[Dungeon23] Úl - Hive City

Sekce pro výzvu Dungeon23, jejíž zadání je jednoduché: vytvořte každý den roku 2023 jednu místnost svého megadungeonu.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-09 Sklepení

Sklep je vyhloubená, nepravidelná místnost pod kontejnerem, která je posazena v písku a kamení. Nestabilní části jsou vyztužené dřevem. Místnost je plná regálů s policemi a hromadou harampadí.

- Mezi harampádím je možné najít: 12x potravinové konzervy CoreTech, pytel brambor, 2x vespinová jednotka (vysoce hořlavá), sbírku sušených dřevin z pustin a zamčený kufřík.
- Zamčený kufřík má na sobě logo CoreTech a nápis "Pouze školený personál". Obsahuje teraformačni kit na vytvoření pěstitelské buňky o velikosti 3x3m. Phill jej neotevřel, protože prý neprošel školením. Zkušený trechnik dokáže kit použít.
- Z jedné ze stěn vyrůstají dřevnaté výrůstky s ostrými trny. Pokud se odseknou a vyhloubí se ve steně díra, tak se odhalí puklina z #01-07.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

[WIP] $01C Horský kemp Černých havranů

V ostrých skalách západně od Úlu je staré zařízení, které v dobách budování Úlu sloužilo jako vodní kolektor. Zařízení je zbudováno v průsmyku, na jehož stěnách jsou zbytky zničených kolektorových plachet. Dnes místo ale obsadili Černí havrani, kteří z nej podnikají nájezdy do Úlu.
V dolních patrech zařízení je ale skryté výzkumné středisko, o kterém neví ani jeho nový obyvatelé.

Odhadovaná velikost: 6 - 8 místností.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-10 Vstupní body

Vstup do základny se nachází v horském průsmyku. Základna je z části na povrchu a z části v horském svahu. Zbytky příjezdové cesty vedou k velkým 5m širokým vratům, u kterých parkují dvě buginy. Kousek od vrat jsou do skály tesané hrubé schody, které vedou vzhůru na budovu. Na budově jsou z plechů a dřeva udělané dva obranné posty.
Na okolních skalních stěnách jsou zbytky plachet z rozbitych vlhkostních kolektorů. Dva z nich ale byly v nedávné době opraveny a vypadají v provozu.

- Na obranných postech a případné u buginy budou stráže (1k6+1 nájezdníků). Agresivní vetřelce napadnou, jinak zvědavce zajmou k výslechu (Černí havrani jsou více uvědomělí, než jiné klany).
- Hlavni vstupní vrata do zařízení jsou zaseknutá. K otevření by bylo potřeba výbušniny apod.
- Bugyny u vrat jsou opatřené ostny a řezaky a symboly černého havrana. Pojízdná je jen jedna.
- Schody vedou na střechu zařízení, kde je servisní vstup, který využívají Černí havrani jako jedinou přístupovou cestu.
- Vnímaví průzkumníci mohou ve skalních zákrutech najít úzkou puklynovou šachtu, která vede do komplexu pod budovou. Nájezdníci o něm neví.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-11 Servisní uzel

Malá místnost postavena na samotném vrcholu zařízení. Průchod ven byl dříve zajištěn dveřmi, ty dnes ale chybí. V místnosti je terminál, omlácený stolek, židle a kyblík. Dále je o stěnu je opřený krumpáč. Z mistnosti vedou točité schody dolů do komplexu.

- Je 66% šance, že na židli bude spát unavený nájezdník.
- Za stolem jsou zapadnuté dvě karty - esa a 26 kreditů.
- Terminál slouží jako indikátor aktivních vlhkostních kolektorů - nyní jsou v provozu 2 z 10ti. Hacker se může napojit s portacompem a aktivní vypnout. Případně může zapnout aktivaci zbývajících rozbitých kolektorů. To má za efekt velké rány od sklání stěny, jak se poškozený mechanizmus snaží o o provoz.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

Odcestoval jsem na dovolenou, takže jsem nic nezveřejnoval. Na dovolené se mi podařilo utopit telefon s rozepsanými poznámkami, ale ten jsem nakonec oživil. Teď se to sem postupně pokusím dodávat a předělávat to do čitelnější podoby, tak abych dohnal aktuální den :)

#01-12 Malá hala

Centrální místnost a rozcestí prvního patra komplexu. Vybavení místnosti je zdemolované. Na jedné straně je několik probořených příček, které odhalují zbytky záchodu a soustavy plechových skříněk. Z druhé strany je ochoz se zbytky zábradlí, který nabízí výhled do hlavní haly (#01-16). V místnosti jsou schody vedoucí nahoru (#01-11) a dolů (#01-16), dále tu jsou troje dveře vedoucí do vedlejších místností (#01-13, #01-14 a #01-15).

- Ve dne je 50% šance, že zde budou dva nájezdníci cvičící spolu boj z blízka.
- Jedná se skříněk je zavřená a zablokovaná. Skříňka v sobě ukrývá ošuntělý ale funkční antiradiační oblek.
- Zbylé skříňky jsou otevřené a plné suti, hadrů a harampádí, přesto se v jedné z nich skrývají jedlé instantní nudle (2 porce).

#01-13 Ubikace

Ubikace původního personálu byly rozděleny pomocí tenkých příček do 10ti buněk. Zdi se ale na řadě míst poničili a probořil, takže vytvořili jeden labyrint zašlých postelí a hadrových pelechů. Tento slum teď slouží nájezdníkům jako noclehárna.

- Ve dne tu je k4 nájezdníků, pravděpodobně vzhůru.
- V noci tu je 2k4+2 nájezdníků, pravděpodobně spících.
- Na jedné zdi je verbovací plakát Konfederace "Pomoc nám vnést řád do sektoru!", který je přemalovaný červeným terčem a je v něm zabodnutý nůž.
- V místnosti je 12 posteli/pelechů, ve kterých je možné najít něco z následujícího: rage (droga), 10 nábojů do pistole, stimpack, přístupová karta XD14, kus pečeného gekona a improvizovaný hrudní plát.

---

Navíc jsem udělal první náčrt mapy pro první mini dungeon.
plynovod_v1.jpeg
Za tento příspěvek děkují uživateli Malabar:
kin
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-14 Kantýna a kuchyň

Dříve vývařovna a jídelna pro posádku, nyní osobní svatyně šamana Černých havranů - Alega, Černého závoje a jeho havraních společníků. V místnosti je několik zašlých pozůstatků kuchyňského vybavení. Některé kastroly a mísy používá šaman na svá kadidla, věštecké kosti a krev. Velký jídelní stůl uprostřed místnosti nese známky zaschlé krve a stopy po porcování velkých kusů masa.

- V místnosti je Aleg, Černý závoj a jeho tři vycvičení přerostlí havrani.
- Na zdi je lékárnička, které zbývá poslední použití.
- Mezi šamanovo věcmi je: 2x léčivý prach (droga), věštecké kosti, kadidlo, rituální vykuchávací meč.
- Další použitelné vybavení: ešusy, kastroly, nože a sekáček.

Aleg, Černý závoj
Šaman Černých havranů je šlachovitý, ale atletický skrček, jenž je do jisté míry vyšinutý a maximálně zapálený pro klan a své vize. Často si mluví sám pro sebe. Oblečen je do černého pláště protkaného havraními pery, kterému přisuzuje magické vlastnosti. V ruce má ornamenty zdobenou hůl a v záloze má schovanou poloautomatickou pistoli.
Jeho cílem je ve zdejších horách přivolat legendárního obrovského Černého havrana. K tomu ale potřebuje rituální kopí svého klanu, které se ovšem ztratilo (viz #01-06).


#01-15 Radiokomunikace

Místnost dříve mohla sloužit jako kancelář a spojovací místnost. V těchto dnech jí ale zabral náčelník klanu - Caleb, Krvavej dráp. Ve středu místnosti je psací stůl s několika papíry a lahví whiskey. U jedné stěny je nezvratně zdemolovaný terminál. Naproti němu je radiokomunikační stůl. V místnosti je cítit alkohol.

- V místnosti je náčelník Caleb, Krvavej dráp a přes den na 50% další dva nájezdníci se kterými projednává plány.
- Rozbitý terminál je nepoužitelný. Je možné ale z jeho útrob dostat holodisk s mapou zařízení a naznačeným vrtem v podzemí.
- Rádio je nefunkční, ale technik jej zvládne opravit.
- Na psacím stole je načrtnutá mapa okolí, na které jsou naznačeny neúspěšné pokusy o vniknutí do Úlu.
- Náčelník má v blízkosti položen "Spár" - velký sekáček s hrozivými ostny a 20 nábojů do brokovnice.

Caleb, Krvavej dráp
Náčelník kmene Černých havranů je statný a poměrné mladý chlapík s vlastní hlavou, kterého v první řadě ženě pomsta. Rád ukazuje svou fyzickou převahu.
Na sobě má černé kožené oblečení a improvizovaný plechový hrudní plát. Je nerozlučná dvojka se svou automatickou brokovnici a často u sebe má "Spár" aby podtrhl své postavení v klanu. Ve vlasech má zapletené havraní pera.
Snaží se najít vstup do Úlu, který by ho dovedl k Rudým sluncím. Znepřátelený klan hledá protože chce vykonat pomstu na jejich zřeci, který rozpáral Calebova bratra a případné získat jejich kořist. Hledání rituálního kopí využívá jen jako záminku k podnikání výprav.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-16 Hlavní hala

Nejrozsáhlejší místnost komplexu s vysokým stropem, u kterého je množství kladek s řetězy končící oky a háky. V místnosti je velký náklaďák a mnoho otevřených i zavřených velkých beden. V hale si zbudovalo přístřešky několik nájezdníků, kteří se nevešli do #01-13. Otevírací mechanismus velkých vrat vedoucí ven z komplexu je zaseknutý. Z vyššího patra do místnosti vedou točité schody, které pokračují níže. Do nizsich pater také vede nákladní výtah na přepravu kontejnerů.

- Je zde na 50% buď nájezdník Malej Ben, nebo Twix. Druhý je pak níže v #01-18.
- Dále tu je přes den 1k4 nájezdníku (v noci 1k6+1)
- Náklaďák je má poškozený motor a je nepojízdný. V kabině je možné najít malou soupravu na opravy. V nákladovém prostoru je jedna prázdná vespinová jednotka.
- Bedny jsou buď prázdné, nebo v nich je následujíci:
   1. Hromada ohlodaných lidských kostí.
   2. Zbrojnice - kopí, mlaty a sekáčky.
   3. Energočlánek B.
   4. Plechový stavební materiál.

Malej Ben
Mladý, ale ambiciózní nájezdník, kterého nikdo nebere moc vážně, protože toho ještě moc nedokázal. Nejraději by odstranil náčelníka Caleba a převzal jeho místo, protože Caleb málo koná ve jménu šamana a Velkého havrana.

Twix
Mladý, ale za to značně depresivní chlapík. Život nájezdníka ho nebaví a ničí ho. Nejraději by utekl někam pryč a našel si klidné místo k životu.


#01-17 Skladiště

Menší zapomenutá místnost ve které je velký nepořádek. Pohybovat se zde dá jen velmi obtížně, protože je tu na hromadě řada tlustých plastových plátů, krumpáčů, lopat a jedna sbíječka. V místnosti je rozbité světlo.

- Přehrabováním na hromadě je možné najít další věci, které nebyly na první pohled vidět:
   1. Vybitý energočlánek A.
   2. Bedna s dvěma plachtama pro vlhkostní kolektory.
   3. Obouruční autogen na tavení, možný využít jako brutální zbraň.
   4. Na spod je zcela vyschla mrtvola svírající špičatý dřevěný kolík.
Za tento příspěvek děkují uživateli Malabar:
kin
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-18 Vodní nádrže

V této podzemní místnosti je velká skrumáž trubek, které vedou vždy do jednoho z osmi světlých a průsvitných plastových kontejnerů. Kontejnery jsou o velikosti 2x2m a slouží k uchování vody. Nájezdníci tento prostor využívají jako vězení. Do místnosti vede nákladní výtah na kontejnery a schody (#01-16).

- V místnosti vězně hlídá Malej Ben nebo Twix viz (#01-16)
- Do dvou kontejnerů byly vyříznuté díry na průlez a slouží nyní jako cely. Díry je možné zaklapnout plechovým poklopem, který se zevnitř dá nadzvednout jen velmi obtížně. Jedna cela je prázdná, v druhé je průzkumník Ian Walker.
- Jeden kontejner je zpola plný vody a je slyšel jak do něj občas spadne kapka. Zbylé kontejnery jsou prázdné.
- Za posledním kontejnerem je chodba která končí dírou ve zdi. Díra byla dříve zadělávaná plechovým plátem, ale je prolomen dovnitř místnosti. Cesta vede do kamenité jeskyně.

Ian Walker
Zmlácený průzkumník pustin s ubývající nadějí, že se odsud dostane živ. Je holohlavý a oblečen v hadrech a kožených kalhotách.
Jeho skupinu napadli běsnící ghůlové z pustin. Oslabeného jej pak zajali Děti pouště. Náčelník ho nechává naživu, protože se z něho snaží vymlátit jaké zná cesty do Úlu.
Ian se do pustin vydal protože je na stopách projektu DeepGrow (viz XXX). Nikomu to ale nepoví pokud nebude opravdu muset, protože se jedná o soukromý kontrakt. Radeji se bude vydávat za lovce ztracených pokladů na vlastní pěst.
Ví že do Úlu se dá dostat přes XXX.


#01-19 Generátor a hlavní systémy

Vstup do místnosti je zablokován zevnitř. Přes malý průzor je možné nahlédnout do místnosti. Jde o servisní místnost s generátorem energie pro zařízení a servisním terminálem. Generátor běží, ale terminál je rozseknutý nějakou ostrou zbraní. Na zemi leží na kost vysušená mrtvola v rozřezaném laboratorním plášti.

- Dveře jsou zablokované zevnitř, pro otevření je nutné rozbít či vyrazit.
- Generátor napájí celý komplex (světla, terminály, hl. brána, laboratoř níže, ...) a je možné ho vypnout.
- Terminál je rozbitý (rozsekaný od pařátu) a s externím zařízením je možné jej hacknout. Následně je možno:
   - Vypnout/zapnout sběr vody.
   - Stáhnout si mapu zařízení s nastíněnými vrty v podzemí.
   - Získat záznamy: Zařízení bylo postaveno na starším vespinoveném vrtu, naleziště bylo malé a vespin se rychle vytěžil. Zbudovaná infrastruktura se následné předělala na kolektory vody pro vznikající průmyslové centrum nyní známe jako Úl.
   - Získat zašifrované záznamy: V podzemí ve starých vespinových vrtech je ukrytá laboratoř, která zkoumala projekt Nightwing.
- Ve zdi je puklina, která vede dolu do #01-20. Člověk jí dokáže prolézt. Puklina je vidět jen přímo v místnosti.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-20 Hlubinný vrt a servisní výtah

Kamenitá jeskyni chodba, která má podlahu vypodloženou plechovými podlážkami, je vysoká a široká, že by v ní pohodlně projelo nákladní auto. Na konci chodby dlouhé 15 metrů je menší dóm, ve kterém je servisní výtah, jenž vede níže do starého vespinového vrtu. V dómu je ke stěnám připevněno několik pomocných konstrukcí, které už dávno neslouží svému účelu. Chodba není osvícená, ale na výtahu je možné zapnout světlo.

- Výtah je možno stiskem tlačítka posunout dolu či nahoru. Nyní je v nejvyšší pozici.
- Po cestě dolů je ve stěnách několik puklin o šířkách 0,5 - 2m, které jsou dlouhé, ale vètšinou slepé. Každá puklina je označena štítkem XD<číslo>, kdy číslo jde popořadě od 1 směrem dolů.
- XD2 vede do skal v oblasti #01-10.
- XD7 vede ke generátoru v oblasti #01-19.
- XD10 vede do laboratorních ubikací #01-24.
- XD14 je podrobněji popsaná v #01-21.
- XD19 je poslední puklina a je slepá. Výtah dál jede už jen pár metrů. Vrt pokračuje hlouběji, ale už v něm není nic zajímavého.


#01-21 Chodba XD14

Tato puklina široká 2m má podlahu srovnanou plechovými podlážkami. Pod podlahou vede elektrické vedení, které je natažené od vrtu #01-20. Chodba je dlouhá 25m a není osvětlená. V chodbě je občas slyšet drobné ševelení křídel.

- Stop v chodbě se postupně zvyšuje.
- Na podlaze se po pár metrech nacházejí hromádky světlého guána.
- Ševelení křídel patří malým světlým netopírům. Jsou plaší a neškodní, pokud jim Nightwing (viz #01-27) nerozkáže. V agresivním rozpoložení mohou útočit jako hejna. V jeskyni jich jsou rozesety desítky (4k4+2 hejn).
- Chodba je ukončena kovou zdi se dveřmi. V této části je opět snížený stop. Dveře jsou zamčené a zabezpečené, otevřít je možné buď přístupovou kartou (viz #01-13) a nebo destruktivní silou (výbuch, řezání, ...).
- U dveří je odseknutý a rozbitý automatický kulomet, který kdysi patřil k obraně před narušiteli.
- Na stěně, dveřích i kulometu jsou stopy po skrábancích velkého tvora.
Naposledy upravil(a) Malabar dne 17. 2. 2023, 17:03, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-22 Laborator

Vstupní místnost do laboratorní části komplextu. Osvětlení zde bylo poškozeno a nyní funguje jen nouzové červené světlo. V laboraoři jsou plechové stoly, skříne a laboratorní vybavení (nadoby, mikroskopy, menší nástroje), vše je ale rozbité nebo povalené a rozházené po místnosti. Místnost je poseta četnými sekanci od drápů nějakého velkého stvoření. Mimo vstupu (z #01-21) jsou zde jestě dvoje menší dveře (vedoucí do #01-23 a #01-24) a jedny vetší dveře, které jsou sice zavřené, ale něco roztrhalo zevnitř (vedou do #01-25).

- V nepořádku je možné najít lékárničku a zásobník do automatické brokovnice.
- Pod jednou překlopenou lednicí je utvořená nebezpečná břečka z biomaterau co byl uvnitř.
- U roztržených dveří je rozsápaná vyschlá mrtvola v laboratorním plášti, vedle ní leží elektrický obušek.
- V místnosti je server s terminálem chráněn přístupem na kartu XD14. Po odblokování nabízí informace o projektu Nightwing.
-- Cíl projektu je vyvinout hybrida s vysokou odolností na radiaci, který zvládne nehostinné podmínky.
-- Laboratoř byla zbudována zde, kuli unikátnímu druhu netopýrů, kteří zde byly objevení při vespinových vrtech. Netopýři v zajetí rychle umírali, ale prokázali velkou odolnost na radiaci a toxiny, proto byla zbudována mobilní laboratoř.
-- Započali pokusy s lidskou DNA a vedly k úspěšným výsledkům. Podařilo se vytvořit několik verzi hybridů, kteří dozrávají v inkubátorech. Některé úspěšně, některé ne.
-- Tři subjekty byly v inkubačních kojících převezeny do Úlu, kde se zbudovalo skryté výzkumné centrum (doplnit lokaci).
-- Dva subjekty zůstali zde na další testy.
-- Subjekty prokázali silnou odolnost na radiaci, toxiny ale i oheň a fyzickou újmu.
-- Poslední záznam: Jeden ze subjektů se ve své kojí zdá být obzvlášť neklidný.
- Dále je možné přes terminál spustit dekontaminační protokol, který spálí vše v inkubační místnosti (#01-25). Subjekty ve většině přežijí a uvolní se z kójí.


#01-23 Záchod a generator

Malá místnost ve které je v jedné části sprcha a záchod a v druhé nouzový generátor pro laboratoř. Sprcha je zdemolovaná a jsou v ní zbytky vyschlého rozsápaného těla z části oblečeného do laboratorního pláště.

- Neboštík má v plášti přístupovou kartu XD14.
- Okolo záchodu jsou vyprázdněné patrony a v záchodu je zapadlá automatická brokovnice se zásobníkem s poloviční kapacitou.
- Nouzový generátor se zapne v případě odpojení laboratoře od zdroje z #01-19.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-24 Ubikace

Malá místnost využívaná jako noclehárna personálu. Jsou zde dvě palandy, kdy spodní část jedné z nich má rozbité lůžko, čímž odhaluje díru v podlaze zařízení, které vede kamsi do kamenného tunelu.

- Díra vede do tunelů v #01-20.
- U postelí jsou boxy s osobními předměty, ve kterých lze najít:
- - Řadu čistého, ale zatuchlého oblečení,
- - 4x konzervu “Veselé špagety”,
- - Manuální hlavolam,
- - Funkční ale rozladěné ukulele.


#01-25 Inkubatory

Prostor věnovaný výsledkům experimentů prováděných v laboratoři. Dveře do místnosti byly rozervány zevnitř. Hlavním prvkem místnosti jsou 2,5 m vysoké kuželové inkubátory na biologický materiál. Inkubátorů je v místnosti celkem 6 z původního kapacity 9ti. Mimo inkubátory je zde velký nerezový stůl, úložný box a nosítka na kolečkách.

- 3 inkubátory jsou už dlouhou dobu pryč, námisto nich jsou jen patice ve kterých byly umístěné.
- Ve 3 inkubátorech jsou neúspěšné výzkumné subjekty, které jsou deformované, s nádory a případně chybějícími končetinami. Na 50% je subjekt již mrtvý. (V případě potřeby vyhodnocení nepoužívej silné stránky Nigthwinga)
- Ve 2 inkubátorech jsou uspané úspěšně vyvinuté subjekty. Při probuzení mohou rozbít inkubátor a prchnout. Brzo se ale vrátí hnáni svým hladem.
- Jeden inkubátor je rozbitý a prázdný. Nigthwing z něj prchl již před dlouhou dobou a nyní se nepozorovaně pohybuje v zařízení a okolních skalách.
- V úložném boxu jsou chirurgické nástroje pro pitvu.
- Pokud se v místnosti spustí dekontaminace, tak plameny zachvátí místnost a rozbíjí inkubátory. Neúspěšné subjekty shoří, úspěšné se takto uvolní na svobodu.


Nightwing
Jedná se o laboratorně vypěstovaného hybrida, který v sobě kombinuje DNA vzácného druhu netopýra a člověka. Kůži má převážně holou a zbarvenou do bledých odstínů. Oči má krvavě rudé a uši špičaté. Dorůstá výšky až 3m. Dominantním rysem jsou blanitá křídla místo horních končetin.
Nigthwingové mají skvělé reflexy a instinkty. Těší se nadpřirozené regeneraci a odolnosti. Jejich tkáň je téměř imunní vůči spálení. Naopak jejich slabinou jsou elektrické výboje a neradi se pohybují na denním světle.
Své oběti loví jednu po druhé. Preferují voňavé jedince, ty smradlavé si nechávají nakonec. Při lovu zbytečně neriskují, loví ze stínů a jsou velmi vytrvalí. Kořisti vysají všechnu krev a pojí trochu masa.
I když jsou Nigthwingové spiše krvelační lovci samotáři, ve stáří se u nich může vyvinout hlubší intelekt, schopnost řeči a sociální vhled.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

[WIP] $01D Horská stezka

Horská stezka je označení pro sérii soutěsek a průsmyku, přes které je možné projít srz ostré kamenité hory chránící Úl ze západu.
Zároveň je toto místo ale i domovem pouštního nomáda Som-Era, který nechce být rušen a rozhodně nechce odhalit svou skrýš každému cestovateli.
Nomád si zde vyvinul zvláštní pouto s nebezpečnými kamenolomači, kteří mu zde slouží jako prodloužené oči a údy.

Odhadovaná velikost: 3 místnosti.


#01-26 - Soutěsky

Série klikatých cest tvořící průchozí labyrint napříč skalní soustavou. Některé cesty jsou průchozí pěšmo, terénní motorkou a nebo i menším terénním autem. Většina stezky je jen kámen a písek, sem tam se ale najdou i malé zákoutí s opuštěnou divokou dřevinou.

- Na stezce jsou zřídka rozmístění kamenolamači, kteří jsou skrytí a psychickým poutem informují nomáda Som-Era o dění. Zkušený průzkumník si jich může všimnout.
- Soutěsky se klikatí, rozvětvují a různě proplétají. Na některých křižovatkách se nic zvláštního neděje, ale hoď postupně alespoň 3x na střet na křižovatce, než se skupina dostane skrz na druhou stranu. Pokud využívá skupina schopnosti zdatného průzkumníka a nebo mají sympatie nomáda, můžeš hod vždy přehodit a vybrat lepší výsledek. Pokud se skupina znelíbila nomádovi, hoď také dvakrát ale vol horší výsledek.

Střety v soutěskách
1. Cesty se zúžily. Stezky dál jsou úzké jen tak, že se v nich protáhne jeden člověk naráz.
2. Skupina 2k4+1 přerostlých gekonů na výpravě za potravou. Na 50% jsou ve střetu s 1k6+1 kamenolamačma.
3. Na křižovatce se zahrabalo 1k4+2 kamenolamačů a připravilo past na průchozí, aby si na nich smlsli. (V přízni nomáda nemusí kamenolamači zaútočit).
4. Křižovatka před skupinou je zavalená sesunutým kamením a je neprůchozí. (Případně v nepřízni nomáda mohou kamenolamači spustit zával, až bude skupina procházet a a pak zaútočit).
5. V jedné z uliček se objeví postava zahalená v tmavých hadrech (ve skutečnosti jde o astrální projekci). Za zatáčkou ale zmizí. V nomádovo přízni může ukazovat cestu mimo nebezpečí, v nepřízni naopak do pasti.
6. Jedna z cest rozšiřuje a vede do velkého průsmyku (viz #01-27).
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-27 - Průsmyk

Do průsmyku vede několik úzkých průchozích soutěsek ze všech stran. Mimo to je zcela obehnán kamennou masou která postupně přerůstá v okolní hory. Po celém průsmyku je možné najít několik motorek, menších terénních vozidel a i vznášedlo, které zde chátrají jako na pohřebišti vyřazené techniky. Údolí je částečně chráněné od písečných bouří a tak je zde možné najít i skromné traviny a dřeviny. Při skalních stěnách rostou větší agáve.

- Soutěsky vedou do #01-26.
- Všímavý jedinec může zpozorovat že zemina je často nakypřena pravděpodobně od červích kamenolamačů - může jich zde být desítky.
- Na pohřebišti vozidel je možné sehnat řadu náhradních dílů v různém stavu. Žádný stroj u sebe ale nemá energočlánek.
- U jednoho z terénních jeepů je rádio s vysílačkou, které vypadá používaně (Nomád zde občas poslouchá vysílání).
- Pokud je skupina v nepřízni nomáda, může je zaměstnat 2k4+2 kamenolamačů, zatím co je bude nomád ostřelovat z bezpečné vzdálenosti. Každou minutu se může přidat dalších 1k6 kamenolamačů (do max počtu 25).
- V průsmyku je mimo soutěsky ještě 6 menších jeskyní. Je v nich možno najít:
-- Palírnu alkoholu z agáve.
-- Hlubokou puklinu sloužící jako studna.
-- Skryté dvoumístné vznášedlo v dobrém stavu.
-- Nomádův úkryt viz #01-28.
-- 2x červište kamenolamačů s mladými a neškodnými přírustky.


#01-28 - Nomádova jeskyně

V této podlouhlejší, leč stále malé jeskyni je o poznání více znát dotek lidské ruky. Nebezpečné části byly odseknuty, a naopak slabší části byly vyztuženy kovovými konstrukcemi. Cesta vede hlouběji do skály.

- Po cestě jsou skryté dvě pasti, kterých si obezřetný a všímavý jedinec může všimnout:
-- Zával: Při sešlápnutí kamene na zemi povolí sousední kovová konstrukce a spustí malý zával, který neucpe průchodnost jeskyně, ale blízké může zranit za 3k6 zranění.
-- Elektrická síť: Jeskyně se zužuje na šíři dvou mužů a na zemi je maskováno lanko, kdo jej přetrhne na něj bude vystřelena síť z vodivého materiálu, které jej paralyzuje a zraní za 2k4 zranění. Sít je napojena na energočlánek A.
- Za pastmi se nachází obydlí nomáda Som-Era, které může být osvětleno dvěma pracovními světly na stativech. Je zde jednoduchá noclehárna, regál s naloženou agáve a hotovou teqilou, malý stolek se šachy z gekoních kostí, bedna s energočlánky (vybitými - 3xA a 2xB a nabytými 1xA a 1xB)
- Dále je na jedné zdi vyskládán menší arzenál: Velký sekáček Rudého slunce, Konfederační bajonet, Mušketa (1x10 munice), Brokovnice (2x4 munice), Bojová puška (30x2 munice) a Laserová pistol (10x2 munice).
- Poslední částí je pracovní stolek s lampičkou a rozvrtaným personálním maskovacím zařízením.


Kamenolamač
Jde o červu podobnou stvůru pískové barvy, která je vzdáleně příbuzná velkým červům, kteří jsou na Veru-Zara obávaní. Kamenolamači, ale dorustají jen maximálně do velikosti 2m. Mají mnoho malých končetin a velmi ostré zuby, kterými dokáží drtit i kamení. Starším jedincům se horní část těla transformuje do tvrdé minerálům podobné krusty.
Díky svému přirozenému maskování se dokáží velmi dobře skrýt v kamenitých a písčitých terénech. Vedle jejich ostrých zubů je ale nebezpečný i paralyzující jed, který se do oběti dostane už při prvním kousnutí. Ve střetu se typicky snaží nepřítele otrávit jedem a následně se stáhnout, než se jeho efekt plně projeví. Poté se na oslabeného nepřítele vrhnou s plnou chutí.


Nomád Som-Er
Do černých a hnědých hávu zahalený bojovník pouště. Je vybaven nočním viděním, ostrým technologicky pokročilým mečem, malým samopalem a sniper puškou. Velmi vnímavý pozorovatel si může všimnout mezi hávy zbytky vojenské uniformy federace. Som-Er je velmi zdatný a zkušený bojovník nejraději využívající své sniper pušky.
Ve skutečnosti je Som-Er uprchlá psionička Jane Sammer, která byla před pádem federace jejich odstřelovačem. Nyní se skrývá v poušti na místě, kam se nikdo neodváží, aby měla konečný klid od konfederace.
Pokud se ve teamu vyskytuje viditelný příslušník konfederace ma jej Jane automaticky v nelibosti. Naopak pokud se v teamu vyskytuje podporovatel federace bude mít nomádka team v přízni. Jinak záleží na situaci a chování teamu vůči kamenolamačům jak se k nim nomádka postaví.
Psionické schopnosti Jane Sammer jí umožnili navázání psychického pousta s místníma kamenolamačema, kteří jí ochotně slouží. Jane se nelíbí pokud jím je ubližováno. Dále nomádka umí na krátkou chvíli vytvořit svojí astrální kopii, které je nehmotná a nemluví. Pokud bylo pobyto hodně kamenolamačů dokáže svou psi silou blízkého protivníka na chvíli zmámit či paralyzovat.
Som-Er může teamu poskytnout nějaké informace o okolí. Ví např. o horském kempu nájezdníků ($01C) a zná několik způsobů jak se dostat do Úlu. Přes vysílačku také před pár dny zaslechla nouzový signál z Úlu (XXX doplň lokaci) a dokáže odhadnout jeho polohu. Může také s teamem obchodovat, kdy se bude nejvíce zajímat o solární nabíječku, nástroje pro opravu a energočlánky.
Za tento příspěvek děkují uživateli Malabar:
TheLacrot
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

[WIP] $01E Ruiny hlídkové věže

Stará hlídková věž postavená na pevném podloží v dobách budování Úlu. Zub času za ty roky věž ohlodal na trosky, které mají při nejlepším dvě patra.
Nyní slouží jako provizorní základna pro konfederační jednotku, která chce vstoupit do Úlu. Vojáci se ale střetli s nájezdníky a ruiny využili k přeskupení.

Odhadovaná velikost: 3 místnosti.


#01-29 Obranný perimetr

Okolí věže je pusté a neúrodné, tak jak to je typické pro celé pustiny. Nenajde se zde nic jiného než větší kameny a písčitá půda. K věži vedou tři cesty, na zpevněném podloží.

- Kameny jsou dostatečně velké aby se ně mohl někdo skrýt.
- Na celou oblast je dobrý výhled z #01-30.
- Na každé z cest je protipěchotní mina, kterou tam nastražili konfederační vojáci, kteří jsou ve věži. Pokud uvidí, že se přibližuje team, který nevyhodnoti jako nepřátelský varují skupinu, aby zastavili. Pokud je v teamu viditelný podporovatel federace, tak je možné, že varování "nestihnou" včas.
Uživatelský avatar
Malabar
Příspěvky: 72
Registrován: 17. 10. 2021, 23:47

Re: [Dungeon23] Úl - Hive City

Příspěvek od Malabar »

#01-30 Rozvaliny věže

Z původní věže zbylo už jen málo, přesto ruiny mají čtyry stěny které jsou vysoké od 0,5 m metru až po 3m. V jedné ze stěn jen otevřený průchod vedoucí do 5x5m čtvercové věže. Zpoza krytů, které trosky nabízí je možné vidět zbraně a kombinézy vojáků konfederace bránící věž.

- Ve věži si udělala základnu konfederační jednotka 5ti vojáků (sergeant, 2x mariňák, bojový medik, specialista - sniper (mrtev), specialista - pilot), které vede Sgt. Boomy. Vojáci jsou ve střídavých směnách zde, nebo o patro níže.
- Věž má i zbytky vyššího patra, kde je opuštěný improvizovaní palpost pro odstřelovače.
- Uvnitř je vybavení vojáků (výzbroj, malá polní kuchyně) a nečinný průzkumnický dron Dragonfly Z4 (nástroj snipera, nyní vypnutý).
- Dále zde jsou schody dolů do #01-31.
- Pokud jsou s vojáky navázané dobré vztahy, mohou:
-- Varovat před běsnícími ghůly a nájezdníky od Dětí pouště.
-- Nabídnout obchod (Shání jídlo, vozidlo, opravu vertibirdu viz #02-01. Nabízí munici.)
-- Prozradit cestu dovnitř Úlu přes území Rudých sluncí (Lokace XXX).
-- Nabídnout spolupráci (dobýt pozice Rudých sluncí).


#01-31 Sklepení

Sklep věže je kamenný a stále drží, i když je zanesený navátým pískem. V místnosti je zakrytá - téměř vyschlá studna a starý zašlý plechový nábytek. Jednotka zde nechala svojí další vojenskou bagáž. Uprostřed místnosti je nedávno očištěný stůl, který je od krve.
- Vojáci si zde udělali noclehárnu a polní ležení.
- Na stole byl před nedávnem operován specialista - sniper, který operaci nepřežil. Nyní je jeho tělo v konzervačním pytli v rohu místnosti. Sniper byl zraněn v boji s Rudými slunci.
- V bagáži je možné najít mimo jiné 4x minu Sgt. Boomyho a 3x RadAway.
Odpovědět

Zpět na „Dungeon23“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů