BattleTech (figurková hra)

Figurky, žeton, mapy, battleplány... Pojďme si povídat o wargames veškerého ražení.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

BattleTech (figurková hra)

Příspěvek od Shadowman »

tak sa pochvalte kto toto vobec hra....

btw chcem sa opytatci nahodou niekto nemate v elektronickej forme City Tech ;o)
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Battletech

Příspěvek od Jerson »

Shadowman píše:tak sa pochvalte kto toto vobec hra....

btw chcem sa opytatci nahodou niekto nemate v elektronickej forme City Tech ;o)
Hrál jsem stolní verzi téhle hry, ale svět mě nijak nezaujal. I ty bojové stroje jsou na můj vkus moc velké a RPG v tomto settingu si moc neumím představit - nebo spíš nevím, co bych v něm hrál.
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

mne se ten setting libil :) a rpg bych si klidne zahral - mixla by se takticka hra s RP hrou, coz nemusi byt na skodu.

ale mozna by to nakonec nebyla vubec zadna zabava, kdo vi.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Sosacek píše:mne se ten setting libil :) a rpg bych si klidne zahral - mixla by se takticka hra s RP hrou, coz nemusi byt na skodu.

ale mozna by to nakonec nebyla vubec zadna zabava, kdo vi.
Možná hrát něco podobného jako v knížkách o Battletechu by nemuselo být tak špatné, ale spíše mám dojem, že tenhle svět stojí a padá na OBRech - bez nich je to jen další lidská civilizace rozlezlá po galaxii, která je na svou dobu zaostalá. Ani žádní mimozemšťané.
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

my hrame normal stolovy btech a je to sranda ;o)

hrame normalne misie a dobijame planety atd... akurat prave potrebujeme ten city tech aby sme vedeli ako je to s bojom v mestach ;o)
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3748
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od crowen »

Zacharyho RPG Blog priniesol linky, kde sa da BattleTech stiahnut zadarmo :-) len treba vediet po anglicky :-)
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

no nejak sa neviem dostat k stahovaniu :o) respektive aby mi to niekam poslali
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

nojo. ale bez rucne malovanejch robotu to neni ono $D

Jerson: jasne. obevovani starejch ztracenejch technologii, politicky pletky, zrady nejblizsich osob, hruzy valky, tezkej zivot zoldnere a boj o preziti a misto na slunci ... to by mohla bejt zajimava hra. Otazka je, jak by to bylo technicky realizovatelny - protoze mechoboje a politika musi bejt vyrovnany a pokud bude kazda vec pouzivat jiny pravidla, bude v tom bordel.

O nejaky konverze mezi battletechem a nWoD se pokousel Treven, zkusim se ho zeptat jak daleko to dotahl ... ale jak ho tam znam, tak se obavam se ze daleko ne :-)=

EDIT: jak tak koukam na to crowenovo pdfko, tak bych asi ten battletech malicko omladil - rozdal mechwarriorium primy propojeni s tim mechem (helmy a elektrody uz nejsou in), rozdal nekterejm vojakum implantaty a pridal semtam trochu hackingu :-)= a mozna bych zcela prasacky pridal par veci z Gundam SEED $D $D
But nobody came.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Abych se přiznal, tak představa dvanáctimetrových monster mě docela rychle pustila, stejně jako mraky zbraní.
Víc se mi líbí nehumanoidní dvounhohé kráčející stroje o výšce tak 5 metrů, osazené dvěma třemi zbraněmi, prostě klasický jednosedadlový kráčející tank. Či ještě lépe dvou- až tříčlenný, protože jeden člověk by s něčím takovým měl co dělat.
Uživatelský avatar
Drizzt
Series Freak
Příspěvky: 1349
Registrován: 8. 7. 2002, 08:44
Bydliště: Somewhere around...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drizzt »

Jerson píše:Abych se přiznal, tak představa dvanáctimetrových monster mě docela rychle pustila, stejně jako mraky zbraní.
Víc se mi líbí nehumanoidní dvounhohé kráčející stroje o výšce tak 5 metrů, osazené dvěma třemi zbraněmi, prostě klasický jednosedadlový kráčející tank. Či ještě lépe dvou- až tříčlenný, protože jeden člověk by s něčím takovým měl co dělat.
V zadnem pripade te neznam dostatecne dobre, abych dokazal posoudit, zda jsi cetl Sagu Legie Sede smrti, ale pokud ne, tak vez, ze je tam velmi dobre popsano, jak cele takoveto rizeni mechu funguje a jak to lze zvladnout. Pokud ano, tak si ji precti znova $P
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

podivej ....

uz jednou jsi argumentoval tim ze "kdyby byly mechy tak dobry jak se ukazuje (uznevimkde) tak by je i soucasny armady pouzivaly nebo aspon vyvijely." na to nemam naprosto co rict, hmm. ale hlavne je mi to uplne jedno $D

to ze kasta valecniku chodi do bitvy v obrovskejch robotech kterej muze jen maloco konkurovat a jde o jejich shcopnsti a ne o mnozstvi ci vyzbroj sice neni zrovna prehnane realisticka, ale koho to zajima? tenhle folklor se obevuje na obrovskym mnozstvi mist - od hrdinu a bohu co vedli bitvy v reckych mytech, stredovekych rytiru, vikingskych berserku co neznaji strach, rytiru jedi, pilotu stihacich letounu, az po agenty 007. a urcite by se jich naslo jeste vic - proste folklor je takovej ze svoje siky vede vstric nepriteli hrdina bez bazne a hany ktereho se nepratele boji a vlastni vojaci k nim vzhlizeji.

battletech je presne tohle - jen tam misto antickych hrdinu, rytiru v zaricich zbrojich nebo polobohu ala devet princu amberu mas typy v obrovskejch robotech, to je vsechno.

navic je tohle dobry pro rpg - hraci malokdy chteji hrat obycejny vojaky, nebo obycejny lidi. nebo hrajou obycejny lidi, ale tem se stejne stavaji neobycejny veci, takze to vyjde nastejno.

mechwarriori jsou skoro jako bohove - obycejni vojaci se jim nikdy nemuzou rovnat, tem skutecne mocnejm (= tem co jsou narvany ve stotunovym mechu) se nemuze rovnat ani cela armada se vsim vsudy. ale bez svych stroju jsou zranitelny, kulka do hlavy je zabije stejne jako kohokoli jinyho -- a to je vraci na zem, i kdyz je snadny stat se arogantnim, protoze muzu behem par minut srovnat mesto se zemi.

a dalsi vec dobra pro rpg - boje mezi mechama jsou osobni. mechy jsou unikatni, nikdo je neumi vyrabet, a kdyz prazis nepritele, nehrozi ze si jenom vezme novej stroj a pujde znovu. a po par bojich se uz ty nepratele naucis znat a bud ctit nebo nenavidet ... pak se s nima setkas pri vyjednavani a budes vedet ze to tamhleten zrzavej typek toho tvyho pritele zabil OSOBNE, byl ON kdo zmacknul spoustu ... ale oni vi to samy o tobe.

a tak dal, a tak dal 8) mohl bych pokracovat donekonecka. takova hra je svym zpusobem epicka - hrajes legendarniho valecnika kterymu se zadnej clovek nemuze postavit. ale zaroven realisticka (at uz resis rizeni mechu jakkoli), protoze udelas chybu a skoncil jsi - a nikdo nedostava druhou sanci. a, co je nejdulezitejsi, takova hra by mohla byt dost zabavna a v takovym pripade vubec nikoho nezajima jestli je skutecne mozny stabilizovat obrovskyho robota pomoci vnitrniho ucha pilota :-)=
But nobody came.
Sosacek
Příspěvky: 25732
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Příspěvek od Sosacek »

abych to trosku rozsiril.

jeste shrnu muj prechozi prispevek: Battletech je zajimavej setting. ne proto ze jsou tam velky roboti, ale proto ze je to zaroven epicky a zaroven realisticky, zaroven zabavny a zaroven temny. nebo by aspon mohlo byt :>;o)

a ted. puvodni battletech vysel, podobne jako treba puvodni shadowrun v davnych a temnych osmdesatych letech. shadowrun se nedavno dockal omlazeni v podobe ctvrte edice, ktera pridavala nejnovejsi vynalezy soucanosti, nahrazovala opticka vlakna wifi sitemi, pridala nanotechnologie a oznacila biotechnologie za nadrazene kybertechnologiim.

battletech by potreboval neco podobnyho. idea raketometu palicich bez mireni a snazicich se neco zasahnout jako kdyby to byly brokovnice je v dnesnim svete AI raket malicko zvlastni. a kdyz se clovek podiva na novou neocyberpunkovou fikci v cele s Ghost in the Shell, pripada vam smesna taky predstava elektrod na cele pilota. a vubec toho ze by pilot potreboval knipl. proc neridi jen tak, myslenkama? proc toho robota nepouziva skutecne jako svoje telo? umi to prece i shadowrunerovy riggeri, tak co.

je pravda ze precizni biotechnologie potrebna k tomu abyste nekomu dostali do hlavy kabel se moc neslucuje s tou predstavou postkatastrofickyho sveta battletechu, kde technologie je zvlastnoti a kde "technici" delaji rituali aby uctili pocitac aby poslal zpravu napric galaxii. ale mozna by to slo nejak skloubit a mne by zajimalo jak.

co tkahle malej brainstrorming? $D

a proc vlastne nepridat do ty skorofeudalni spolecnosti par geneticky modifikovanejch? a biologicky zbrane. a nanotechnologie. a ... a vubec.
But nobody came.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Já jsem byl do Battletechu blázen, Ságu Legie šedé smrti mám doma. A ano, je to dobře popsaný svět a zajímavý, ale prostě mi nepřijde dobrý pro RPG. Víc než na umění warriora totiž záleží na výzbroji, i když knížka se to snaží ukázat jinak. A taky si nedovedu představit, jak tu největší devizu - totiž souboje mechů - budu odehrávat podle pravidel.
Battletech se skvělé prostředí pro počítačovou hru, kde se dá vyřádit s mohutnými kráčejícími stroji, ale pro RPG je třeba tahle věci dost omezit, protože zajímavost soubojů s rostoucím počtem značně poklesne.

Prostě Batletech je pro mě dobře zpracované pozadí stolní bojové hry, jako RPG nic moc.
Uživatelský avatar
Drizzt
Series Freak
Příspěvky: 1349
Registrován: 8. 7. 2002, 08:44
Bydliště: Somewhere around...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Drizzt »

Jerson píše:A taky si nedovedu představit, jak tu největší devizu - totiž souboje mechů - budu odehrávat podle pravidel.
Proto Trevenor se Sylvaenem upravili pravidla WoD, smichali je se soubojovym systemem z Battletechu a vznikl setting Svet 2037... $D
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson »

Drizzt píše:
Jerson píše:A taky si nedovedu představit, jak tu největší devizu - totiž souboje mechů - budu odehrávat podle pravidel.
Proto Trevenor se Sylvaenem upravili pravidla WoD, smichali je se soubojovym systemem z Battletechu a vznikl setting Svet 2037... $D
Tenhle mix bych chtěl vidět v praxi, protože právě jedno kolo v battletechu trvá strašně dlouho,a to se vůbec neřeší postavy warriorů, třeba jestli si nepřítele všimnou nebo nezpanikaří.
Odpovědět

Zpět na „Wargaming“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů