Oldskůlové designování

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16382
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Oldskůlové designování

Příspěvek od MarkyParky »

Pokud ta zeď není mimik.
Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky:
Selhan
Uživatelský avatar
Passingby
Příspěvky: 1598
Registrován: 13. 10. 2021, 16:41

Re: Oldskůlové designování

Příspěvek od Passingby »

Měl jsem rozepsanou podrobnější odpověď, ale Quentin je zkušenej ninja 🐱👤A MarkyParky taky🐱👤ale už to přepisovat nebudu (A místo ninja emoji možná uvidíte ňákej nesmysl)

V tom ICRPG na tebe samozřejmě žádná zeď neútočí (pokud to teda není mimik nebo něco podobného). Je to jednostranné - překážky mají životy jako ostatní protivníci a jsou pižlány "útoky" nástrojů k tomu určených (vyrážení dveří, paklíče na zámky, hledání informací v systému atd.). Hodně se tam používají časované události (třeba že se místnost plní vodou a za 1k6 kol už nebude možný se z ní dostat), takže HP pižlačka určuje, jak dlouho akce trvala a jestli ji postavy stihly dřív, než přišel nějaký externí problém.
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů