Zdražení RPGček?

Obecné diskuze nezávislé na herním systému či světě.

Kdyby zražily stolní hry na hrdiny na dvojnásobek (knížky i doplňky), tak

Anketa končí za 4. 10. 2022, 15:30

Kupuji je teď, dál bych je kupoval, jak se mi zachce, klidně dráž
0
Žádná hlasování
Kupoval bych dráž, ale víc bych si dával pozor, co kupuji
6
29%
Kupoval bych menší množství, ale za stejné peníze
3
14%
Kupoval bych menší množství a za méně peněz, klidně by mi stačila jen jedna hra, zdražuje se mi všechno ostatní
2
10%
Přešel bych na levnější digitální alternativu (pdf)
4
19%
Doteď jsem kupoval, ale kdyby tak moc zdražili, už bych RPGčka nekupoval.
0
Žádná hlasování
RPGčka (už) nekupuji a ani v tom nehodlám začít, tak co
3
14%
Omezil bych množství kupovaných doplňků
3
14%
 
Celkem hlasů: 21

Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6890
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: Zdražení RPGček?

Příspěvek od Antharon »

sirien píše: 9. 12. 2022, 01:14 Polovinu toho, co si zaslouží. Sure. Podle kterého morálního ceníku?

...jinak teda srovnání tabletop game designu s comp game designem je totálně mimo - právě kvůli alternativním uplatněním potřebného skillsetu.
V oboch oblastiach to tak je, mas to uplne jedno.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Corny
Příspěvky: 1734
Registrován: 4. 10. 2021, 11:13

Re: Zdražení RPGček?

Příspěvek od Corny »

Mluv o tom, kolik je běžná odměna v daném odvětví, ne o tom kdo si co zaslouží. Zásluhy jsou hrozně relativní. Protože pak bych ti třeba já řekl, že i třetina toho, co někteří IT pracovníci dostávají ve většině firem, je sakra dobrá a často přehnaná odměna za práci, kterou dělají s ohledem na pracovní podmínky, rizikovost, dobu nezbytného studia a další okolnosti ;)
"Nadšený kontrarián."

Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6890
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: Zdražení RPGček?

Příspěvek od Antharon »

Ja teda tvrdim, ze projekty v oblasti pocitacoveho vyvoja hier su vyborne dotovane a napriek tomu, ze vyvojari maju skilly a schopnosti ako kazdy ini programatori, zarobia vyrazne viac a peniaze sa utopia u shareholderov. Je to tak preto, ze ludia robia to co ich bavi a je teda mensia sanca, ze odidu. Kedze aj nastupne platy su nizsie mas okamzite nastaveny filter na ludi ktori su ochotni tieto podmienky prijat.

Samozrejme da sa argumentovat tym, ze to je trhova politika, no tak ci tak to nie je voci tym ludom uplne ferove.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8896
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Re: Zdražení RPGček?

Příspěvek od sirien »

Antharon píše: 9. 12. 2022, 07:03V oboch oblastiach to tak je, mas to uplne jedno.
u-hm... protože schopnost programovat v C# má stejně široké tržní uplatnění a vysoké ohodnocení, jako chápání ebb&flow modelu fungování herních zdrojů. Surebro.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6890
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: Zdražení RPGček?

Příspěvek od Antharon »

sirien píše: 9. 12. 2022, 20:49
Antharon píše: 9. 12. 2022, 07:03V oboch oblastiach to tak je, mas to uplne jedno.
u-hm... protože schopnost programovat v C# má stejně široké tržní uplatnění a vysoké ohodnocení, jako chápání ebb&flow modelu fungování herních zdrojů. Surebro.
O čom melieš? ja hovorím, že vo vývoji doskoviek aj počítačových hier dostaneš tak polovicu toho, čo by si zarobil inde na podobnej pozícií, to je jedno či robíš návrhy krabíc alebo programuješ mobilné zabíjače času. Polovica je relatívny pojem.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Odpovědět

Zpět na „O hraní obecně“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 10 hostů