[Kolektivní článek] Malé hexy

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12367
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

MarkyParky píše: 30. 11. 2022, 08:45 Že jste to chtěli do těch Vánoc, tak si beru C-5.

A bude to kočovné město/osada.

EDIT: Asi jezdci na slonech nebo tak něco.
:dance:

:arrow? Už zbývá jen C-4. Kdo si ho vezme? :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12367
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Ecthelion píše: 30. 11. 2022, 09:23 :arrow? Už zbývá jen C-4. Kdo si ho vezme? :wink:
Uzávěrka je za týden, zbývá poslední hex! Kdo si ho vezme? :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1169
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Sarsaparillos »

Ecthelion píše: 6. 12. 2022, 10:11 Uzávěrka je za týden, zbývá poslední hex! Kdo si ho vezme? :wink:
Napíšu to.
Za tento příspěvek děkují uživateli Sarsaparillos:
Ecthelion
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12367
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

:arrow? Tím pádem jsou hotové (45) a zamluvené (4) všechny hexy z velehexu! :dance:

Trvalo nám to lehce přes dva roky (první příspěvek je z 19. 11. 2020), ale zdá se, že se blížíme k dokončení! Moc děkujeme všem, kteří ke kolektivnímu článku přispěli!
Za tento příspěvek děkují uživateli Ecthelion tito uživatelé (celkem 2):
Antharon, Vitus
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1169
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Sarsaparillos »

A) C-4: Náboženský sněm

B) Pláně a les

C) Obsah hexu
Skalní brána, lesní sněm

D) Popis
Rozsáhlé travnaté pláně zde přechází v rozlehlý smíšený les. Stáhla se do něj zvěř, které by se jinak na pláních nedařilo, voní to tu houbami a pramení zde několik potůčků. Jde o izolovaný pozůstatek dávno vymýceného hvozdu, ze kterého se jinak dochovalo jen jeho srdce (C-7). Zhruba uprostřed lesa ze země trčí osamocená mohutná skalní brána a kolem ní se rozkládá pestře osídlený tábor.

Ať už se v minulosti na velehexu objevila jakákoliv kultura a náboženství, spojovala je všechny zmínka o této skalní bráně. Podle některých tudy bůh poprvé přišel na svět, podle jiných jde naopak o cestu do záhrobí nebo přímo o oko, kterým nás bohové kontrolují. Teorií je mnoho, důkazy žádné. A proto se v lese kolem brány usadili nejrůznější kněží, kultisté a uctívači, kteří tu po boku sobě podobných hledají boží znamení či dokonce pravdu. Provádí složité rituály, vhazují do brány vzácné obětiny a ruší lesní zvěř nekonečnými modlitbami a mantrami. Můžete tu narazit například na:
  • Tajemné bratry uctívající Lesního a nenápadně i Spícího boha (A-7)
  • Elfího kněze dlouze zpívajícího o dávno zapomenutém elfím bohovi (B-7)
  • Statného pomocníka kněžky bean-feasy, který potají rozšiřuje skalní bránu a chystá prostor pro příchod druhého obra (C-2)
  • Zavšivené a nemyté uctívače skarabího boha, kteří agresivně chrání veškerý hmyz procházející bránou tam a zpět (D-3)
  • Spícího tuláka, zmítajícího se v nekonečné noční můře (D-7)
  • Izolované šutruny, které ostatní obchází širokým obloukem a obávají se jich kvůli šutrunímu očividnému spojení se skalní bránou (E-4)
  • Kultisty chovající v lesních tůňkách mrňavé mřenky, které obětují rybímu bohovi (F-3)
E) Zápletky
  • Příchod postav do těchto odlehlých končin je místními chápán jako znamení bohů. Je mezi postavami elf? Jedou na koních? Přišli lesem? Chrápou ze spaní? To vše jsou nezpochybnitelná znamení, která některým kněžím, kultistům a uctívačům přihřívají jejich polívčičku a trápí ty ostatní.
  • Postavy jsou zasypány dotazy na nábožensky významná místa v kraji. Pokud už nějaká navštívily (viz hexy výše), budou jejich příslušníci vděční za jakékoliv nové zprávy a nabídnou svou pohostinnost. Pokud ještě někde nebyly, najde se určitě důvod se tam vydat. Místní potřebují doplnit své obětiny, najít starodávné svitky nebo odnést do chrámu nová zjištění tady od skalní brány.
  • Vzduch v kamenné bráně se zachvěje a ukáže obraz neznámého místa. Kdo za to může? Přichází vyslanci některého z bohů, nebo snad někdo z nich osobně?
brána.png
Zdroj: Moje
Za tento příspěvek děkují uživateli Sarsaparillos tito uživatelé (celkem 2):
Ecthelion, Korhul
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6953
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

A) E-7
B) chrámy malých bohov
C) vysoké štíty pokryté snehom, drobné chrámy, oblačná ríša, údolie padlých

D) V srdci hôr sú tie najvyššie štíty na celom svete, ktoré siahajú až nad oblaky, tieto štíty obývajú mnohí bôžikovia najroztodivnejších kultúr. Kto chce s bohom hovoriť ako rovný s rovným, musí sa dostať až k jeho sídlu na vrcholku hôr.

Ich svet vyzerá ako raj na zemi. Večne nad oblakmi osvietení slnkom a pod nimi iba more z mrakov. Bohovia sa občas navštevujú. Tvoria malú komunitu. Niekto pláva na zlatej bárke, iný má na chrbte pár krídel, ďalší sa možno vie premiestňovať alebo je na rôznych miestach zároveň.

Pod oblakmi je svet ponurý. Štíty sú pokryté ľadom a snehom, kde tu po nich vedie rebrík či vysutý most, cestu lemujú zamrznuté mŕtvoly. Nie je čas starať sa tu o druhých. V krajine bohov však nikto nemá pokoja zmrznuté duše nikdy neopustia skrehnuté telo, tí, čo padnú dolu povstanú znova ako nemŕtvi a keď sa ich telo rozpadne na prach, ostanú v horách blúdiť ako prízraky. Platí to pre všetkých. Pre smrteľníkov, ktorí nezvládli cestu na vrchol, alebo zlyhali v boji s bohom, aj pre bohov, ktorí nezvládli držať tempo s dobou a boli vytlačení mladším, perspektívnejším božstvom.

E) Zápletky
- Duch bôžika Miribu bol porazený nečistým a lstivým spôsobom a požaduje pomstu. Ako prízrak však nemôže vystúpať nad oblaky a žiadať bohov o prehodnotenie. Celý tento proces je však vrtkavý a Holzar je medzi bohmi populárnym nováčikom. Miribu teda dáva postavám krištáľovú fľašku s Bozkom smrti. Musia Holzara otráviť v mene Miribu. Fľaška božského jedu je však extrémne krehká a jed stratí účinok ak sa príliš vychladí. Tiež vydrží maximálne päť dní kým sa znehodnotí.

- Zorana, dcéra titána Magnusa je zamilovaná do Friska, služobníka Aurusa, kapitána zlatej lode. Frisk však musí cestovať so svojím pánom a Zoranu otec z domu nepúšťa. Počas večere rozpovie hrdinom o svojom zlomenom srdci. Vraj by sa kvôli tomu kľudne vzdala božskej moci i Magnusovho nástupníctva. Kde však môže byť Frisk a ako ho dostať sem? A ako zabrániť Magnusovi aby Friska rozdrvil jednou rukou?

- Thorwald, bôžik lovu a prefíkanosti sa hnevá na horalov z vedľajšieho hexu, ktorí neférovo vylovujú zver. S pomocou Margity, bohyne pomsty a mágie tajne zlomia kúzlo ktoré držalo prízraky a nemŕtvych v údolí smrti. Nemŕtvi zpočiatku otravujú iba horalov, no ostatní bohovia si to všimnú a miesto vyriešenia problému a spútania nemŕtvych sa ich snažia využiť pre vlastné ciele kým sa to dá...
Přílohy
Antharon_tall_mountain_peaks_each_one_occupied_with_small_god_f_380ebbf9-80e7-4a00-89a8-44df361d0be9.png
Za tento příspěvek děkují uživateli Antharon:
Ecthelion
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16478
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od MarkyParky »

Tvůrce: ChatGPT (námět poskytl, otázky kladl a drobnou ediční práci a provázání zápletek na závěr provedl MarkyParky).

A) C-5

B) Travnaté planiny

C) Slunečný hřeben - osada na jižní stěně stejnojmenného skalního hřebenu, který odděluje planiny od okolních lesů.
Sloní stádo, které na svých hřebetech nese kočovné "město" kmene Jezdci na oblacích. Označení "město" je poněkud nadnesené, jde o to, že na každém slonovi má obydlí jedna rodina a během zastávek, kdy sloni odpočívají, spojují svůj tábor s pomocí lávek a mostků do souvislé osady.
Napajedlo na jihozápadě, poslední zdroj vody před vyprahlým jihem.
Skalní soutěska na úbočí vysoké hory na jihovýchodě, útočiště barbarského kmenu Horských.

D) Vesničané ze Slunečného hřebenu potřebují odvážné dobrodruhy, kteří by obnovili kontakt s nomádským městem, pohybujícím se planinami na zádech obrovského stáda slonů, a přiměly nomády, aby splatili svůj dluh. Dobrodruzi se musí postavit nebezpečím divoké přírody, jako jsou predátoři a drsná příroda. Nomády i osadu Slunečný hřeben navíc ohrožuje kmen barbarů, sídlící ve skalní soutěsce.

Hex má celkem 6 vrcholů a střed - tedy 7 bodů. Při prvním příchodu hrdinů začínají nomádi u napajedla na jihovýchodě a barbaři v soutěsce na jihozápadě. Každý den ráno si za obě skupiny hoď 1k6, kam daný den vydají:
- pokud jsou ve středu hexu, čísla 1 až 6 odpovídají jednotlivým směrům k okraji hexu
- pokud jsou na okraji hexu, čísla 1+2 značí cestu doleva po obvodu, 3+4 na střed a 5+6 doprava po obvodu.
Pokud se cesty obou skupin protnou, dojde ke konfliktu. K večeru skupina dorazí do cíle a utáboří se. Další den ráno proces opakuj.

Chceš-li, stejný algoritmus můžeš použít i pro některá NPC, která se vydávají daleko od svých osad, nebo je zapojuj dle vhodnosti.

E) Postavy, děje a vnitřní konflikty:

Slunečný hřeben: Své jméno osada získala, protože leží na jižní straně hřebenu, která je neustále zalitá sluncem.
  • Lena Spravedlivá, správkyně Slunečného hřebenu. Je známá svou moudrostí a péčí o blaho lidí z osady. Lenino vedení zpochybňuje mladý a ambiciózní osadník jménem "Horlivý Trevor", který věří, že dokáže vést vesnici k větší prosperitě.
  • Kovář Harlan, zručný řemeslník, který má na starosti nástroje a zbraně ve vesnici. Harlanův syn Zbrklý Kai způsobuje ve vesnici potíže svým divokým chováním a jeho činy mohou ohrozit celou vesnici.
  • Léčitelka Elise, laskavá a soucitná, stará se o nemocné a zraněné ve vesnici. Její dcera Aria Divoká tráví příliš mnoho času na travnatých pláních a někteří členové vesnice se obávají, že je to pro ni příliš nebezpečné.
  • Lovec Max, zkušený stopař a zásobovač, který do vesnice přináší jídlo a suroviny. Před vesničany tají, že se zná a spolupracuje s lovcem Korakem z Horských.
Jezdci na oblacích: Kočovníci sedí na slonech vysoko a pod sebou mají jako oblaka mohutná šedá těla slonů, která považují za pozemní ztělesnění mraků.
  • Vůdcem Jezdců na oblacích je rozumná a uznávaná starší žena jménem Sarika Moudrá. Je prozíravá, spravedlivá a kmen ji obdivuje. Sarikin pokročilý věk však vede některé členy kmene ke zpochybňování její schopnosti vést a mezi různými frakcemi, které podporují různé potenciální nástupce, panuje napětí.
  • Rádža, chovatel slonů je zkušený cvičitel a kmenový slonovod. Rádžova láska ke slonům způsobila, že upřednostňuje jejich blaho před potřebami kmene, což způsobuje konflikty s ostatními členy.
  • Obchodnice Niša, zdatná vyjednavačka, která za kmen vyjednává s cizinci. Nišiny ambice uzavřít obchodní zadlužily kmen ve Slunečném hřebenu a kmen musí najít způsob, jak dluhy splatit, aniž by obětoval svou nezávislost.
  • Strážce Asmin, divoký bojovník a bývalý barbar, který chrání kmen před hrozbami.
Horští: Barbarský kmen má stálý tábor na jediné vysoké hoře v okolí, která mu také dala jméno.
  • Náčelníkem horských bojovníků je mocný válečník jménem Grak'gar Nezastavitelný. Svým kmenem je obávaný a respektovaný, ale také ctižádostivý a bezohledný. Grak'garova ctižádostivost způsobila v kmeni rozkol, protože někteří členové se domnívají, že je vede nebezpečnou cestou.
  • Berserker Gargaš je divoký a nezvladatelný bojovník, který je známý svými zuřivými útoky. Gargašovy nekontrolované běsy ohrožují kmen a někteří členové volají po jeho vyhnání.
  • Lovec Korak, zkušený stopař a lučištník, který je často vysílán na samostatné mise, aby prozkoumal nepřátelské území. Před ostatními barbary tají, že se zná a spolupracuje s lovcem Maxem ze Slunečného hřebenu.
  • Vědma Ursa, mocná čarodějka, která je obávaná pro své schopnosti temné magie. Ursina temná magie přitáhla pozornost mocných zlých sil a kmen se musí rozhodnout, zda se jí postaví na stranu, nebo bude riskovat, že bude čelit jejich hněvu.
DALL·E 2022-12-08 06.13.33 - nomadic tribe traversing vast grass plains on back of the elephant herd, clear sky, lonely mountain in the distance, detailed digital paint.png
Ilustrace: DALL:E
Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky:
Ecthelion
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12367
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

:arrow? Už zůstává poslední hex, který není hotový (zamluvil si ho Vaarsuvis) a budeme mít celý velehex! :dance:
Vaarsuvis píše: 4. 10. 2022, 16:58Mohl bych si prosím zarezervovat C6? :)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1169
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Sarsaparillos »

Ecthelion píše: 9. 12. 2022, 11:30 :arrow? Už zůstává poslední hex, který není hotový (zamluvil si ho Vaarsuvis) a budeme mít celý velehex! :dance:
Vaarsuvis píše: 4. 10. 2022, 16:58Mohl bych si prosím zarezervovat C6? :)

Že Vaarsuvis nedodal hex skoro tři měsíce a my to chceme uzavřít, dovolil jsem si mu ho vyfouknout. Přijímám vyčítavé pohledy i spílání.


Kamenný val v pláních

A) Číslo hexu: C6

B) Převládající krajina hexu

Kamenná pustina, travnaté pláně

C) Obsah hexu

Kamenný val, tvrz Stará Strážnice, skomírající osada Temnostudna, vypálená pastevecká vesnice Větrolamov

D) Popis hexu

Rovinatá krajina je tu rozdělená na dvě zhruba stejně rozlehlé poloviny. Jihozápadní část území je spíše vyprahlá kamenitá pláň volně přecházející v sopečné podhůří se sirnými jezírky (G3) a slatinou (G4). Severovýchodní polovinu tvoří bohaté pastviny táhnoucí se až k travnatým planinám (C5) a k háji předků (C7). Obě nesourodé části kraje jsou rozdělené prastarým kamenným valem, který se táhne téměř napříč celým hexem. Účelem valu je chránit úrodné oblasti na severovýchodě před zvolna postupující vyprahlou krajinou od aktivního vulkánu. Za úplatu obyvatel širokého okolí val už po generace udržují osadníci ze Staré Strážnice.

Městečko Stará Strážnice leží na skalách nad průsmykem, který spojuje kamenitý jihozápad a travnatý zelený severovýchod. Městečko tvoří opevněná tvrz s vysokými hláskami vyrůstajícími z kamenného valu a nahusto postavená obydlí, která se stejně jako zdejší kraj dělí na dvě nesourodé poloviny. Severovýchodní část Staré Strážnice je upravená civilizovaná čtvrť, ve které žijí místní podle složitého systému pravidel a zákonů. Zvolenou vůdkyní je prolhaná Perella, která se kdysi živila jako prospěchářská průvodkyně touto částí světa a dnes se ve své nové společenské roli snaží najít vykoupení za svůj dřívější pokleslý život. Trestem za porušení zákonů je vyhnanství do jihozápadní části Staré Strážnice, která je spíše jen slepencem nuzných špinavých chatrčí, než skutečnou osadou. Vede to tu chamtivá zlodějka Mila, která se na úkor ostatních snaží získat propustku k pobytu v civilizovanější části městečka. Starou Strážnici v posledních týdnech tráví hned dvě skupiny cizinců, které se utábořily před branami.

Z kamenitého jihozápadu přitáhli poutníci z vesnice zvané Temnostudna. Vesnice dlouhá léta prosperovala díky vzácné čisté vodě z hloubi země, po které taky dostala osada svoje jméno. Důmyslným systémem zavlažování se vesničanům dařilo i na kamenité planině sázet stromy a v drobných lesících těžit dřevo i pro obchod s okolím. Voda ve studni ale z neznámého důvodu zkysla a vesničané přišli o obživu. Proto pod vedením šlechetného lesníka Hafa přicestovali až ke Staré Strážnici, kde se Haf snaží, zatím marně, dovolat pradávných napůl zapomenutých úmluv předků z obou sídel a získat pomoc a podporu místních.

Zhruba uprostřed travnatých plání na severovýchodě stojí pastevecká vesnice Větrolamov. Vesnice se nachází uprostřed nevyjasněných teritoriálních nároků kočovných aich-rugadh (C1, C2, C3) a Jezdců na oblacích (C5). Větrolamovští střídavě podporovali jednu i druhou stranu konfliktu tak dlouho, až si znepřátelili obě a vesnice byla nedávno vypálena. Vedení se chopil mladý divoký Nakura, který chce dokázat vesničanům svou odhodlanost i sílu a je ochotný zajistit svým lidem přežití jakýmkoliv způsobem - i kdyby se měl pokusit Starou Strážnici získat úskokem nebo násilím.

E) Zápletky
  • Kvůli cizincům před branami nemají obyvatelé Staré Strážnice klid a prostředky na udržování kamenného valu. Kdo z obyvatel plání s nimi ztratí trpělivost jako první?
  • Lesník Haf nabízí odměnu komukoliv, kdo se vypraví do Temnostudny a odhalí důvod, proč voda ve studni zkysla. Je ale vůbec rozumné pouštět se tak hluboko pod zem?
  • Pastevec Nakura se chce pomstít za vypálení Větrolamova. Podaří se někomu rozdmýchat spory mezi aich-rugadh a Jezdci na oblacích až do války?
Obrázek
Zdroj: Wikimedia Commons
Za tento příspěvek děkují uživateli Sarsaparillos tito uživatelé (celkem 2):
Ecthelion, smrq
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16478
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od MarkyParky »

Hrabeme se v Malých hexech se Sarsaparillem a děláme společně nějakou analýzu a pokoušíme se o semletí toho všeho do prakticky použitého formátu, který bychom pak každý rádi využili ve svém hraní (každý o chlup jinak, ale jádro je společné).

Samozřejmě u toho řešíme i obligátní otázku, zda to dělat do šuplíku nebo s tím jít pak v nějaké formě ven, případně v jaké. Naneštěstí pro nás, tahle aktivita nějak v úvodu nemá vymezeno, co se s těmi texty vlastně smí a nesmí.

Tzn. dotaz:
korhul píše:
Sarsaparillos píše:
pepa píše:
boubaque píše:
Ecthelion píše:
Jessa Daeh píše:
vitus píše:
radunamlejn píše:
MarkyParky píše:
Antharon píše:
alladjex píše:
Ota píše:
rudamlejn píše:
Jiron píše:
kin píše:
Log 1=0 píše:
Jste ochotni dát svůj obsah k dispozici pod CC BY-NC-SA?

(Jinými slovy dovolit šíření, úpravy a odvozeniny pro nekomerční účely, se zachováním zmínky vašeho autorství a zachování této lincence i pro vzniklé dílo)?

Já za sebe rovnou dávám jo.

Samozřejmě nic vám nebrání dát to k dispozici i pod volnější variantou.
Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky:
kin
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6953
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

Samozrejme. Za mna dobre
Za tento příspěvek děkují uživateli Antharon:
MarkyParky
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1169
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Sarsaparillos »

Dávám všem zájemcům svolení dělat si s mými příspěvky cokoliv, co uznají za vhodné v rámci CC BY-NC-SA.
Za tento příspěvek děkují uživateli Sarsaparillos:
MarkyParky
Uživatelský avatar
Ota
Příspěvky: 670
Registrován: 6. 6. 2007, 16:17
Bydliště: KrPole

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ota »

MarkyParky píše: 14. 4. 2023, 12:51 Jste ochotni dát svůj obsah k dispozici pod CC BY-NC-SA?
Ano, jsem ochoten.
Hodně štěstí při mletí.
Za tento příspěvek děkují uživateli Ota:
MarkyParky
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6953
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

Az nabuduce budeme robit skupinovy clanok, mali by sme to rovno cele zabalit do cc
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9352
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Quentin »

Měl jsem za to, že Drakkar content je vždycky CC
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů