[Blog] 2k6 goblinů
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Nic nemám Pokud jsem tu něco ukazoval, tak to byly nesourodé kusy domácí přípravy.
Dej vědět, jak se ti to líbilo. Oboje jsem už hrál a bylo to dobré.V brožurách, koukám, přibyla Strážní věž a Smrt v Agnor, na ty určitě kouknu.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Nebyl. Tross jsme brainstormili jeden večer se Sparkle a Vojtou, u toho jsem se nahajpil, a pak jsem to hecnul a napsal sám v relativně krátkém čase.
Jestli si dobře pamatuju, tak jsem to hrál se všemi ostatními, když to vyšlo v Drakkaru.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
OK. Můžeš i tak zapátrat, co k tomu máš? Minimálně ta mapa byla fakt pěkná. Nesourodost asi nutně nevadí, tvoje materiály stejně musím vždycky před hrou zesourodňovat
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Přiznám se, že nevím, co myslíš. Možná mapa našich West Marches?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Jj, to je ono. Akorát když jsi to ukazoval, tak to byly jen tři hexy, dost jste s tím pohnuli.
Lokace na tý mapě máš někde rozpracovaný, nebo jste tam měli umístěný moduly?
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Jsou to jen nepoužitelné random poznámky, většinu jsem ztratil a/nebo zapomněl kontext. Psal jsem to všechno těsně před hrou. Jen tobikovi hexy jsou Xyntilian a Barrowmaze, ale tam jsme sli jen jednou. A balista měl být markyho dungeon, ale nedosli jsme tam.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Jako nástřel lokace mi to přijde celkem použitelný. Jak ale říkáš, problém je absence kontextu, bez toho si moc nedokážu představit, co by se tam hrálo.
• Je tam nějakej loot, ale není to vyloženě dungeon k vylootování.
• Něco zajímavýho se tam děje, ale není tady žádnej vnitřní důvod, proč by se tím postavy měly zabejvat.
Soudě podle červený poznámky tam tví hráči šli někoho zachraňovat, pak to imho bude fungovat v pohodě. Dokážu si představit, že podobnej kontext vznikne hrou v okolním sandboxu. Celkově mi to přijde bohatší na obsah než některý lokace v Trossu.
TLDR: Máš toho víc?
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Rozehráli jsme skřetí jeskyni. Chtěl jsem vyzkoušet pokládání jednotlivejch místností na stůl, aby rovnou fungovaly jako battle plán, ale neodhadl jsem měřítko - vytisknul jsem to na 4 a4ky a je to zhruba poloviční, než bych potřeboval. Ale jinak je to fajn, je to mnohem hezčí a rychlejší, než kdybych mapu překresloval. Otázka samozřejmě je, jak by to fungovalo, kdyby dungeon neměl 10 místností, ale třeba 50.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Pokus bys s tim pocital uz pri designu, tak si muzes vybrat tvar karet predem. Nebo je udelat s podobnymi zamecky jako maji puzzle.York píše: ↑14. 4. 2023, 00:56 Rozehráli jsme skřetí jeskyni. Chtěl jsem vyzkoušet pokládání jednotlivejch místností na stůl, aby rovnou fungovaly jako battle plán, ale neodhadl jsem měřítko - vytisknul jsem to na 4 a4ky a je to zhruba poloviční, než bych potřeboval. Ale jinak je to fajn, je to mnohem hezčí a rychlejší, než kdybych mapu překresloval. Otázka samozřejmě je, jak by to fungovalo, kdyby dungeon neměl 10 místností, ale třeba 50.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Quentine, ze zvědavosti, děláš teď na něčem? Dřív z tebe padalo každou chvíli něco, teď jsem si na to náhodou vzpomněl. Jak vlastně tvoříš – děláš ty moduly pro potřeby svých her a pak je pouštíš ven, když už je máš? Nebo si na hru děláš jinou přípravu, kterou nikdy veřejnost nespatří (což předpokládám – musíš toho mít řádově víc).
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Blog] 2k6 goblinů
Jsem zoufale neproduktivní. Vyšťavím se dostatečně v práci nebo ostatními koníčky. Na naši domácí hru se připravuju relativně stručně; hrajeme v týdnu a sezení jsou krátká.Markus píše: ↑3. 5. 2023, 16:22Quentine, ze zvědavosti, děláš teď na něčem? Dřív z tebe padalo každou chvíli něco, teď jsem si na to náhodou vzpomněl. Jak vlastně tvoříš – děláš ty moduly pro potřeby svých her a pak je pouštíš ven, když už je máš? Nebo si na hru děláš jinou přípravu, kterou nikdy veřejnost nespatří (což předpokládám – musíš toho mít řádově víc).
A než se vrátím k blogu, tak musím domatlat ten překlad Into the Odd pro Skavena. Nechal jsem se k tomu ukecat od Tobika, a teď mě to hrozně odrazuje od všeho
Věci na blog skoro vždycky vznikají nezávisle na hře. Příprava pro vlastní hru je IMHO úplně něco jiného než příprava pro veřejné využití. Většinou si to sám zahraju až po vydání, když se naskytne vhodná příležitost. Poznámky pro hru jsou pár řádků a v případě mapy načmárané schémátko, navíc je to často napojené na dosavadní děj nebo téma kampaně. Zatímco věci na blog jsou psané velmi pečlivě a dostatečně obecně, aby šly zapojit kamkoli.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti