Grafika Taurilu

Fantasy svět zaměřený na silné příběhy, výrazné postavy a morální dilemata.

Moderátor: Sparkle

Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od smrq »

No problemo. Já jen, že v tom kostel opravdu nevidím.
Jak píšeš, je to tvoje dílko, máš právo si rozhodnout. Opravdu jsem chtěl jen poštouchnout.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4137
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od Sparkle »

To je asi moje chyba, že jsem hned plácla "kostel", když jsem tu poslední várku obrázků viděla. Mně to prostě tak přišlo jako první pocitová věc, kterou mi ten obrázek evokoval. Věřím ti, žes kostel nemyslel.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4137
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od Sparkle »

MarkyParky píše: 11. 3. 2022, 22:58 BTW, když už jsme u toho, mě by nejvíc do Kalusu seděla nějaká pozdně renesanční stylizace s přestylizovanými magicko-technickými prvky. A spíš clockwork-punk, než steampunk.
Já jsem dost opatrná s pozdně renesanční / novověkou stylizací z toho důvodu, že v Taurilu není rozšířený střelný prach. Mám to zdůvodněné tím, že když tam existuje magie (a kouzelníci by v pohodě zvládli na dálku oponentovi rozpálit bambitku a vybouchnout mu ji do ksichtu), tak se ta technologie prostě neujala. A taky pára, vlaky a tyhlety věci, tam zatím nejsou, páč kdo už byl natolik chytrý, že by z něj mohl být vynálezce, se stal mágem a zaobíral se radši magií. Takže ten svět musí vypadat trochu jinak, než skutečný svět. Může být v něčem hodně pokrokový, klidně může být společensky / kulturně už na úrovni Chicaga 30. let (což u Kalusu docela platí) nebo dokonce v něčem být až na úrovni moderní doby, ale některé stylizace z historie skutečného světa musím přeskočit. Osobně mi ke Kalusu nejvíc sedí označení "magipunk".
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od smrq »

Jak to, Sparkle, čtu, pořád si myslím, že neogotika s rezavými rourami, magickými lucernami a párou by seděla jak zadek na nočník. :)
Třeba jednou uzraje doba, abys mohla zveřejnit oba návrhy, jak to mohlo vypadat. Hrozně rád bych slyšel zpětnou vazbu i od uživatelů příručky.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4137
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od Sparkle »

Já je klidně zveřejním, pokud s tím nemáš problém :)
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od Markus »

Chci ten obrázek vidět, ne si o něm jenom číst! :)

Připomnělo mi to počítačové hry Thief.
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4137
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od Sparkle »

Tam je ještě potřeba rozlišovat mezi Taurilem jako celým settingem a Kalusem jako konkrétní lokací. Třeba do Thurenu by mi ten gotický obrázek pasoval skvěle. Ale Kalus je "nádor na matce zemi", silně se vymezující vůči klasickým církvím i feudálnímu systému (viz "váš vzletný rodokmen tady nikoho nezajímá"). Je to dekadentní až dystopický mikrostát, kde se lidi chovají ke svým kočkám líp než k sousedovi, a je jim jedno, jakou má kdo sexuální orientaci nebo kolik manželek, místo toho je zajímá, jak kvalitní nemrtvý by se z vás dal vytvořit nebo kolik magenergie by se z vás dalo vyždímat do nejnovějšího univerzitního experimentu.

V základní příručce to ještě není tolik cítit, ale při playtestech příručky druhé mi Kalus stále víc a víc vykonvergoval dál a dál od klasické středověké fantasy. V druhé příručce už to bude zřetelnější. Asi na to mělo velký vliv i to, že moje první playtestová skupina pro druhou příručku měla hodně fanoušků noiru a kyberpunku, kampaň se podle toho žánrově posunula, a já jsem pak zjistila, že je to vlastně boží.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od smrq »

Sparkle píše: 12. 3. 2022, 11:23 Já je klidně zveřejním, pokud s tím nemáš problém :)
Já s tím problém nemám. Myslel jsem, že problém může být u vás.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od smrq »

A já to tu klidně nahraju rovnou.

Původní verze:
Obrázek
Alternativa původní verze:
Obrázek

Opravená verze:
Obrázek

Alernativa:
Obrázek

Alternativa 2:
Obrázek
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
kin
Warden
Příspěvky: 919
Registrován: 31. 7. 2006, 23:00
Bydliště: Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od kin »

Mě se upřímně verze "alternativa" líbí na pohled víc. Nejvíc asi "Opravená verze". :)
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od Jezus »

Mě se taky "opravená verze" líbí o něco víc (a pro změnu ne-alternativa) :-) ale musím říct, že obě verze jsou cool :clap:

Mám jen pár technických detailů:
- připadá mi, že ta vrata se otvírají nějak divně. Jedno křídlo dovnitř, druhé ven? :think:
- chápu tu kyselinu na začátku chodby, že má být "toxicky" zabarvená, ale nejsem si jistý, jestli není až moc křiklavá/umělá...
(obojí jen tak k zamyšlení, úplně nerozporuji :-) )

Mimochodem bylo by to moc práce zasadit do toho gotického oblouku opravené dveře ty trezorové dveře z původní verze? :D
Podle mě by ten kontrast mohl vypadat cool a navíc by podtrhl tu postapo-fantasy atmosféru. Prostě ve starém podzemí si tam alchymista zasadil pořádné "dveře" - dle obrázku věděl proč :-)
Za tento příspěvek děkují uživateli Jezus:
kin
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od smrq »

Jezus píše: 22. 3. 2022, 10:22 připadá mi, že ta vrata se otvírají nějak divně. Jedno křídlo dovnitř, druhé ven? :think:
Touche. Dřevěná vrata se měla otevírat pryč od diváka, ale zjistil jsem, že jak je portál zapuštěný, je obtížné tam umístit monstrum, aby bylo vidět a ještě ho kloudně nasvítit... Takže jsem musel vyvrátit dveře z pantů, otevřít je na nesmyslnou stranu a doufal, že si toho snad hodně lidí nevšimne. 🙄
Jezus píše: 22. 3. 2022, 10:22 chápu tu kyselinu na začátku chodby, že má být "toxicky" zabarvená, ale nejsem si jistý, jestli není až moc křiklavá/umělá...
Louže mě štvala dlouhodobě. Strašně na sebe poutá pozornost, svítí moc. Když ale nesvítila, neozařovala okolní předměty, což se mi zase líbilo. Na obrázku jsem ji dokonce ve Photoshopu při postprodukci ztmavoval. Ale čím víc uběhlo dnů od práce, tím raději bych ji dal pryč.
Jezus píše: 22. 3. 2022, 10:22 Mimochodem bylo by to moc práce zasadit do toho gotického oblouku opravené dveře ty trezorové dveře z původní verze? :D
Ne, to je již brnkačka. Jen bych to musel znova vyrenderovat, ale to maká PC a je to asi na 2 hodiny. Takže nijak velký problém.
Ale nemá to asi smysl, Sparkle žádnou z těchto verzí nepoužije, vybrala si černobílou variantu simulující kresbu a uvedla mi důvody, proč jí sedí víc původní varianta a ne ta s gotickou klenbou.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od smrq »

kin píše: 22. 3. 2022, 08:46 Mě se upřímně verze "alternativa" líbí na pohled víc. Nejvíc asi "Opravená verze". :)
Souhlasím. I mně se líbí nejvíc opravená s alternativním záběrem kamery. A pak ta poslední s chapadly.
(Ale je tam jedna pitomá chybička, které jsem si nedávno všiml a strašně mě štve. Dokonce tak moc, že mám nutkání ji opravit, byť je to již jenom šuplíkovka. :) )
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
Sparkle
Příspěvky: 4137
Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
Bydliště: Aštarova flotila

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od Sparkle »

Jako kdyby se ti s tím ještě chtělo hrát a zkoušet i jiné dveřní oblouky, něco originálního a ne podle historických slohů, tak to klidně upřednostním před tou původní verzí. Třeba dveřní oblouk ve tvaru sedící kočky nebo tak něco :)
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Grafika Taurilu

Příspěvek od smrq »

:) To už asi ne, je potřeba se věnovat jiným projektům.
(Oblouk ve tvaru kočky? :D )
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Odpovědět

Zpět na „Neviditelná kniha“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti