[SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku
-
- Příspěvky: 750
- Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
[SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku
Pravidla ke stažení na webu: http://www.svitky-hrdinu.cz
Zápis v databázi: https://rpgforum.cz/anotace/svitky-hrdinu
Svět je plný tajuplných míst. V podzemí se skrývají tajemná podzemní města zwargů ozářená slunečními věžemi. Pod hladinou oceánu se skrývají chrámy, ve kterých vodní elfové uctívají Matku z hlubin. Duchové prastarých hor sní o dobách, kdy jejich žilami proudilo žhavé magma. Staré kosti draků po staletí šíří auru moci, měnící vše živé, čeho se dotkne. Je na tobě, abys tento svět prozkoumal.
Jsi dobrodruh a objevitel. Hrdina. A toto jsou svitky s tvým příběhem.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co je vlastně mým cílem:
Krátká odpověď: Fantasy hru šitou sobě na míru.
Dlouhá odpověď: Skloubit příběhové a gamistické hry v jeden koherentní celek, který umožní prožít pořádnou fantasy kampaň. Budete se bát o svoji postavu, budete muset řešit, jaké zdroje máte k dipozici, ale zároveň budete spoluvytvářet epický příběh, který se nezasekává na hloupostech a přinese pořádný zážitek.
Ve zkratce chci přinést klasický dračákovský feel bez zbytečného účetnictví na elegantnějším a hladším pbta mechanickém jádře.
Systém má být použitelný na předpřipravené sandboxové moduly, především hexcrawly jako Hot Spring Islands nebo ten můj. Nesnažím se udělat nic přelomového, jen něco pekelně zábavného.
Vývojářský deníček:
Získávání zkušeností a zlepšování postav
Hexové cestování ala PbtA
Mitigace náhody: momentum vs situace
Vyhodnocuju vyhodnocovací mechaniky
Jak jsem hledal svému RPG jméno
Discord SVITKY HRDINŮ
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Nordoslav dne 17. 7. 2022, 22:41, celkem upraveno 34 x.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
-
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Máte s tím vaším hraním natočený nějaký videa nebo co? Už mě nebaví se snažit furt předstatovat, jak se to hraje, podle popisů na fóru.Quentin píše: ↑14. 10. 2021, 15:21 Síla +1 obsahuje méně informací než Silák vs Tlusťoch vs Atlet vs Cyborg etc. Aspekty zaprvé obsahují více informací, a zadruhé jsou open-ended; není jích omezený list jako bývá vlastností.
Tím teda nechci argumentovat pro konkrétní mechaniku jednoslovných aspektů. My jsme vlastnosti taky ničím nenahradili a přesto nám nechybí.
Naposledy upravil(a) eerieBaatezu dne 14. 10. 2021, 21:44, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 750
- Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Člověk chvíli dělá přednášku na Comiccon a tady tolik textu.
Jde dělat systém bez vlastností/atributů/dovednosti? Ano. A dokonce by mě i (pokud by byl dobře udělaný) bavil hrát.
Je to systém který chci designovat? Ne.
Některé Quentinovy arguemnyt mi přijdou že nemají s vlastnostmi nic společného - může GM fiat říct, že tato akce se automaticky povede i přes existenci atributu? Ano, už jen proto že třeba nemá smysl házet na komplikace. To že existuje tah na který se dá házet ještě neznamená, že se musí použít. A třeba po hraní City of Mist mi přijde, že používání podobných atributů jenom tu postavu tzrochu divněji rozplyzne místo aby jí to opravdu souhrně definovalo. Plus jsou to maskovaná čísla jak říká Eerie, aspoň v případě toho CoM.
A ne nevěřím že zrovna s vlastnostmi budu mít problím. Mimochodem v jedné z úvodních myšlenkových úvah bylo, že vyjdu pro svůj systém z jiného frameworku a pojedu aspect based pool. Ale zjistil jsem, že by to nbeplnilo tenh účel, kterého chci dosáhnout.
Může se uklázat že číselné dovednosti v talentech jsou fakt pruda a nefungují tak, jak jsem si představoval a pak je přepíšu a dám tam jiné. nevadí. Opakuji že důležité je pro mě teď hlavně se dostat k verzi kterou můžu testovat, ne něco čperkovat a nikdy to nedopsat. Na to jsou tu jiné systémy.
Marky , děkuju že jsi popsal myšlenku hodin, tak jak ji mám v hlavě a nebyl jsem schopný ji dát na papír. Čekám, že efekt hodin bude regulovat fikce a když nebude mít smysl aby tikaly, tak tikat nebudou. Můj předpoklad byl, že během použití v praxi my vykristzalizují nějaké principy nebo soft mechaniky které případně zanesu zpět do textu.
Jde dělat systém bez vlastností/atributů/dovednosti? Ano. A dokonce by mě i (pokud by byl dobře udělaný) bavil hrát.
Je to systém který chci designovat? Ne.
Některé Quentinovy arguemnyt mi přijdou že nemají s vlastnostmi nic společného - může GM fiat říct, že tato akce se automaticky povede i přes existenci atributu? Ano, už jen proto že třeba nemá smysl házet na komplikace. To že existuje tah na který se dá házet ještě neznamená, že se musí použít. A třeba po hraní City of Mist mi přijde, že používání podobných atributů jenom tu postavu tzrochu divněji rozplyzne místo aby jí to opravdu souhrně definovalo. Plus jsou to maskovaná čísla jak říká Eerie, aspoň v případě toho CoM.
A ne nevěřím že zrovna s vlastnostmi budu mít problím. Mimochodem v jedné z úvodních myšlenkových úvah bylo, že vyjdu pro svůj systém z jiného frameworku a pojedu aspect based pool. Ale zjistil jsem, že by to nbeplnilo tenh účel, kterého chci dosáhnout.
Může se uklázat že číselné dovednosti v talentech jsou fakt pruda a nefungují tak, jak jsem si představoval a pak je přepíšu a dám tam jiné. nevadí. Opakuji že důležité je pro mě teď hlavně se dostat k verzi kterou můžu testovat, ne něco čperkovat a nikdy to nedopsat. Na to jsou tu jiné systémy.
Marky , děkuju že jsi popsal myšlenku hodin, tak jak ji mám v hlavě a nebyl jsem schopný ji dát na papír. Čekám, že efekt hodin bude regulovat fikce a když nebude mít smysl aby tikaly, tak tikat nebudou. Můj předpoklad byl, že během použití v praxi my vykristzalizují nějaké principy nebo soft mechaniky které případně zanesu zpět do textu.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
-
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6652
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Ano, ale divně a možná trochu násilně* působí i to, když se hrozbami zabývají výhradně hráčské postavy. Když se situace zhoršuje proto, že hrdinové nejednají (nebo selhávají, ale to je jiná písnička). Pak to musí být fikčně nastavené tak, že buď jsou hrozby hrozbami jen pro hráčské postavy (tedy žádní skřeti před branami), anebo že jsou hráčské postavy skutečně hrdinové, kteří (jediní) můžou jednat. Například premisa kampaně Za ledovou zdí je tomu skutečně velmi blízko.
* podobně jako zajímavé události v přípravě, které čekají se spuštěním na příchod hrdinů, ale je to trochu jiný případ
OK, jen přemýšlím, jestli jsou ty hodiny nakonec potřeba. Je to možná dobrá upomínka, ale jestli k tomu pak není zbytečně složitá. K čemu jsou hodiny, které nevytvářejí napětí?S tím ale souvisí že úkol se nerovná hrozba a jeho nesplnění se nerovná zhoršení fikce.
Typicky úkol doneste balíček přes les do vedlejšího města. Vytikaí hodiny a fikčně to zanmená jen že úkol přijal nědo jiný a už ho vyřešil. Nebo si to zadavatel udělal sám.
A co jsem nenapsal zřejmě dost jasně, je v tom podstatné to formalizované přijímání questů. Pokud tohle nevynutíš (a nedejbože nutíš hráče jednat prakticky výhradně skrz postavu jako v AW), buď nemáš co přepisovat, nebo si to jako GM cucáš z prstu.V čem máš ale pravdu bezetbytku a co jsem si neuvědomil je, že situace se může měnit a questy se musí dát flexibilně přepisovat, resp jejich cíl v průběhu.
*****
Jedna věc je, že v Ironsworn jsem hrál jedno krátké sezení (půlku oneshotového dobrodružství) a pak jsem si prolistoval příručku, přičemž pak dovozuju na základě toho, jak to fungují ostatní PbtA hry, a hlavně AW, který jsem hrál i četl.MarkyParky píše: ↑14. 10. 2021, 15:29 Myslím, že máš trochu bias z toho řešení v DrDII, které je takové přímočaré a ... no, řekněme, že Ironsworn s témi stress tracky nabízí trochu jinou ligu.
...
Tak v tom Ironswornu se cíle hlásí explicitně a call má hráč, takže GM do toho nemá co kecat.Boubaque píše: Anebo hur, kdyz GM ma od zacatku nespravnou predstavu o cilech hracu.
A v té navrhované modifikaci naopak nejsou hráčské cíle, ale stavy hrozeb ....
Ale myslím si, že s přehlídl, nebo z mé velmi stručné formulace nepochopil, že mluvím o questech (atd.), které nejsou formalizované. A ano, Ironsworn to přijímání questů formalizuje (a proč to dělá, jsem pochopil u jednoho diagramu, na který jsem narazil při tom listování). Proto ty trackery v Ironswornu fungují, stejně jako by fungovaly u gentlemanské sázky nebo zaklínačských zakázek. Sice se mi to úplně nelíbí, protože se to lehce míjjí s mými preferencemi, ale funguje to, a proto to nekritizuju. Kritizuju případy, kdy hráč neví, že se k něčemu uvázal a jaké to bude mít v systému důsledky.
K jednotlivým bodům se nebudu úplně vyjadřovat, právě protože jsem Ironsworn nečetl a za těch pár hodin hry vedené někým jiným se člověk samozřejmě nedostane ke všem pravidlům, která by mohl využít. Ale hlavně to není úplně to, o čem jsem mluvil, právě proto, že v Ironsworn hráč ví, že se k něčemu uvázal a může s tím racionálně operovat.
Boubaque píše: Resili jsme to treba se sudbou v DrD2 -- ...
Ano, je. Právě proto, že jako trackování cílů, resp. postupu v dobrodružství, se nám ji nepodařilo nastavit (mj. z toho důvodu, že jsme nechtěli, aby se hráči museli do cílů uvazovat).Sudba je ale na hony vzdálená tomu, jak trackování cílů funguje.
Jinak viz odpovědi Nordovi.
Což jsem se snažil říct (tedy že to může být dobrý sluha, ale zlý pán).Hrozby jsou sluha, forma trackeru, ne pán.
Ne úplně. Ony totiž modelují jen výsek fikce, který se týká postav, a problém nastane, když bude hrozeb (nebo front) moc – zvlášť když jejich přivádění do hry je v libovůli MC (tady vyycházím z AW, jak se k tomu staví IS, nevím), anebo když se budou týkat širšího okruhu fuíkce, než za který nesou zodpovědnost hráčské postavy.Celkově mám pocit, že ty námitky vyplývají zejména z toho, že vnímáš ty navržené trackerohrozby jako "dramatická HPčka", odtržená od fikce. To ale nejsou - ony jsou jen drama-based simulačním nástrojem, abys mohl hrát jako-sandbox a nemusel při tom simulovat celý svět.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
-
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Nenech se rozptýlyt mými odpověďmi eeriemu; nejde mi o žádné aspekty, co by vlastnosti nahradily. Hlasoval bych spíš za úplné vyhození vlastností.Nordoslav píše: ↑14. 10. 2021, 16:13Některé Quentinovy arguemnyt mi přijdou že nemají s vlastnostmi nic společného - může GM fiat říct, že tato akce se automaticky povede i přes existenci atributu? Ano, už jen proto že třeba nemá smysl házet na komplikace. To že existuje tah na který se dá házet ještě neznamená, že se musí použít. A třeba po hraní City of Mist mi přijde, že používání podobných atributů jenom tu postavu tzrochu divněji rozplyzne místo aby jí to opravdu souhrně definovalo. Plus jsou to maskovaná čísla jak říká Eerie, aspoň v případě toho CoM.
A ne nevěřím že zrovna s vlastnostmi budu mít problím. Mimochodem v jedné z úvodních myšlenkových úvah bylo, že vyjdu pro svůj systém z jiného frameworku a pojedu aspect based pool. Ale zjistil jsem, že by to nbeplnilo tenh účel, kterého chci dosáhnout.
Ještě jednou se vrátím k tomu, že vlastnosti k simulaci beztak moc nepoužíváme, tak trochu viz fictional positioning.
A ta zábavná část na PbtA moves je v tom, jak pomáhají konverzaci strukturovat, obohacovat a ještě mají zabudované volby.
When you read a person in a charged interaction, roll+sharp. On a 10+, hold 3.
On a 7–9, hold 1. While you’re interacting with them, spend your hold to ask their
player questions, 1 for 1:
• Is your character telling the truth?
• What’s your character really feeling?
• What does your character intend to do?
• What does your character wish I’d do?
• How could I get your character to —?
On a miss, ask 1 anyway, but be prepared for the worst.
Modré pomáhá moderovat hru, zelené do toho vnáší herní volbu (musíš rozhodnout jakou otázku), růžové is the cool shit co obohatí fikci a červené je zbytečný artefakt z dnd, který ten move dělá horší pro některé postavy.
Fair enoughJde dělat systém bez vlastností/atributů/dovednosti? Ano. A dokonce by mě i (pokud by byl dobře udělaný) bavil hrát.
Je to systém který chci designovat? Ne.
Jen ti tu spamuju pro zábavu, sorry Odnesu si svoje přemýšlení nahlas jinam.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Nope.Boubaque píše:Pak to musí být fikčně nastavené tak, že buď jsou hrozby hrozbami jen pro hráčské postavy (tedy žádní skřeti před branami), anebo že jsou hráčské postavy skutečně hrdinové, kteří (jediní) můžou jednat.
Timeline těch událostí z fronty neznamená, že svět kolem nic nedělá a nechá se dál ničit skřeťáky.
Timeline představuje sled událostí za předpokladu, že protagonisté příběhu nezasáhnou nebo jejich zásah selže takovým způsobem, že nic neovlivní.
Tzn. klidně to můžou být skřeti před branami a stav na druhém segmentu hodin klidně může být "stateční královští hraničáři vzdorují ve průsmycích a zadržují invazi" a na čtvrtém segmentu hodin může být "dvorní čaroděj Nekugnadezar v zoufalství vyvolal démona, aby skřety zastavil".
Tady bych souhlasil s Boubaquem.Boubaque píše: Je to možná dobrá upomínka, ale jestli k tomu pak není zbytečně složitá. K čemu jsou hodiny, které nevytvářejí napětí?
To, co udělalo BitD, že hodiny zredukovalo na počítadlo bez napětí (a ještě dovolilo s nimi posouvat zpět), je tak nějak ...dehodinovalo.
Ale v tom mém návrhu to není "se k něčemu uvázal", nýbrž "se něco děje".Boubaque píše: Kritizuju případy, kdy hráč neví, že se k něčemu uvázal a jaké to bude mít v systému důsledky.
Ten můj nápad je:
- Vezmi mechaniku hodin u hrozeb, jak je popsaná v AW. Ta už má tenhle problém zpracovaný. A jen udělej hodiny kompatibilní s IS trackerem.
- A pokud se hráči rozhodnou tuhle hrozbu nějak řešit, tak paralelně trackuj na těch hodinách i jejich postup (IS style), a když dojde k eskalaci do místa, kde má smysl se ptát, jak jejich vstup dopadl, tak postup PC použij místo hodu d6 (přesně jak v IS style) a postup NPC použij místo jedné d10.
Znovu namítám:Boubaque píše: Ony totiž modelují jen výsek fikce, který se týká postav, a problém nastane, když bude hrozeb (nebo front) moc – zvlášť když jejich přivádění do hry je v libovůli MC (tady vyycházím z AW, jak se k tomu staví IS, nevím), anebo když se budou týkat širšího okruhu fuíkce, než za který nesou zodpovědnost hráčské postavy.
Pokud je ve hře příliš mnoho nepřátel, tak to není problém hrozeb, ale problém GMa, který dal do hry příliš mnoho nepřátel.
Hrozby jsou jen nástroje, kterým nepřátele trackuješ - rozhodnutí, kolik jich bude, je ale vždy na tom GMovi, ne na mechanice hrozeb.
-
- Příspěvky: 750
- Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Ve složce s talenty přibyl šaman
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
-
- Příspěvky: 750
- Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Sbírku doplňuje střelec
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
-
- Příspěvky: 750
- Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Osmým oborovým talentem je světec a jak jsme z něj měl trochu strach, tak nakonec myslím, že jde o zajimavou herní možnost (samozřejmě potřebuje kupu testování, jako všechno)
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
-
- Příspěvky: 750
- Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Devátý talente je Měňavec, takže sice ještě nemůžete hrát za kouzelníka, ale už si můžete dát barda orlodlaka
EDIT: na řadě jsou ještě pán šelem, elementalista, šermíř, bylinkář a pobuda načež začnu dělat talenty ras: trpaslíka, člověka, gnóma, goblina, malpura a vzdušného elfa
EDIT: na řadě jsou ještě pán šelem, elementalista, šermíř, bylinkář a pobuda načež začnu dělat talenty ras: trpaslíka, člověka, gnóma, goblina, malpura a vzdušného elfa
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
-
- Příspěvky: 750
- Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Na disku přibyli šermíř a pán šelem, blížíme se k první testovací verzi!
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
-
- Příspěvky: 750
- Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Všechny oborové talenty o které projevilio zájem testovací hráči jsou hotové
Na řadě jsou rasové talenty a doplňkové materiály
Poté ceník základního vybavení
Pak chci projet znova obory a dodělat jim správně startovní vybavení.
Nakonec chci udělat ke každému talentu tři startovní pouta s ostatními členy družiny
Na řadě jsou rasové talenty a doplňkové materiály
Poté ceník základního vybavení
Pak chci projet znova obory a dodělat jim správně startovní vybavení.
Nakonec chci udělat ke každému talentu tři startovní pouta s ostatními členy družiny
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
-
- Příspěvky: 750
- Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
-
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
Popis rasy (fakt tomu nechci říkat "talent") je mnohem zajímavější než popis povolání.
hraju: Ω Projekt Omega
-
- Příspěvky: 750
- Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
A mezi rasové talenty (protože lepší sjednocující terminologii pořád nemám a popisy to nejsou) přibyl gnóm a vzdušný elf
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026
U ras slovo talent nevadí. Talent je něco vrozeného, co případně rozvíjíš.
U těch povolání je divné. Povolání je věc, co se učíš.
U těch povolání je divné. Povolání je věc, co se učíš.