[Retroklon] Bestiář
Moderátor: Bouchi
[Retroklon] Bestiář
Přepis bestiáře z DrD 1.0 PPZ pro Retroklon.
Aktuální pracovní verze. Nejviditelnější změna je zakomponování pastí přímo k útokům, které je způsobují, a trochu jiná typografie pastí (obyčejná šipka na správným místě umí divy...).
• útok rzivého netvora přejmenován na „útok na zbraň“
• reformulace nemoci u krys
• odstranění „shození na zem“ u krys
• „bojovnost“ v popisech rozdělena na „chování“ a „bojovnost“
• opravy úvodu (bojovnost, chování, útoky)
• zavedení ÚČ „A“ pro automatické útoky
• útoky s nulovým zranění přepsané z 5/(0) na 5/(nic)
• dosahy útoků z popisu do statbloku (moc toho nebylo)
• doplnění zranitelností u draků
• řasnatka – dostřel 10 sh (v PPZ nebyl)
• opravené přírůstky magenergie u Neviděných
• drobné přestylování útoků
• typografické detaily (pomlčky v pastech, šipky místo dvojteček v pastech, opravené x na ×, zrušení uvozovek kolem efektů pastí)
RetroDrD0 - Bestiar 20211127 0123.pdf (příspěvek)
Starší verze
RetroDrD0 - Bestiar 20211116 1825.pdf (příspěvek, zdrojové soubory)
RetroDrD0 - Bestiar 20211115 0153.pdf (příspěvek)
Aktuální pracovní verze. Nejviditelnější změna je zakomponování pastí přímo k útokům, které je způsobují, a trochu jiná typografie pastí (obyčejná šipka na správným místě umí divy...).
• útok rzivého netvora přejmenován na „útok na zbraň“
• reformulace nemoci u krys
• odstranění „shození na zem“ u krys
• „bojovnost“ v popisech rozdělena na „chování“ a „bojovnost“
• opravy úvodu (bojovnost, chování, útoky)
• zavedení ÚČ „A“ pro automatické útoky
• útoky s nulovým zranění přepsané z 5/(0) na 5/(nic)
• dosahy útoků z popisu do statbloku (moc toho nebylo)
• doplnění zranitelností u draků
• řasnatka – dostřel 10 sh (v PPZ nebyl)
• opravené přírůstky magenergie u Neviděných
• drobné přestylování útoků
• typografické detaily (pomlčky v pastech, šipky místo dvojteček v pastech, opravené x na ×, zrušení uvozovek kolem efektů pastí)
RetroDrD0 - Bestiar 20211127 0123.pdf (příspěvek)
Starší verze
RetroDrD0 - Bestiar 20211116 1825.pdf (příspěvek, zdrojové soubory)
RetroDrD0 - Bestiar 20211115 0153.pdf (příspěvek)
Naposledy upravil(a) Passingby dne 27. 11. 2021, 01:44, celkem upraveno 10 x.
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Retroklon] Bestiář
Jo, jasně - zvolený font, spacing ... to všechno se dá štelovat, aby to získalo na kráse.Iwas PassingBy píše:Vypadá to sice dost hnusně (hlavně kvůli tomu bílýmu místu kolem útoků), ale jít by to mohlo (navíc hnusný/hezký není tomhle případě úplně relevantní kritérium).
Jop, řešil bych spíš grafikou (co třeba šedé pobarvení) než jiným uspořádáním.Iwas PassingBy píše:Ty útoky by možná bylo lepší dát na střed (i když to by možná bylo ještě hnusnější) a/nebo kolem nich udělat rámeček (tenčí čarou než co odděluje statblok od zbytku).
Výjimky bych řešil výjimkou.Iwas PassingBy píše:Jinak mrchožrout má 8 útoků, protože 8 tykadel, to je chceš vypsat všechny? (Je to myslím jediná potvora v PPZ, co má jeden typ útoku s četností vyšší než 2, takže special case.)
BTW zvažoval jsem, zda nepřepsat ty krysy na jednu smečku, co by měla životaschopnost 1+4, počet útoků rovný žvt/1,5 a počet expů rovný počátečním žvt*3,333, ať tam ten matfyzácký dynamicky nadefinovaný červ není taková chudinka samotná ... ale u stolu by to stejně žádné hody neušetřilo, tak asi ne...
Přikládám screen z excelu, jak to mám posázené.Iwas PassingBy píše: Navíc ručně formátovat 70 bloků nebo polotabulek je dost ojeb... Proto chci, aby se toho co nejvíc udělalo samo a pak se jenom doladí detaily (sem tam rozdělení nebo spojení řádku nebo tak něco).
Mělo by na to stačit <table> a <td> s textalign a colspan/rowspan. Jinak k vysvětlení prázdných míst, co se nepoužily v rámci potvor pro mockup:
> Díra za rychlostí je na ty obojživelníky
> Díra za MV je pro případnou poznámku o zranitelnosti
> a díra mezi Pokladem a Expy je zatím nevyužitá.
Re: [Retroklon] Bestiář
Během dne na to kouknu a zkusím z toho něco udělat.
Hroznýše jsem nechal extra, protože se tam nuluje KZ (píše se o tom, že obránce má OČ 0). Vyřazená postava má myslím OČ 2+KZ.
Přehledný statbloky jsou schopný z toho udělat úplně jinou hru... Pamatuju si, jak jsme kdysi čekávali něž DM něco vyšpekuloval v ADnD 2e Monstrous Manualu, nebo jaký overloady jsem občas míval při GMování já... Dost to boří flow. Nedávno jsem viděl nějaký video od Runehammera (Brandish Gilhelm, Hankerin Ferinale), ten valil (aspoň v tom kousku, co jsem viděl) všechno na kola a docela jsem koukal, jak to díky tomu švihalo.
Du spat.
Hroznýše jsem nechal extra, protože se tam nuluje KZ (píše se o tom, že obránce má OČ 0). Vyřazená postava má myslím OČ 2+KZ.
Přehledný statbloky jsou schopný z toho udělat úplně jinou hru... Pamatuju si, jak jsme kdysi čekávali něž DM něco vyšpekuloval v ADnD 2e Monstrous Manualu, nebo jaký overloady jsem občas míval při GMování já... Dost to boří flow. Nedávno jsem viděl nějaký video od Runehammera (Brandish Gilhelm, Hankerin Ferinale), ten valil (aspoň v tom kousku, co jsem viděl) všechno na kola a docela jsem koukal, jak to díky tomu švihalo.
Du spat.
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
Re: [Retroklon] Bestiář
U toho je právě otázka, jak se to (html tabulka) bude chovat při vložení do LibreOffice Writeru. Vygenerovat ji v Excelu z té tabulky by neměl být zas takovej problém. Navíc tam nedostanu moc složitý styly - zkoušel jsem nějaký class="cosi" ale i když v tom Writer/Word souboru je stejnojmennej styl, není schopnej je na sebe namapovat (a Google mi k tomu vyhodí tak akorát pár let starý opuštěný výkřiky na nějakých support fórech). Bold a Italic tagy přežijou, ale jenom jako Bold nebo Italic font, ne jako styl a to se nahrazuje blbě (už jsem to na tom sestřelil; odstavcový styly to vyměnilo bez problému). Ještě zkusím co udělá Strong, Em (emphasis) a podobný. Kdyby přežily taky, dají se pak find&replace za něco jinýho.MarkyParky píše: ↑11. 11. 2021, 02:53 Mělo by na to stačit <table> a <td> s textalign a colspan/rowspan.
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Retroklon] Bestiář
Jo, vím že se to tam píše. Jen je to prasárna.Iwas Passingby píše:Hroznýše jsem nechal extra, protože se tam nuluje KZ (píše se o tom, že obránce má OČ 0). Vyřazená postava má myslím OČ 2+KZ.
Ale zase je pravda, že zadání bylo mechaniky neměnit.
Hmpfs.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Retroklon] Bestiář
Povídání v úvodu - dávám sem a ne do textu, aby se o tom případně debatovalo. Uvedený vysvětlující text je zároveň návrhem, jak to dělat.
Životaschopnost:
- nezaváděl bych zkratku ŽS, kvůli jednomu vysvětlení životů + červovi za to IMHO nestojí. Pokud je to četnější a jsem slepýš, tak to překousnu.
- s úrovní mechanicky nepracujeme nikde, formulaci o síle bych zvágněl, pže kvůli zvl schopnostem může být zavádějící
- neučme hráče házet k8, to dneska fakt není potřeba (nebo to udělejme někde bokem pro celá pravidla naráz, pže se to může objevit i jinde)
- naopak řekli jsme, že nebudeme používat rozsahy
Úplně vyhodit, vysvětleno jinde v pravidlech, plus zavedeme tu konvenci SIL vs Sil.
Útočné číslo
IMHO netřeba se rozkecávat o tom, jak bylo zkonstruováno, naopak, dát případně návod jako ho dekonstruovat.
Taky beru zpět tu poznámku o (0), zapomněl jsem, že jsou tam ty potvory s konstantní damage, máš to vymyšlené dobře.
Vyhodil/překopal bych textaci o boji z blízka/z dálky - dává smysl jen pro potvory, co mají volitelnou zbraň, u těch stejně uvádíme Sil a Obr, tak těm netřeba dávat předpočítaný vzoreček, co stejně nic nepočítá.
Poslední odstavec je šedivý, protože si nejsem jist, zda tam vůbec má být, bude stejně redundantně opakovaný u potvor, co tenhle efekt mají.
Text Meze vyřazení je ok, jen bych připomněl, že v DrDO imho byla zaužívaná zkratka MV (pokud to nebyla nějaká moje osobní bublina).
Zbytek později, debatujme.
Životaschopnost:
- nezaváděl bych zkratku ŽS, kvůli jednomu vysvětlení životů + červovi za to IMHO nestojí. Pokud je to četnější a jsem slepýš, tak to překousnu.
- s úrovní mechanicky nepracujeme nikde, formulaci o síle bych zvágněl, pže kvůli zvl schopnostem může být zavádějící
- neučme hráče házet k8, to dneska fakt není potřeba (nebo to udělejme někde bokem pro celá pravidla naráz, pže se to může objevit i jinde)
- naopak řekli jsme, že nebudeme používat rozsahy
Bonus za sílu, obratnostMarkyho návrh píše:Životaschopnost (velké číslo vlevo nahoře): Jako úroveň postav, dává hrubou představu o celkové nebezpečnosti. Každá nestvůra má (životaschopnost)k8 životů. Může být bonus nebo postih, např. +1. Slabí (nebo malí) tvorové můžou mít ŽS menší než 1, označenou jako ½, doplněnou o kostku, kterou se má počet životů hodit (1k4, 1k3, 1k2).
Úplně vyhodit, vysvětleno jinde v pravidlech, plus zavedeme tu konvenci SIL vs Sil.
Útočné číslo
IMHO netřeba se rozkecávat o tom, jak bylo zkonstruováno, naopak, dát případně návod jako ho dekonstruovat.
Taky beru zpět tu poznámku o (0), zapomněl jsem, že jsou tam ty potvory s konstantní damage, máš to vymyšlené dobře.
Vyhodil/překopal bych textaci o boji z blízka/z dálky - dává smysl jen pro potvory, co mají volitelnou zbraň, u těch stejně uvádíme Sil a Obr, tak těm netřeba dávat předpočítaný vzoreček, co stejně nic nepočítá.
Poslední odstavec je šedivý, protože si nejsem jist, zda tam vůbec má být, bude stejně redundantně opakovaný u potvor, co tenhle efekt mají.
Obranné číslo (OČ): Uvedeno jako výsledné OČ, zahrnující SZ i opravu příslušné vlastnosti. Štít je uveden jako +1.Markyho návhr píše: Útoky: Pod životaschopností najdeš seznam útoků, které může nestvůra provádět. Jsou-li uvedeny na jednom řádku, nestvůra dokáže tuto kombinaci provést v jediném kole - a pokud je alespoň tak velká, jako největší z protivníků, tak je může vést i proti více cílům. Více řádků znamená, že nestvůra má na výběr více druhů útoku nebo jejich kombinací.
Jde-li o nestvůru používající zbraně (např. humanoida), najdeš zde příklady oblíbených či obvyklých zbraní.
Útoky bez uvedeného dosahu jsou pro Boj zblízka, útoky s dosahem pro Boj z dálky. Útok je vždy uveden jako výsledné ÚČ, zahrnující SZ i opravy příslušných vlastností. Je-li potřeba někdy odvodit SZ použité neobvyklé zbraně, je třeba odečíst Sil nebo Obr. Není-li Sil nebo Obr uvedena, nemají pro útok (ani chování nestvůry) význam.
Útoky s pevně daným zraněním nezávislým na hodu na útok mají útočnost v závorce (např. 6/(4) nebo 5/(0) pro
útok, který nezpůsobí zranění). Útoky, které mají po zásahu další efekty jsou označené poznámkou „+zvl.“ nebo „+jed.“ Útoky, které se neřídí obvyklými pravidly, mají uvedené pouze „zvl.“ Podrobnosti k těmto útokům najdeš v popisu nestvůry.
Některé útoky způsobují ochromení, omráčení, znehybnění atd. Postižená postava si potom háže na obranu jako by byla vyřazená. Některé nestvůry dokonce dovedou svým útokem protivníka zpacifikovat tak, že jejich další útoky na něj automaticky uspějí a jen
odečítají životy, dokud není mrtvý nebo dokud ho někdo nezachrání.
Text Meze vyřazení je ok, jen bych připomněl, že v DrDO imho byla zaužívaná zkratka MV (pokud to nebyla nějaká moje osobní bublina).
Zbytek později, debatujme.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 11. 11. 2021, 11:34, celkem upraveno 1 x.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Retroklon] Bestiář
Na tohle jsem zapomněl:
Jen ... teď ji nemůžu vyštrachat, tak doufám, že se mi to nezdálo.
A samozřejmě - nemůžeme mu odevzdat úplnou prasárnu. Jen jsem tím chtěl říct, že technologické řešení můžeme nechat trochu na něm.
Ve skutečnosti jsem nabídku od sazeče dostal.Iwas Passingby píše:A to myslíš jako koho???
Jen ... teď ji nemůžu vyštrachat, tak doufám, že se mi to nezdálo.
A samozřejmě - nemůžeme mu odevzdat úplnou prasárnu. Jen jsem tím chtěl říct, že technologické řešení můžeme nechat trochu na něm.
Re: [Retroklon] Bestiář
Nepsal on to sám vyzyvatel?MarkyParky píše: ↑11. 11. 2021, 11:05 Ve skutečnosti jsem nabídku od sazeče dostal.
Jen ... teď ji nemůžu vyštrachat, tak doufám, že se mi to nezdálo.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Retroklon] Bestiář
Ha, už jsem to našel, čímžto bych ho rád summonnul do debaty ...
V jaké formě bys od nás potřeboval dostat ty stablocky, aby to pro tebe nebyl šílený opruz a mohl sis to nějak rozumně naimportovat. Pro nás je samozřejmě nejjednodušší udělat HTML+CSS ...boubaque píše: ... ale mohl bych pak třeba pomoct s grafickou prezentací (čti sazbou)...
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Retroklon] Bestiář
Kdybys to minul, tady je polonávrat...Quentin píše: Hlasuji za návrat patkového písma do statbloku.
viewtopic.php?p=631848#p631848
Jinak tohle bych asi řešil do detailu až ve chvíli, kdy bude zvolen cílový font.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Retroklon] Bestiář
Pokračuji v bumpu myšlenek kolem úvodu:
Musíme být konzistentní - buďto říkáme všude, k čemu ty staty slouží, nebo se spoléháme na to, že PJ zná pravidla a ví to. Já se přimlouvám k tomu druhému.
Velikost (Vel): V pohodě.
Bojovnost (Boj):
- Nemusíme vysvětlovat, že je uvedena v pravidlech a k čemu slouží.
Inteligence (INT):
- Pokud použijeme INT jako zkratku místo Int, bude vysvětlení redundantní pleonasmus, ale asi bych tady to upozornění raději nechal. Tohle se může plést.
Poklady: V pohodě, je otázkou, zda tam musí být ten příklad s krysou (zvlášť když jako default má v žaludku drahokam za 700).
Zkušenost (Zk):
- Nemusíme vysvětlovat, že v pravidlech je popsáno jak se používá.
- Musíme ujednotit, zda teda Zk nebo Zt.
Dále co bych do statbloku doplnil (přinejmenším o odkaz/upozornění):
Překvapení: Situace, kdy nestvůra automaticky vyhraje iniciativu, a šance, s jakou se jí překvapení podaří. Někdy automatické.
Doprava nahoru, tam jak jsou někdy Magy, rovnou ve formátu Xz6. Netřeba dodatečného vysvětlení (maximálně fluf v obecném popisu).
Zranitelnost: Některé nestvůry nemůžou být zraněny obyčejnými zbraněmi, nebo jsou na nějaké útoky zvlášť citlivé.
Do prostoru mezi MV a OČ bych vrazil značku upozorňující, že nezvyklá zranitelnost je, pokud je. Detaily v popisu potvory
Jed: Dává my smysl psát tam, kde je to opravdu jed, k útoku rovnou +jed místo +zvl.. Je to častý případ a vyplatí se zrychlit PJovi přemyšlení.
No a nakonec k těm popisům u potvor:
Bojovnost: Obecné poznámky k bojechtivosti nestvůry, jejím běžném chování a ochotě k vyjednávání.
Může být, mělo by být nahoře označeno značkou u hodnoty bojovnosti.
Překvapení: Situace, kdy nestvůra automaticky vyhraje iniciativu, a šance, s jakou se jí překvapení podaří. Někdy automatické.
IMHO můžeme vyhodit, pže bude rovnou ve statbloku.
Zranitelnost: Některé nestvůry nemůžou být zraněny obyčejnými zbraněmi, nebo jsou na nějaké útoky zvlášť citlivé.
Ano, viz výše, ve statbloku bude jen upozornění
Poklad: Co nestvůra obvykle shromažďuje jako typické poklady a kde a jak si poklad schovává.
Může být, kde to dává smysl.
Jed: Použitá vlastnost (většinou odolnost), nebezpečnost a účinky jedu, kterým nestvůra může útočit (u některých s každým útokem, u jiných příležitostně např. vypouštěním jedovatých oblaků).
Tak, jen použít ten formát co navrhl Markus.
Útoky: Četnost útoků za kolo, možné kombinace v jednom kole, zvláštní efekty útoků a pravidla pro zvláštní útoky, které fungují jinak než normální útok s útočným číslem.
Tohle bych fakt nechal v tom statbloku, je to mnohem praktičtější.
Zredukovat na:
Musíme být konzistentní - buďto říkáme všude, k čemu ty staty slouží, nebo se spoléháme na to, že PJ zná pravidla a ví to. Já se přimlouvám k tomu druhému.
Velikost (Vel): V pohodě.
Bojovnost (Boj):
- Nemusíme vysvětlovat, že je uvedena v pravidlech a k čemu slouží.
Rychlost (Rych): V pohodě.Markyho návrh píše: Bojovnost (Boj): za běžných okolností, může být upřesněna v popisu nestvůry.
Inteligence (INT):
- Pokud použijeme INT jako zkratku místo Int, bude vysvětlení redundantní pleonasmus, ale asi bych tady to upozornění raději nechal. Tohle se může plést.
Přesvědčení: V pohodě.Inteligence (INT): Na rozdíl od síly a obratnosti není uvedená jako oprava, ale jako hodnota vlastnosti.
Poklady: V pohodě, je otázkou, zda tam musí být ten příklad s krysou (zvlášť když jako default má v žaludku drahokam za 700).
Zkušenost (Zk):
- Nemusíme vysvětlovat, že v pravidlech je popsáno jak se používá.
- Musíme ujednotit, zda teda Zk nebo Zt.
Dále co bych do statbloku doplnil (přinejmenším o odkaz/upozornění):
Překvapení: Situace, kdy nestvůra automaticky vyhraje iniciativu, a šance, s jakou se jí překvapení podaří. Někdy automatické.
Doprava nahoru, tam jak jsou někdy Magy, rovnou ve formátu Xz6. Netřeba dodatečného vysvětlení (maximálně fluf v obecném popisu).
Zranitelnost: Některé nestvůry nemůžou být zraněny obyčejnými zbraněmi, nebo jsou na nějaké útoky zvlášť citlivé.
Do prostoru mezi MV a OČ bych vrazil značku upozorňující, že nezvyklá zranitelnost je, pokud je. Detaily v popisu potvory
Jed: Dává my smysl psát tam, kde je to opravdu jed, k útoku rovnou +jed místo +zvl.. Je to častý případ a vyplatí se zrychlit PJovi přemyšlení.
No a nakonec k těm popisům u potvor:
Bojovnost: Obecné poznámky k bojechtivosti nestvůry, jejím běžném chování a ochotě k vyjednávání.
Může být, mělo by být nahoře označeno značkou u hodnoty bojovnosti.
Překvapení: Situace, kdy nestvůra automaticky vyhraje iniciativu, a šance, s jakou se jí překvapení podaří. Někdy automatické.
IMHO můžeme vyhodit, pže bude rovnou ve statbloku.
Zranitelnost: Některé nestvůry nemůžou být zraněny obyčejnými zbraněmi, nebo jsou na nějaké útoky zvlášť citlivé.
Ano, viz výše, ve statbloku bude jen upozornění
Poklad: Co nestvůra obvykle shromažďuje jako typické poklady a kde a jak si poklad schovává.
Může být, kde to dává smysl.
Jed: Použitá vlastnost (většinou odolnost), nebezpečnost a účinky jedu, kterým nestvůra může útočit (u některých s každým útokem, u jiných příležitostně např. vypouštěním jedovatých oblaků).
Tak, jen použít ten formát co navrhl Markus.
Útoky: Četnost útoků za kolo, možné kombinace v jednom kole, zvláštní efekty útoků a pravidla pro zvláštní útoky, které fungují jinak než normální útok s útočným číslem.
Tohle bych fakt nechal v tom statbloku, je to mnohem praktičtější.
Zredukovat na:
Markyho návrh píše: Útoky (názvem): Zvláštní efekty útoků a pravidla pro zvláštní útoky, které fungují jinak než normální útok s útočným číslem.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Retroklon] Bestiář
Šlo mi právě o ten font v tom horním bloku, aby to velké číslo životaschopnosti/úrovně (nebo, co to je) bylo hezké. Takhle bezpatkové zvětšené obří číslo je hrozně fuglyMarkyParky píše: ↑11. 11. 2021, 11:32Kdybys to minul, tady je polonávrat...Quentin píše: Hlasuji za návrat patkového písma do statbloku.
viewtopic.php?p=631848#p631848
Jinak tohle bych asi řešil do detailu až ve chvíli, kdy bude zvolen cílový font.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Retroklon] Bestiář
Krok stranou (nebo spíš milestone)
Protože se toho nashromáždilo hodně, "vydal" bych to teďka v té podobě, ve které to mám, jako "referenční verzi." Text je použitelný (a řekl bych, že "na úrovni se současnými komerčními produkty" v dobrém i zlém ) a protože jsem to redukoval hlavně organizačně a víceméně všechny informace jsem se snažil zachovat, snadno se to kontroluje proti originálu.
Opravím jenom nějaké detaily (zápis pastí, možná něco dalšího, ještě si projdu diskuzi), nakopíruju tam všechny statbloky v současné podobě a udělám hrubou sazbu v rámci svých možností. Útoky v tom přepisovat nebudu, je to dost velká změna. Úvod nechám tak, jak je, aby to fungovalo jako samostatný sešit. Nevyřešené věci nechám nevyřešené a zažlutěné.
A pak můžeme pokračovat.
Protože se toho nashromáždilo hodně, "vydal" bych to teďka v té podobě, ve které to mám, jako "referenční verzi." Text je použitelný (a řekl bych, že "na úrovni se současnými komerčními produkty" v dobrém i zlém ) a protože jsem to redukoval hlavně organizačně a víceméně všechny informace jsem se snažil zachovat, snadno se to kontroluje proti originálu.
Opravím jenom nějaké detaily (zápis pastí, možná něco dalšího, ještě si projdu diskuzi), nakopíruju tam všechny statbloky v současné podobě a udělám hrubou sazbu v rámci svých možností. Útoky v tom přepisovat nebudu, je to dost velká změna. Úvod nechám tak, jak je, aby to fungovalo jako samostatný sešit. Nevyřešené věci nechám nevyřešené a zažlutěné.
A pak můžeme pokračovat.
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16477
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Retroklon] Bestiář
Jo, klidně, jen bych tomu neříkal vydání.
Spíš třeba "zveřejnění Alfa verze".
Ostatně, text příručky je venku přesně v tom samém stavu a z toho samého důvodu. EDIT: A Asi bych to měl do toho úvodního postu dopsat, aby to bylo jasné.
Spíš třeba "zveřejnění Alfa verze".
Ostatně, text příručky je venku přesně v tom samém stavu a z toho samého důvodu. EDIT: A Asi bych to měl do toho úvodního postu dopsat, aby to bylo jasné.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů