[OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! – 1. sezóna u konce
Moderátor: MarkyParky
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
[OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! – 1. sezóna u konce
Anotace v Databázi
Castle Xyntillan je jeden z nejlepších produktů dnešní OSR scény, jaký znám. Je to megadungeon v odlehčeném žánru „funhouse“ – strašidelný hrad plný groteskních nepřátel, šibeničního humoru, bizarních pokladů a nástrah. Než abych vám o něm jen básnil, pojďme si ho radši společně zahrát! Nejspíš koncem léta nebo začátkem podzimu bych chtěl na RPG Fóru začít svolávat příležitostné online výpravy ve stylu West Marches, aneb „kdo má čas a chuť si zrovna zahrát, je vítán“.
Přehled zápisů (novým hráčům doporučuju přečíst si aspoň jeden, ať mají nějaký přehled)
Sdílená složka na postavy a jiné dokumenty
Domácí úpravy pravidel
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Hmmm, pěkně jste se rozjeli... ještě by to chtělo nějaké ilustrační obrázky, jak se jaká prsa vejdou/nevejdou do jaké zbroje
No beru tu Helmu, má u sebe napsáno, že má plátovku jako rodinné dědictví. Jestli si o sobě myslí, že je lehká pěšačka, já jí to vymlouvat nebudu...
No beru tu Helmu, má u sebe napsáno, že má plátovku jako rodinné dědictví. Jestli si o sobě myslí, že je lehká pěšačka, já jí to vymlouvat nebudu...
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
A tady má slečna i token Jen ten frňák by asi měla mít podle popisu větší...
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Co se prefekta týče, monsieur Richard se stará spíš o rozšiřování objemu svého břuchu, než aby absentujícímu hraběti Jeanu-Giscardovi Malévolovi řádně dohlížel na jeho panství. Pozvání do kočičince tedy nemohl odmítnout. Ercole si dal hodně záležet, aby ho ohromil objednáváním drahých jídel, pití a služeb. Prefekt... (hod na reakci 2k6 s bonusem +2 = 9, lhostejný, mírně pozitivní)... se choval, jako kdyby skutečnost, že je zván na pijatiky a bohatě hoštěn, byla naprostou samozřejmostí. S Ercolem konverzoval zdvořile, ale všímal si víc jídla a pití než svého společníka.
Ercole vyzjistil:
- Prefekt jeví pramalý zájem o správu města a službu hraběti Jeanu-Giscardovi Malévolovi. Daně, cla, poplatky... jen při zmínce těchto slov usínal.
- Na přímější dotazy odpovídal „to ať si zařídí oni“, „oni to nějak vymyslí“, „to je jejich věc“, dál nespecifikoval.
- „Ale když o tom hovoříme, mohl bych svolat přehlídku svých mužů. Už dlouho jsem žádnou neměl. Je možné, že ve středu k večeru zůstane celnice opuštěná. Však oni se projednou nezblázní.“
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Tak na netu je k tomu spousta diskusí i obrázků, letmo z toho vyšlo, že plátovky s vytvarovanými prsy by byly kontraproduktivní a když už nějaká bojovnice používala plátovku, tak mužskou s vycpávkami.tynian píše: ↑5. 4. 2023, 14:42 Hmmm, pěkně jste se rozjeli... ještě by to chtělo nějaké ilustrační obrázky, jak se jaká prsa vejdou/nevejdou do jaké zbroje
No beru tu Helmu, má u sebe napsáno, že má plátovku jako rodinné dědictví. Jestli si o sobě myslí, že je lehká pěšačka, já jí to vymlouvat nebudu...
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Protože se v chatu řeší, že možná budeme někdy odkameňovat postavy ztracené v posledním sezení (byť tempem, jakým se v Xyntillanu posouvají dlouhodobější projekty tomu moc velkou pravděpodobnost nedávám), rád bych dal do zápisu, že Gerrieke Pasterkamp zkameněla s proklovnutou lebkou (-1 HP).
Nicméně technicky vzato by se toho dalo využít a pokud by se jí hned po odkamenění dostalo léčivého zázraku/lektvaru, měla by šanci uniknout smrti
Nicméně technicky vzato by se toho dalo využít a pokud by se jí hned po odkamenění dostalo léčivého zázraku/lektvaru, měla by šanci uniknout smrti
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Dobrá, tak já to vyhlásím i tady - při příští výpravě navrhuji jako hlavní cíl bezpečně odstěhovat zkamenělého Clementa někam do bezpečí (do městečka), aby mohl být v nějaké (snad) brzké budoucnosti odkameněn a zachráněn. A cestou k němu prohlédnout okolní místnosti, které jsme včera nechali ležet ladem (a prý jsou plné pokladů). Přijde mi, že si to Clemente fakt nezasloužil, bojoval statečně, bránil ostatní svým kouzelným mečem, zachoval se jako čestný rytíř (byť je to obyčejný vrahoun) a tak bych mu chtěl ze všech sil pomoci.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Ve druhém patře KŠM máte (mírně pokrytý zaschlou krví) odkameňovací stroj "Elfí kouzla".
Ale postavy s - 1HP tam odkameníte mrtvé, to jen kdybyste chtěli odkamenět někoho v lepším stavu.
Ale postavy s - 1HP tam odkameníte mrtvé, to jen kdybyste chtěli odkamenět někoho v lepším stavu.
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
To je vlastně fakt! (pro Clementa dobrý, ten je obětí oldchoolového "zasáhli tě, nehodíš save, jsi kámen!". Gerrieke má smůlu, ta je více méně mrtvá - ale tak je to jen žoldnéřka - jedinou její šancí je využít vyměkčilého podnebí Švajcu a hned po odkamenění na ni plácnout něco léčivého. Pak by měla mít šanci.)
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Myslím, že u odkameňovacího stroje je té krve kupa Ale minimálně Torhama by to mohlo napadnout, když byl u toho masakruMarkyParky píše: ↑6. 4. 2023, 09:57 Ve druhém patře KŠM máte (mírně pokrytý zaschlou krví) odkameňovací stroj "Elfí kouzla".
Ale postavy s - 1HP tam odkameníte mrtvé, to jen kdybyste chtěli odkamenět někoho v lepším stavu.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Pravidla umožňující hod na "přežití smrti" bohužel platí jen pro hráčské postavy.Jezus píše: ↑6. 4. 2023, 10:03 To je vlastně fakt! (pro Clementa dobrý, ten je obětí oldchoolového "zasáhli tě, nehodíš save, jsi kámen!". Gerrieke má smůlu, ta je více méně mrtvá - ale tak je to jen žoldnéřka - jedinou její šancí je využít vyměkčilého podnebí Švajcu a hned po odkamenění na ni plácnout něco léčivého. Pak by měla mít šanci.)
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Hernajs, nojo, to je zatím ten nejlepší nápad, co jsem slyšel Tak snad v čertí řiti není nutné prolézat nějakými úzkými puklinami, kde by se nám socha s napřaženým mečem mohla šprajcnout...MarkyParky píše: ↑6. 4. 2023, 09:57 Ve druhém patře KŠM máte (mírně pokrytý zaschlou krví) odkameňovací stroj "Elfí kouzla".
Takže jedna výprava vyzvedne v Xyntillanu a druhá ho pak dotáhne do Kobek na oživení. Supr. Plán je tedy hotov
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Rychlé statistiky z posledního sezení. Zápis zpracuju snad přes víkend.
Vynesené poklady:
- kadidlo za 400 zlatých. Vykoupí otec Brenard pro potřeby kostela.
- (Pak tam byly nějaké drobné, ale většina jich zkameněla a kvůli zbývajícím pár mincím se mi nechce otravovat.)
- Vychází to na 100 zl. na jednoho (clo je tentokrát dobrovolné, ve výši 10 % - dejte vědět, jestli se sami nabonzujete).
Zkušenosti:
- za poklady: 400 xp
- kostlivci: 70 xp
- 2 bezhlaví služebníci: 40 xp
- 3 kozatrice: 450 xp
Počet podílů: 3 přeživší hrdinové a 2 družiníci = 4
Jeden podíl: +256 xp
SPECIÁLNÍ POKLADY
Láhev dušího džinu - váha *
Bezbarvý, lehce přízračný alkoholický nápoj. Etiketa s lidskou hlavou a zkříženýma rukama.
Zkameněla spolu s Clementem. Po odkamenění lze identifikovat nebo experimentovat:
Skákavé fazole - váha *
Váček pytel samovolně hopsajících fazolí. Tančí veselí taneček. Tři „dávky“ (např. vypuštění části fazolí do místnosti).
Při pozření:
Děsivá domorodá maska - nezatěžující
- nenápadné vnitřní háčky se zaryjí do obličeje za 2k4 životů a pevně drží
- lze servat, ztratíš při tom 4k4 životů a trvale 1 bod charismatu
- prokletý předmět = lze sejmout kouzlem Sejmi kletbu
- sama o sobě má hodnotu 40 zl. pro sběratele
Sekera domorodých předků - váha *
- hlavice z křemene žíhaného krytaly
- chová se jako běžná sekera (k6)
- Identifikace: buď standardním postupem, nebo tím, že v boji propadneš hněvu. Pak odkryj:
Vynesené poklady:
- kadidlo za 400 zlatých. Vykoupí otec Brenard pro potřeby kostela.
- (Pak tam byly nějaké drobné, ale většina jich zkameněla a kvůli zbývajícím pár mincím se mi nechce otravovat.)
- Vychází to na 100 zl. na jednoho (clo je tentokrát dobrovolné, ve výši 10 % - dejte vědět, jestli se sami nabonzujete).
Zkušenosti:
- za poklady: 400 xp
- kostlivci: 70 xp
- 2 bezhlaví služebníci: 40 xp
- 3 kozatrice: 450 xp
Počet podílů: 3 přeživší hrdinové a 2 družiníci = 4
Jeden podíl: +256 xp
SPECIÁLNÍ POKLADY
Láhev dušího džinu - váha *
Bezbarvý, lehce přízračný alkoholický nápoj. Etiketa s lidskou hlavou a zkříženýma rukama.
Zkameněla spolu s Clementem. Po odkamenění lze identifikovat nebo experimentovat:
Spoiler
Je to mocný odstraňovač barev a nemrtvých. Napije-li se nemrtvý, musí uspět v záchraně na jed, jinak zmizí. 3 použití.
Váček pytel samovolně hopsajících fazolí. Tančí veselí taneček. Tři „dávky“ (např. vypuštění části fazolí do místnosti).
Při pozření:
Spoiler
3k4 zranění, jak začnou divoce skákat v útrobách.
- nenápadné vnitřní háčky se zaryjí do obličeje za 2k4 životů a pevně drží
- lze servat, ztratíš při tom 4k4 životů a trvale 1 bod charismatu
- prokletý předmět = lze sejmout kouzlem Sejmi kletbu
- sama o sobě má hodnotu 40 zl. pro sběratele
Sekera domorodých předků - váha *
- hlavice z křemene žíhaného krytaly
- chová se jako běžná sekera (k6)
- Identifikace: buď standardním postupem, nebo tím, že v boji propadneš hněvu. Pak odkryj:
Spoiler
max. 1 denně: vstoupí do tebe běsnící duch:
- uzdraví ti 2k6 životů
- sekera má do konce boje +2 k zásahům i zraněním
- nesmíš z boje ustoupit
- uzdraví ti 2k6 životů
- sekera má do konce boje +2 k zásahům i zraněním
- nesmíš z boje ustoupit
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Tak tím pádem sekeru Kunta nemůže, ta má zbraně max. 1k4
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Mno, když je tady takové šílené hnutí pro (dobrovolné) placení daní, tak se teda nechám taky ukecat no. Torham jako rytíř samozřejmě přínos placení daní chápe
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů