PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Tak a ještě jednou ode mě, CDPR právě ohásil všechny jejich plánované herní projekty včetně codenames a jejich zaměření. Je to síla a CDPR se stává skutečným evropským lídrem na poli vývoje her. Nezbývá než vývojářům popřát hodně zdaru, co nejméně crunche, toxických hráčů a ať jim jde práce od ruky.
https://twitter.com/CDPROJEKTRED_IR/sta ... vO7pp2-5sA
https://twitter.com/CDPROJEKTRED_IR/sta ... vO7pp2-5sA
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Můj kolega a kamarád včera v rámci Czech and Slovak Direct Showcase 2022 šel s kůží na trh a vydal první teaser trailer jím připravované hry Vranygrai.
Nějaké další informace jsou v novinkovém souhrnu na Vortexu, v kratším článku a hlavně brzy v rámci 30 minutového interview s Bludrem v podcastu Modrák and Friends.
Ještě článek na Zingu.
Ivan na tom maká prakticky sám, po večerech a víkendech, vedle dost intenzivní práce producenta u nás v Hangáru.
Nějaké další informace jsou v novinkovém souhrnu na Vortexu, v kratším článku a hlavně brzy v rámci 30 minutového interview s Bludrem v podcastu Modrák and Friends.
Ještě článek na Zingu.
Ivan na tom maká prakticky sám, po večerech a víkendech, vedle dost intenzivní práce producenta u nás v Hangáru.
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Vzpomínky Johnnyho Silverhanda jsou úplně pomýlené vlivem jeho masivního ega: https://youtu.be/wISqBV3nmE8
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Ixion je fakt super. Stylem hry mi to hodně připomíná Frostpunk, tématicky Homeworld.
A určitě to bude i do her s kvalitním příběhem, ale ještě to musím dohrát.
A určitě to bude i do her s kvalitním příběhem, ale ještě to musím dohrát.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
- Resurrection
- Příspěvky: 5415
- Registrován: 26. 9. 2006, 11:34
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Tohle bylo docela zajímavé, ale obávám se, že vlastně mimo. Že hra nerespektuje stolněherní/komiksový kánon mi připadá docela normální. Pokud by to mělo být podle kánonu, tak je tam příliš mnoho děr a chybějících postav a už by to bylo hodně překombinované.Naoki píše: ↑30. 11. 2022, 02:59 Vzpomínky Johnnyho Silverhanda jsou úplně pomýlené vlivem jeho masivního ega: https://youtu.be/wISqBV3nmE8
Secrets are power.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Četl jsem v recenzích, že je to teď docela nevybalancované a ještě se vyplatí počkat. Pozoroval jsi nějaké problémy tohohle charakteru? Jako velký fanda Frostpunku mě ta hra zrovna hodně zajímá.
"Nadšený kontrarián."
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Už to hraju, hrál jsem i Frostpunk, zatím mi to dává docela zabrat, pro mne je to zábavnější, než Frostpunk (ten na mne byl až moc, tak jsem ho pak vzdal ).
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Včera nebo kdy vyšel patch s velkým rebalancem, imho dost pomohl, a ještě to slibují další práci, určitě bych ocenil pár změn v UI, co se dost nabízí. Už teď mi ale přijde skvělá.
Přiznám se, že mě hra naplnila hlubokým pocitem vlastní nekompetence, ale byl jsem varován, že je dost těžká.
Přiznám se, že mě hra naplnila hlubokým pocitem vlastní nekompetence, ale byl jsem varován, že je dost těžká.
... ano, chtěl jsem zničit svět. Ale ne takhle.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Staré zápisy z her, aktuálně: Tannhäuserova brána - Claudius II, Karak - Erbald.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
+100 i za mne
Hraju to na nejpomalejší rychlost času a pořád mám pocit, že to nestíhám
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
- Za tento příspěvek děkují uživateli Passingby:
- Eleshar_Vermillion
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Ten Citizen Sleeper je super.
Spoiler
Napred mi ta mechanika lezla na nervy, protoze byl clovek porad v haji a vseho mel malo. Ke konci uz vsehno nebylo tak v haji, a ta mechanika byla dost jednotvarna a den za dnem vypadal porad stejne.
Videl jsem lidi na oboji nadavat, ale oboji - jak brutalni nedostatek a tlak na zacatku, tak rutina, alienation a "hm a co dal" ke konci - byly pointa, pocit vyjadreny mechanikami hry. Chytre.
Ja jsem teda omylem hral easy mode, protoze ten chain "pomahani doktorce" -> "prace pro gang" -> "urovnani vztahu mezi doktorkou a gangem" -> "ukaze se, ze sef gangu je korporatni loutka" -> "gang prestane prodavat stabilizer" jsem preskocil protoze se mi nechtelo pracovat pro gang, takze jsem nemel tlak, ze dosel stabilizer. Zajimavy nechteny exploit.
Libily se mi pribehy tragickych zoldaku, podvedeneho typka s dcerou, bounty hunter co byl absolutni troska (i kdyz to vyznelo trochu do nikam - ale ono to je tezke napsat nejak jinak, kdyz hlavni hrdina neni hrdina) a cela ta sranda s vending machine.
Libilo se mi, ze hlavni hrdina je skoro ve vsech pribezich sidekick. Premyslel bych, jak by to slo prenest do rpg, ale vim - takove jsme hrali.
Videl jsem lidi na oboji nadavat, ale oboji - jak brutalni nedostatek a tlak na zacatku, tak rutina, alienation a "hm a co dal" ke konci - byly pointa, pocit vyjadreny mechanikami hry. Chytre.
Ja jsem teda omylem hral easy mode, protoze ten chain "pomahani doktorce" -> "prace pro gang" -> "urovnani vztahu mezi doktorkou a gangem" -> "ukaze se, ze sef gangu je korporatni loutka" -> "gang prestane prodavat stabilizer" jsem preskocil protoze se mi nechtelo pracovat pro gang, takze jsem nemel tlak, ze dosel stabilizer. Zajimavy nechteny exploit.
Libily se mi pribehy tragickych zoldaku, podvedeneho typka s dcerou, bounty hunter co byl absolutni troska (i kdyz to vyznelo trochu do nikam - ale ono to je tezke napsat nejak jinak, kdyz hlavni hrdina neni hrdina) a cela ta sranda s vending machine.
Libilo se mi, ze hlavni hrdina je skoro ve vsech pribezich sidekick. Premyslel bych, jak by to slo prenest do rpg, ale vim - takove jsme hrali.
But nobody came.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Tak jen do záznamu, že Baldur's Gate III je fakt parádní a Lariani odvádějí neskutečnou práci, produkční, technické a umělecké kvality hry jsou o mnoho řádů dál než např. u DOS II. Už se nemůžu dočkat plné hry, early access nicméně mohu s klidným srdcem doporučit.
Hry hraju a ještě radši dělám - doma i v práci.
- Vallun
- Příspěvky: 32272
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
They even still have the bloody scaffolding up!
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
Re: PC hry - obecná diskuze, novinky, atd.
Jinak po relativně ještě povrchním hraní Ixionu (cca 4 hodiny) musím za sebe dát zatím taky docela palec nahoru. Hra je to krásná a zatím poměrně pestrá, i mě docela příjemně překvapila zatím poměrně zajímavá kampaň a příběh. Malinko mě mrzí až trochu moc simplifikovaný systém stavění (jednoduchý čtverečkový grid, v podstatě záleží jen na tom to tam nějak nacpat, jinak moc ne), ale vesměs to hře asi zas tolik nevyčítám, protože byť některé prvky se můžou tvářit jednoduše, tak má více úrovní, které člověk řeší a tím se to kompenzuje (těžba, více sekcí stanice, průzkum,...). Jen se trochu bojím, jestli mi nezačne dělat problém, že se nikam moc neženu a podle všeho je ve hře jen omezené množství zdrojů (těžební místa se vypotřebovávají), ale přitom soustavný odbyt (stanice se stále pomalu ale jistě rozbíjí, takže ji musím průběžně opravovat), takže mám trochu strach, že jednoho krásného okamžiku zjistím, že jsem v podstatě v háji, protože nemám zdroje na to pokračovat. Ale nedostal jsem se zatím tak daleko, abych dokázal posoudit, jestli to je reálný problém.
Frostpunk mi to připomíná, i když asi ne zas tak silně (určitě je to ale nejbližší možné přirovnání, které mě napadá). Frostpunk má za mě rozhodně lepší atmosféru a některé prvky má o něco vyšperkovanější (především samotné stavění má trochu větší komplexnost, kdy minimálně v něčem záleží, kde co kam postavíte). Taky se trochu bojím o "re-play-abilitu", kdy Frostpunk má několik scénářů, různé cesty, kterými jde scénář dohrát (např. Order/Faith) atd., kdy takovou rozvětvenost jsem u Ixionu zatím neviděl. Frostpunk měl také poměrně zásadní morální rozhodnutí (necháte děti v klidu během pracovního dne odpočívat, případně se učit/ nebo je zapřáhnete, ať makají na uhelných haldách a pracují; budete lidi poctivě krmit/budete do polévky přimíchávat piliny), kdy Ixion nic podobně silného nemá. Kde má za mě Ixion na rozdíl od Frostpunku také silný deficit je hudba. V některé příběhově silné okamžiky má Ixion super atmosféru a k tomu odpovídající hudbu, z které se mi div neudělala husí kůže. Během "rutinního" hraní na mě ale hudba nijak silně nezapůsobila a asi jsem ani nenarazil zatím na nic, co bych si pak třeba pustil i mimo hru (narozdíl od Frostpunku, kde je ten soundtrack skvělý v podstatě neustále a poslouchám ho rád i mimo hru). Naopak Ixion mě zatím víc upoutal zajímavou zápletkou a kampaní, průzkum je také o něco zajímavější.
Celkově zatím moc dobrá hra, byť na Frostpunk dle mého nemá. Současně ale musím říct, že srovnávat ji s Frostpunkem úplně fér, protože to je souboj se hrou, která je dle mého jednou z nejlepších tohohle žánru vůbec (navíc hrou, která mi i atmosféricky o něco víc sedne).
Frostpunk mi to připomíná, i když asi ne zas tak silně (určitě je to ale nejbližší možné přirovnání, které mě napadá). Frostpunk má za mě rozhodně lepší atmosféru a některé prvky má o něco vyšperkovanější (především samotné stavění má trochu větší komplexnost, kdy minimálně v něčem záleží, kde co kam postavíte). Taky se trochu bojím o "re-play-abilitu", kdy Frostpunk má několik scénářů, různé cesty, kterými jde scénář dohrát (např. Order/Faith) atd., kdy takovou rozvětvenost jsem u Ixionu zatím neviděl. Frostpunk měl také poměrně zásadní morální rozhodnutí (necháte děti v klidu během pracovního dne odpočívat, případně se učit/ nebo je zapřáhnete, ať makají na uhelných haldách a pracují; budete lidi poctivě krmit/budete do polévky přimíchávat piliny), kdy Ixion nic podobně silného nemá. Kde má za mě Ixion na rozdíl od Frostpunku také silný deficit je hudba. V některé příběhově silné okamžiky má Ixion super atmosféru a k tomu odpovídající hudbu, z které se mi div neudělala husí kůže. Během "rutinního" hraní na mě ale hudba nijak silně nezapůsobila a asi jsem ani nenarazil zatím na nic, co bych si pak třeba pustil i mimo hru (narozdíl od Frostpunku, kde je ten soundtrack skvělý v podstatě neustále a poslouchám ho rád i mimo hru). Naopak Ixion mě zatím víc upoutal zajímavou zápletkou a kampaní, průzkum je také o něco zajímavější.
Celkově zatím moc dobrá hra, byť na Frostpunk dle mého nemá. Současně ale musím říct, že srovnávat ji s Frostpunkem úplně fér, protože to je souboj se hrou, která je dle mého jednou z nejlepších tohohle žánru vůbec (navíc hrou, která mi i atmosféricky o něco víc sedne).
"Nadšený kontrarián."
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů