88. číslo vydáno
Moderátor: Raven
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
88. číslo vydáno
Právě vychází 88. číslo časopisu Drakkar!
Fotografii vytvořil Adelin Grigorescu, public image.
Aktuální vydání najdete na stránkách projektu zde!
Inspirační téma čísla: "Hvozd"
Přejeme vám příjemné čtení!
Obsah:
- Burrows & Badgers – Recenze válečné hry s antropomorfními zvířátky (Jiron)
- Helmuth von Moltke (Lukáš Houdek)
- Malé RPG hry (Jocho)
- Ravnburgh: Hansa (Ecthelion²)
- Ravnburgh: Lví císařství (Ecthelion²)
- Středověký člověk a les (ilgir)
- Tajomné lesy – Systémovo agnostický hexcrawl (Antharon)
- Zoologická Příručka planety Attisou (kin)
Redaktoři i autoři vám budou velice vděční za veškeré komentáře, připomínky a reakce na články.
Pokud si najdete chvíli, abyste jim napsali, budeme vám my i oni velice vděční.
Fotografii vytvořil Adelin Grigorescu, public image.
Aktuální vydání najdete na stránkách projektu zde!
Inspirační téma čísla: "Hvozd"
Přejeme vám příjemné čtení!
Obsah:
- Burrows & Badgers – Recenze válečné hry s antropomorfními zvířátky (Jiron)
- Helmuth von Moltke (Lukáš Houdek)
- Malé RPG hry (Jocho)
- Ravnburgh: Hansa (Ecthelion²)
- Ravnburgh: Lví císařství (Ecthelion²)
- Středověký člověk a les (ilgir)
- Tajomné lesy – Systémovo agnostický hexcrawl (Antharon)
- Zoologická Příručka planety Attisou (kin)
Redaktoři i autoři vám budou velice vděční za veškeré komentáře, připomínky a reakce na články.
Pokud si najdete chvíli, abyste jim napsali, budeme vám my i oni velice vděční.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88. číslo vydáno
Středověký člověk a les, 2x došloProto došlo v éře Karla Velikého došlo k masovému vybití západoevropské populace medvědů
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: 88. číslo vydáno
Antharon
Přečetl jsem si Tajomné lesy a malý feedback (před zahráním):
Víc by se mi líbili šance na hexy 2d6 než d6. Přijde mi divný že prostě šance na Řídký les je stejná jako na Prales. U 2d6 by jsi určitým typům krajiny mohl dát větší/menší šance. Navíc by se mi i líbilo, kdyby to mohlo nějak jednoduše obsáhnout to, že když mám Prales, je větší šance že hodím Prales a menší že Mladinu. Ale nevím jak
A pak mi přijde zvlášntí rozhodnutí to, že ke všemu tam je tabulka sa možnostmi, jen u "Podivna'" ani nic malého. Vím, že tam je "podívej se na okolní hexy" a vymysli to, ale kdyby tam byli nějaké nakopávač/usměrňovač, tak by to pomohlo (a může to být cokoliv, od jednoduchého "nebezpečí", až po "návštěvník z jiných sfér"). Přišlo by mi fajn, aby to nebyla jediná věc, při které mě nechal systém na holičkách.
No a potom, ale to asi odezní po zahrání, mi přijde že cesty/řeky/nahazování skupin Druhých apod. je zbytečně dlouhé. Ti druzí by místo k6 členů a pak k6krát hodit k6 na typ členů stačilo napsat "lovecká skupina k6 členů" nebo "šaman s doprovodem na spirituální cestě k3 členů".
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20871
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: 88. číslo vydáno
To mate pravdu, ze v tomto pripade ten generator vytvara asi trochu divnu krajinu. Je tam ten mechanizmus, ze rovnake tereny sa snazia placnut vedla seba ale na druhu stranu neriesi ziadny gradient toho ako les postupne starne a mozes mat luku hned vedla pralesa alebo naopak mladinu vedla stareho lesa.kin píše: ↑23. 11. 2022, 09:03Antharon
Přečetl jsem si Tajomné lesy a malý feedback (před zahráním):
Víc by se mi líbili šance na hexy 2d6 než d6. Přijde mi divný že prostě šance na Řídký les je stejná jako na Prales. U 2d6 by jsi určitým typům krajiny mohl dát větší/menší šance. Navíc by se mi i líbilo, kdyby to mohlo nějak jednoduše obsáhnout to, že když mám Prales, je větší šance že hodím Prales a menší že Mladinu. Ale nevím jak
A pak mi přijde zvlášntí rozhodnutí to, že ke všemu tam je tabulka sa možnostmi, jen u "Podivna'" ani nic malého. Vím, že tam je "podívej se na okolní hexy" a vymysli to, ale kdyby tam byli nějaké nakopávač/usměrňovač, tak by to pomohlo (a může to být cokoliv, od jednoduchého "nebezpečí", až po "návštěvník z jiných sfér"). Přišlo by mi fajn, aby to nebyla jediná věc, při které mě nechal systém na holičkách.
No a potom, ale to asi odezní po zahrání, mi přijde že cesty/řeky/nahazování skupin Druhých apod. je zbytečně dlouhé. Ti druzí by místo k6 členů a pak k6krát hodit k6 na typ členů stačilo napsat "lovecká skupina k6 členů" nebo "šaman s doprovodem na spirituální cestě k3 členů".
Co sa tyka toho podivna, tam som si predstavoval, ze podivno by malo nejakym sposobom triggernut okolne elementy a spravit z toho scenu, ale uplne som si nevedel rady ako to cele zaonacit do mechaniky, lebo to moze byt vsetko od ludi co idu lovit diviaky az po stretnutie bohov.
Generovanie skupín je niečo, čo by mal mať GM pripravené aspoň čiastočne dopredu. Pripraviť si dve-tri scénky dopredu pre každý encounter alebo ak dôjdu, tak zaimprovizovať. Ono to nie je zasa žiadna biblia a keď hráš o čas, tak sa proste pozrieš na tabuľku a miesto hadzania si proste vyberieš. Vy to tak nerobíte?
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů