[OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
Moderátor: MarkyParky
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20871
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
[OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
Mezisférický hostinec je místo, kde se OSEnauti potkávají, když zrovna nejsou na výpravě. Tohle je hlavní vlákno pro diskuze nevázané na konkrétní svět – můžete tu sdílet zážitky, navzájem si fandit, povídat si o postavách, bavit se o tom, co byste si rádi zahráli, nebo klidně zkusit vymyslet nějakou expedici mezi světy.
Pokud chcete probírat pravidla hry, přejděte prosím do Bastlírny.
Pokud chcete probírat pravidla hry, přejděte prosím do Bastlírny.
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
První výprava byla primárně průzkumná, ale myslím že úspěšně ... Zápis už je v sekací Stygijska knihovna. Jediná konkrétně zjištěná info asi Ulfreda Malomocného nepotěšilo, bo lékem na jeho malomocenství je mast z vejce fénixe
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
Než doplníme zápis, musím se vyjádřit, že Stygijská knihovna ustála (poměrně civilizovaný) druhý vpád dobrodruhů. Nikdo nezabit, ale byla nějaká zranění, malé bloudění a také trochu té magie...
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
EDIT Markus: Přesunuto z Xyntillanu.
Na Torhama přesila nezabírá, jeho třída zbroje se momentálně blíže někam k 25 a stále stoupá...
Na Torhama přesila nezabírá, jeho třída zbroje se momentálně blíže někam k 25 a stále stoupá...
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
To snad nejde ani v 5e
Na druhé straně musí mít tolik magických předmětů, že by se o něj mohl začít zajímat nějaký sběratelský drak
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20871
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
Vezmu si to do hostince.
Co všechno sis to na sebe prosím tě navěsil?
wut?MarkyParky píše: ↑13. 4. 2023, 18:00 Na Torhama přesila nezabírá, jeho třída zbroje se momentálně blíže někam k 25 a stále stoupá...
Co všechno sis to na sebe prosím tě navěsil?
Re: [OSEnauti] Zahrajme si Castle Xyntillan! (+ zápisy)
Jedna ta opice udělala po smrti plop někam pryč ... druhá odveslovala pryč ... aboletha zatím řešíme. Ale to už jsme off-topic ...
IMHO Torham má AC 21, což je i tak hodně, ale do 25 ještě daleko ... holt asi vysoká obratnost, Full plate z Xyntillanu a štít +1
IMHO Torham má AC 21, což je i tak hodně, ale do 25 ještě daleko ... holt asi vysoká obratnost, Full plate z Xyntillanu a štít +1
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
To byla dojmologická poznámka, ne skutečný stav....
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
Tak vysoké AC je proste súčasť systému - duchovia pokladu-chtivých pirátov mali AC 19, démonické opice mali tuším 21. Dokonca aj hákové beštie mali 16 AC; Xorn mal 21 AC. A keď si do toho zoberiem bonusy na hit (duchovia mali +8; Xorn mal tuším tiež aspoň +6; démonické opice si už nepamätám) - tak si budeme musieť zvyknúť, že bojovníci budú chcieť a hľadať čo možno najviac AC sa bude dať.
Protivníci majú vysoké AC a vysoký bonus na hit. Hrdinovia budú mať to isté. Ak by príšery boli výrazne lepšie ako hrdinovia, tak osobne ako hrdina by som sa vynasnažil ochočiť si takúto príšeru (ideálne viacero). Napr. na leveli 1 je jeden vojenský pes výrazne drsnejší ako postava (za 25 zlatých dostanete zviera, čo má 2d8 života, +2 na hit a dáva 2d4 dmg, 11 morálky a nepodstatnú AC okolo 11/12).
Takže AC problém nás privádza k odpovedi - mágia. A nemyslím save or suck mágiu. Myslím wall of force, fly, ilúzie, darkness, silence, summon invisible stalker a podobné potvorstvá, čo nevyžadujú hod kockou. Lebo od určitého levelu začínajú byť save-y približne na 50/50 úrovni či hrdina uspeje (a predpokladám, že podobne na tom sú aj príšery) a čím je lvl vyšší tým je to len lepšie. ( a kúzla len málokedy znižujú protivníkov save, čo ma osobne privádza k myšlienke, že tieto spelly by sa mali použiť na hordu-armádu slabších protivníkov)
Osobne sa obávam, že na vyšších leveloch bude combat: "Kto má väčšie svinstvo v rukáve?" Ále keďže tam nie sme a takéto leveli som v old-schoole nehral, tak nemám šajna ako sa to bude reálne správať.
Protivníci majú vysoké AC a vysoký bonus na hit. Hrdinovia budú mať to isté. Ak by príšery boli výrazne lepšie ako hrdinovia, tak osobne ako hrdina by som sa vynasnažil ochočiť si takúto príšeru (ideálne viacero). Napr. na leveli 1 je jeden vojenský pes výrazne drsnejší ako postava (za 25 zlatých dostanete zviera, čo má 2d8 života, +2 na hit a dáva 2d4 dmg, 11 morálky a nepodstatnú AC okolo 11/12).
Takže AC problém nás privádza k odpovedi - mágia. A nemyslím save or suck mágiu. Myslím wall of force, fly, ilúzie, darkness, silence, summon invisible stalker a podobné potvorstvá, čo nevyžadujú hod kockou. Lebo od určitého levelu začínajú byť save-y približne na 50/50 úrovni či hrdina uspeje (a predpokladám, že podobne na tom sú aj príšery) a čím je lvl vyšší tým je to len lepšie. ( a kúzla len málokedy znižujú protivníkov save, čo ma osobne privádza k myšlienke, že tieto spelly by sa mali použiť na hordu-armádu slabších protivníkov)
Osobne sa obávam, že na vyšších leveloch bude combat: "Kto má väčšie svinstvo v rukáve?" Ále keďže tam nie sme a takéto leveli som v old-schoole nehral, tak nemám šajna ako sa to bude reálne správať.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20871
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
Stravas: Pěkný výčet. Já to nemyslel jako výtku. Já jen že ještě minulý týden jsem Torhama viděl z TZ 19, tak mě zajímalo, jak se tak rychle vyšvihl na TZ 25. Pak se ukázalo, že Marky bez varování použil nadsázku.
Je pravda, že nestvůry mají zhruba takový bonus jako kostek životů, takže nestvůra s 6 KŽ má cca +6, to toho Torhama nakonec možná i zasáhne.
A mám v živé paměti Baldur's Gate, kde bylo normální běhat s AC -10, tedy v přepočtu 29
Je pravda, že nestvůry mají zhruba takový bonus jako kostek životů, takže nestvůra s 6 KŽ má cca +6, to toho Torhama nakonec možná i zasáhne.
A mám v živé paměti Baldur's Gate, kde bylo normální běhat s AC -10, tedy v přepočtu 29
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
Baldur's Gate II kde začínáš blízko osmé úrovně a těch -10 máš někde kolem patnácté (teda tahám to dost ze zaprášených vzpomínek, ale vím, že kolem šesté úrovně AC určitě nešlo "do záporu").
Ale samozřejmě nic proti. Lilek je díky obratnosti a jednomu magickému štítu taky někde na dvaceti Akorát mě zarazilo, že by se právě rychle rostlo přes tuto hodnotu, to už jde mechanicky dost blbě...
Stravas: Tak pokud jsi démonická bestie, nebo dokonce oživlý kus kamene, vysoké AC bych čekal Jinak nestvůry mají být silnější, to je v old schoole (alespoň jak jsem pochopil) tak nějak jejich point. Ale samozřejmě nic proti tomu pokoušet se o cokoli, co pomůže. To je taky point
Ale samozřejmě nic proti. Lilek je díky obratnosti a jednomu magickému štítu taky někde na dvaceti Akorát mě zarazilo, že by se právě rychle rostlo přes tuto hodnotu, to už jde mechanicky dost blbě...
Stravas: Tak pokud jsi démonická bestie, nebo dokonce oživlý kus kamene, vysoké AC bych čekal Jinak nestvůry mají být silnější, to je v old schoole (alespoň jak jsem pochopil) tak nějak jejich point. Ale samozřejmě nic proti tomu pokoušet se o cokoli, co pomůže. To je taky point
No, o tom má být kombat od začátku Akorát na nižších úrovních máš menší přístup k těm svinstvům. Na druhé straně vrhat na nepřítele zápalné bomby mi jako "svinstvo" docela připadá
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
... nebo hodit na ducha třpytkovou bombu ze stříbrného prachu. To je svinstvo hned na dvakrát. Jednak vůči tomu duchovi, a potom, víte jaký to nadělá svinčík?
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
Darlana se na všechny tyto příspěvky (včetně zatím nezmíněného slizového Znehybňovadla, kterým zachránila Babatundeho před mimikem) tváří naprosto lhostejně a jen si mumlá "pod vousy" - Tak jaké svinstvo si připravíme příště
- MarkyParky
- Příspěvky: 16382
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
My nesmíme ani naznačovat, ale ...tynian píše:od páté úrovně můžu začít shánět okřídleného oře,
Popis Lebečňáku píše: Tvrz naLebečném ostrově
Obývá jí spoustu Xanatárovců. Odsud se doplňují posádky v KŠM. Pánem tvrze je půlork Sundeth, který se občas proletí nad městem na obhlídku na své wyverně.
Je možné vyhlásit speciální výpravu s cílem pokusit se zbavit Lebečňák Xantárovské nadvlády.
Re: [OSEnauti] Mezisférický hostinec – Hráčský pokec
Ja som inak už aj uvažoval ako dostať tie mantikory z 1. Poschodia do nižších podlaží ak by boli ochotné pomôcť. Alebo ako permanentne zväčšiť či inak očarovať zvieratá aby boli lepšie v boji.
Lenže s mantikorami ma napadol len dočasný polymorph alebo dáke kúzlo presne stvorené na zmenšovanie (oboje je doména bežného kúzelníka a povedal by som tak 4. Až 5. Spell level). A očarovanie bežných potvor má tú nevýhodu, že ich „zbrane“ sú nemagické a bonus na hit je +0. Takže asi budem uvažovať viac o tom ako zobrať "dievčatá" z 1. Poschodia na výlet
Lenže s mantikorami ma napadol len dočasný polymorph alebo dáke kúzlo presne stvorené na zmenšovanie (oboje je doména bežného kúzelníka a povedal by som tak 4. Až 5. Spell level). A očarovanie bežných potvor má tú nevýhodu, že ich „zbrane“ sú nemagické a bonus na hit je +0. Takže asi budem uvažovať viac o tom ako zobrať "dievčatá" z 1. Poschodia na výlet
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů