[Kolektivní článek] Malé hexy

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12358
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Tím pádem jsme dokončili hex F a zbývá nám už jen 6 hexů (3 v plání a 3 v horách) do dokončení celého velehexu!

Pokud se chcete přidat, vrhněte se na to! Zbývá jen pár posledních hexů! :dance:
Volné hexy píše:Hex C jsou pláně a hex E jsou hory.

- C-1 - Vřesoviště Cnoic Chiúin (Jessa Daeh)
- C-2 - Svatyně lebky (Ecthelion)
- C-3 – Clachán v pláních (Ecthelion)
- C-4
- C-5
- C-6 - ⟨rezervován - Vaarsuvis ⟩
- C-7 - Háj předků (Vitus)
- E-1 - Safírové hory (Jessa Daeh)
- E-2 – Trpasličí důl (Log 1=0)
- E-3 - Průrvy a rokle (MarkyParky)
- E-4 - Osada šutrunů (Ota)
- E-5 - Jezero vrchu Dvojzub (Jessa Daeh)
- E-6 - Sídlo klanu (Ecthelion)
- E-7 – ⟨rezervován - Antharon⟩
Za tento příspěvek děkují uživateli Ecthelion tito uživatelé (celkem 2):
kin, Jarilo
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Vaarsuvis
Příspěvky: 689
Registrován: 15. 2. 2008, 10:42

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Vaarsuvis »

Ecthelion píše: 3. 10. 2022, 10:56 Tím pádem jsme dokončili hex F a zbývá nám už jen 6 hexů (3 v plání a 3 v horách) do dokončení celého velehexu!
Mohl bych si prosím zarezervovat C6? :)
Za tento příspěvek děkují uživateli Vaarsuvis:
Ecthelion
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12358
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Vaarsuvis píše: 4. 10. 2022, 16:58Mohl bych si prosím zarezervovat C6? :)
Rezervován! Dík!
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16369
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od MarkyParky »

Beru E3, dostal jsem nápad na Waitomo-caves like minidobrodrůžo. Chvilku jsem neměl čas to do detailu sledovat, kdyby tam už něco takového bylo na jiném hexu, stopněte mě pls..
Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky:
Ecthelion
Uživatelský avatar
Antharon
Příspěvky: 6882
Registrován: 24. 10. 2007, 16:33
Bydliště: Šenkvice

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Antharon »

Ja by som si asi zabral E7 a pride mi, že do stredu hôr by mal patriť vrchol sveta, sídlo bohov.

A pevne dúfam, že potom dostaneme aj obrázok konečne
Za tento příspěvek děkují uživateli Antharon:
Ecthelion
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12358
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

MarkyParky píše: 4. 10. 2022, 17:53Beru E3, dostal jsem nápad na Waitomo-caves like minidobrodrůžo.
Antharon píše: 4. 10. 2022, 17:58Ja by som si asi zabral E7 a pride mi, že do stredu hôr by mal patriť vrchol sveta, sídlo bohov.
E3 a E7 zarezervované! :dance:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16369
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od MarkyParky »

A) E3
B) Hory
C) Rokle, krasové jeskyně, říčky podzemní i nadzemní

Hex.png

D) Údolí mezi horami je protkané skrz na skrz množstvím hlubokých roklí a kaňonů, pospojovaných sítí krasových jeskyň. Celý tento systém spojují potůčky a říčky, které ho před dávnými věky stvořily.

Po většinu roku působí rokle a kaňony až pohádkově, protože v jasném slunci vodní tříšť ze stovek vodopádů a peřejí vytváří duhové oblouky a odražené sluneční paprsky se lesknou na mokrých vyhlazených kamenech, jako by to byly zlaté valouny. Skalnaté stěny kaňonů jsou zejména v horních částech porostlé bujnou vegetací. Pohádkovému dojmu ještě přidává místní obyvatelstvo - většina je okřídlená a pestrobarevná, můžete narazit na různé motýly, vážky, ledňáčky a také drobné létající víly. Jejich obydlí ve větvích a křoviskách rostoucích na strmých stěnách kaňonů připomínají ptačí hnízda otočená vzhůru nohama. Bližší pohled ale odhalí, že nejsou spletená náhodně, jako to dělají ptáci, ale větvičky, stébla trav a lístky jsou propletené do promyšlených zdobných tvarů s pomocí rostlinné magie, kterou víly ovládají.

Obdobně podzemní chodby jsou plné nejrůznějších krasových útvarů. V době jarního tání, letních bouří či podzimních vydatných lijáků se však potůčky rozvodní a promění kaňony i jeskyní tunely ve smrtonosné pasti, kde dravý proud nemilosrdně strhává cokoliv, co mu stojí v cestě a pokud to neutopí, roztříští to o ostré hrany výše položených kamenů či nabodne na špičky všudypřítomných krápníků. Čím déle je ovšem od poslední bouře, tím víc s krasovou nádhernou ostře kontrastuje nasládlý zápach hniloby a zkaženého masa, který se jeskyněmi šíří. I jeskyně jsou plné různých obyvatel. Ve zdejším zvláštním ekosystému žijí běžní jeskynní tvorové - netopýři, hlodavci či různé plísně a slizy, také několik kolonií permoníků. Ti si razí své nory do kamenů či větších krápníků z měkkého vápence, který dokáží opracovat jak drobnými nástroji, tak s pomocí kouzel magie kamene. Opracování je natolik řemeslně dokonalé, že v případě vodního přívalu dokáží okna a dveře svých domečků ucpat přesně zapadajícím vodotěsnými zátkami z vápence. V dobách sucha pak tyhle zátky většinou leží pohozeny někde v okolí domečků, jako bizardní skupinky placatých kamenů pravidelných tvarů.

Krom tvorů pro jeskyně zcela přirozených zde můžete narazit i na malý hmyz či větší zvířata, převážně hmyzožravá či mrchožravá. Mohou za to zvláštní svítící červi, kteří v jeskyních žijí. Když se vylíhnou z vajíček, instinkt je žene vyšplhat se na strop podzemních domů, kde se v koloniích čítajících stovky červíků pověsí tlamičkami dolů a rozsvítí malá tykadélka. Ta lákají malý hmyz, který v jeskyních je, podobně jako hvězdná obloha. Když se červi dostatečně nasytí hmyzem, dospějí, zesílí a čekají na větší kořist. Zbloudilé savce, ještěry, netopýry, permoníka, co se zatoulal daleko od svého obydlí. Když se taková kořist dostane do dómu s dospělými červi, jejich světélkující tělíčka se pod stropem roztančí hypnotickým tancem. To nebožáka paralyzuje. Nejbližší červi na něj napadají, na jeho těle se spáří a nakladou do něj vajíčka. Někdy to nebožák ani nevnímá a zemře na místě, jindy ho bolest probere a on se odpotácí do jiné jeskyně, kam červi přenese. Jakmile se však vajíčka vylíhnou, umírá. A zatímco nová generace červů šplhá na strop se pověsit a rozsvítit svá lákadla, tlející mrtvola přivábí hmyz a mrchožravce, hmyz samotný přivábí hmyzožravce a celý cyklus se opakuje.

E)
* Povrch hexu je tak rozdrásaný roklemi a kaňony, že je rychlejší cestovat podzemními tunely a po dně roklí. Při jedné takové cestě ale hrdiny zastihne bouře. Přežijí? Dokáží najít cestu ven z míst, kam je voda odplaví?
* Všechny ty nesežrané mrtvoly po červech, utopení tvorové i vegetace stržená prudkou vodou musí někde končit. Proslýchá se, že v nejhlubším místě systému žije mohutný netvor, který se jimi živí. Chodby jeskyň prý přímo navazují na jeho trávicí systém. Dobrodruh to pozná tak, že stěny kolem něj místo kamene najednou tvoří hladká biologická tkáň, ze které tu a tam nebezpečně vyčnívá obří zub či chapadélko zvící tloušťky lidské paže. V jednom z jeho mnoha žaludků se prý skrývá obrovský poklad tvořený nestrávenými naplaveninami, ale jiné obývají různí parazité a symbionté nezvyklé velikosti i nebezpečnosti.
* Ač víly i permoníci vypadají roztomile, disponují jen neškodnými veselými kouzly a jako jednotlivci pro vzrostlého dobrodruha nepředstavují vážné nebezpečí, ve skutečnosti je rozděluje dávná křivda a vzájemně se na smrt nenávidí. A když se jich sejdou na jednom místě desítky a jejich magie se znásobí, najednou mohou představovat pro hrdiny skutečné nebezpečí - ať už přímé či nepřímé. Postaví se hrdinové na jednu či druhou stranu? Pokusí se znesvářené národy usmířit? Či naopak využijí nevraživosti k vlastním cílům?

Tohle je první nástřel, prosím případně o rychlé připomínky/nápady, třeba na nějaké konkrétní tvory/nebezpečí. Dal bych tomu ještě druhou iteraci.

EDIT: Doplněn obrázek a nějaké popisy skřtčích a vílích komunit.
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 21. 10. 2022, 15:50, celkem upraveno 1 x.
Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky:
Ecthelion
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Log 1=0 »

Možná by to chtělo ještě trochu víc o vílách a permonících, koneckonců, jsou to inteligentní tvorové, a tady není víc, než že je lze zahlédnout a že se nenávidí. Kdyby se s něčím takovým daly postavy do řeči, nebo by se dokonce nechali zavést do "vesnice" tak bych to musel improvizovat úplně z nuly.

Jo, a odstavce by to chtělo.
Za tento příspěvek děkují uživateli Log 1=0:
MarkyParky
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16369
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od MarkyParky »

Doplněn obrázek a nějaké popisy skřtčích a vílích obydlí.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12358
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Autor: Jessa Daeh
(přeloženo z angličtiny)

A) E-5: Prokleté jezero hory Dvojzub

Obrázek

B) Dvojzub je hrdá osmikilometrová hora, která se tyčí mezi svými vrstevníky. Její jméno pochází od ikonického rozpolceného vrcholu, který byl výsledkem dávné katastrofy. Mezi tyčícími se vrcholy se vytvořilo hluboké jezero, které je napájeno tajícím sněhem a dešťovou vodou. Křišťálově čistá voda v něm však prošla záhadnou proměnou.

C)/D) Obsah hexu/Popis hexu
V této oblasti se nachází jedna zajímavá věc. Městečko na úpatí hory. Jeho původní počet obyvatel v poslední době překonaly skupinky dobrodruhů žijících v narychlo postavené stanové osadě obklopující město starého jádra města. Stanová městečka se objevila, jakmile se prostory ubytování ve starém městě vyčerpaly. Družina zde najde nocleh, jídlo, pití, klepy a vítanou zastávku na cestě. Dostanou zde také zprávu o skvělé příležitosti. Místo zralé se vzácným bohatstvím, které lze ukořistit a skvělé dobrodružství, které lze zažít. Jediný problém? Je to pod vodou.

Před časem se něco stalo s velkým a hlubokým jezerem Dvojzubu, vzdálené jen asi den cesty po strmých úbočích hory. Jeho křišťálově čistá a ledově studená voda se stala dýchatelnou! Když do něj nyní vstoupí obyvatel souše, už mu nepřipadá jako voda, ale spíše jako řídký sirup, který lze vdechovat bez nežádoucích účinků. Stejně tak zmizel tlak vody a stoupání vodou se stalo docela snadným. To umožnilo předchozím dobrodruhům sestoupit na její temné dno a odhalit tak malý vlastní svět. Zde dole se usadily bytosti podobné mořským pannám a vytvořily idylické království pod vlnami. Říkají si jezerní lidé. Je zde k vidění jedinečná architektura vykládaná drahými kameny. Zprávy lákají všechny, aby se přišli podívat, přestože obyvatelé jezera jsou zjevně proti. Jsou to izolacionisté, kteří se bojí cizinců a náhlého přílivu obyvatel pevniny.

E) Zápletka
Když skupina dorazí ke břehu jezera, všimne si několika skupinek, které vstupují do vody a vystupují z ní. Někteří nesou pytle s mokrým obsahem a široce se usmívají.

Pokud je ve skupině mág, může zjistit, že náhlá změna vlastností vody není kouzlo, ale kletba. Pokud družina sestoupí dolů, bude potřebovat nějakou formu nehořlavého osvětlení, protože voda si zachovala některé své vlastnosti a uhasí každý oheň. Budou pomalu plout dolů do hlubin, dokud nedosáhnou prvních známek obydlí. Malé domky jsou napůl postavené, napůl vytesané do boku jezerní stěny. Všimnou si, že teplota je vyšší, než by čekali tak hluboko pod hladinou, a čaroděj by mohl usoudit, že i to je změna vlastnosti vody. Také postřehnou, že jsou schopni mluvit a slyšet, jako by byli nad vodou. Zvuk je mírně deformovaný, ale stále zřetelně slyšitelný. Pocitově je to však trochu obtížnější, protože voda v plicích má o něco větší pocitovou hustotu než vzduch.

Když klesají dál, uvidí, jak před nimi utíkají jezerní lidé, kteří schovávají své děti. Vidí, jak skupina ozbrojených dobrodruhů rozráží dveře jednoho z domů a za vlasy vytahuje vyděšené obyvatele ven. Pokud skupina zasáhne, může přesvědčit zločince, aby se stáhli, ale je zřejmé, že se později vrátí, aby dokončili, co začali. Pokud bude družina naléhat, bandité (dva lehce obrnění šermíři a jeden kopiník) zaútočí. Jejich dovednosti jsou nižší než u skupiny a spoléhají se na špinavé triky jako je házení hlíny, aby zkalily vodu kolem vás a snížily přesnost družiny. Rychle ustoupí, ale přísahají odplatu. Je na družině, zda je nechá odejít, nebo je zabije. Družina se také může pokusit zajmout bandity živé a spoutat je.

Co se bude dít dál, bude záležet na tom, jaký způsob si družina zvolí.
1) Přesvědčí lotry slovy, aby odešli (prozatím) -> lidé z jezera jim poděkují, ale zůstanou vystrašení z toho, co se stane později. Bojí se, že teď to pro ně bude ještě horší. Přesto získáš malou odměnu a jezerní lid se bude k družině chovat přátelsky i nadále.
2) Vyhrotí boj, zbije bandity, ale nechá je ustoupit -> jezerní lid je rád, že banditům ukázali, že přece jen nejsou na vrcholu potravního řetězce, ale velmi se obává, že se bandité později vrátí s dalšími lidmi. Dostanou malou odměnu a jezerní lid se bude ke skupině chovat přátelsky i nadále.
3) Vyhrotí boj a poté, co se bandité pokusí utéct, je všechny povraždí -> Jezerní lid si je znepokojeně prohlíží kvůli násilí, ale bojí se říct víc. Spěšně jim vtiskne do rukou nemalou odměnu v naději, že si vás nakloní. Bude obtížné změnit jejich názor.
4) Vyhrotí boj, ale zločince zajmou živé -> zavolá se jezerní stráž, aby zajatce odvedla. Jste bohatě odměněni a vaše postavení u jezerního lidu se znatelně zvýší.

Ať už si družina zvolí jakoukoli cestu, na setkání s vládcem ji doprovodí stráže. To, jak zdvořile se k nim budou chovat, závisí na jejich předchozích činech. Dozví se, že Cizinci začali nejen poškozovat jejich domy a krást majetek, ale také chytat jejich ženy a vláčet je vzhůru k neznámému osudu. Družina je uvedena do velké místnosti, bohatě zdobené třpytivými drahokamy a osvětlené velkými perlami zářícími vnitřním zlatým světlem. Mág však může potvrdit, že nejsou magické. Nějaký neznámý přírodní proces způsobuje, že září. Na trůnu ze zlata a stříbra sedí stará jezerní žena. Její vlasy, kdysi snad jasně rudé, mají nyní jen náznaky barvy a zbytek je bílý. Když vstoupí, její tvář zůstává nečitelná a královská. Skupina je přivítána, ale je varována, aby dodržovala místní pravidla, jinak bude čelit následkům.

Je jim také nabídnut úkol s bohatou odměnou, pokud zlomí kletbu a vrátí jezeru jeho původní podobu. Královna vysvětlí, že jezero proklel temný čaroděj, protože mu odmítla dát svou jedinou zbývající dceru. Vyčaroval stvoření, které má hlídat zdroj kletby, velkou černou kouli z neznámého kamene. Tvor pohltil každého, kdo se pokusil kámen poškodit, ale měl jednu slabinu. Jejímu manželovi se za cenu vlastního života podařilo poškodit jedno z očí tvora, takže zůstal na pravé straně slepý. Jeho četná chapadla však stále představovala vážnou hrozbu pro všechny budoucí hrdiny.

Družina může přijmout úkol a poté dostane pokyny k jeho doupěti. Na nejnižším místě jezera se nachází jeskyně. Uvnitř přebývá tvor. Družina se k ní může přiblížit, jak chce.

Souboj:
- Přímý boj bude velmi těžký, ale s trochou štěstí a dobré taktiky možný.
- Mohou vylákat tvora ven nebo do léčky. Družina může požádat obyvatele jezera o návnadu. V závislosti na postavení u nich návnadu dostane zdarma nebo si ji může koupit.
- Pokud se družina pokusí tvora zcela oslepit útokem na jeho zbývající oko, je to rovněž snazší, když je tvor nalákán.
- Tvor se vrhne svými chapadly a pokusí se postavy chytit a následně rozdrtit. Chapadla lze rozsekat čepelovými zbraněmi, ale po krátké chvíli se zregenerují. Tvor je slabý na blesková zranění. Voda vede elektřinu, takže blesky jsou nebezpečné i pro ostatní členy party. Zbraně začarované blesky lze používat, ale způsobují jejich nositeli slabé zranění každé za kolo. Nepříteli ale způsobují masivní zvýšené poškození.
- Ohnivé útoky zde nefungují vůbec.
- Pokud je tvor oslepen, propadne slepému šílenství a vrhá se náhodně do všech stran. Družina se může při dostatečně vysokých dovednostních kontrolách těmto oslepeným útokům vyhnout a ustoupit mimo dosah tvora.
- Pokud je tvor zabit, může mu zručný řemeslník vyjmout zobák a vyrobit z něj magické ohnisko nebo čepelovou zbraň.

Zdrojem kletby je podle popisu královny hladká koule z černého kamene o velikosti lidské hlavy. Přiblížení k ní způsobí závrať a nevolnost. Družina se může stáhnout a zformulovat plán, jak předmět přemístit nebo zničit z dálky. Pokud se některý z hráčů rozhodne nevolnost překonat a kamene se dotknout, účinky na skupinu zmizí, zatímco hráč, který se kamene dotkl, obdrží lehké zranění.
Hráči se mohou rozhodnout, zda kámen odnesou královně, nebo se s ním vypořádají sami.

Pokud hráči kámen zničí tupými údery, kletba je zrušena a voda se vrátí do normálu. Připomínáme, že pokud družina zničila předmět na místě, kde ho našla, ocitla se 200 metrů pod hladinou ledovcového jezera, které se v okamžiku změnilo zpět v obyčejnou ledovou vodu, a zároveň se jim plíce podobně naplnily vodou. Výsledek by neměl být překvapením...

Pokud hráči vrátí předmět jezernímu lidu, budou varováni před tím, aby zde předmět zničili, protože je to ohrožuje. Budou doprovázeni na hladinu, kde může družina vystoupit z vody, vyprázdnit si plíce a poté předmět zničit, čímž kletbu zruší. V závislosti na postavení u jezerního lidu bude odměna lepší nebo horší, ale v každém případě bude vždy obsahovat drahokamy, které lze prodat za slušnou sumu peněz. Může také obsahovat jednu ze stále svítících perlových lamp na hráče, kterou lze použít v dalších dobrodružstvích. Pokud bude postavení ideální, bude vám nabídnuto, abyste drahokamy nechali za sebou, ale každý z nich obdrží zbraň dle vlastního výběru vyrobenou ve stylu jezerního lidu a nejvyšší kvality.
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12358
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

Zbývají 2 zarezervované hexy (Vaarsuvis má C6 a Antharon E7) a 2 nezarezervované (pláně C4 a C5).
A pak bude celý velehex (49 hexů) hotový. :dance:

:arrow? Pokud si chete zabrat některý z posledních dvou (!) hexů, tak rychle! Nebudou! $D
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12358
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

:arrow? Už nám zbývají poslední 4 hexy!
Zvládneme je dodělat a dát do vánočního Drakkaru, čímž by se celý velehex pod stromeček uzavřel? :dance:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
radunamlejn
Příspěvky: 172
Registrován: 30. 10. 2020, 20:08
Bydliště: z Kobylis

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od radunamlejn »

No klidně bych ještě něco přidal, ale jak není aktualizovaný ten úvodní obrázek, tak jenom zorientovat se v tom kde co je, je fakt velká časová/mentální investice. Nejsem si jist, že na to najdu prostor...
Občas hraju Grimoár, s těmihle doplňky.
Náhodné záznamy mých neuspořádaných myšlenek a výtvorů.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12358
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od Ecthelion »

radunamlejn píše: 4. 11. 2022, 14:55 No klidně bych ještě něco přidal, ale jak není aktualizovaný ten úvodní obrázek, tak jenom zorientovat se v tom kde co je, je fakt velká časová/mentální investice. Nejsem si jist, že na to najdu prostor...
Volné jsou ještě hexy C4 a C5, zkusil jsem rychle udělat výcuc sousedících hexů, aby se to kdyžtak snáze hledalo. :wink:
Mapu dokončíme asi až budou všechny hotové a uzavřeme tím celý velehex. :dance:

:arrow? Sousední hexy C4:
- C-3 – Clachán v pláních (Ecthelion)
- C-5 - (není hotový)
- C-7 - Háj předků (Vitus)

:arrow? Sousední hexy C5:
- C-4 - (není hotový)
- C-6 - ⟨rezervován - Vaarsuvis ⟩
- C-7 - Háj předků (Vitus)
- D-2 - Solná pláň (Antharon)
- D-3 - Hrobka skarabího boha (pepa)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16369
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Kolektivní článek] Malé hexy

Příspěvek od MarkyParky »

Že jste to chtěli do těch Vánoc, tak si beru C-5.

A bude to kočovné město/osada.

EDIT: Asi jezdci na slonech nebo tak něco.
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot] a 0 hostů