Krkavcova čistka (Murderhoboes ze Svitav)

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Odpovědět
Uživatelský avatar
smoldar3
Příspěvky: 18
Registrován: 13. 11. 2020, 13:22

Krkavcova čistka (Murderhoboes ze Svitav)

Příspěvek od smoldar3 »

Zápisky naší kampaně v Zapovězených zemích
Orčí bojovník Nazar
Elfí bojovník Aleš
Bezejmenný vlkenský lovec
Pulelfí druid Lastr

Tldr. prvních šesti her pro kontex. Jsem docela skleróza, takže mě možná něco unikne.
Družina vyrazila do Větrohradu, porazila algaroda a polootovali žezlo Nekhaka ve kterém se ukrývá jeden z krystalů z koruny Stanegist (to ale nevěděli)
Došli do Jantarové špice ve které prodali žezlo Zertormovi, ten byl spokojen a poslal je probádat Údolí Mrtvých. Cestou se stavily do Pelagie, kde byl spáchaný atentát na hlavního druida, vyřešily spiknutí a za odměnu dostali legendární kladivo, které darovali výměnou za spojenectví Arvii z klanu Krombů.
Pak se vydali do údolí mrtvých.
Uživatelský avatar
smoldar3
Příspěvky: 18
Registrován: 13. 11. 2020, 13:22

Re: Krkavcova čistka (Murderhoboes ze Svitav)

Příspěvek od smoldar3 »

Před údolím si rozbily tábory lovci sípalů a trpasličí kamenopěvkyně, hráči je ignorovali. Proplížili se kolem spícího orka na stráži a po žebřících slezli dolů do prvního kempu. Orci, kteří chrání kolonii sípalů, byli z prvu nepřátelští, ale postavy jim vysvětlili, že o sípali jim vůbec nejde a že se potřebují dostat skrz chrám pro poklad. Orci souhlasili s tím že je provedou chrámem a ukážou jim cestu, ale budou za to chtít podíl z pokladů.
Postavy prošli chrámem ticha až k prasklině ve zdi vedoucí k 4 metrovemu srazu. Orci že zde počkají na postavy. Ty se spustily dolů po laně. Poté co byli všichni dole orci vytáhli lano nahoru a že postavy pustí nahoru jen když se vrátí s úlovkem.
Postavy se plizily kolem hrobu v údolí a snažily se ignorovat duchy a neupozornil na sebe obra. Při obhlidce terénu se s nimi chtěl hrát duch malého chlapce. Řekli mu ať piká a že se schovají, následně utekli. Kluk je ale za chvíli dostihl a začal hulakat že je našel. Tim na sebe upozornil obra. Postavy se rychle proplížily do rozpadlé chaty, kde pak rychle zabili přeživší zygoferuv experiment, Jedlíka haramu, prosícího o smrt.
Dobrodruzi dali hlavy do hromady a rozhodli se že si půjdou promluvit s obrem. Obr se rozhněval že tu živí nemají co dělat a snažil se dobrodruhy vyhnat, ti ho nakonec ukecali k spolupraci. Když mu přinesou jeho ukradený roh krumhorn tak jim dá korunu stanegist. Dobrodruhům to ale bylo málo, a chtěli aby jim rovnou dal ještě nějaké poklady aby mohly zaplatit orkům, což obra rozhněvalo. Dobrodruzi obrovi utekli, nicméně jim v patách letěli 2 duchove.
Doběhli k orkům na srázu. Rychlé jim ukázali nějaké peníze a stribrnou dýku, aby si mysleli že našli loot. Orci shodily lano. Přiletěli duchové. Dva plošné útoky strachem + podchlazení a dobrodruhům teklo do bot. Druid se je snažil zabít kouzlem to ale nestačilo. Zbylé 3 postavy vyskočily na lano, to se ale utrhlo a všichni spadli na zem. Znova 2 útoky strachem + podchlazení. Postaví zapálily pochodně a duchy vyhnaly ohněm. Super encounter, další kolo útoku duchu by už asi nepřežily, takhle to bylo ideálně napínavé.
Postavy orkům hodily lano, nahoře jim dali 2 zlaté. Přespali u nich v táboře. Další ráno orkové šli zaútočit na lovce sípalů. Postavy orkum vpadli do zad ve ztečí a pobili je. V jejich táboře vzali krumhorn ze kterého měli orci udělanou palírnu. Roh donesli obrovi, ten jim dal korunu a společně s duvhama jim řekl pár legend. Příště půjde družina do Šipkoveho oka.
Dobrodružství celkem dobré. Bitvu lovci vs. Orci jsem hrál jako souboj dvou hord, parádně to urychlilo hru.
Uživatelský avatar
smoldar3
Příspěvky: 18
Registrován: 13. 11. 2020, 13:22

Re: Krkavcova čistka (Murderhoboes ze Svitav)

Příspěvek od smoldar3 »

Orčí bojovník Nazar
Elfí bojovník Aleš
Bezejmenný vlkenský lovec
Pulelfí druid Lastr

Družina se, po získání koruny Stanegist v Údolí Mrtvých, rozhodla jít na západ do orčího hvozdu, kde stojí starý elfský hrad Šípkové oko. V něm by se měl nacházet další z drahokamů do koruny, rubín v ozdobné sponě na klopě orčí císařovny.
Dobrodruzi vyrazily ráno na koních, cíl byl vzdálený 6 hexů, jenže po cestě zabloudily a celý čtvrtden hledali cestu. To je zpomalilo. Večer je v lese přepadla skupina 9 kostlivců, zabily jim 2 koně a značně je oslabily.
Družina šla spát na holou zem, aby neztráceli čas s rozbíjení tábora, druid hlídkoval, jelikož má fobií ze spánku v noci.
Při hlídce se objevila skupina karmínovců, militantních elfů, táhnoucích v malé bandě společně s jedním entem, na Šípkové Oko. Jejich druid se představil jako Mergolen, byl přátelský a snažil přemluvit našeho druida k spolupráci, že s ním počká do rána než se družina probudí a promluví si s nimi a navíc ho naučil proměny 1.
Ráno se všichni vyhrabali ze stanu a ork si nasadil korunu Stanegist a šel se podívat kdo venku dělá bordel, to Mergolena vyvedlo z míry. Okamžitě požadoval vydání koruny do rukou elfů, kteří ji zanesou do tiché mlhy. Ork odmítl, že ji dostal od obra a že ji potřebuje k poražení Zygofera.
Kostky rozhodly. Druidovi se představa zabití Zygofera zalíbila a dal jim repliku rubínu, kterou dobrodruzi měli zaměnit za originál a dal jim 3 lahvičky proměny.
Když se do nich nalije krev a tak ten kdo ji vypije se promění na den do podoby toho či krev to byla. Nicméně majitel krve musí být celou dobu naživu nebo se kouzlo zlomí.
Ork Nazar se řízl a naplnil lahvičky svoji krví a všichni z družiny se proměnily na jeho kopie. Všichni si vzali uzavřené helmy aby nevypadali úplně stejně.
Mergolen je ještě upozornil že na celou akci mají čas do dalšího svítání, než karmínovci zaútočí na hrad.
Dovnitř se dostali v pohodě. Šípkové Oko bylo plné orků v bizarních oblecích a nikdo jim nevěnoval moc pozornosti.
Prozkoumaly hrad. Prošli skrze tajnou chodbu v kapli, kde rozluštili hádanky a polootovali knihu příběhu. Po průzkumu hradu se vydali na audienční nádvoří. Kde seděl císař se svými 6 rytíři, lidským poradcem, císařovnou a její ochrankou.
Ork Nazar si nasadil korunu Stanegist a šel si vyžádat audienci u krále. Přišel a začal na krále pořvávat, že jsou v levé elfové co je chtějí napadnout. Král se rozlobil jako ze na něj řve a neklečí, když s ním mluví. To Nazar odmítl a začal se králi posmívat že vypadá jak lidský otrok. Ten se rozzuřil a nakázal družinu uvěznit.
Zbytek družiny se pokusil o diplomacii, ale kostky jim nepřáli.
Nutno říct že mě orčí rytíři přišli slabí tak jsem jim dal cestu ostří 2 (ignorování zbroje) a platovou zbroj.
Nastal masakr.
Vlken vyřadil císaře šípem do nohy, to ale orky nezastavilo.
Nazar usekl hlavu jednomu rytíři, druhému rozdrtil lebku. Nicméně byl vyřazen a posléze usmrcen na zemi.
Druidovi uřízli ucho a vyřadily ho.
Aleš rozpáral břicho jednomu z rytířů.
Orkové měli ohromnou přesilu.
Přeživší hrdinové se vzdali.
Tady jsme skončily.

Tldr. Postavy se dostaly do hradu orků, kde hlásali ztracený rubín.
Vyprovokovali císaře orků.
Jedna postava zemřela, 3 jsou zajaté.
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů