Logovy Zapovězené země

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Družina se skládá z:
Roberta I., půlelfího čaroděje a panovníka velmi progresivní a tolerantní rasismu prosté země.
Aki, nonbinárního hobitího jezdce, kleptomana a pyromana.
Morkoši, skřetí druidky nechutných stravovacích návyků.
Provází ji doprovodná skvadra:
Xena, bojovnice
Owlyn, čarodějka,
Ohnivec, démon,
Ohnivka, démonka,
Ged, bývalý člen Železné stráže
Sněhurka, půlelfí druidka
5 koní, z toho jeden démonický
V jejich pevnosti navíc žije:
Dračí mládě - Valaebal
Planoucí lebka
6 půlelfích rybářů
skřet
Grelf a Flerg, liščí démoni,
Syn zemana Radon, dcera kastelána Margaret a jejich manžel Galdán
8 lidských vesničanů
6 lidských loupežníků
10 hobitích vesničanů
11 skřetích vesničanů
7 trpaslíků
5 zlobrů
3 plešatí vlkeni
Owlynina malá dcera
Rezavý bratr s Heminou sestrou
20 osvobozených vesničanů
Kurg, zlobr
3 členové zachráněné rodiny
Trpasličí vzduchoplavec
Neschopný kouzelník Felix Píďalka a jednonohá bojovnice Alžběta Montesquieu
V jejich království stojí:
14 chalup
Tři strážné věže,
Hradby,
Popraviště,
Kovárna,
Ovčín,
Knihovna
Lom
Holubník
Tržiště
Studna
Zahrada
Věž v přístavu (dřevěná)
Svatyně (dřevěná)
Hostinec (kamenný)
Mlýn
Pokladnice
Písařská dílna
Střelnice
Důl
Kobka
Koželužna
Krb
Krejčovská dílna
Padací mříž
Pastvina
Pekárna
Sklep
Stáje
Vepřín
Vodní příkop
Suroviny
40 kamenů, 210 dřev.
Naposledy upravil(a) Log 1=0 dne 14. 4. 2022, 22:21, celkem upraveno 19 x.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2559
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od smrq »

Zdá se mi to, nebo má vaše skupina už neskutečně nabouchané postavy? Procházejí dobrodružství jak nůž máslem.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Nabouchané postavy a dva hechmeny na každého hráče. Jo, jsou OP jak něco. Ale už myslím nebudeme hrát dlouho.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2559
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od smrq »

Takže na krkavce se nechystáte?
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Tak jo, ale to se začne zase od začátku, kdybych začal KČ s tímhle, tak by vypadala tak, že by hráčské postavy seděly doma ve tvrzi a ty NPC z příručky by chodily za nimi a snažili se je přemluvit, ať jim pomůžou.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Odpočinek v rybářské vesnici se trochu zkomplikoval, protože uprostřed noci vběhl do místnosti, kde družina nocovala, jejich hostitel s tím, že mu dva chlapi v maskách unesli dceru. Družina se mu rozhodla pomoci. Morkoša se vydala po stopách, které zanechali a ostatní se rozprchli náhodnými směry. Morkoša našla vstup do jeskyně hlídaný bouchači a vrátila se pro ostatní. Ti se taky vrátili z bezcílné jízdy, a tak se mohli vypravit na záchrannou misi. Předtím ale zburcovali deset vesničanů, aby jim pomohli. Morkoša všechny dovedla na místo, pak vystoupila na prostranství před jeskyní a obvinila halamy z únosu. Ti vzali sekery a chtěli se na ni vrhnout, ale pak se ze stínů vynořil zbytek družiny doplněný o vesničany s vidlemi a pochodněmi. Kultisté zaskočení změnou poměru sil se dali na útěk. Ale šípy je snadno zastavily a po malém mučení zjistili i nějaké informace o tom, co naleznou v chrámu.

Vypravili se tam, past s šípy schytali ti nejvíc ozbrojení a nic se jim nestalo. Našli chrám s dvěma kultisty, svázanou dívkou a bijícím srdcem na oltáři. Morkoša poslala do srdce šíp a chrám se začal hroutit. Skřetice neohroženě běžela zachránit svázanou dívku, mrštně se vyhnula padajícím balvanům, přeřízla pouta a pomohla jí do bezpečí ven z jeskyně. Tam se už vesničané chopili kultistů a na radu Aki je všechny upálili.

Další den se vydali na cestu s artefaktem k odevzdání. Cestou do Kotlin potkali podivně strnulé komedianty a pak Železnou stráž, hledající neklidné umrlce. Nespojili si to, takže s oběma jen zdvořile pohovořili a pokračovali k vesnici. Tam přenocovali a zakoupili si tři lodě, na terých pokračovali po řece. Potkali morový člun, který zapálili šípy, a potom kupeckou kogu. S obchodníky směnili nějaké haraburdí za různé užitečné drobnosti a po rozloučení zjistili, že mají černého pasažéra, skřeta, kterého obratem zverbovali do svého království. Pak už bez komplikací dorazili k trpaslíkům. Skyž uviděli Skandinu zhoubu tak je nejprve mocně pohostili, a každému, včetně hechmenů věnovali jeho sochu ze zlata. A loď, aby je měli na čem odvézt.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20871
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Markus »

Nevím, kam jinam ti to napsat, Logu, ale koukám, žes rozdal nějaká hodnocení modulům, a chci ti za to poděkovat. Máš jich teď odehráno dost a hodnocení založená na praktickém vyzkoušení jsou super.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Opět kratší fillerové sezení.
Družina se svými čluny dorazila tak blízko své tvrzi, jak jen mohla, a zbytek urazila pěšky. Potkali kupce, které pozdravili, harpyje, které zahnali, a oliheň, kterou zabili. Vlastně vcelku poklidná cesta. Ve tvrzi našli dámu oděnou jako lady Godiva, jak jede na obřím ještěrovi. Ale ukázalo se, že to jen liščí démoni, které si drží coby správce, museli změnit podobu, aby drželi autoritu v rostoucím přívalu návštěvníků, které láká místní tržnice. Družina se rozhodla pokračovat ve zvelebování tvrze, a tak postavili hromadu věcí. Najali si hromadu architektů, a tak to šlo pěkně od ruky. Krom toho postavili na řece přístav, střežený věží, aby měli kam dát lodě. Během dozorování stavebních prací je vyrušil pouze orčí náčelník s padesáti bojovníky, požadující tribut pacis. Byl pozván dovnitř a vystrašen tak, že od nároku ustoupil. Také se zastavili komedianti, ale to bylo spíše rozptýlení, než vyrušení. Když bylo vše krom vodního příkopu hotovo, dostavil se diplomat. Tedy posel, co se tváří důležitě, a pozval jeho veličenstvo i jeho věrné na svatbu dcery a syna dvou významných velmožů. Jeho veličenstvo a jeho věrní tedy zadali další stavební práce (konečně se zbavili všech těch goldů, co za celou hru nashromáždili) a pak vyrazili na cestu.

Ale ta bude až příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Minule dobrodruzi vyrazili na šlechtickou svatbu, na kterou byli jako král a jeho družina pozváni. Vzali s sebou své nejvěrnější a akt čaroděje, který chtěli věnovat coby svatební dar. Po cestě, kde se nic zajímavého nestalo, dorazili na Kanceriver. Prakticky hned se na ně nalepil vévoda Armil z Veleskály, který vyjadřoval jeho veličenstvu velký obdiv. Král se z něj snažil získat lenní slib, a kupodivu se mu to skoro povedlo. Vévoda ho slíbil složit, když mu pomůže vyřešit pár záležitostí u něj na panství.

Mezitím Aki našl/a snědého, exotického mladíka, jak flirtuje s mladou dámou. Chvíli poslouchal/a a pochopil/a, že ohle nejsou ženich a nevěsta, i když tak prve vypadali. Pak se navíc objevil kastelán Toman, a mladíka od své dcery odehnal. Aki se začal/a věnovat nevěstě, která svůj pohled na chystané sjednané manželství dala najevo tím, že do sebe nalila několik pohárů vína a nalilla se tak, že jí odvedli do jejího pokoje.

Mezitím Morkoša našla snědého mladíka jak flirtuje s ženichem. Okamžitě jí došlo, že to manželství by nemělo zářnou budoucnost. Tak se ho rozhodla překazit a na oba mladíky seslala kouzlem nesmírný chtíč, takže se začali veřejně osahávat a líbat, a zdálo se, že budou chtít pokračovat. Kastelán Toman popadl svého nastávajícího zetě a zamknul ho v ložnici u své opilé dcery. Zeman Gergold zatím zamknul snědého mladíka v komoře a pak oba začali uklidňovat hosty.

Zatímco král Robert a Morkoša osvobodili mladíka, Aki vyháčkoval/a dveře od ložnice. Snoubencům nabídla azyl v Robertově království. Oba se svhodně tázali na onoho mladíka. Ten se na obdobnou věc o nich dvou ptal krále Roberta, který mu přednesl obdobnou nabídku. No, bisexuální bigamie není v progresivním království nic nevítaného, jen je potřeba tam šťastnou trojici dostat.

Družina se rozhodla rozdělit, aby zmátli případné pátrače. Král Robert a henchmenky Sněhurka, Xena a Owlyn zůstali na slavnosti, zatímco ostatní se snoubenci a jejich milovaným vytratili. Předtím ale Morkoša práskla čtyři body vůle do toho, aby vyvolala chtíč v celém hradě. Král možná doufal, že odolá silou vůle, ale kouzlo se přepálilo, takže upadl do víru vášně s ostatními.

Díky tomu objevili zmizení snoubenců až ráno, a to už byli v bezpečí v Robertově království. Toho nikdo nepodezříval, protože se na oko zapojil se svými společnicemi do pátrání. Pak se ale také bez komplikací dopravil do svého království. Tam si družina dala čtrnáct dní pauzu a naplánovala cestu na Veleskálu.

Tam se pojede na posledním sezení.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Poslední sezení této kampaně jsme strávili návštěvou veleskály. Vévoda Armil slíbil složit lenní slib, pokud zemi zbaví nestvůr, poškozujících ekonomiku. (Metagame jsem se zeptal hráčů, jestli chtějí raději pátrat nebo bojovat. Chtěli bojovat. Já bych radši pátrání, ale chtěl jsem jim vyjít vstříc, aby bylo poslední sezení kampaně co nejvíc fajn.) Na to přistoupili, a postupně zlikvidovali hrozby.
-Na umrlce a moronoše prostě naběhli do vody, nebo je stříleli ze břehu, a všechny je pobili dřív, než se vzpamatovali.
-S polednicí to vypadalo, že se Aki utká 1:1, protože vyrazil/a na průzkum, ale než ji udolal/a, přilétlo nejen několoik šípů, ale i ohnivá střela, a to polednici zničilo.
-Pavouky řešili většinou přímočaře, ale jednoho vyděsili hlavou jeho druha a prchajícího zasypali šípy a ohněm.
-Do boje s medvědy se pokusili zabít i dřevorubce. Ale ti nakonec akorát skandovali. Ne že by si bez nich neporadili bez větších problémů.
-Na "prokleté" cestě se pokusila rusalka zlákat krále do bažiny, ale ten se s ní jen z cesty dohadoval. MEzitím se k ní Morkoša přiblížila zezadu a svrhla na zem a zabalila dekou. Tím se ale ocitla v lovišti chapadlatého démona. Ne že by to vadilo, neustálo ani jednu salvu. Rusalka pak družině slíbila kouzelný džbán, ti ho našli a otevřeli. Vypustili ducha rusalčina milého, ti se políbili a zmizeli. Zcela neromantičtí dobrodruzi se tímto vývojem cítili podvedeni.
-Hydru řešili tak, že Morkoša v podobě malého krokodýlka ukradla kempící družině opál, král Robert je pak přemluvil, aby je nechali nalákat hydru do lovišť gryfa. Chudák opeřenec neměl šanci, jen hydře zvýšil počet hlav. A tak se hydře postavila družina. Pomocí zapálených šípů, démonických útoků a ohnivých kouzel ochromili její hlavní schopnost a ostatní jim prostě stínali hlavy. I tak to byl cool závěrečný boj.

Pak už jen přijali Armilův slib, a vrátili se domů. Aki definitivně hráblo a vydal/a se do okolí zapalovat náhodné věci, s §úmyslem jednou přejít k sebeupálení. Král robert vládl. Morkoša se proměnila v medvědici s úmyslem celý podzim jíst a celou zimu spát.
The end.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od MarkyParky »

Zcela neromantičtí dobrodruzi se tímto vývojem cítili podvedeni.
🤦‍♂️😃
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2559
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od smrq »

Gratuluji k dohrání a děkuji za zápisky. Poslední hry jsem měl pocit, že se to zvrhlo do jakési parodie dobrodružství. Družina vše řešila s prstem v TOM otvoru, s ironií a obrovským sebevědomím. Připomínalo mi to Krále Jelimán z Tučňáků z Madagaskaru. Ale může to být jen tvými odlehčenými zápisky. Tak by mě zajímalo, jak to bylo ve skutečnosti a jak to zpětně hodnotíte?
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20871
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Markus »

Ono stačí podívat se nahoru na „v pevnosti s nimi žije“ a to je samo o sobě dost nálož. :)
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země

Příspěvek od Log 1=0 »

Teprve poslední hry?

Ve skutečnosti mí hráči ty moje zápisky kritizovali, protože jsou podle nich suché, vynechávají nesčetné funny momenty, absurdní detaily a vtipné hlášky. Ale já si je prostě nepamatuju, to bych si to musel nahrávat. Každopádně skutečná hra je ještě střelenější, než ty zápisky. A ano, takhle to chceme a takhle nás to baví.

Ostatně jsem jim řekl, že ZZ jsou netolerantní svět a že budou hrát chudé dobrodruhy, a hráč přišel s tím že je král a bude prosazovat lásku a toleranci. Hráčka se nemohla rozhodnout, jaké pohlaví bude mít její postava, tak rovnou zahlásila, že je nebinární. A druhá hráčka si dala jako temné tajemství, že jí chutnají samé nechutné věci. Jako s tímhle nejde čekat vážnou hru.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů