Archaica
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Archaica
Během prvního covid lockdownu jsme s Markem z nudy vytvořili malou mobilní hru. Ještě jsem v té době neměl digitální tablet, kreslil všechno na papír a fotil telefonem Nedávno se k tomu Marek vrátil, doprogramoval, a od včera to visí na google play. Je to trochu rough around the edges, ale je to seriózně hratelné
Určitě vyzkoušejte a podělte se o dojmy.
Určitě vyzkoušejte a podělte se o dojmy.
Naposledy upravil(a) Quentin dne 19. 5. 2022, 06:58, celkem upraveno 4 x.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Archaica
Tyjo, to vypadá dobře.
Předpokládám, že na iOS to nebude - neuvažovali jste, že to hodíte jako HTML5 verzi na itch.io?
A mimochodem - v čem to máte dělané?
Předpokládám, že na iOS to nebude - neuvažovali jste, že to hodíte jako HTML5 verzi na itch.io?
A mimochodem - v čem to máte dělané?
Re: Archaica
Ahoj,
celý projekt je dělaný v enginu Unity.
Díky tomu máme možnost hru bez větší námahy exportovat jak do verze pro android tak pro prohlížeč.
Zatím jsme to nedělali, protože jsme měli plné ruce práce vydat verzi pro Android na kterém jsme celou dobu testovali.
(a upřímně o itch.io sem se dověděl teď )
Pokud bude zájem exporty do zmíněných formátů přiděláme.
Děkujeme za feedback,
Marek
celý projekt je dělaný v enginu Unity.
Díky tomu máme možnost hru bez větší námahy exportovat jak do verze pro android tak pro prohlížeč.
Zatím jsme to nedělali, protože jsme měli plné ruce práce vydat verzi pro Android na kterém jsme celou dobu testovali.
(a upřímně o itch.io sem se dověděl teď )
Pokud bude zájem exporty do zmíněných formátů přiděláme.
Děkujeme za feedback,
Marek
Re: Archaica
Myslím že HTML verze bude stačit. On vývojářský účet u Apple stojí ročně docela ranec, takže na publikování kompletně free hry to asi nemá smysl. Ale tu HTML bych si zahrál.
Re: Archaica
Super, dohráno. Low budget brácha Darkest Dungeonu a Slay the Spire. Bylo by super, kdyby bylo u nepřátel vidět aktivní statusy, párkrát se mi stalo že jsem vystřelil 3x baráž do nepřítele s protekcí. pěkný art
Re: Archaica
Je to velmi podarene!
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: Archaica
Uz som to presiel, bolo to skvele, chcem viac
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Archaica
Trpěli jste u last bosse nebo to bylo easy?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Archaica
Na druhý pokus som ho dal, prvý bola skôr taká explorácia, čo sa tam deje.
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: Archaica
Tak mám taky dohráno.
Ano, já vím, ale hrál jsem to nárazově, jednou za pár týdnů jsem si dal pár levelů.
Co se týče té hry samotné, tak je tam určitě možnost používat různé taktiky, kombit ty postavy, měnit strategie, rozhodně zajímavá věc. Náhoda tam ovšem hraje taky dost velkou roli, a občas máte taktiku, která je funkční, ale nestvůry vám nakopou zadek, protože prostě nešly ty správné karty. Ale vlastně se tím zvyšuje herní doba a návykovost, takže to je možná záměr. Rozhodně si dovedu představit, že kdyby to mělo pár desítek prostředí, a člověk si mohl třeba přikupovat karty, přemíchávat za "vůli" balíček a podobné srandy, a zároveň se tyhle věci daly pořídit za reáné peníze, někteří lidé by Markovi a Quentinovi ty peníze poslali. Čímž nechci odhadovat, že by to neslo nějak hodně, nebo že by se měli zaprodat pozdnímu kapitalismu.
Ale kdyby se dalo ještě někam pokračovat, tak bych kloidně i pokračoval.
Ano, já vím, ale hrál jsem to nárazově, jednou za pár týdnů jsem si dal pár levelů.
Co se týče té hry samotné, tak je tam určitě možnost používat různé taktiky, kombit ty postavy, měnit strategie, rozhodně zajímavá věc. Náhoda tam ovšem hraje taky dost velkou roli, a občas máte taktiku, která je funkční, ale nestvůry vám nakopou zadek, protože prostě nešly ty správné karty. Ale vlastně se tím zvyšuje herní doba a návykovost, takže to je možná záměr. Rozhodně si dovedu představit, že kdyby to mělo pár desítek prostředí, a člověk si mohl třeba přikupovat karty, přemíchávat za "vůli" balíček a podobné srandy, a zároveň se tyhle věci daly pořídit za reáné peníze, někteří lidé by Markovi a Quentinovi ty peníze poslali. Čímž nechci odhadovat, že by to neslo nějak hodně, nebo že by se měli zaprodat pozdnímu kapitalismu.
Ale kdyby se dalo ještě někam pokračovat, tak bych kloidně i pokračoval.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Re: Archaica
Ahoj, taky dohrano, už 2x , finalni boss s prvni partickou napodruhe. S druhou partickiu asi na poosmé. Hra je to skvela a navykova.
Hry by se dala jeste prodlouzit , napr. ze by finalni text znel tak uz jsi konecne u pokladu , ale ouha jina parta hrdinu se sem spustila ohromnou sachtou a prave berou poklady. No a souboj proti jine hrdinske parte . Nebo by bylo dobry , kdyby na konci kazdeho patra byl jiny boss a porazenim jeho by clovek mohl ziskat nejakou vec ktera by bylaunikatni. No a tyto cca 3 unikatni veci (3 patra = 3 veci) by potom hodne pomohli proti hrdinum na konci hry . Proste vic bossu kdekoliv, jakkoliv by bylo super.
Kazdopadne hra skvela , dala asi dost praci , kombeni je super. Vic takovych her. Nebo rozsirit stavajici prosim , kdyby byla spoplatnena , tak bych penize urcite prispel.
Jedna vec k designu , myslim ze finalni boss fixluje a to vcetne chapadel ty fixluji take
Zacinam hodim na nej stun(pomoci palcatu) , on nehraje mezi tim pouziju kusi (sbira kartu nepriteli), pote dalsi kolo opet na nej hazim stun (pomoci stitu) , dale hazim na nej psa (ten ma take discard a card. Mam za to ze toto zopakuji jeste jednou no a on stejne ve tretim - ctvrtem kole hodi 50 damage behem 25 kol a nasledne ve hre pouzije kartu 12 damage to all. No a obdobne s chapadly , ty maji po asi 3 fazich tu kartu utok se stun , no a kdyz na ne hodim discard a card tak nic , vytahnou na me tu hnusnou kartu znovu. Takze v pripade bosse taktika ve ktere se pouziva discard a acarf nefunguje. Neberte to jako nejake haneni tak pekne hry , hra je to nadmiru dobra.
Hry by se dala jeste prodlouzit , napr. ze by finalni text znel tak uz jsi konecne u pokladu , ale ouha jina parta hrdinu se sem spustila ohromnou sachtou a prave berou poklady. No a souboj proti jine hrdinske parte . Nebo by bylo dobry , kdyby na konci kazdeho patra byl jiny boss a porazenim jeho by clovek mohl ziskat nejakou vec ktera by bylaunikatni. No a tyto cca 3 unikatni veci (3 patra = 3 veci) by potom hodne pomohli proti hrdinum na konci hry . Proste vic bossu kdekoliv, jakkoliv by bylo super.
Kazdopadne hra skvela , dala asi dost praci , kombeni je super. Vic takovych her. Nebo rozsirit stavajici prosim , kdyby byla spoplatnena , tak bych penize urcite prispel.
Jedna vec k designu , myslim ze finalni boss fixluje a to vcetne chapadel ty fixluji take
Zacinam hodim na nej stun(pomoci palcatu) , on nehraje mezi tim pouziju kusi (sbira kartu nepriteli), pote dalsi kolo opet na nej hazim stun (pomoci stitu) , dale hazim na nej psa (ten ma take discard a card. Mam za to ze toto zopakuji jeste jednou no a on stejne ve tretim - ctvrtem kole hodi 50 damage behem 25 kol a nasledne ve hre pouzije kartu 12 damage to all. No a obdobne s chapadly , ty maji po asi 3 fazich tu kartu utok se stun , no a kdyz na ne hodim discard a card tak nic , vytahnou na me tu hnusnou kartu znovu. Takze v pripade bosse taktika ve ktere se pouziva discard a acarf nefunguje. Neberte to jako nejake haneni tak pekne hry , hra je to nadmiru dobra.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Archaica
Nevím, jak je to s chapadly, zkusím to prověřit. Ale u bosse je to tím, že má všechny karty na ruce od začátku (aby ten boj frčel podle scénáře), včetně třeba deseti těch quick weaknessů, takže je náročné mu vydiscardovat konkrétní kartu.
Díky všem za reporty
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- boubaque
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6644
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Archaica
Chtěl jsem to taky pochválit, dohrál jsem to pár týdnů zpátky a dost mě to bavilo (a zvládl bych to klidně tak dvakrát třirkát delší ).
Mám v podstatě jen dvě poznámky:
Finální boss mi přišel najednou o dost náročnější než předchozí protivníci. A v zásadě jediný mě donutil změnit taktiku při druhém pokusu (u ostatních jsem se stíhal přizpůsobit, anebo když jsem prohrál, tak spíš vlastními chybami). Ale to není vyloženě problém, jen mě to trochu překvapilo.
A trochu mě mrzelo, že ty nejlepší/nejvýhodnější/nejsilnější zbraně měli hrdinové hned od začátku, a kromě skládaného luku nebyl důvod je měnit (resp. ty změny byly spíš k horšímu) a vyplatilo se jen dobře skládat nalootované předměty.
Jo a jednou jsem zaznamenal podivný glitch, kdy jsem vybral kartu, ale appka zahrála jinou kartu, kterou jsem neměl na ruce (!), a v dalším kole jsem měl k dispozici znovu tu kartu, kterou jsem chtěl zahrát. (Už si nepamatuju přesně, ale něco ve stylu, že chci zahrát jeden z fireballů, ale místo toho se sputí pyroblast, který nemám na ruce, a příští kolo mám zas na ruce dva firebally jako v tom předchozím.)
EDIT: Mimochodem, je to super hra na ježdění tramvají do práce a z práce
Mám v podstatě jen dvě poznámky:
Finální boss mi přišel najednou o dost náročnější než předchozí protivníci. A v zásadě jediný mě donutil změnit taktiku při druhém pokusu (u ostatních jsem se stíhal přizpůsobit, anebo když jsem prohrál, tak spíš vlastními chybami). Ale to není vyloženě problém, jen mě to trochu překvapilo.
A trochu mě mrzelo, že ty nejlepší/nejvýhodnější/nejsilnější zbraně měli hrdinové hned od začátku, a kromě skládaného luku nebyl důvod je měnit (resp. ty změny byly spíš k horšímu) a vyplatilo se jen dobře skládat nalootované předměty.
Jo a jednou jsem zaznamenal podivný glitch, kdy jsem vybral kartu, ale appka zahrála jinou kartu, kterou jsem neměl na ruce (!), a v dalším kole jsem měl k dispozici znovu tu kartu, kterou jsem chtěl zahrát. (Už si nepamatuju přesně, ale něco ve stylu, že chci zahrát jeden z fireballů, ale místo toho se sputí pyroblast, který nemám na ruce, a příští kolo mám zas na ruce dva firebally jako v tom předchozím.)
EDIT: Mimochodem, je to super hra na ježdění tramvají do práce a z práce
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Re: Archaica
Několik nových poznatků:
1) Návykovost je opravdu na vysoké úrovni, od svého posledního postu jsem to dohrál asi šestkrát.
2) Nesouhklasím s Boubaquem. Pravda je, že jen se základní výbavou se dá odehrát přes 50% hry, ale to je jen dobře, s ohledem na náhodnost lootu. Ale nikdy jsem nekončil s původními zbraněmi, všechno se časem obměnilo.
3) Nešla by udělat tabletop verze?
1) Návykovost je opravdu na vysoké úrovni, od svého posledního postu jsem to dohrál asi šestkrát.
2) Nesouhklasím s Boubaquem. Pravda je, že jen se základní výbavou se dá odehrát přes 50% hry, ale to je jen dobře, s ohledem na náhodnost lootu. Ale nikdy jsem nekončil s původními zbraněmi, všechno se časem obměnilo.
3) Nešla by udělat tabletop verze?
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 1 host