RPG hrátky s umělou inteligencí (ChatGPT a spol.)
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9342
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Nekonečné parcely pro suburbii, která tam nikdy nevznikla. Jsou to jen čtvercové pozemky porostlé kentucky bluegrass, o kterou se starají servisní drony. Kdokoli trávníček poškodí bude eliminován.
- Za tento příspěvek děkují uživateli Quentin tito uživatelé (celkem 2):
- radunamlejn, Selhan
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Pozerám, že som s tou svojou sólo RPGčkou došiel riadne po funuse
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Musis ju naucit aby sa hrala sama
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Okay, what czech bands do you know?
Great, now create another batch of creatures, but this time use lyrics from the band Kryštof as inspiration.I know several Czech bands, some of the most popular are: Kryštof, Sunshine, Lucie, Wohnout, and Tata Bojs.
Walk me through the creatures and their conections to songs1. The Malicious Malformed Mannequin: An inanimate mannequin that comes to life and stalks its prey. It has an uncanny ability to mimic its victims, fooling them into a false sense of security before attacking.
2. The Hypnotic Harpy Harrower: A harpy-like creature that can mesmerize its victims with its haunting song. Those that fall under its spell are unable to resist its commands.
3. The Demonic Dream Devourer: A creature that feeds on the dreams and nightmares of its victims. It can enter a person's mind and absorb their deepest thoughts and fears.
4. The Vengeful Voodoo Vixen: A cursed witch that uses dark magic to exact revenge on those it believes have wronged it. It can charm its victims and control their minds, making them do its bidding.
The Malicious Malformed Mannequin is connected to the song "Zůstaň tu se mnou" which speaks of fear and paranoia of being followed and watched. The lyrics evoke a sense of the eerie and unnatural, which fits with the inanimate mannequin coming to life and stalking its prey.
The Hypnotic Harpy Harrower is connected to the song "Křídla motýla" which speaks of an irresistible force that can captivate its victims. The harpy harrower's ability to mesmerize its victims with its song fits perfectly with this theme.
The Demonic Dream Devourer is connected to the song "Ráno" which speaks of being lost in a dream-like state and not knowing what is real or not. The dream devourer's ability to enter a person's mind and absorb their dreams and nightmares fits perfectly with this theme.
The Vengeful Voodoo Vixen is connected to the song "Měsíční svit" which speaks of a powerful force that seeks revenge. The vixen's ability to use dark magic to exact revenge on those it believes have wronged it fits perfectly with this
- Za tento příspěvek děkují uživateli Nordoslav:
- radunamlejn
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
- MarkyParky
- Příspěvky: 16467
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Takže:
Nejde GPT chat požádat, aby vám dělal gamemastera.
Ale jde ho požádat, aby vám pomohla navrhnout dungeon a procházel ho s vámi krok po kroku, tak jak ho vidí postavy.
Ale zatím teda první místnost s gobliny a truhlou a ... "Too many requests, please slow down", tak dám vědět, až mi dovolí víc.
Nejde GPT chat požádat, aby vám dělal gamemastera.
Ale jde ho požádat, aby vám pomohla navrhnout dungeon a procházel ho s vámi krok po kroku, tak jak ho vidí postavy.
Ale zatím teda první místnost s gobliny a truhlou a ... "Too many requests, please slow down", tak dám vědět, až mi dovolí víc.
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Jde, jen se upejpá. Vymaž odmítnutí a pusť querry znova, dřív nebo později se vydá větví, kdy je ochotný vést hru
Přidal jsem přepis hry do přílohy.
- Za tento příspěvek děkují uživateli Nordoslav:
- MarkyParky
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.
Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
- MarkyParky
- Příspěvky: 16467
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Znám, ale přišlo mi to pejsek a kočička vaří dort.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16467
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
No dobře, i chybišky se najdou:
What is the difference between halfling and hobit?
Halflings and Hobbits are the same thing. The term "Halfling" is often used to refer to a fictional race of small, human-like creatures that appear in J.R.R. Tolkien's Middle-earth stories, while "Hobbit" is the name of a specific member of that race, Bilbo Baggins. In other words, all Hobbits are Halflings, but not all Halflings are Hobbits.
What is the difference between halfling and hobit?
Halflings and Hobbits are the same thing. The term "Halfling" is often used to refer to a fictional race of small, human-like creatures that appear in J.R.R. Tolkien's Middle-earth stories, while "Hobbit" is the name of a specific member of that race, Bilbo Baggins. In other words, all Hobbits are Halflings, but not all Halflings are Hobbits.
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Dala jsem stejnou otázku, dostala jinou odpověďMarkyParky píše: ↑9. 12. 2022, 00:14 No dobře, i chybišky se najdou:
What is the difference between halfling and hobit?
Halflings and Hobbits are the same thing. The term "Halfling" is often used to refer to a fictional race of small, human-like creatures that appear in J.R.R. Tolkien's Middle-earth stories, while "Hobbit" is the name of a specific member of that race, Bilbo Baggins. In other words, all Hobbits are Halflings, but not all Halflings are Hobbits.
Halflings and Hobbits are both small humanoids found in fantasy settings, often depicted as having large feet and being skilled in thievery. However, Halflings are generally more based on traditional folklore and mythology, whereas Hobbits are a race created by J.R.R. Tolkien for his Middle Earth saga. The two creatures have some similarities, but they are not the same.
- Za tento příspěvek děkují uživateli Rillae:
- MarkyParky
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22625
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Včera večer jsem chatbota ukázal synovi, projevil silný zájem si s ním povídat, tak se alespoň může učit číst a psát.
Chatbot mi včera tvrdil, že Projekt Omega byl vědecký projekt na sestrojení hodinek v roce 1960. Nevím na čem ho takové věci učili.
Chatbot mi včera tvrdil, že Projekt Omega byl vědecký projekt na sestrojení hodinek v roce 1960. Nevím na čem ho takové věci učili.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
AI píše: In other words, all Hobbits are Halflings, but not all Halflings are Hobbits.
Tak to je přece jasný, že je to něco jinýho, protože zatímco hobity Tolkien Estate TSRku nepustili, na halflingy byli takříkajíc krátcí...AI píše:The two creatures have some similarities, but they are not the same.
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Báječná hračka. Pár perliček, které mi chatGPT hodil ...
... ve třetím patře se nachází sbírka vycpaných zvířat s vycpanými zuby ...
... jeho tělo by bylo pokryto kolovraty ...
... gnolové jsou pověstní svou láskou k řeznictví ...
... je to opravdu překvapivé a hluboce ponuré zároveň ...
Na zvýrazněných perličkách mě zaujalo především to, že jsem se o nich v předcházející konverzaci nezmínil a AI je do popisu vložila jen tak, že se jí to tam hodilo.
... ve třetím patře se nachází sbírka vycpaných zvířat s vycpanými zuby ...
... jeho tělo by bylo pokryto kolovraty ...
... gnolové jsou pověstní svou láskou k řeznictví ...
... je to opravdu překvapivé a hluboce ponuré zároveň ...
Na zvýrazněných perličkách mě zaujalo především to, že jsem se o nich v předcházející konverzaci nezmínil a AI je do popisu vložila jen tak, že se jí to tam hodilo.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16467
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Daří se vám nějakými instrukcemi dostat ChatGPT do polohy, kdy s vámi bude nějak freeformově hrát - buďto jako GM nebo jako hráč?
Já mám nějaké částečné úspěchy, ale zdaleka to není uspokojivé.
Daří se mi dát mu za úkol, aby mi představoval hrdinu nebo skupinu hrdinů "za účelem testování" nebo "za účelem vývoje" RPG dobrodružství. To obejde ochrany o tom, že si nesmí hrát a začne se opravdu chovat celkem rozumně a RPGčkoidně - krásně respektuje rozložení rolí u stolu, že on je hráč a já GM (nebo naopak), perfektně chápe (rozuměj "správně simuluje") nějaká nepsaná pravidla o tom, jaké akce může provádět, kdy, obstojně reaguje na kontext a předkládaný obsah.
Ale neustále mě zasypává hrozným množstvím otravné vaty v podobě různých podvariant rozhodnutí a vývoje. Není schopný se rozhodnout a když ho nějak instrukcemi dokopu k tomu, aby třeba "vždy vypisoval nejpravděpodobnější variantu a ostatní zahodil", tak mu to vydrží tak dvě tři výměny a pak sklouzne zase do té ukecané, vše rozepisující nálady.
No a nebo opačně - povedlo se mi dokopat ho k tomu, když jsem mu řekl, že společně budeme psát příběh o hrdinech fantastického dobrodružství a budeme se u toho střídat. Tam byly najednou varianty fuč, krásně rovnou popisoval, co se stalo, jak se to stalo ... ale zase má problém rozlišovat to rozdělení pravomocí u stolu a hrát jen "za postavu" nebo jen "za prostředí".
Přišel někdo na nějaký způsob, co mu říct na začátku (či připomínat v průběhu) konverzace, aby tyhle dvě věci fungovaly zároveň? Tzn. aby respektoval strukturu RPG hry, ale zároveň popisoval jasná rozhodnutí místo nabídek variant?
Já mám nějaké částečné úspěchy, ale zdaleka to není uspokojivé.
Daří se mi dát mu za úkol, aby mi představoval hrdinu nebo skupinu hrdinů "za účelem testování" nebo "za účelem vývoje" RPG dobrodružství. To obejde ochrany o tom, že si nesmí hrát a začne se opravdu chovat celkem rozumně a RPGčkoidně - krásně respektuje rozložení rolí u stolu, že on je hráč a já GM (nebo naopak), perfektně chápe (rozuměj "správně simuluje") nějaká nepsaná pravidla o tom, jaké akce může provádět, kdy, obstojně reaguje na kontext a předkládaný obsah.
Ale neustále mě zasypává hrozným množstvím otravné vaty v podobě různých podvariant rozhodnutí a vývoje. Není schopný se rozhodnout a když ho nějak instrukcemi dokopu k tomu, aby třeba "vždy vypisoval nejpravděpodobnější variantu a ostatní zahodil", tak mu to vydrží tak dvě tři výměny a pak sklouzne zase do té ukecané, vše rozepisující nálady.
No a nebo opačně - povedlo se mi dokopat ho k tomu, když jsem mu řekl, že společně budeme psát příběh o hrdinech fantastického dobrodružství a budeme se u toho střídat. Tam byly najednou varianty fuč, krásně rovnou popisoval, co se stalo, jak se to stalo ... ale zase má problém rozlišovat to rozdělení pravomocí u stolu a hrát jen "za postavu" nebo jen "za prostředí".
Přišel někdo na nějaký způsob, co mu říct na začátku (či připomínat v průběhu) konverzace, aby tyhle dvě věci fungovaly zároveň? Tzn. aby respektoval strukturu RPG hry, ale zároveň popisoval jasná rozhodnutí místo nabídek variant?
Re: RPG hrátky s umělou inteligencí
Snazim sa naucit chatgpt hrat wargame. One page rules. Je to zaujimave. Z nejakeho dovodu az prekvapivo lahko vstrebava pravidla ale robi chyby. Napriklad mu poviem nech mi napise example a pekne vsetko ide a zrazu povie ze pri 6d6 ked mas cielove cislo 5+, priemerne vyjde polovica uspechov. Ked ho opravim tak to uspesne dopocita az do konca. Ale pride mi zvlastne, ze aj AI robi chyby z nepozornosti...
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Jezus a 5 hostů