[Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Nejsou málo huňatí?
Plus měli by mít modrou srst.
Plus měli by mít modrou srst.
- Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky:
- Fafrin
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Vycházel jsem z popisu co je v DrDku. Tam ta huňatost až tak akcentovaná není a spíš tam píšou o drápech, kočkovitosti a šelmovitosti. Z toho vychází ten (spíše agilnější) vakovlk, kterého jsem použil jako výchozí bod.
Udělal jsem je namodrale fialové. Hodil jsem tam ty modře svítící oči a modře svítící puklinu (když jim má způsobovat ty modré blesky). Když bych jim dal full blown modrou srst tak je to celé... modré.
Pozměnit a předělat můžu klidně oboje (chlupatost/huňatost i barevnost). To první snadněji (a lchotněji) než to druhé. Jak moc je to pro tebe důležité?
Udělal jsem je namodrale fialové. Hodil jsem tam ty modře svítící oči a modře svítící puklinu (když jim má způsobovat ty modré blesky). Když bych jim dal full blown modrou srst tak je to celé... modré.
Pozměnit a předělat můžu klidně oboje (chlupatost/huňatost i barevnost). To první snadněji (a lchotněji) než to druhé. Jak moc je to pro tebe důležité?
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Máš pravdu, mají být do kočkovata.
Nevím, proč jsem si třicet let myslel, že mají vypadat jak medvědi . Asi mi je tak popsal první PJ.
Huňatost více nevyžaduji. Modrost (nebo alespoň nějaká namodralost) chlupů mi ale přijde důležitá. Měli by vypadat na první pohled nadpřirozeně.
Nevím, proč jsem si třicet let myslel, že mají vypadat jak medvědi . Asi mi je tak popsal první PJ.
Huňatost více nevyžaduji. Modrost (nebo alespoň nějaká namodralost) chlupů mi ale přijde důležitá. Měli by vypadat na první pohled nadpřirozeně.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
OK, díky za diskusi. Něco z toho namixuju.
Zkusím výlsedek v brzké době poslat.
Zkusím výlsedek v brzké době poslat.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
OK, takže HUŇÁČI na podruhé.
Přebarvil jsem je na pořádně jedovatou modrou s fialovými pruhy a doplnil jim trochu hřívy aby si zasloužili své jméno.
Mě osobně se to takhle líbí o dost víc. Mrkněte na to.
Přebarvil jsem je na pořádně jedovatou modrou s fialovými pruhy a doplnil jim trochu hřívy aby si zasloužili své jméno.
Mě osobně se to takhle líbí o dost víc. Mrkněte na to.
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3812
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Vypadají cool. Jediné, co bych okomentoval, je že protože tam není nic co by posloužilo jako měřítko, tak vůbec nevím jestli mají 30 nebo 300 cm. Ale zase se mi to takhle čisté esteticky líbí.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Nouzově lze dohnat v textu.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Akorát vypadají, že mají děsně malé nožky. Nevím, jestli mají takový popis, nebo je to tím mírným nadhledem, ale z mého pohledu to docela razí.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Nejjednodušší by bylo pod ně namalovat lidskou lebku s poházenými dalšími kosterními pozůstatky. Tím by se to měřítko vyznačilo celkem jednoznačně. Jen nevím jestli to sedí do logiky příběhu a obsahu místnosti. Marky?
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Samozřejmě byli to detaily. Berte to spíš jenom jako postřehy. Očekával jsem, že součástí remaku bude odstranění těchto nepromyšleností a že se nebudete zas tak soustředit na grafické podání. Tak zas někdy ...MarkyParky píše: ↑28. 9. 2021, 14:15 Je potřeba si vyjasnit jednu věc - proč takovouhle míru detailu vůbec řešíš.
Je velký rozdíl mezi:
- řeším to během designu, aby v něm nebyly logické lapsy (sem patří třeba upozornění, že je v rozporu požadavek na to, aby Angra nevystrčil nos z podzemí, a absentující hajzl v jeho doupěti)
...
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Netřeba hned odcházet - v těch příspěvcích jsi napsal věci, které jsem obratem přijmul.Odan píše: Tak zas někdy ...
Ale zároveň platí to, co jsem psal už výše, když píšeš:
tak říkám ano, ale....Odan píše: ... součástí remaku bude odstranění těchto nepromyšleností...
Znovu zopakuji, že je z pohledu designu i použitelnosti ve hře velký rozdíl mezi:
- implicitním odstraňováním nepromyšleností - a tam máš mou plnou pozornost a bavme se o tom, co kde nesedí- a
- explicitním vysvětlováním každé drobnosti v textu - tam od začátku říkáme otevřeně, že tohle není cesta, kterou bychom se vydávali.
Součástí remaku je primárné snaha dodat GMům hratelný a použitelný modul. Něco, co se dobře hraje.
Sekundárně se pak snažíme napsat modul tak, aby GM, co ho používá, mohl výše uvedené věci domyslet, když na to přijde. Tzn. aby v modulu nebyly nějaké nepromyšlenosti, které rozumnému vysvětlení brání. Ale netřeba vše vysvětlovat, máme plnou důvěru v GMy, že nejsou hloupí.
Resp. zkusím to říct ještě jinak:
Modul má projít stresstestem, kdy pokud se nějaký hráč/čtenář zeptá: "Kam asi chodí Angra na záchod?" nebo "Co asi žerou ty krysy?", stačí se podívat na mapu, popis místností či NPC a okamžitě dostane nějaký nápad, co to vysvětlí.
Modul nemá obsahovat explicitní informace, kam Angra chodí na záchod či co žerou krysy.
Rozumíme si?
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Tak opravy.
Znovunahrál jsem HUŇÁČE. Poházel jsem pod ně nějaké kosti. Snad je teď jasné že mají asi ten metr. A trochu jsem jim protáhnul nožičky, abych zapracoval co posílal Pan Bača. Ale to byla jen kosmetika.
A jak jsem avizoval dříve, znovunahrál jsem POLETUCHU. Ale tady je to jenom kosmetika. Trochu jsem jí prokreslil prsty aby byly víc definované.
Znovunahrál jsem HUŇÁČE. Poházel jsem pod ně nějaké kosti. Snad je teď jasné že mají asi ten metr. A trochu jsem jim protáhnul nožičky, abych zapracoval co posílal Pan Bača. Ale to byla jen kosmetika.
A jak jsem avizoval dříve, znovunahrál jsem POLETUCHU. Ale tady je to jenom kosmetika. Trochu jsem jí prokreslil prsty aby byly víc definované.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů