[OSEnauti] Olagova švihlá místa

OSEnauti jsou společné (převážně) online hraní OSE, ve kterém s jednou postavou přecházíte mezi hrami různých sudí a bavíte se chaosem, který vzniká.

Moderátor: MarkyParky

Uživatelský avatar
RoVan
Příspěvky: 63
Registrován: 4. 4. 2021, 18:27
Bydliště: Ostrava

[OSEnauti] Olagova švihlá místa

Příspěvek od RoVan »

Obrázek
Kdo by neznal jednoho z nejstarších sférochodců, proslulého gobliního mága Olaga Mologa!? Putuje sférami se svou malinkou maringotkou na dvou kolech, ověšenou všemožnými cingrlátky a taženou jeho věrnou štětinatou sviní Křupkou. Jeho nehasnoucí fajfka žhne jako o život a je v poslední době cítit po všemožných pochybných putykách mnohovesmíru, kde se scházejí lovci pokladů s žoldáky a hrdlořezy.


Olag zná zajímavá místa a z každého by rád získal nějaký suvenýr (a dobře za něj zaplatí), ostatní věci, jako zlato nebo kouzelné předměty ho nechávají chladným, on má vlastní plány.

Vlákno je pro uvádění věcí, které mi přišly příliš střelené, než abych je využil ve své pravidelné hře, ale bylo mi líto si je nezahrát.

Jednotlivé výpravy se budou odehrávat v jednom světě, ale patrně v jiných časech, takže tu bude v metaplotu nějaké to časoprostorové mambo-džambo (ale to jako hráč nemusíte vůbec řešit). Při vytváření postavy se řiďte běžnými pravidly OSE (Basic + Advanced). Pro konkrétní výpravu můžu nachystat nějaké možnosti navíc, ty budou uvedeny vždy u konkrétního místa.
Obecná pravidla / zásady hry
  • Háže se fyzickými kostkami (viz pravidlo cti)
  • Na přesně 0 životů nastává bezvědomí, pod 0 smrt
  • Postava na první úrovni má vždy nejméně 3 životy (1 a 2 se přehazují)
  • Další dodatečná pravidla viz. každé místo
  • Webky jsou silně preferované

Betaverzi Mohyly předků v PDF si můžete prohlédnout zde.
Naposledy upravil(a) RoVan dne 13. 11. 2022, 23:40, celkem upraveno 4 x.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Olagova švihlá místa

Příspěvek od MarkyParky »

Ok.
Uživatelský avatar
RoVan
Příspěvky: 63
Registrován: 4. 4. 2021, 18:27
Bydliště: Ostrava

Re: [OSEnauti] Olagova švihlá místa

Příspěvek od RoVan »

Výchozí informace:

Daleko na jihozápad se táhne Moře vyschlých slz, když je jasno jdou v dálce vidět stříbrné věže města slz.
Západ - Nedaleko na západ se rozkládají kouřová pole, není tam vzduch jen kouř, ale v okolí se dá nalézt ohňový kámen.
Dál na západ sídlí Kmen vazačů - otrokářský kmen
Na sever se táhne nekonečná brázda z východu na západ, vypadá jako koryto řeky. Kdyby tady byly řeky.


Turbozápis:

- Postavy se po noci ve vesnici Šptajících lišek rozhody vydat na jih a podívat se na místo, kde se zjevil rudý monolit.
- Po cestě je sledovala Popelečná liška, ale ta byla odehnána Taurelovou prasklou tětivou.
- V noci se ale popelečná liška přiblížila a odnesla si denní zásobu jídla
- Když výprava dorazila k místu, kde začíná mlha, našli na zemi sošku připomínající sovu, později zjistili, že totožných sošek je pod mlhou spousty, totožné v nejmenším detailu
- Kosťa okusil sladkou rudou trávu, měl z ní omamný a příjemný pocit (a postih -4 k záchranám proti kouzlu)
- Postavy sešly do údolí mlh, uprostřed mlhy se tyčí podivný monolit z červeného kamene připomínající rozteklou svíci
- Když se postava nedívá přímo na něj vypadá, že pulzuje a možná se vlní
- Tek zkusil svou podivnou ratišťovou zbraní do monolitu bodnout, ten ale projel skrz, jako přes iluzi
- Klamzan zkusil nakouknout dovnitř a v tu chvíli pro ostatní zmizel
- Klamzan se ocitl uprostřed bílé chodby z jednolitého materiálu zdánlivě vedoucí odnikud nikam
- Zuh a Tek vyrazili spolu skrz iluzi stěny a ocitli se v obdobné chodbě, postupně zjistili, že kterýmkoli směrem se podívají, je tam stejná chodba
- Étiénne , Taurel a Kosťa se rozhodli počkat na ostatní, mezi tím Étiénna něco napadlo, ale nezpůsobilo mu to naštěstí žádnou újmu. Nikdo jiný si ničeho nevšiml. Utvořili obraný kruh spolešně s družinicemi, ale netvor se nevrátil.
- Když padla noc, rozhodla se skupina venku přenocovat mimo mlhu obklopující okolí monolitu.
- V noci, když si rozdělali oheň byli napadeni uprchlým strážním robotem. Po přestřelce ho přemohli a usedli k ohni. Uvědomili si, že k ohni usedla celá výprava včetně tří Klamzana, Zuha a Teka

Mezi tím / zároveň / mimo prostor a čas
- Tek a Klamzan dál zkoumali podivný neprostor, Klamzan našel místo odpočinku a obnovy s vanou napuštěnou bílou tekutinou, zanedlouho se sešel s Tekem v jeskyni, kde se nachází bohatství, s monolitem a oltářem.
Tek tam dorazil první, na monolitu si prohlédl podivné runy ˇ(divné obrázky) a z oltáře zpod kusu neznámé látky uslyšel bědování "zabte mě" (po pár pokusech sestřelit to) odkryl látku a odkryl podstavec přikrytý skleněným zvonem s lidskou hlavou, bědující "zabte mě, zasloužím si to, jsem tak zlý člověk, zabte mě."
- Tek vzal hlavu pod paži a Klamzan, přesvědčen o zákonitostech onoho podivného místa je vyvedl ven za ostatními


- V průběhu dne táboření navštívili tábořiště Kuli a Dala z kmene Jezdců, oba seděli na Kuroraptorech a hledali své ztracené soukmenovce, pokud budou mít postavy nějaké zprávy, budou čekat na jihozápad od monolitu u "Velké hlavy"
- V táboře Dae, Tek, Kosťa a Tauril ochutnali mozek hříšné hlavy (Cartera Holmese), Étiénne se na to nemohl dívat a tak je raději odpustil a vrátil se zpět do vesnice (spadl mu internet)
-Když se všichni vrátili do monolitu zjistili, že jej mohou opustit kdekoli a kdykoli chtějí*

*Velký závěčrečný retcon:
Omlouvám se, na hru jsem si načítal 6 různých modulů + 4 svoje místa, abych nechal hráče dělat, co chtějí. Negativní efekt je, že má operační paměť byla zahlcena a nebyl jsem s to všechno hledat, takže závěr jsem trochu poupravil ( z monolitu se dá vyjít jen v otevřeném prostoru a zároveň to monolit přesune).

- Výprava vylezla před mohylou, všude se rozprostírala mlha a monolit měli v zádech, z mohyly vybrali skafandry a přesunuli jej na půl dne cesty od vesnice Šeptajících lišek

Hexcrawl:

Jak píše i Markus
Budou nějaké změny v cestování, zkonzultuju to s OSE pravidly a uvidím. Dost možná některé tahy budou hold denní a jiné kratší.

Odpočinek a Léčení
Den bez námahy strávený v táboře (žádný boj, lov, sběr (ale může vařit, udržovat oheň, hlídkovat, a provádět činnosti na místě) = postava si vyléčí 1 život za každou úroveň (družiníci na nulté úrovni si neobnoví nic), je třeba mít jídlo, vodu a teplo.
Den intenzivního odpočinku strávený v táboře (žádný boj, lov, sběr, postava jenom jí, pije a spí, může jen číst, zpívat, vyprávět příběhy)= postava si vyléčí 1k3 životů za každou úroveň (družiníci na nulté úrovni si obnoví 1k3), je třeba mít jídlo, vodu a teplo.

Sandbox
- Nečekal jsem, že se vydáte na nejvíc GONZO místo, musím si je ale víc/líp opoznámkovat/vypsat
- Házení k100 bylo super, sám jsem nečekal, že by do toho někdo šel

Zkušenosti
Liška 5
Šakal 15
Robot 15
Monolit 100 (objevení lokace)

Poklad:
Kapesník: 10zl
Měď: 20Zl
Hlava Cartera Holmese 1000Zl

Dobrodruh podíl ZK: 191 Zl
Dobrodruh podíl ZL: 169 Zl

Tek:
- Zrychlené reflexy
Získáš bonus +1 k modifikátoru díky nově nabytým nadpřirozeným reflexům a k hodům na individuální iniciativu získáš bonus +1.
Koula typu rychlost na tebe mají dvojnásobný efekt (ale neprodlužuje se jejich doba trvání), naopak koula typu Zpomal na tebe nemají žádný účinek (přesto tě ale mohou zpomalit psychická kouzla a efekty ovlivňující mysl).
Postava bude také stárnout dvakrát rychleji, než je obvyklé a spotřebuje dvojnásobné množství jídla.

Kosťa
- Vzpomínky na výzkum křížení příbuzných jedinců
- Procházení mezi řádky
Kdykoli si přeješ projít prostorem, který je pro tebe příliš malý (Protáhnout se mezi mřížemi, protáhnutí se myší dírou, vyklouznutí z želízek, protáhnut se škvírou pod dveřmi atd.), tak se ti to může povést, stačí uspět v záchraně proti Paralýze.
Pokud neuspěješ a hodíš právě 1 zůstaneš vměstnaný v prostoru a nebudeš moci místo opustit, dokud na tebe nebude sesláno Sejmi kletbu, Rozptyl magii, nebo obdobné kouzlo. Kouzlo ti navrátí tvou běžnou podobu a tvar, což v závislosti na místě může být bolestivé, nebo dokonce smrtelné.

Tauril
- V jeho mysli se objevilo kouzlo, které může jednou za den seslat.
Vložení času
Trvání: Okamžité
Dosah: Dotek
Cíl kouzla získá koli navíc za každou úroveň sesilatele. Provedené akce v kolech navíc se vyhodnotí ihned, protože se cíl nachází mimo čas.
Žádná z akcí nemůže být útok na živého tvora, nebo seslání kouzla. Pokud se o to pokusí, způsobí, že ji čas "dožene" v momentu, kde měly být kola navíc vloženy a kouzlo okamžitě zkončí nez ohledu na to, kolik kol měl mít cíl k dospozici.

Misu
- Rychlé léčení, odpočinkem si obnovuje životy dvakrát rychleji, ale při léčení magickými prostředky musí uspět v záchraně proti kouzlu, jinak má léčení jen poloviční efekt.


Mimozemské skafandry - uloženy v Mologově jurtě - 2 řádky vybavení, postih ke třídě zbroje -2 (špatně se v nich pohybuje), ale poskytují ochranu před extrémními podmínkami - kosmem, mrazem, jedem, kyselinou, nedostatkem vzduchu (až na 3 hodiny).
MarkyParky píše: 22. 11. 2022, 23:58 Mám pocit, že jsem urval dva achievmenty, ale prosím o potvrzení:
Na Švihlých místech lidi nežijou :)
Naposledy upravil(a) RoVan dne 24. 11. 2022, 11:03, celkem upraveno 3 x.

Obrázek


Obrázek

Obrázek


Na každou práci je nářadí a na každý příběh je RPG. Nezatloukejte hřebík šroubovákem, i když na něj přilepíte závaží, kladivo bude lepší.

Nabízím výpravy s OSEnauty na Olagova Švihlá místa pojďte si užít pivo, OSR a chlebíčky.
Uživatelský avatar
Vaarsuvis
Příspěvky: 689
Registrován: 15. 2. 2008, 10:42

Re: [OSEnauti] Olagova švihlá místa

Příspěvek od Vaarsuvis »

Děkuji moc RoVanovi za hru a omlouvám se, že jsem se nečekaně odhlásil. Budu muset pořešit to připojení. :think: :/
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [OSEnauti] Olagova švihlá místa

Příspěvek od Markus »

Tak jsem si konečně přečetl ten originální efekt monolitu a je to fakt brutus. To máš z toho, že hraješ moduly Jamese Raggiho. :)

K těm pravidlům hexcrawlu: Mně ve skutečnosti přijde to rozsekání na dílčí tahy přehlednější než celodenní tahy. Nemyslel jsem to tak, že to máš kvůli OSE napasovat na celodenní. Ale samozřejmě, jak ti to vyhovuje, tak to bude – jen aby nevznikla mýlka.
Uživatelský avatar
RoVan
Příspěvky: 63
Registrován: 4. 4. 2021, 18:27
Bydliště: Ostrava

Re: [OSEnauti] Olagova švihlá místa

Příspěvek od RoVan »

V tom monolitu mi šlo hlavně o ten prostor uvnitř, to mi přišlo dobře švihlé, ale je tam spousta věcí, co jsem nějak zmírnil/vynechal/udělal z toho meme, nebo narážku na jiná místa, která se dají najít jinde. Je tam spousta věcí, co mi při přečtení vyloženě přišlo jako ... hráčů do ucha.

Sekání dne pořád bude. To mi ve skutečnosti vyhovuje. Jen si k tomu přidám definice celodenních tahů a udělám si vyčerpávající výčet; (příklad níže).
"Sběr - krátký tah - na 1 z 6 najde 1 porci zásob.
Lov - dlouhý tah - na 1 z 6 najde kořist, ze které získá 2k6 porcí jídla
Odpočinek - dlouhý tah - postavy rozbijí tábor, pokd má postava zajištěno teplo, vodu a jídlo obnoví si X životů."

Obrázek


Obrázek

Obrázek


Na každou práci je nářadí a na každý příběh je RPG. Nezatloukejte hřebík šroubovákem, i když na něj přilepíte závaží, kladivo bude lepší.

Nabízím výpravy s OSEnauty na Olagova Švihlá místa pojďte si užít pivo, OSR a chlebíčky.
Uživatelský avatar
RoVan
Příspěvky: 63
Registrován: 4. 4. 2021, 18:27
Bydliště: Ostrava

Re: [OSEnauti] Olagova švihlá místa

Příspěvek od RoVan »

Zkušenosti a poklad z II. výpravy
Liška 5
Šakal 15
Robot 15
Monolit 100 (objevení lokace)

Poklad:
Kapesník: 10zl
Měď: 20Zl
Hlava Cartera Holmese 1000Zl

Dobrodruh podíl ZK: 191 Zl
Dobrodruh podíl ZL: 169 Zl

Obrázek


Obrázek

Obrázek


Na každou práci je nářadí a na každý příběh je RPG. Nezatloukejte hřebík šroubovákem, i když na něj přilepíte závaží, kladivo bude lepší.

Nabízím výpravy s OSEnauty na Olagova Švihlá místa pojďte si užít pivo, OSR a chlebíčky.
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: [OSEnauti] Olagova švihlá místa

Příspěvek od Jezus »

RoVan: Než na to (opět) zapomenu - jak je to v tvém světě s duergary? Myslím si, že jsou docela darksunovští. Jde mi o "chapadlovitý" achivement za Kosťu, protože on nebyl tak úplně trpaslík :-)
Uživatelský avatar
RoVan
Příspěvky: 63
Registrován: 4. 4. 2021, 18:27
Bydliště: Ostrava

Re: [OSEnauti] Olagova švihlá místa

Příspěvek od RoVan »

Jezus píše: 24. 1. 2023, 09:46 RoVan: Než na to (opět) zapomenu - jak je to v tvém světě s duergary? Myslím si, že jsou docela darksunovští. Jde mi o "chapadlovitý" achivement za Kosťu, protože on nebyl tak úplně trpaslík :-)
Budu trochu spoilovat, ale nejpodobnější tam mám skřepaslíky, což jsou v základu takoví vybledlí podzemní trpaslíci se steampunkovými končetinami, očima atp. a jako hratelnou rasu je mám zatím jen na papíře.
De facto je to jiná rasa, stejně jako Štajni nejsou lidé, trpaslíci nejsou skřepaslíci, takže ten achievement bych uznal.

Obrázek


Obrázek

Obrázek


Na každou práci je nářadí a na každý příběh je RPG. Nezatloukejte hřebík šroubovákem, i když na něj přilepíte závaží, kladivo bude lepší.

Nabízím výpravy s OSEnauty na Olagova Švihlá místa pojďte si užít pivo, OSR a chlebíčky.
Odpovědět

Zpět na „OSEnauti – otevřené hraní OSE“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů