[Blog] 2k6 goblinů

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

York píše: 2. 2. 2023, 16:05Quentine, jak jsi na tom s hratelným obsahem od Slangy dál? Matně si vzpomínám, že jsi tu ukazoval náhledy několika hexů - máš to ve formě, kterou by mohl použít i někdo další? Případně nějaký dungeony v šuplíku?
Nic nemám :) Pokud jsem tu něco ukazoval, tak to byly nesourodé kusy domácí přípravy.

V brožurách, koukám, přibyla Strážní věž a Smrt v Agnor, na ty určitě kouknu.
Dej vědět, jak se ti to líbilo. Oboje jsem už hrál a bylo to dobré.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Quentin píše: 2. 2. 2023, 18:03Pokud jsem tu něco ukazoval, tak to byly nesourodé kusy domácí přípravy.
To byl Tross původně taky ;) Nechceš z toho zkusit něco vytěžit?
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

York píše: 2. 2. 2023, 18:30To byl Tross původně taky ;) Nechceš z toho zkusit něco vytěžit?
Nebyl. Tross jsme brainstormili jeden večer se Sparkle a Vojtou, u toho jsem se nahajpil, a pak jsem to hecnul a napsal sám v relativně krátkém čase.

Jestli si dobře pamatuju, tak jsem to hrál se všemi ostatními, když to vyšlo v Drakkaru.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

OK. Můžeš i tak zapátrat, co k tomu máš? Minimálně ta mapa byla fakt pěkná. Nesourodost asi nutně nevadí, tvoje materiály stejně musím vždycky před hrou zesourodňovat ;)
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

York píše: 2. 2. 2023, 19:16OK. Můžeš i tak zapátrat, co k tomu máš? Minimálně ta mapa byla fakt pěkná. Nesourodost asi nutně nevadí, tvoje materiály stejně musím vždycky před hrou zesourodňovat ;)
Přiznám se, že nevím, co myslíš. Možná mapa našich West Marches?

hexeses (5).png
hexeses_popis (1).png
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Quentin píše: 2. 2. 2023, 20:31 Přiznám se, že nevím, co myslíš. Možná mapa našich West Marches?
Jj, to je ono. Akorát když jsi to ukazoval, tak to byly jen tři hexy, dost jste s tím pohnuli.

Lokace na tý mapě máš někde rozpracovaný, nebo jste tam měli umístěný moduly?
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Jsou to jen nepoužitelné random poznámky, většinu jsem ztratil a/nebo zapomněl kontext. Psal jsem to všechno těsně před hrou. Jen tobikovi hexy jsou Xyntilian a Barrowmaze, ale tam jsme sli jen jednou. A balista měl být markyho dungeon, ale nedosli jsme tam.

Snímek obrazovky 2023-02-02 234354.png
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Quentin píše: 2. 2. 2023, 23:47Jsou to jen nepoužitelné random poznámky, většinu jsem ztratil a/nebo zapomněl kontext.
Jako nástřel lokace mi to přijde celkem použitelný. Jak ale říkáš, problém je absence kontextu, bez toho si moc nedokážu představit, co by se tam hrálo.

• Je tam nějakej loot, ale není to vyloženě dungeon k vylootování.
• Něco zajímavýho se tam děje, ale není tady žádnej vnitřní důvod, proč by se tím postavy měly zabejvat.

Soudě podle červený poznámky tam tví hráči šli někoho zachraňovat, pak to imho bude fungovat v pohodě. Dokážu si představit, že podobnej kontext vznikne hrou v okolním sandboxu. Celkově mi to přijde bohatší na obsah než některý lokace v Trossu.

TLDR: Máš toho víc? ;)
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od York »

Rozehráli jsme skřetí jeskyni. Chtěl jsem vyzkoušet pokládání jednotlivejch místností na stůl, aby rovnou fungovaly jako battle plán, ale neodhadl jsem měřítko - vytisknul jsem to na 4 a4ky a je to zhruba poloviční, než bych potřeboval. Ale jinak je to fajn, je to mnohem hezčí a rychlejší, než kdybych mapu překresloval. Otázka samozřejmě je, jak by to fungovalo, kdyby dungeon neměl 10 místností, ale třeba 50.
Za tento příspěvek děkují uživateli York:
Quentin
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

York píše: 14. 4. 2023, 00:56 Rozehráli jsme skřetí jeskyni. Chtěl jsem vyzkoušet pokládání jednotlivejch místností na stůl, aby rovnou fungovaly jako battle plán, ale neodhadl jsem měřítko - vytisknul jsem to na 4 a4ky a je to zhruba poloviční, než bych potřeboval. Ale jinak je to fajn, je to mnohem hezčí a rychlejší, než kdybych mapu překresloval. Otázka samozřejmě je, jak by to fungovalo, kdyby dungeon neměl 10 místností, ale třeba 50.
Pokus bys s tim pocital uz pri designu, tak si muzes vybrat tvar karet predem. Nebo je udelat s podobnymi zamecky jako maji puzzle.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Markus »

Quentine, ze zvědavosti, děláš teď na něčem? Dřív z tebe padalo každou chvíli něco, teď jsem si na to náhodou vzpomněl. :) Jak vlastně tvoříš – děláš ty moduly pro potřeby svých her a pak je pouštíš ven, když už je máš? Nebo si na hru děláš jinou přípravu, kterou nikdy veřejnost nespatří (což předpokládám – musíš toho mít řádově víc).
Za tento příspěvek děkují uživateli Markus:
Antharon
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Blog] 2k6 goblinů

Příspěvek od Quentin »

Markus píše: 3. 5. 2023, 16:22Quentine, ze zvědavosti, děláš teď na něčem? Dřív z tebe padalo každou chvíli něco, teď jsem si na to náhodou vzpomněl. :) Jak vlastně tvoříš – děláš ty moduly pro potřeby svých her a pak je pouštíš ven, když už je máš? Nebo si na hru děláš jinou přípravu, kterou nikdy veřejnost nespatří (což předpokládám – musíš toho mít řádově víc).
Jsem zoufale neproduktivní. Vyšťavím se dostatečně v práci nebo ostatními koníčky. Na naši domácí hru se připravuju relativně stručně; hrajeme v týdnu a sezení jsou krátká.

A než se vrátím k blogu, tak musím domatlat ten překlad Into the Odd pro Skavena. Nechal jsem se k tomu ukecat od Tobika, a teď mě to hrozně odrazuje od všeho :cry:

Věci na blog skoro vždycky vznikají nezávisle na hře. Příprava pro vlastní hru je IMHO úplně něco jiného než příprava pro veřejné využití. Většinou si to sám zahraju až po vydání, když se naskytne vhodná příležitost. Poznámky pro hru jsou pár řádků a v případě mapy načmárané schémátko, navíc je to často napojené na dosavadní děj nebo téma kampaně. Zatímco věci na blog jsou psané velmi pečlivě a dostatečně obecně, aby šly zapojit kamkoli.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti