Dračí doupě k6
Moderátor: York
Dračí doupě k6
Pravidla (provizorní ilustrace).
Souhrn pravidel (provizorní obálka).
Bestiář (provizorní ilustrace).
Discord
Webové stránky
Přednáška na Gameconu 2022: Jak vzniká Dračák.
Podcast Skoro Hrdinů: Dračí doupě k6.
Planeta her: Rozhovor o DrD k6.
Souhrn pravidel (provizorní obálka).
Bestiář (provizorní ilustrace).
Discord
Webové stránky
Přednáška na Gameconu 2022: Jak vzniká Dračák.
Podcast Skoro Hrdinů: Dračí doupě k6.
Planeta her: Rozhovor o DrD k6.
Re: Dračí doupě k6
Námět i vizualizace zajímavé.
Některé charakteristiky (jestli je základem AI, tak asi pochopitelné) jsou trochu divné ... například pozice těla je obtížně čitelná ... ve smyslu: kde má asi nohy? Jsou krátké, nebo jsou hluboko pod úrovní těch schodů, nebo je á nějak "dozadu"? Rohy které jdou skoro vodorovně dozadu (což na obrázku není na první pohled vidět, dojde to, až když si člověk uvědomí, jak má moc předkloněnou hlavu). Plus tedy levý roh vyrůstá mnohem více "z čela" (těsně nad okem) než pravý roh, který je posunu dost dozadu a je tak někde v místě, de by měl mít pravé ucho.
To je holt nevýhoda AI, že té je to jedno, protože na pohled to vypadá cool. Lidský malíř by si zrovna na tohle dal myslím pozor
Některé charakteristiky (jestli je základem AI, tak asi pochopitelné) jsou trochu divné ... například pozice těla je obtížně čitelná ... ve smyslu: kde má asi nohy? Jsou krátké, nebo jsou hluboko pod úrovní těch schodů, nebo je á nějak "dozadu"? Rohy které jdou skoro vodorovně dozadu (což na obrázku není na první pohled vidět, dojde to, až když si člověk uvědomí, jak má moc předkloněnou hlavu). Plus tedy levý roh vyrůstá mnohem více "z čela" (těsně nad okem) než pravý roh, který je posunu dost dozadu a je tak někde v místě, de by měl mít pravé ucho.
To je holt nevýhoda AI, že té je to jedno, protože na pohled to vypadá cool. Lidský malíř by si zrovna na tohle dal myslím pozor

Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů