PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Pokial to bude mat dungeony jak D3 (jeden, ktory sa obcas otoci alebo preklopi), tak si to mozu rovno nechat.
DrD (II), Pribehy Imperia
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Bude. Dělají to lidi, co dělali D3 a v podstatě je to v těhle věcech jak přes kopírák. Akorát furt haraší s tím, že je to zase dark jako stará Diabla. Ať se s tím jdou bodnout už. Atmošky starýho Tristramu to nemá ani špetku.
Na D3 byl dobrej samotnej gameplay na tý úrovni řezání do potvor. Mělo to, oproti takovýmu Path of Exile, fakt tu údernost, všechno ostatní ale bylo příšerný. Teď jsem viděl některý lidi říkat, že tohle má D4 dokonce horší, což nevím proč a sám jsem to nehrál, tak nemůžu posoudit. Ale hrát to asi budu až když to bude za slevu 50% nebo tak. A to říkám jako někdo, kdo pařil D2 jak vopařenej a D1 považuju za jednu z nejlepších her, z hlediska designů, atmosféry a hudby.
Všechna ta nová Diabla jsou takovej DĚSNĚ EPIC generickej bulšit, kterej jen vlastní nějaká společnost, co na to má copyright.
Přesně. A vůbec nejlepší potvory byly v D1, ty už asi nic nepřekoná.York píše: ↑20. 3. 2023, 15:19 Zrovna obdivuju design potvor v d2 - šamani, kteří oživujou malý démony, červi, kteří se zahrabávaj pod zem a kladou vajčka, malí fetišové s velkou kudlou, kteří na zádech nosej šamana atd. V d4 přebrali affixy z d3, takže každej elitní pak bude dělat to samý pořád dokola. Další obří problém je scalování všeho s tvym levelem - red queen jak svině, základní kámen DnD-like her je v prachu.
Zase D4 má celej jeden akt vykradenej z Path of Exile a celkově mi i design potvor přišel lepší v D3. Třeba falleni v D4 vypadaj zajímavěj, ale zase dost jinejch potvor je takovejch nudnejch.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Hele asi to bylo hodně variabilní. Já došel na lvl 20 a našel jsem jedny legendární boty, that's it.
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Mě třebas zajímá tohle, jestli bys to mohl ze svého pohledu rozepsat.York píše: spousta špatnejch designovejch rozhodnutí
Obecné mě u kritiků D4 fakt upřímně hlavně zajímá, jaké by to další Diablo mělo být, aby to byl ten správný duchovní nástupce dvojky (z vašeho pohledu, já jsem taky nejvíc času strávil v původním Diablu 2).
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
- Resurrection
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Me jeste zajima srovnani s Grim Dawn a Path of Exile. Protoze treba D3 je proti nim v zanru ARPG dost chudej pribuznej. Tak jestli je D4 spis konzervativni evoluce s minimem featur a inovaci nebo to tem novejsim ARPG hram zvladne konkurovat.
Secrets are power.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Základní problémy Diabla 3 jsou:Jarilo píše: ↑20. 3. 2023, 18:47 Mě třebas zajímá tohle, jestli bys to mohl ze svého pohledu rozepsat.
Obecné mě u kritiků D4 fakt upřímně hlavně zajímá, jaké by to další Diablo mělo být, aby to byl ten správný duchovní nástupce dvojky (z vašeho pohledu, já jsem taky nejvíc času strávil v původním Diablu 2).
• Příliš rychlý levelování.
• Příliš rychlý gearování.
• Hra se scvrkla na točení pořád stejnejch náhodně generovanejch riftů s nezajímavejma mobama (jediný, co tam musíš řešit, jsou affixy waller/lightning sentry atd., který jsou ve všech riftech stejný).
• Chybí tam jakejkoliv pocit objevování světa a vertikální progrese (protože story mód není důvod chodit a v adventure módu potvory scalujou s tebou, takže nemáš pocit, že růst síly tvý postavy ti umožní dostat se na místa ve světě, kde to předtím pro tebe bylo moc drsný).
D3 ve skutečnosti není vůbec špatná hra, postavy se dobře ovládaj, je to pěkně hratelný a svět je docela velkej, ale celý to je k ničemu, protože efektivní gameplay je točit rifty, točit rifty, točit rifty. A když si den počkáš a necháš se protáhnout, tak to máš celý dohraný za hodinu.
A D4 podle toho, co je v bětě, směřuje do úplně stejný prdele :\
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Za mě:
D3 mělo prostě hustej souboj na tý úrovni jebání do potvor. To je tak všechno, ale zase to dělá děsně velkou porci hraní "hack and slash" hry, žejo... Ale třeba atmoškou na mě PoE působil mnohem víc. D3 prostě mělo tu dětskou grafiku. Což neznamená že modely a takový věci jsou špatný, ale prostě celej ten styl byl jak cartoon pro děcka. Tím to celý šlo dost do kopru. Příběh taky takovej nic moc.
Správný duchovní nástupce, to je dost těžký. Už D2 si myslím nemělo tu děsně hustou atmošku jedničky.
Ale... Styl mluvy těch postav, obsah toho co říkají, prezentace toho všeho, v tom všem jsou ty nový Diabla fakt dost chudí příbuzní. Nebo spíš úplně nejchudší.
Když posloucháte NPC v Tristramu v jedničce o něčem mluvit, tak je to zážitek, máte husí kůži, do toho ten "gotickej" font, jak jede ten text, ty VÝBORNÝ dabingy; to se musí umět. A celej ten world-building. To jsou přesně ty věci, co si nemůžete koupit. Buďto máte team lidí, co pro to má cit a takový ty věci, nebo můžete lopatou házet miliony na lidi, co to nemaj a prostě to z nich nedostanete.
Každej umí všude po zemi nasr*t tuny mrtvol a krve, to ale automaticky neznamená "Diablo". Každej umí znova použít Leorica a Butchera, to ale neznamená, že uděláte stejnej efekt. Potkat Butchera v D1 byl legendární zážitek, a můžete mít nejlepší souboják a nejlepší grafiku a já nevím co, ale už ten zážitek najednou vůbec nefunguje, jako u dekád starý hry.
Nevím jestli umím udělat analýzu toho, v čem to přesně je. Je to směs všeho. Grafika, hudba, spousta designérských detailů (třeba jen to, jak jsou v D1 visící mrtvoly lidí složený do obrácenýho kříže (tyhle věci se nabalují, až udělají výsledný efekt)). Je to rozhodně víc, než mlácení příšer v gotickým prostředí.
Ono je taky otázka, zda takhle ikonický věci vůbec potřebují pokračování. To je jako s Predátorem, kterej žádný pokračování nepotřebuje a naopak celé to mystérim každý další jen oslabuje.
D2 co se příběhu týče navázalo hodně dobře. Pořád to mělo co říct, co ukázat a působilo to jednotně.
V D3 je najednou nějaká kráva s motýlama jako křídla, co najednou zabije Deckarda Caina, záporáci vám do hraní volaj přes skype, máte ten tam followera scoundrela, co má děsně vtipný hlášky (jakože fakt), ale hodí se to do hry, co má ve svých kořenech D jedničku? Je to celý zředěný, rozblemcaný, jakože-diablo.
Kdyby to bylo na mně, tak fakt nevím, jak další díly udělat. Ale to, jak vypadá D4, takový skoro-MMO, kde už ani není ten příběhovej tah, ale furt lezete do chýší, kde každýmu démoni někoho unesli a někdo se z toho děsně zbláznil, a pak dycky dete do skoro lineárního dungeonu, kde máte najít dva klíče a těma se dostat k bossovi, do kterýho za skákání čísel kropíte skilly na cooldownech... ech...
Je to vyčpělý.
A nejhorší byly ty anime lore videa k D3 na youtube. To se asi Blizzard fakt už posr*l v kině.
D3 mělo prostě hustej souboj na tý úrovni jebání do potvor. To je tak všechno, ale zase to dělá děsně velkou porci hraní "hack and slash" hry, žejo... Ale třeba atmoškou na mě PoE působil mnohem víc. D3 prostě mělo tu dětskou grafiku. Což neznamená že modely a takový věci jsou špatný, ale prostě celej ten styl byl jak cartoon pro děcka. Tím to celý šlo dost do kopru. Příběh taky takovej nic moc.
Správný duchovní nástupce, to je dost těžký. Už D2 si myslím nemělo tu děsně hustou atmošku jedničky.
Ale... Styl mluvy těch postav, obsah toho co říkají, prezentace toho všeho, v tom všem jsou ty nový Diabla fakt dost chudí příbuzní. Nebo spíš úplně nejchudší.
Když posloucháte NPC v Tristramu v jedničce o něčem mluvit, tak je to zážitek, máte husí kůži, do toho ten "gotickej" font, jak jede ten text, ty VÝBORNÝ dabingy; to se musí umět. A celej ten world-building. To jsou přesně ty věci, co si nemůžete koupit. Buďto máte team lidí, co pro to má cit a takový ty věci, nebo můžete lopatou házet miliony na lidi, co to nemaj a prostě to z nich nedostanete.
Každej umí všude po zemi nasr*t tuny mrtvol a krve, to ale automaticky neznamená "Diablo". Každej umí znova použít Leorica a Butchera, to ale neznamená, že uděláte stejnej efekt. Potkat Butchera v D1 byl legendární zážitek, a můžete mít nejlepší souboják a nejlepší grafiku a já nevím co, ale už ten zážitek najednou vůbec nefunguje, jako u dekád starý hry.
Nevím jestli umím udělat analýzu toho, v čem to přesně je. Je to směs všeho. Grafika, hudba, spousta designérských detailů (třeba jen to, jak jsou v D1 visící mrtvoly lidí složený do obrácenýho kříže (tyhle věci se nabalují, až udělají výsledný efekt)). Je to rozhodně víc, než mlácení příšer v gotickým prostředí.
Ono je taky otázka, zda takhle ikonický věci vůbec potřebují pokračování. To je jako s Predátorem, kterej žádný pokračování nepotřebuje a naopak celé to mystérim každý další jen oslabuje.
D2 co se příběhu týče navázalo hodně dobře. Pořád to mělo co říct, co ukázat a působilo to jednotně.
V D3 je najednou nějaká kráva s motýlama jako křídla, co najednou zabije Deckarda Caina, záporáci vám do hraní volaj přes skype, máte ten tam followera scoundrela, co má děsně vtipný hlášky (jakože fakt), ale hodí se to do hry, co má ve svých kořenech D jedničku? Je to celý zředěný, rozblemcaný, jakože-diablo.
Kdyby to bylo na mně, tak fakt nevím, jak další díly udělat. Ale to, jak vypadá D4, takový skoro-MMO, kde už ani není ten příběhovej tah, ale furt lezete do chýší, kde každýmu démoni někoho unesli a někdo se z toho děsně zbláznil, a pak dycky dete do skoro lineárního dungeonu, kde máte najít dva klíče a těma se dostat k bossovi, do kterýho za skákání čísel kropíte skilly na cooldownech... ech...
Je to vyčpělý.
A nejhorší byly ty anime lore videa k D3 na youtube. To se asi Blizzard fakt už posr*l v kině.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Děkuju oběma!
- Za tento příspěvek děkují uživateli Jarilo:
- eerieBaatezu
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Elleshar: Presne! D1 mal hororovu atmosferu, ktoru sa dvojke nepodarilo zopakovat, a trojka ju nevidela ani z rychlika. Jednotka mala klasicke sejvovanie a aj tak som sa bal, co bude za rohom. Dvojka nebola zla, ale vadilo mi tam to, co z nej spravilo jednu z najhranejsich hier. Ze sa z hororu zmenila na simulator vyherneho automatu. Vacsina ludi, ktorych poznam ju nehrala kvoli atmosfere a exploringu, ale kvoli lootu. Trojka to dotiahla do extremu a aj preto je to podla mna shit.
- Za tento příspěvek děkují uživateli Wolfus:
- eerieBaatezu
DrD (II), Pribehy Imperia
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15085
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Já koukám na ty screenshoty a hlavně vidím, že nic nevidím. Tmavá obrazovka v odstínech hnědé. Nic pro moje stárnoucí oči. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- eerieBaatezu
- Příspěvky: 10153
- Registrován: 16. 9. 2007, 11:55
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Genialita Diabla 1 je fakt primárně v tý estetice.Wolfus píše: ↑20. 3. 2023, 21:36 Elleshar: Presne! D1 mal hororovu atmosferu, ktoru sa dvojke nepodarilo zopakovat, a trojka ju nevidela ani z rychlika. Jednotka mala klasicke sejvovanie a aj tak som sa bal, co bude za rohom. Dvojka nebola zla, ale vadilo mi tam to, co z nej spravilo jednu z najhranejsich hier. Ze sa z hororu zmenila na simulator vyherneho automatu. Vacsina ludi, ktorych poznam ju nehrala kvoli atmosfere a exploringu, ale kvoli lootu. Trojka to dotiahla do extremu a aj preto je to podla mna shit.
Ale i ten souboj tam měl jinej nádech. Určitá kouzla se tam používala hodně strategicky a ne jen jako další zdroj damage na další bandu potvor. Třeba Guardian (nynější Hydra), Golem, Firewall nebo Firewave. Vlastně to bylo daný tou "nedokonalosti" toho terénu po čtverečkách a chováním potvor, kdy jste je různě vylákávali, používali terén k různýmu taktizování a tak, a ne že jste jen vlítli do houfu mobů a začali smažit damage, a v případě trojky a čtyrky hlídat cooldowny.
Ty nový díly jsou o combatu, ale ten se prostě smrskl na házení damage. Ona snad je ta jednička lepší i v tomhle.
Teď je pro jedničku ten obří mod, Belzebub, co to předělává do full HD a podobný věci, tak to musím zkusit.
- Za tento příspěvek děkují uživateli eerieBaatezu:
- Wolfus
- Eleshar_Vermillion
- černá eminence
- Příspěvky: 18575
- Registrován: 18. 6. 2003, 21:31
- Bydliště: Praha
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
D2 je taky teď v HD a s nějakým tím ease of life modem to celkem jde. Mimochodem k těm tématům - zkoušel jsem Path of Exile, atmoška dobrá, ale nakonec jsem toho nechal, když jsem narazil na Redditu na komentáře, které celkem dobře artikulovaly mé pocity, tj. že PoE je ve skutečnosti především ekonomický simulátor. Bušení do potvor není cílem, nýbrž prostředkem k získání lootu, ze kterého největší cenu mají upgradovací artefakty, kterým hra nepokrytě říká "currencies", protože nalezené vybavení samo o sobě je vám v překombinovaném systému skill gemů a passive skillů prakticky k prdu a vždycky je lepší si specialisované koupit online. Z D2 jsem tenhle pocit neměl, protože jsem ho nikdy nehrál online, ale ten simulátor výherního automatu se tam už určitě dost rýsoval, i když se bez toho dalo v pohodě hrát. Je pravda, že D1 v tomto bylo nejčistší.
Ne croyez pas que les antisémites se méprennent tout à fait sur l'absurdité de ses réponses. Ils savent que leurs discours sont légers, contestables ; mais ils s'en amusent, c'est leur adversaire qui a le devoir d'user sérieusement des mots puisqu'il croit aux mots ; eux, ils ont le droit de jouer. Ils aiment même à jouer avec le discours car, en donnant des raisons bouffonnes, ils jettent le discrédit sur le sérieux de leur interlocuteur ; ils sont de mauvaise foi avec délices, car il s'agit pour eux, non pas de persuader par de bons arguments, mais d'intimider ou de désorienter. Si vous les pressez trop vivement, ils se ferment, ils vous signifient d'un mot superbe que le temps d'argumenter est passé.
- Pieta
- sofistikovaný troll
- Příspěvky: 15085
- Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
- Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Path of Exile hrají i lidi, co o tenhle styl zájem nemají, a dá se to, ale pravda je, že loot je tam hodně komplikovaný a dát dohromady dobrou postavu je strašná fuška.
Je tam jako mód hry i SSF, solo self-found, které ti vypne možnost hrát s ostatními, obchodovat s předměty, a předávat věci mezi vlastníma postavama, co nejsou SSF. Tam musíš vyjít fakt jen s tím, co si sám najdeš. Je to challenge, a když hledáš buildy, tak ty na SSF jsou prostě jiné - není to takový minmaxing, počítá se s tím, že dáš dohromady něco, co ti může rozumně padnout, a pak kdyžtak upgraduješ to, co nejmíň vyhovuje.
A osobně mi nejlepší přišlo hrát to bez omezení, ale podle SSF buildů, aby se člověk mohl přidat ke kamarádům, ale nemusel se trápit obchodováním. Ale stejně je ten systém vybavení strašná věda. (:
Je tam jako mód hry i SSF, solo self-found, které ti vypne možnost hrát s ostatními, obchodovat s předměty, a předávat věci mezi vlastníma postavama, co nejsou SSF. Tam musíš vyjít fakt jen s tím, co si sám najdeš. Je to challenge, a když hledáš buildy, tak ty na SSF jsou prostě jiné - není to takový minmaxing, počítá se s tím, že dáš dohromady něco, co ti může rozumně padnout, a pak kdyžtak upgraduješ to, co nejmíň vyhovuje.
A osobně mi nejlepší přišlo hrát to bez omezení, ale podle SSF buildů, aby se člověk mohl přidat ke kamarádům, ale nemusel se trápit obchodováním. Ale stejně je ten systém vybavení strašná věda. (:
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9351
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Já bych PoE hrál, kdyby orb of regrets padaly 20x častěji
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti