Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

V této skupině jsou:
Elfí lovkyně
Půlelfí čaroděj
Vlken válečník
Naposledy upravil(a) Log 1=0 dne 21. 1. 2022, 20:26, celkem upraveno 1 x.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Začali jsme v hostinci, kde se trpaslík pokusil od jiného svého rodu získat podvodně zbroj a byl celkem rychle vykázán do patřičných mezí. Následně si všimli úkolu s orky a vydali se je hledat. Předtím si ovšem najali bojovnici Xenu, popíjející v krčmě za standartní stříbrňák na den. S trochou stopování se jim podařilo najít orčí doupě a zabít vlky, na které se čaroděj vrhl s podomácku vyrobeným kopím. Pak se pokusil proplížit do vedlejší místnosti, a upozornil tak na sebe pět orků. Rychle jim namluvil, že se chce přidat k bandě, tak ho předvedli před vůdce. Ten nového rekruta poslal za smrtící dveře. Golemové byli mrtvíé, tak pohodlně došel k pozlacené soše a pak přešel do hlavní hrobky. Tam spustil past s jedovatým plynem a byl okamžitě vyřazen.

Orkové mezitím usoudili, že socha je bezpečná a začali z ní loupat zlato. Toho zbytek skupiny využil k průzkumu a vykradení jejich doupěte, včetně záchrany alchymisty a jeho truhlice. Nechali alchymistu, aby jim vyrobil zbraňový jed a přešli do ofenzivy. Postavili Xenu do dveří a sami spustili palbu otrávenými šípy. I přes promrhání momentu překvapení špatnými výstřely se podařilo díky jedu orky udolat a nalezeným léčivým lektvarem zachránit otráveného druha. Prozkoumávali dál. Místnost z váhami si nechali na potom a vešli do pavoučího doupěte. Pavouka sejmula lovkyně šesti šestkami na sedmi kostkách a mohli osvobodit elfku. Ta jim pověděla o masce zvané Kožorost a kde se nachází (od alchymysty zas věděli o prasnici a alchymistovi, co vykupuje cysty). V jednom pavoučím kokonu našli dopis pro hostinského ve Veleskále a pečetní prsten s tamním erbem.

Protože s výslechu elfky usoudili, že kniha v místnosti s vahami bude velmi cenná, čaroděj usoudil, že jí musí získat. Na radu jiné členky družiny si uřízl prst a položil ho na váhu. Pak si knihu vzal a její stráže, dva velcí golemové, ožili. Vyhnul se ejich ranám a utekl z doupěte i s knihou. Golemové ho pronásledovali, ale on se jim ztratil z dohledu a začal si někde v křoví číst Grymoár krve.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16378
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od MarkyParky »

To je multikampaň ve stejném světě? Nebo restart?
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Restart. Přemýšlel jsem o té multikampani, ale pak jsem to zavrhl. Většina lokací by byla buďto nudnější, nebo by přímo směřovala k první grupě, a po pár sezeních by nepochybně došlo na přímé stekání, což bych neukoordinoval, nebo bych to stejně musel rozdělit na paralelní vesmíry, takže by to byla víceméně práce navíc bez dostatečných benefitů.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Na tohle sezení nedorazil hráč kouzelníka, takže jeho sochovou linku jsme ignorovali.
Začali tím, že si nalootovali v sargofágu spoustu pokladů. Stylem vysadíme dveře, dáme si na tváře šátky a pošleme tam NPCčko. S pokladem se vydali ke strážní věži, kde zabili supa a pokusili se dovolat stráží. Když to nešlo, elfka vylezla po zdi a nahlédla oknem. Viděla nemrtvé, tak vylezla výš. Tam nemrtví nebyli, tak vlezla dovnitř a nakradla nějaké zbraně. Poté se vrátili do hostince, kde se ptali po vesnici, kde by koupili koně. Dozvěděli se polohy blízkých vesnic. U té nejbližší se hostinská zmínila o pochůzce, odnést amulet Krkavčím sestrám k požehnání, což za oběd a nocleh zdarma přijali. Vydali se tedy do kláštera a vesnice v močálech. Cestou potkali zpívajícího lišáka, který se po krátké diskusi proměnil v nadpozemsky krásného elfa. Přidal se k nim pro své pobavení. A věru se nenudil, protože o pár kilometrů dál na ně zaútočily harpyje. S těmi si celkem snadno poradili, ale pak je, už kousek od kláštera, překvapil halucinogenní plyn. Xena a elfka odpadly v půli cesty, hobitka a lišák je dopravili do kláštera, kde hobitka taky odpadla.
Pokračování příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Na tuhle hru přišel jen 1 hráč. Humpf. Ale nakonec to nebyla špatná hra.
Elfí lovkyně vzala hechmeny Xenu a Lišáka a šla do vesnice nakupovat. Pořídila pro celou družinu koně a výbavu. Vyslechla si drby a zjistila, že se tu nachází mohyla obsazená ještěrci. Vyjednala si odměnu za zneškodněného ještěrce. Najala průvodce a nechala se přivést k mohyle. Viděli dva strážce, tak je sejmuli na dálku a svázali. Prošli pastí a všimli si golema. Vyčíhli si chvíli a drželi se při průzkumu za ním. V první místnosti našli ještěrce, kterého snadno přemohli a svázali. V další našli spoustu nápisů. kterým nerozuměli. Tak přivedli spoutaného ještěrce, a ten ho výměnou za své osvobození přečetl nápisy, ukázal jim, jak se dostat přes skleněného golema. Díky tomu získala chrqabrá hráčská postava trnovou korunu pro vidění magie. Ještěrce pustili, protože čest. Pátrali dál, našli hromadu skarabů, pak zombie, které zavřeli a potom našli vězení. Tam zmydlili slabomyslného dozorce, osvobodili tři sběrače hub a zabili obřího mravence. Vyšli z pyramidy a přepadli druhou stráž. Lovkyně (musím zjistit, jak se jmenuje) i Xena minuly, ale Lišák zachránil situaci strašným výkřikem, který ještěrcem strachem vyřadil. Pět zajatých ještěrců odvedla do vesnice, skasírovala odměnu a přespala do dalšího dne, kdy plánovala návrat k mohyle. Jenže když tam došli, zjistila, že tu táboří dvacet ještěrců. Vrátila se do vesnice a vyslechla ještěrce. Zjistila, že to byl tábor v bažině, který přesunuli nejspíše protože se od propuštěného ještěrce dozvěděli o rabování jejich posvátného místa. Hlavní hrdinka tedy pokčila rameny a rozhodla se odvést ještěrce do Rudysova, protože jí vesničané řekli, že je tam může prodat za dobrou cenu do otroctví.
A to je prozatím vše.
Zajímavé, jak ZZ a sandbox v pohodě zvládají takový exces jako nečekanou hru 1+1.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

K elfí lovkyni se znovu připojil trpasličí kouzelník a vyrazil s ní do Rudysova, kde hodlala prodat zotročené ještěrce. A první polovina sezení se nesla v duchu jeho šikanování ze strany osudu. Nejprve na putující družinu zaútočil gryf. Než byl udolán, popadl kouzelníka do zobáku, trochu ho protřepal, nemíchal a odhodil do dža. Potlučený a unavený zz marné snahy uhýbat kouzelník alespoň naškubal peří z mrtvoly, poté co ostatní gryfa zabili. Pak narazili na harpyje. Kouzelník jednu efektně upálil, ale sám se tak zděsil své moci, že se mu strachy objevil třes v rukou. Lovkyně s hechmeny zatím dobili zbytek harpyjí. Jko další zajímavý event je dohnaly sochy, kterým kouzelník předminule uprchl. Rozhodl se postavit jim čelem, ale neuspěl, zatímco lovkyně a hechmeni sochy efektně zničili, než mu stihly ublížit. Pak šlápli do vosího hnízda, vosy kouzelníka poštípaly a ten na několik hodin omdlel.

Když se probral, pokračovalo se v cestě. A narazili na skupinu lidí ležícíchj v krvi. Lovkyně s nečekaným cynismem ustoupila s obavou, že lupiči jsou stále poblíž, ale kouzelník běžel pomáhat. Byla to samozřejmě past, "mrtví a ranění" vstali a chopili se zbraní. Kouzelník se je snažil zastrašovat řečmi o své moci, ale bylo to deset na jednoho, takže ho naopak obklíčili a oznámili mu úmysl prodat ho v Rudysově. Kouzelník tak proklel velitele strachem, ale to situaci jen víc vyhrotilo. Přesto mu nabídl dohodu: Nechá ho jít, když jim zaplatí. Kouzelník se ho pokusil magicky podpálit, ale omylem se zapálil sám a tím vyřadil. Lupiči ho uhasili, ošetřili, spoutali, obrali a odnesli k Rudysovu. Tam narazili na lovkyni s hechmeny. Nebyl by problém trpaslíka jednoduše vykoupit, ale hráč už řekl, že by si rád udělal novou postavu, tak ho v tom nechali.

Přesunuli se do hospody, kde narazili na vlkenského válečníka, který se k nim chtěl přidat. A choval se tak divně a trochu hrubě, že být NPC, asi by dostal do držky. I tak jsem musel do dialogu vstupovat coby Lišák a zastávat se ho, jinak by první setkání dopadlo všelijak. I tak konflikt pokračoval, čtyřicetiletý vlken se totiž dožadoval úcty ke svému věku. Na elfku to neudělalo dojem. (pro ty, co to neví, ZZ mají takové ty elfy, co jsou skoro tak staří, jako svět sám) Naštěstí se objevila podezřelá hobitka v černém a chtěla vymýtit ducha ze svého hamru. Družia se tam vypravila, ducha vyslechla a zjistila, že pro jeho vysvobození musí odhalit vraha. Vlken na základě indicií sesmolil interpretaci tak nesmyslnou, že jsem takovou dlouho neslyšel, jedna věta popírala druhou a nemělo to hlavy ani paty. My ostatní jsme se zasmáli a já hráče pochválil za roleplay postavy s opravdu nízkou bystrostí. Hráč řekl, že to neměl v úmyslu. (Hell it, fakt :doh: :doh: ) Nicméně pokračovalo se. Lovkyně pojala podezření, že vrah je jejich questgiverka, a vloupala se jí do ložnice. Co tam našla ji v tom utvrdilo, ale nic nebylo přímý důkaz. Po delším hloubání se rozhodli vrátit zálohu za quest a odejít do jiného města. První část splnili a druhá je na programu příštího sezení.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Situace se zkomplikovala kvůli RL. Na první sezení došel jen hráč elfí lovkyně a pak dva nováčci, na druhé pouze on.

Před odchodem do jiného města se přidali lidský jezdec a půlelfí čaroděj. Nejprve potkali zlobra, který nesl v pytli rzivého bratra. Zlobra zabili, než si zjistili informace, a to je zpětně mrzelo, ale pak pokrčili rameny a šli dál. Potkali lupiče chystající past a elfka na ně rovnou zaútočila. Zahnala je na útěk, ale když je pronásledovala, tak se situace otočila a musela utéct před nimi. Jezdec mezitím zachránil raněného lupiče a pohádal se s elfkou o jeho osud. Po hádce sebral lupiče a odešel. Zbytek výpravy pokračoval. Potkali Lišákovu sestřenici a pak už bez příhod došli do Veleskály.

Předali dopis hostinskému, prodali poklady, nakoupili výbavu, resp. elfka si nechala dělat zbroj na míru a zkysla tu na dva týdny. Poslouchala drby, a zjistila, že vévoda najímá dobrodruhy a vévodkyně shání magické cetky. Prodala tedy vévodkyni za hrozné peníze grymoár, a od vévody přijala kvesty.

Pomocí cíleného odstřelování sejmula s Xenou a Lišákem nemrtvé i démona v sádkách. Pak šla řešit stříbrné doly. Nejprve se podívala do nich, a pobili pavouky. Jen Xena byla při boji otrávena, tak jí odvezli zpět do veleskály a najali léčitele, který ji zachránjil, a nakázal dlouho ležet. Za trpaslíky tedy šla elfka jen s Lišákem. U trpaslíků se dozvěděla o polednici, a počíhali si na ni. Ukázalo se, že šípy nepronikaly její tuhou šlahounovou ochranou. Ale Lišákovy ohnivé střely se ukázaly krajně účinné a polednice padla. Trpaslíci se nadšeně vrátili do dolu a družina zkasírovala další odměnu.
Pokračování příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Markus »

Zní to jako dost nabité sezení. Blahopřeju k efektivitě. :)
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Jsou to dvě sezení (dělení je po druhém náhodném encounteru).
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Po dlouhé době normální sezení s touhle grupou, družina byla ve složení půlelf čaroděj, vlkení válečník a elfí lovkyně.
Nejprve trochu pátrali po tom, proč vévodovi muži zaútočili na skřety. Dozvěděli se o zfalšovaném rozkazu, ale jeho odesilatele se jim vypátrat nepodařilo. Při tom se dozvěděli o Anežce a Jiljím a celkem rychle došli k závěru, že vrahem je ve skutečnosti Peredur, ale necítili se dostatečně podložení důkazy, aby ho konfrontovali. Tak šli raději do údolé Ještěřího potoka najít leštěný opál. Celkem rychle našli druhou grupu dobrodruhů, a vzpoměli si, jak opál vlastně funguje. Tak jim to prozradili výměnou za příslib, že jim poté opál přenechají. K tomu jim obstarali i trochu šlechtické krve. Pomoct jim bojovat s čtyřhlavou hlavou všek odmítli (krom bojechtivého vlkena). Tak se tři NPC (dvě jsem rozdal hráčům, ať je větší sranda) a jedno PC pustili do hydry. Byl to dlouhý a tuhý boj, a orčí válečník (vedený sebevražedným heroismen/škodolibým hráčem) padl do bezvědomí po ošklivém poleptání. Ovšem trpasličímu kouzelníkovi (NPC v rukou vypravěče) se podařilo hydru unavit, takže se stáhla. NPC ošetřili raněného druha, posbírali šest hydřích hlav a nabídli PC zfalšování listin dle jejich výběru. Byli odmítnuti a odtáhli. Pak se konečně do hydry pustily i hráčské postavy, které se o ni nechtěly dělit. Následoval opět tuhý boj s devítihlavou hydrou, ale hráčské postavy na rozdíl od NPC věděly, že uťaté hlavy je třeba opalovat, takže nakonec zvítězily, byť strašně potlučené a s hechmenem v bezvědomí. Ale sezbíraly jedenáct uťatých hlav i zbytek hydry a slávu.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Družina se chtěla vrátit do města, ale pak si všimli, že na skále je chrtlič. Zasáhli ho šípem, on k nim slétl a oni ho zabili. Ohledáním těla zjistili, že byl ovládán pomocí magie, a to hráče vůbec neuklidnilo. Rozhodli se přenocovat na místě. Půlelf a vlken hlídku prospali, takže nebylo ani moc divu, že Lišák našel u stanu lejsro, které ukázal elfce. Pisatel informoval dobrodruhy, že na zabití jeho sluhy hned tak nezapomene a aby se nepletli do jeho záležitostí. Elfka se rozhlédla a viděla drobnou siruetu obklopenou vlky. Ale ti všichni rychle zmizeli za obzorem.

Rozhodli se tím zatím netrápit. Ráno se přesunuli do města a vlken se rozhodl řešit svůj meč, který si zlomil v boji s hydrou. Ale neměl peníze a ostatní mu nepůjčili, tak zkusil smlouvat. Kovář mu řekl o třech problémech, které trápí město. Gryf, co unáší dobytek a nejspíš brzo začne lidi. Údolí, ve kterém se ztrácí pocestní. A mlýn, který nemele, protože duch. Pokud vyřeší jedno, dostane krátký meč, pokud dvě, široký a za všechny tři obouruční. To znělo fér, ale vlken samozřejmě chtěl zbraň na ten úkol. Tak musel dát do zástavy všechny svoje věci, včetně bederní roušky a dostal krátký meč. Když šel městem za ostatními, budil rozruch a napomenula ho hlídka, ale nechala ho dojít do hostince. Zbytek družiny byl velmi škodolibý a nechtěl mu pomoct, ale nakonec přislíbili alespoň spolupráci na boji s gryfem. Ale chtěli po něm vymyslet plán. A vlkena napadlo běhat venku a křičet Gryfe sněz mě! což okamžitě realizoval. Veleskalští usoudili, že se jedná o nebezpečného šílence, a přivolali z hradu posily. Dobrodruh ovšem včas prchl do lesa.

Ani tam jeho situace nebyla růžová, ale pak potkal hobitího hajného obklopeného vlky. Hajný mu slíbil peníze a oblečení výměnou za malý úkol: Zabití vévodova rádce Peredura. Dobrodruhovi se tento kvest vůbec nelíbil, ale souhlasil, protože nevěděl, jak z bryndy.

Mezitím zbytek družiny víceméně ze sportu zabil gryfa (kde ho najdou se doptali místních) a vypravili se do lesa k dřevorubcům. Dozvěděli se o medvědí rodině, tu zabili po tuhém a náročném boji a těžba dřeva tak mohla být obnovena. Za to zkasírovali od vévody peníze a šli si lehnout.

V noci se náš rádobyvrah pokusil dostat do hradu, a i když se při tom velmi unavil na těle i na duchu, dostal se do Peredurovy ložnice. Bohužel při tom černokněžníka probudil. Nebylo na co čekat, vrhl se na zamýšlenou oběť, ale Peredur byl rychlejší. Paralyzoval ho kouzlem a zavolal stráže.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od smrq »

Panečku, ten vlken to dobře hraje. :) Asi u hraní hodně nasmějete, že?
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

To rozhodně :D Žádné šílenství nezůstane nevykonáno a to vnáší neskutečné množství zábavy. Akorát za to platí rychlou obměnou postav. Ale zatím se zdá, že mu to moc nevadí.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

K mé veliké nelibosti nemohl na hru dorazit hráč vlkeního válečníka. Takže se nedala řešit jeho linka. Tak se alespoň vydali zjistit, proč mizí lidé v údolí blátivého potoka. Půlelfa zlákala rusalka přímo do chapadel vodního démona, ale dobrodruh není vesničan a podařilo se mu uniknout a družina odpověděla protiútokem, který démona smetl. Prohledali jeho doupě a našli magický džbán. Osvobodili ducha v něm a ten se i s rusalkou vydal na onen svět. Družina pak polapila do džbánu ducha mlynáře Jiljího a zkasírovala odměnu za vyčištění údolí i mlýna. Protože fakt nebylo co dělat, vydali se na sever k moři pro poklad, v naději, že se vrátí včas.

Cesta trvala několik dnů, byla plná bloudění, útrap a potíží, ale nestao se při ní vlastně nic zásadního. Po příchodu k moři našli mohylu s vchodem, u kteého ale bylo jezírko plné pijavic, tak ji zhnuseně ignorovali. Došli k majáku a tady jsme museli skončit.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů