje vše co se hýbe a nemůže se prokázat jako člen Pracovní čety.
- Technické oko dokáže odhadnout, že membrána je součást polopropustného ventilu, který vede do lokální expanzní nádrže, jenž chránila potrubí před nadměrným tlakem. V nádrži je uchován “přebytečný” vespin. Pokud se ventil destruktivně uvolní zahltí potrubí surový jedovatý vespin, který v této dávce může být smrtící.
- Příčky jsou v dezolátním stavu a každá druhá chybí.
- Poklop je zablokovaný a bez destruktivního přístupu se neotevře. Za poklopem je stoupající šachta vedoucí kamsi do oblasti 3 (XXX).

Servisní robot “S.P.I.K.E.”

Robot je vybaven dvěma pásovými koly, na variabilně ohebných kloubech, které fungují jako dolní končetiny a vedou do jeho lichoběžníkového torsa. V torsu je veškerá důležitá elektrotechnika a úložiště servisního robota. Je proto obaleno odolným krunýřem, na kterém je servisní vstup, mini terminál a označení “S.P.I.K.E.”. Z torsa dále vedou dvě flexibilní a ohebné paže, které dokáží své konce změnit v ostré bodce. Poslední rozšíření torza je šestimístný vrhač ostnů fungující na magnetické bázi.
Spike se nasazuje primárně jako lovec škůdců a v případě Úlu si dokáže poradit nejen s nejruznejší havětí hmyzího a hlodavčího původu. Ale má nainstalované programy sprciálně proti Sápačům, kteří rádi pasou na surovém vespinu.
Za tento příspěvek děkují uživateli Malabar:
kin
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#02-05 Propadliště

V této části je potrubí beznadějně zavalené. Vespinovod pod tíhou města výše nevydržel a zhroutil se. Před závalem je na zemi otevřená puklina, ze které jde malý průvan.

- Potrubí je zavalené desítky metrů. Odklizení sutiny by byla práce na několik dní.
- Puklina na zemi je velká zhruba 1x2m, je poměrně stabilní a odkrývá propad do nižších pater Úlu. Níže je vidět spletiště trubek, šachet a úzkých koridorů. Puklinu je možno slanit a vede do oblasti 8 (XXX).

#02-06 Zeslabené potrubí

Plynovod je ve zdejší části oslabený a nestabilní. Plášť je popraskaný jak na zemi, tak i na stropě. Na zemi je jedna větší prasklina, kterou proleze i člověk.

- Hrozí zde možnost závalu (3k8 zranění) a nebo propadu (smrtelné nebezpečí). Pro další postup je potrubí nutné vyztužit a nebo postupovat dál jen pěšmo a velmi opatrně.
- Prasklina vede do temného hlubiny, která vypadá nekonečně hluboká. Ve skutečnosti jde o vrcholek prostorného dómu z oblasti 9. (XXX)
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#02-07 Průchod do města

Potrubí má v této části obrovskou díru ve stropě, která odkrývá výhled na oblohu. Cesta je zanesena sutinou, troskami a stavebním materiálem, který tvoří varchraltou výjezdovou rampu do nadzemní části města.

- Rampa ze sutin a plechových konstrukčních desek je pravděpodobně dílem náhody, kdy na povrchu explodovalo nákladní auto, ze kterého se sesul náklad do díry. Rampa vede do oblasti 3 (XXX).
- Nadzemní část skrývá jen kráter s domalovaným náklaďákem a další sutiny.
- Je možné si prohrabat cestu mezi sutí i potrubím dál. Úzký průzor na jednoho člověka je zhruba na hodinu práce. Potrubí pak vede dlouhou cestou kamsi do oblasti 8 (XXX).

D02B Hnízdo

V obrovském a neproniknutelném městském valu, který obepíná celé město je v jedné části vysoko nad zemí velká díra. Možná je tato slabina obrany od bomby, jenž tu padla za války, nebo možná vnější plášť opevnění probořil kdysi čelní náraz lodi. Vypadá to, že na okraji díry se zasekl nějaký kus černé plachty.

Odhadovaná velikost: 4 místností.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

nacrt_d02b.png
Čelní pohled na obranný val

#02-08 Stěna valu

Stěna valu je příkrá a vypadá jako by vedla nekonečně až k obloze. Díra, kterou je možné se dostal dovnitř opevnění je naštěstí “jen” 50m vysoko. Na zdi jsou široké ale mělké spáry, které lze využít k lezení.

- Fyzicky zdatní jedinci dokážou stěnu zdolat až k díře, pro ostatní to může být náročnější výzva.
- Vlající černá placha vyčnívající u díry je ve skutečnosti černé ptačí pero obrovských rozměrů - pokud patří něčemu živému, musí to být obrovské.
- Pokud bude team příliš hlučný, může vzbudit pozornost z #02-10.
- Díra je ve skutečnosti rozdělena do dvou puklin hned nad sebou. Do obou je možné vniknout ze stěny. Nižší je menší #02-09, vyšší je obrovská #02-10.


#02-09 Puklina

Menší puklina je sice úzká, ale dlouhá a táhne se hluboko do opevnění. Pohodlně se jí může protáhnout jedna osoba. Skrze četné praskliny v kompozitním betonu a škvíry mezi železným vyztužením je možné vidět skrze strop výše.

- Skrze praskliny je vidět do #02-10.
- Puklina nevede až na druhý konec valu, ale k jejímu konci je průlez výše do hlubší části #02-10.
Za tento příspěvek děkují uživateli Malabar:
kin
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#02-10 Hnízdo

Velká puklina ve zdi je až 20m široká a 18m vysoká. Na okraji díry je obrovské ptačí pero černé barvy. Vnitřek díry je plný nanesených dřevin a případně plechů a traverz, které dohromady tvoří ptačí hnízdo jenž zaplňuje celou puklinu.

- Hnízdo patří mohutnému a smrtelně nebezpečnému Karrovi, který v něm má tři vejce, o které se stará. Je 66%, že Karr bude v hnízdě, v jiném případě bude v pustinách hledat potravu.
- Hnízdo je spletenec materiálů, ve kterém jsou místy širší díry, takže se v něm zdatný jedinec může pokusit proplížit bez povšimnutí.
- Uvnitř hnízda je možné najít kosti nejrůznějších menších ale i větších tvorů. Lidské nejsou výjimkou.
- Do hnízda vedou dva malé tunely z nižšího patra. Viz. #02-09 a #02-11.
- Ve hnízdě je možné najít cenné pozůstalosti, nebo “ozdoby”, které si Karr naschromáždil. Mezi ně patří:
- Bojová energozbroj i s částí předchozího majitele, plasmová puška, 1k6 plasma článků, solární nabíječku, rozšířený bojový medkit (medkit, 4 stimpacky, 4 adrenalinové shoty, 4 RadX, 4 RadAway, RadMetr), kotlík na vaření, rozbitý PortaComp, 1k6 nájezdnických mlatů a plechový hrudní plát se symbolem Rudého slunce.

Karr
Majestátný a obrovský dravý pták připomínající gigantického havrana. Má černé peří může být dlouhý až okolo 15 m, kdy jeho plné rozpětí křídel může mít až 30 m. Je velmi vzácný a odhaduje se, že na celé planetě jich jsou jen jednotky.
Jelikož je Karr alfa predátor, tak má divokou a nebezpečnou náturu. Jeho nejoblíbenějším prostředím jsou teplá vysoká místa. Nejsou žádné zmínky o tom, že by se tohoto unikátního tvora podařilo domestikovat. Na druhou stranu některé kmeny Dětí pouště, zejména Černí havrani uctívají Karra jako božskou modlu.
Jelikož je tento tvor velmi vzácný mají jeho vejce na nejen černém trhu obrovskou cenu.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#02-11 Stezka dolů

Úzká puklina v opevnění, která vede z hnízda hlouběji směrem do města. Na šířku se jí dokáže protáhnout jedna, až dvě osoby. Po 4rech metrech cesta horizontálně končí. Na konci je spodek pukliny propadlý několik metrů níže.

- Propadliště vede 4 m níže do chodby o šířce 2 m. Chodba je vystavena v opevnění a spojuje jednotlivé obranné posty uvnitř opevnění. Je možné se vydat oběma směry, které vedou do věží (XXX).


D02C Rudá brána

Někde mezi dvěma obrannými věžemi je skládka vozidel. Jde o hromadu nepojízdných vraků nahrnutých na obranný val. Vysoko na zdi, nad hromadou trosek, je zřetelně namalován symbol Rudého slunce. Toto místo patří bez pochyb do teritoria krvelačného kmenu Dětí pouště.


#02-12 Obranné barikády

Skládka vraků je ve skutečnosti zhruba půlkruhová barikáda, která je postavená okolo díry ve zdi. Barikáda má uprostřed přibližně 2 m široký průchod.

- Je zde šance 20%, že v celé Rudé bráně nebude nikdo od Rudého slunce, protože byly hlídky povolány do města na důležitější úkol.
- V opačném případě zde brání post 1k4+1 nájezdníků, kteří se bez varování pokusí vetřelce odstranit.
- Z vozidel už dávno zmizelo cokoli cenného.


#02-13 Tunel

Za obraným perimetrem stojí vykutaný tunel v městském opevnění, který je průchozí až na druhou stranu do města. Již před časem jej někdo musel udělat pomocí mnoha výbušnin.

- V tunelu je skryto 1k4+1 nájezdníků, kteří jej budou bránit za pomoci pastí.
- Hned nad vstupem z pustin je skrytá mříž svařená z konstrukcí vozidel, kterou je možné na dálku přeseknutím lana spustit. Nájezdníci tak zamezí narušitelům v útěku.
- Prostor má nerovný terén a je na vstupech velký zhruba 2x2 m. Střed je široký až 10 m s vysokým klenutým stropem a hromadou suti na zemi.
- V tunelu mají nájezdníci připraveno 6 nepříliš dobře skrytých pastí na odstřelení z dálky, které způsobí drobné závali suti, které zraní za 2k6 zranění a nemají dopad na průchodnost.
- V nejvyšším bodu stropní klenby je puklina, která vede ještě několik metrů výše do chodby. Je možné k ní vyšplhat, ale je to velmi obtížné. Chodba je o šířce 2 m a je vystavena v opevnění a spojuje jednotlivé obranné posty uvnitř opevnění. Je možné se vydat oběma směry, které vedou do věží (XXX). Je možné k ní vyšplhat, ale je to velmi obtížné.
- Vstup do města je přes bránu #02-14.


#02-14 Pojízdná brána

Vstup do města je z venku zahrazen oplechováním náklaďákem. Plášť vozidla byl vyztužen plechy a železnými konstrukcemi na kterých je řada bodáku, řezáků. Stěna náklaďáku je od zaschlé krve a dalších tekutin.

- Náklaďák slouží jako pojízdná brána, kterou Krvavé slunce otevírá jen když je třeba.
- Pokud zde nájezdníci nejsou, je brána zavřená.
- V opačném případě náklaďák obsluhují 2 nájezdníci.
- Čelní a zadní strana náklaďáku je vybavena o bodce a napíchané lebky a další kostí. Na vrcholu vozidla je zřízen otočný palpost s těžkým kulometem. Do náklaďáku se vejde pohodlně 20 osob a v nákladovém prostoru je bedna s projektilovou municí a 5 primitivních mlatů různých velikostí.


#02-15 Útočiště

Za hradbami na samotném okraji města si nájezdníci od Rudého slunce zřídili malé útočiště, které se skládá z dvou ledabylých chat stlučených z plechů, harampádí a sutin.

- Místo slouží jako obranná linie i jako místo pro odpočinek. Hlídá zde 1k4 nájezdníků.
- V jedné chatě je ohniště na kterém je zpola ohlodaná pečínka (hoď k4: 1. z člověka. 2. z gekona. 3. ze sápače. 4. z extrémně přerostlé krysy).
- V druhé chatě je mezi harampádím ukrytá výbušnina a dobře zachovalý slaměný klobouk.
- V obou chatách je celkem 8 nuzných pelechů.
Za tento příspěvek děkují uživateli Malabar:
kin
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

D02D Hlavní brána

Do Úlu vede několik obrovských bran, které sloužily hlavně pro tranzit těžké techniky a náklaďáků. Jelikož se historicky tato brána využívala nejčastěji zůstalo jí označení "Hlavní brána". Brána je sice zavřená a stojí jako v dřívějších časech, ale během války byla cílem bombardování a tak je na mnoha místech poničená.


#02-16 Před bránou

K hlavní bráně vedou zbytky silnice, které se následně mění v most, jenž překlenoval kamenitou strž rozprostírající se pod bránou. Z mostu zbyly už jen části a netvoří souvislou cestu. Brána samotná je zbudovaná z dvou věží a obrovského dveřního systému. Po celé bráně je hojně poseto známek po starých explozích.

- Most je neprůjezdný. Jeho oprava je sice možná, ale trvala by týdny.
- Brána je zavřená zevnitř. Otevřít se dá z #02-19 a vede do #02-21.
- Ve výšce 7 m nad zemí je místo, kde je plášť brány hodně oslaben. Dobře mířená výbušnina by mohla udělat otvor na prolezení.
- V kamenné strži je navátý písek, popadané sutiny a krátery po explozích. Jeden z kráterů je zalitý zelenou tekutou břeckou, která vytéká z pukliny ve zdi. Puklina je dost velká, aby se jí člověk dokázal protáhnout suchou nohou souběžně vedle vytékající břečky a vede do #02-17.


#02-17 Žumpa zelené břečky

Původně mohla být tato část stoka, nebo servisní tunel. Stopy se zde ale propadly a zbytek prostoru zalila řeka toxické zelné břečky. V nebezpečné tekutině je ale i pár vyvýšených míst po kterých je možné cestovat dál.

- V celé místnosti je nízký stupeň radiace (R1). V případě pádu do břečky jde o rázovou smrtící radiaci (R4).
- Zelená brečka je ve skutečnosti odpadový kondenzovaný vespin, který vzniká při zpracování a je radioaktivní. Kapacita Úlu na odpadový materiál je vyčerpaná a následkem místy tento toxický koktejl vyvěrá na povrch.
- Mezi sutinou je možné zahlédnout i kosti (lidské). Nejsou tak staré jako zával.
- Dostat se přes místnost znamená přeskakovat přes ostrůvky ze sutiny. Některé jsou kluzké, jiné se mohou drolit, nebo se mohou pod tíhou pohnout.
- Jediné průchody jsou ven (#02-16) a do stok (#02-18).


#02-18 Stoky

Zelená břečka teče líným tempem směrem z této místnosti, která je o něco výše posazená. Celá místnost je spletenec stok, kdy je možné po okrajích volně chodit ale prostředkem se táhne řeka zelené břečky.

- V celé místnosti je střední stupeň radiace (R2). V případě pádu do břečky jde o rázovou smrtící radiaci (R4).
- V místnosti je 8 odboček kudy se stoky kroutí.
- - Jedna končí servisním výtahem, který má otevřené dveře a již není pojízdný. Je ale možné odmontovat vršek výtahu a vyšplhat do patra výše (#02-19).
- - Další z cest vede mírně dolů do žumpy, kde se zelená břečka hromadí (#02-17).
- - Zbylé odbočky jsou slepé cesty, kde na 50% odpočívá 1k4 běsnících ghůlů nasáklých radiací. Při troše štěstí je na nich je možné rozeznat útržky uniformy Protektorů.

#02-19 Přízemí

V přízemním patře je přístupová chodba, která je vstupním bodem do komplexu hlavní brány směrem z města.

- Cesta do města (oblast 3 XXX) vede přes dvoukřídlé dveře, které jsou zamčené. Otevření vyžaduje žlutou přístupovou kartu.
- V chodbě je mnoho prachu a kousek od dveří do města je kovový hrnec, s plynovým vařičem a sklenice zavařené kukuřice.
- Dveře od výtahové šachty jsou také zavřené na žlutou přístupovou kartu. Je možné šachtou šplhat 5 m níže do stok (#02-18) a nebo výše 20 m do věže (#02-20).


#02-20 Nižší patro věže

Do této místnosti vede cesta pouze přes výtahovou šachtu. Ostatní chodby se zhroutili. Místnost slouží jako obranný post brány a je v ní několik nosných pilířů.

- Po celé jedné stěně místnosti jsou plné průzory ven směrem do pustin. Jsou ale zavřené.
- U protější stěny je otevřená skříň na zbraně. Byla už dříve vyrabovaná a zbyla v ní jen jedna bojová puška s optikou a 2x30 nábojů.
- V místnosti jsou dveře do operační místnosti (#02-21), kam vede i prosklené okno.
- Chodba z této části vede dál do opevnění, je ale beznadějně zasypaná a neprůchozí.
- Výtahová šachta má cestu nahoru zavalenou sutinami, průchozí je pouze dolů (#02-19).


#02-21 Operační místnost

Větší kancelář důstojníka Protektorů tohoto obranného segmentu hlavní brány. V místnosti je několik skříněk, velký psací stůl, za kterým sedí kostlivec a u zdi operační terminál. Na zdi za stolem je zaprášený obraz Lorda Budovatele Amwertha s dokreslenými rohy.

- Za stolem leží kostlivec s prostřelenou hlavou a poloautomatickou pistolí v ruce. V pistoli je 10 nábojů a na stole leží další zásobník s 12 střelami. Na stole je vybledlý ručně psaný vzkaz "Není cesty ven. Zombie jsou všude". Z druhé strany je strojově psáno "Speciální renta pro pracovníky Úlu, kteří zabrání rabování. -- Lord Budovatel Amwerth"
- Terminál který je u zdi byl prostrelen pistolí a nefunguje. Technik s výbavou to ale zvládne opravit. Funkční terminál umožňuje:
- - Přehrávat holodisky.
- - Otevřít bránu - Křídlo A (#02-22).
- - Otevřít průzory ve věži (#02-20).
- - Spustit elektronickou píchačku po zadání osobního kódu.
- Skříňky jsou kartotéky na holodisky, kterých je zde velké množství a jsou tříděny dle data.
- - 326 až 331 PP - Zálohy elektronických píchaček Protektorů a evidence odchozích náklaďáků s vespinem.
- - 329 PP - Hlášení o přijetí speciální zasilky z projektu "Nightwing" a její převoz do města (Oblast 4 XXX).
- - 331 PP - Hlášení o útoku konfederace, explozích ve městě a nařízení evakuace Úlu.


#02-22 Brána

Hlavní brána je obrovský a dvoukřídlým vstup do města. Průchod, který je nyní zavřený, je sice 10 m široký a 15 m vysoký, ale oproti okolnímu valu působí drobně. Pohyblivé části jsou z pevných kovů a stavba samotná je z kompozitního betonu jako zbytek opevnění.

- Do vnitřní části brány se dá dostat pomocí výbušniny viz #02-16.
- Obě křídla A je možné otevřít pomocí terminálu viz #02-21. Obě křídla B jsou zaseknutá.
- Otevření brány doprovází velké skřípání a vrzání, které se nese stovky metrů daleko a upoutá pozornost 2k20 běsnících ghůlů vegetujících ve městě.
- Průjezd bránou je celkem dlouhý 20 m a dveřní část je jak na straně pustin, tak i na straně města.
Odpovědět

Zpět na „Dungeon23“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů