[Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od MarkyParky »

Nejsou málo huňatí?

Plus měli by mít modrou srst.
Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky:
Fafrin
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Ecthelion »

Vycházel jsem z popisu co je v DrDku. Tam ta huňatost až tak akcentovaná není a spíš tam píšou o drápech, kočkovitosti a šelmovitosti. Z toho vychází ten (spíše agilnější) vakovlk, kterého jsem použil jako výchozí bod.

Udělal jsem je namodrale fialové. Hodil jsem tam ty modře svítící oči a modře svítící puklinu (když jim má způsobovat ty modré blesky). Když bych jim dal full blown modrou srst tak je to celé... modré.

Pozměnit a předělat můžu klidně oboje (chlupatost/huňatost i barevnost). To první snadněji (a lchotněji) než to druhé. Jak moc je to pro tebe důležité?
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Markus »

Dej jim trochu modré, jako má straka.
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Jezus »

Co třeba huňatá modrá hříva?
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od MarkyParky »

Máš pravdu, mají být do kočkovata.

Nevím, proč jsem si třicet let myslel, že mají vypadat jak medvědi :). Asi mi je tak popsal první PJ.

Huňatost více nevyžaduji. Modrost (nebo alespoň nějaká namodralost) chlupů mi ale přijde důležitá. Měli by vypadat na první pohled nadpřirozeně.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Ecthelion »

OK, díky za diskusi. Něco z toho namixuju. :-)=
Zkusím výlsedek v brzké době poslat.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Ecthelion »

OK, takže HUŇÁČI na podruhé.
Přebarvil jsem je na pořádně jedovatou modrou s fialovými pruhy a doplnil jim trochu hřívy aby si zasloužili své jméno.
Mě osobně se to takhle líbí o dost víc. Mrkněte na to.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Selhan
Moderátor
Příspěvky: 3812
Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
Bydliště: Pankrác
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Selhan »

Vypadají cool. Jediné, co bych okomentoval, je že protože tam není nic co by posloužilo jako měřítko, tak vůbec nevím jestli mají 30 nebo 300 cm. Ale zase se mi to takhle čisté esteticky líbí.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od MarkyParky »

Tihle se mi líbí..
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Quentin »

Selhan píše: 5. 10. 2021, 18:01 Vypadají cool. Jediné, co bych okomentoval, je že protože tam není nic co by posloužilo jako měřítko, tak vůbec nevím jestli mají 30 nebo 300 cm. Ale zase se mi to takhle čisté esteticky líbí.
Nouzově lze dohnat v textu.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Pan Bača
Příspěvky: 296
Registrován: 7. 12. 2005, 14:45
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Pan Bača »

Akorát vypadají, že mají děsně malé nožky. Nevím, jestli mají takový popis, nebo je to tím mírným nadhledem, ale z mého pohledu to docela razí.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Ecthelion »

Selhan píše: 5. 10. 2021, 18:01 Vypadají cool. Jediné, co bych okomentoval, je že protože tam není nic co by posloužilo jako měřítko, tak vůbec nevím jestli mají 30 nebo 300 cm. Ale zase se mi to takhle čisté esteticky líbí.
Nejjednodušší by bylo pod ně namalovat lidskou lebku s poházenými dalšími kosterními pozůstatky. Tím by se to měřítko vyznačilo celkem jednoznačně. Jen nevím jestli to sedí do logiky příběhu a obsahu místnosti. Marky?
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Odan
Příspěvky: 10
Registrován: 18. 10. 2020, 06:35

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Odan »

MarkyParky píše: 28. 9. 2021, 14:15 Je potřeba si vyjasnit jednu věc - proč takovouhle míru detailu vůbec řešíš.

Je velký rozdíl mezi:
- řeším to během designu, aby v něm nebyly logické lapsy (sem patří třeba upozornění, že je v rozporu požadavek na to, aby Angra nevystrčil nos z podzemí, a absentující hajzl v jeho doupěti)
...
Samozřejmě byli to detaily. Berte to spíš jenom jako postřehy. Očekával jsem, že součástí remaku bude odstranění těchto nepromyšleností a že se nebudete zas tak soustředit na grafické podání. Tak zas někdy ...
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od MarkyParky »

Odan píše: Tak zas někdy ...
Netřeba hned odcházet - v těch příspěvcích jsi napsal věci, které jsem obratem přijmul.

Ale zároveň platí to, co jsem psal už výše, když píšeš:
Odan píše: ... součástí remaku bude odstranění těchto nepromyšleností...
tak říkám ano, ale....

Znovu zopakuji, že je z pohledu designu i použitelnosti ve hře velký rozdíl mezi:
- implicitním odstraňováním nepromyšleností - a tam máš mou plnou pozornost a bavme se o tom, co kde nesedí- a
- explicitním vysvětlováním každé drobnosti v textu - tam od začátku říkáme otevřeně, že tohle není cesta, kterou bychom se vydávali.

Součástí remaku je primárné snaha dodat GMům hratelný a použitelný modul. Něco, co se dobře hraje.
Sekundárně se pak snažíme napsat modul tak, aby GM, co ho používá, mohl výše uvedené věci domyslet, když na to přijde. Tzn. aby v modulu nebyly nějaké nepromyšlenosti, které rozumnému vysvětlení brání. Ale netřeba vše vysvětlovat, máme plnou důvěru v GMy, že nejsou hloupí.


Resp. zkusím to říct ještě jinak:
Modul má projít stresstestem, kdy pokud se nějaký hráč/čtenář zeptá: "Kam asi chodí Angra na záchod?" nebo "Co asi žerou ty krysy?", stačí se podívat na mapu, popis místností či NPC a okamžitě dostane nějaký nápad, co to vysvětlí.

Modul nemá obsahovat explicitní informace, kam Angra chodí na záchod či co žerou krysy.

Rozumíme si?
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered

Příspěvek od Ecthelion »

Tak opravy.
Znovunahrál jsem HUŇÁČE. Poházel jsem pod ně nějaké kosti. Snad je teď jasné že mají asi ten metr. A trochu jsem jim protáhnul nožičky, abych zapracoval co posílal Pan Bača. Ale to byla jen kosmetika.

A jak jsem avizoval dříve, znovunahrál jsem POLETUCHU. Ale tady je to jenom kosmetika. Trochu jsem jí prokreslil prsty aby byly víc definované.
Za tento příspěvek děkují uživateli Ecthelion tito uživatelé (celkem 2):
Quentin, Sosacek
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů