[OSEnauti] Kobky šíleného mága
Moderátor: MarkyParky
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Teď bude tripplepost s nějakými drobnostmi organizačního charakteru. První je další termín:
24.1. od 1915
Zatím potvrdil účast Tynian.
24.1. od 1915
Zatím potvrdil účast Tynian.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Druhý se týká některých hraničních situací, kde jsme nastavili precedent (případně máme precedent z minula), aby to bylo kodifikované.
1) Střelba z druhé, třetí řady. Střílet můžete. Přes hlavy menších ras bez postihu. Přes stejně velké nebo větší dostane soupeř kryt. Výši krytu určí sudí podle situace (úhel, velikost a pod).
2) Střelba do meele. Střílet můžete, soupeř má kryt, výši určí sudí podle situace (úhel, velikosti, a pod). Když vám to padne hodně blbě (třeba o 10 míň, než potřebujete), tak to místo zamyšleného cíle koupí náhodný.
3) Léčivé lektvary z jiných světů, kde smrt funguje jinak (např. 0 je jenom vyřazení). Pokud v jejich popisu není explicitně napsáno, že mohou zvednout mrtvého, a jen tam tak fungují, protože tam je smrt pomalejší, tak se vlastnosti smrti z původního světa neaplikuje. Pokud je vlu popisu předmětu explicitně napsáno, že umí ressurect, tak se tato vlastnost uplatní.
4) Meele z druhé řady dlouhou zbraní je možný. Pokud protivník dlouhé zbraně nemá, tak to útočníka do meele dokonce nezamkne, obránce locknutý je. Pokud protivník také má dlouhé zbraně, je možné být i na 10' zamknutý v meele.
1) Střelba z druhé, třetí řady. Střílet můžete. Přes hlavy menších ras bez postihu. Přes stejně velké nebo větší dostane soupeř kryt. Výši krytu určí sudí podle situace (úhel, velikost a pod).
2) Střelba do meele. Střílet můžete, soupeř má kryt, výši určí sudí podle situace (úhel, velikosti, a pod). Když vám to padne hodně blbě (třeba o 10 míň, než potřebujete), tak to místo zamyšleného cíle koupí náhodný.
3) Léčivé lektvary z jiných světů, kde smrt funguje jinak (např. 0 je jenom vyřazení). Pokud v jejich popisu není explicitně napsáno, že mohou zvednout mrtvého, a jen tam tak fungují, protože tam je smrt pomalejší, tak se vlastnosti smrti z původního světa neaplikuje. Pokud je vlu popisu předmětu explicitně napsáno, že umí ressurect, tak se tato vlastnost uplatní.
4) Meele z druhé řady dlouhou zbraní je možný. Pokud protivník dlouhé zbraně nemá, tak to útočníka do meele dokonce nezamkne, obránce locknutý je. Pokud protivník také má dlouhé zbraně, je možné být i na 10' zamknutý v meele.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Takhle vypadá Ruth Horn, moje postava bardky a bývalé členky „nemrtvých“ komediantů.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Na základě té vedlejší debaty o West Marches a zpětné vazby tam, jsem udělal nějaké přehledy NPC, zajímavých míst a podobně. Všechno to cpu na první stránky tohohle vlákna.
Docela rád bych z vás vytáhl, zda vám to vyhovuje, případně co by se vám hodilo mít. Nechci vás úplně trápit s tím, že byste si to vypisovali sami + chci předejít nedorozuměním z efektu tiché pošty, takže to klidně budu obhospodařovat já, ale potřebuju vědět, co potřebujete vědět.
Docela rád bych z vás vytáhl, zda vám to vyhovuje, případně co by se vám hodilo mít. Nechci vás úplně trápit s tím, že byste si to vypisovali sami + chci předejít nedorozuměním z efektu tiché pošty, takže to klidně budu obhospodařovat já, ale potřebuju vědět, co potřebujete vědět.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Mně se to líbí a přijde mi to užitečné.
Ještě mi přišel šikovný takový ten souhrn dějových linek, cos poslal těsně před hrou posílal na Discord. To mi docela pomohlo připomenout si, co se dělo a jaký je aktuální stav.
Ještě mi přišel šikovný takový ten souhrn dějových linek, cos poslal těsně před hrou posílal na Discord. To mi docela pomohlo připomenout si, co se dělo a jaký je aktuální stav.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
V tuto chvíli je na 24.1. přihlášený hraničář Taurel (Tynian) a MaMaHaJ. Chtělo by to:
- ještě nejméně jednoho človíka (víc = lepší)
- začít se domlouvat, kam půjdete a co tam budete dělat.
Nějaký hrubý seznam témat/zápletek:
Podivuhodné komnaty - 2. patro
Jekův svobodný klan
- průzkum okolí
- řešení problémů se mstitelem Haletem a trpaslíkem Koprem
- řadový goblini chtějí, abyste z Velkého Jeka sejmuli "kletbu", která z něj dělá člověka
Průzkum laboratoří Halasterových učedníků
- konsturkty
- energetická nekromancie
- zvětšování
Xanatárův cech
- Hlídka pavoučího oka vedená drowem Šun-šuretem (Velký Jek ho chce odstranit).
- Hlídka mrtvého oka vedená Naďou Nezlomnou
Průzkum měděných dolů
Průzkum údajného trpasličího pokladu
Správňáci z Kudlákova
- řešit Halletovu pomstu - trpaslík Kopr je zajatec Velkého Jeka, ještě by někde měla být Midna Taubert a Rex Kladivoun.
Drobnosti
- portál se stromem bez listí
Kobky - 1. patro - už tam toho není nic velkého. Z drobností:
- poklad u trolla
- portál s čarodějem, co drží hůlku v modré chodbě
- doupě grellů (levitujících mozků s chapadly) na západě
- doupě griků (hadů s chapadly) na východě
- dveře za mimikem
Samozřejmě finální rozhodnutí je na vás, může se měnit i během hry a může to být i něco úplně vašeho - tohle je jen seznam pro orientaci.
- ještě nejméně jednoho človíka (víc = lepší)
- začít se domlouvat, kam půjdete a co tam budete dělat.
Nějaký hrubý seznam témat/zápletek:
Podivuhodné komnaty - 2. patro
Jekův svobodný klan
- průzkum okolí
- řešení problémů se mstitelem Haletem a trpaslíkem Koprem
- řadový goblini chtějí, abyste z Velkého Jeka sejmuli "kletbu", která z něj dělá člověka
Průzkum laboratoří Halasterových učedníků
- konsturkty
- energetická nekromancie
- zvětšování
Xanatárův cech
- Hlídka pavoučího oka vedená drowem Šun-šuretem (Velký Jek ho chce odstranit).
- Hlídka mrtvého oka vedená Naďou Nezlomnou
Průzkum měděných dolů
Průzkum údajného trpasličího pokladu
Správňáci z Kudlákova
- řešit Halletovu pomstu - trpaslík Kopr je zajatec Velkého Jeka, ještě by někde měla být Midna Taubert a Rex Kladivoun.
Drobnosti
- portál se stromem bez listí
Kobky - 1. patro - už tam toho není nic velkého. Z drobností:
- poklad u trolla
- portál s čarodějem, co drží hůlku v modré chodbě
- doupě grellů (levitujících mozků s chapadly) na západě
- doupě griků (hadů s chapadly) na východě
- dveře za mimikem
Samozřejmě finální rozhodnutí je na vás, může se měnit i během hry a může to být i něco úplně vašeho - tohle je jen seznam pro orientaci.
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
24. 1. bych mohl, jen si budu muset nagenerovat novou postavu, svého druida ti nedám.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Ok, v tom případě:
- určitě hrajeme
- stále platí, že se mohou přihlásit další
- a rozjeďte tu domluvu směru výpravy
- určitě hrajeme
- stále platí, že se mohou přihlásit další
- a rozjeďte tu domluvu směru výpravy
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Dám vědět, že na discordu se trochu rozjela debata o tom cíli další cesty ...
... Markus při zakládání OSEnautu tak nějak chtěl, aby se to probíralo spíš tady. Mě je to v zásadě šumák, jen aby to někomu neuniklo.
... Markus při zakládání OSEnautu tak nějak chtěl, aby se to probíralo spíš tady. Mě je to v zásadě šumák, jen aby to někomu neuniklo.
Tynian píše:Taurel - Hraničář — včera v 16:30
Ohledně plánů na 24.1. - za mě druhé patro, omrknout doly a laboratoře
Ale bude nás málo a nemáme družiníky... tak to s bojem asi moc slavné nebude.
Stravas píše: Yesugei (Stravas) — včera v 17:08
Boj zatiaľ bola vždy naša najslabšia stránka, najlepšie sme pochodili so šťastím, presvedčovaním a úplatkárstvom
A súhlasím s labákom, doly mi prídu nebezpečné, na to bude treba extra vybavenie
Kanárika na kyslík, špagát na nestratenie sa, handry na plyn, dačo na lezenie hore/dole a možno aj krompáč pre istotu
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Díky za info, já na Discord chodím jen, když se má hrát. Jsem asi trochu konzervativníMarkyParky píše: ↑19. 1. 2023, 16:02 Dám vědět, že na discordu se trochu rozjela debata o tom cíli další cesty ...
- MarkyParky
- Příspěvky: 16476
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
On to tak Markus i zamýšlel - domluvy tady, na discordu jen hrát, takže to děláš dobře.
Já ten crossposting případně zajistím.
Já ten crossposting případně zajistím.
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Tak jsem si naházel elfa Gileada co nic moc v ničem nevyniká a kvůli své všeobecné neschopnosti a tloušťce musel odejít do exilu. Vrátit se může až když přinese elfímu králi svojí váhu ve zlatě nebo tak něco.
Kam přesně se vypravíme je mi celkem jedno - hlavně když tam bude zlato / něco k snědku. Druhé patro a laboratoře zní celkem fajn.
Kam přesně se vypravíme je mi celkem jedno - hlavně když tam bude zlato / něco k snědku. Druhé patro a laboratoře zní celkem fajn.
- Přílohy
-
- gilead token.jpg (7.75 KiB) Zobrazeno 163 x
"Listen here's the thing – I don't know what you kids are up to, but I do know one thing: laws are threats made by the dominant socio-economic, ethnic group in a given nation. It's just a promise of violence that's enacted and police are basically an occupying army, you know what I mean? You guys want to make some bacon?" - Bud Cubby
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Do jeskyně za zlatem a slávou tedy vyráží trpaslice Torgga Battlehammer. Do laboratoře se ráda podívá, třeba tam bude nová receptura na dobré pivo.
Zástava jejího rodu:
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů