Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od smrq »

Prosímtě, co to bylo za dobrodružství s tou rusalkou?
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od MarkyParky »

Tipnul bych na nějaký twist toho potoka na severozápadě Kralska.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Marky má pravdu.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Opět sezení ve třech, bez vlkena.
U majáku družina (počítám i dva hechmeny) pokecala s krabem, a dozvěděla se o bývalé obyvatelce, magické mušli a drzém uzurpátorovi. Přešli po hrázi, a promluvili si s duchem. Přemluvili mrtvou kouzelnici, že když ji dostanou k vetřelci, pomůže jim s bojem. Pustili tedy z flašky ducha Jiljího a ten se s brbláním vydal na cestu domů. Pak nasáli kouzelnici a pokračovali k majáku. Tam se je pokusily pokálet harpyje, ale nikoho nezasáhly a byly v mžiku pobity. Pokračovalo se tedy v průzkumu, což vedlo k nalezení Vlnina oltáře. Elfka se ho rozhodla prozkoumat a byla za to odměněna požehnáním bouře. V harpyjím hnízdě zase objevili lahvičku lektvaru pro dýchání pod vodou.

Ale věděli, že hrozba je blízko. Vstoupili do věže a čaroděj opatrně nahlédl do místnosti s uzurpátorem. Zůstal při tom tak nenápadný, že se mohl dokonce vrátit, aniž by byl spozorován a chtěl se poradit, co s ním... když si uvědomil, že na něj vlastně chtěli vypustit ducha, kterého má on, a mohl to rovnou udělat. No, chyby se dějí, pokusil se tedy svůj manévr zopakovat, ale tentokrát už ho podivný chlap zpozoroval. Následoval malý souboj v rychlosti. Jeden chtěl vypustit ducha, druhý zase použít blesk. A nový pan domácá byl rychlejší, vyřadil kouzelníka, než stačil otevřít lahev. Ale to už dovnitř vešla i lovkyně a jedním přesným šípem ho vyřadila. Uzmula mušli, ošetřila parťáka a pokračovalo se v průzkumu. Našli srdce a proděravěli ho dvěma šípy, načež zmizelo. Vypustili i ducha z lahve, který se pokojně odebral do záhrobí. Dobrodruzi se naopak odebrali na pláž.

Tam lovkyně vypila lektvar a v doprovodu kraba se vydala pro poklady. Pohybovala se tak nenápadně, že vybrala všechny lodě a odnesla všechny poklady, aniž by upoutala pozornost žraloků. Chobotnici mezitím odlákal krab. Na břehu si pak nasadila kožorost, ale protože ji to vyčerpalo (dobré hody na plížení si vyžádaly zkoušky štěstí, a trochu ji odrainovaly obratnost) a její společník se zase ještě plně nevzpamatoval z boje v majáku, odebrali se do vesnice. Za tučný poplatek se ubytovali v domě bohatého kupce a odpočali si. Jenže pak se spustil poplach, ukázalo se, že kupcovu dceru unesli kultisti. Půlelfí kouzelník se uvolil ji zachránit, výměnou za její ruku. Zoufalý otec souhlasil a dobrodruh se za doprovodu svých družiníků vydal na záchranou misi.

Bez větších potíží našli skrytou svatyni a u ní dva hlídače v maskách. Půlelf se rozhodl předstírat, že chce být členem kultu, a tak mu nařídili se svléknout. Chvíli se to snažil zažehnat, ale pak se podvolil a jeden ze strážných ho odvedl dolů. Předtím ale předávaje jim do úschovy své věci tiše naznačil družiníkům, že pokud se do hodiny nevrátí, mají ho jít zachránit.

Dole ho dva modlící se kultisté přivítali podezřívavě, ale pak ho vyzvali, aby vstoupil do vody. Nechtělo se mu, zvláště když bylo jasné, že se bude muset potápět. Ale couvnout už moc nebylo jak, tak se podvolil. Ve vodě se setkal s napůl humanoidní, napůl rybí velekněžkou, která s ním telepaticky komunikovala a při tom odhalila, že je zvěd. Přesto se mu podařilo dostat znovu na břeh. Když zjistil, že po neúspěchu setkání s velekněžkou jsou kultisté ještě nepřátelštější, než předtím, rozběhl se zpátky do vody. Da se bouřila a čeřila, ale jemu se dařilo držet na hladině. Jenže pak ho strážný kultista zasáhl kamenem z praku a okamžitě vyřadil.

Naštěstí to trvalo celé snad hodinu, takže nahoře se zaktivovala záchranná výprava. Sestřelili kultistu střelou do oka, snadno se vyhnuli šípům z pasti na schodech, vpadli do chrámu a všechny tři kultisty v mžiku pobili. Náhle se z vody vynořila velekněžka, seslala na lovkyni kouzlo, které ji značně oslabilo, ale jako odvetu dostala šípem a padla. Pak lovkyně a hechmeni zachránili dva nahé a spoutané zajatce, kterým už vyryli do kůže nějaké podivné obrazce. Vylootovali místo, ale včas si všimli kletby a neuvalili ji na sebe. Venku se pokusil kouzelník udělat na svou "novomanželku" dojem, ale choval se tak odporně majetnicky, že si vysloužil jen facku. Nicméně, smlouva platila a dívka se neochotně přidala ke skupině.

Cestou pryč se rozhodli přeci jen prozkoumat Vězení staré pijavice, jak se říká mohyle za rozcestím. Ale to bude až další sezení.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Vězení staré pijavice se procházelo poměrně přimočaře brutálním stylem. Probili se přes lidopijavice i kostlivce, navštívili sochu strážce, ale čaroděj, který se dobrovolně postavil doprostřed kruhu, neměl úplně v úmyslu zastavi zlo, spíše jít s tím, co bude zrovna nejvýhodnější pro něj osobně, takže spustil past. Naštěstí odolal nákaze a z jámy ho společníci vytáhli, takže si jen trochu natloukl. Našli rudé dveře, a Lišák jim obětoval kapku iluzorní krve, což nefungovalo. Elfí lovkyně zkusila totéž, a už to fungovalo. Vynesli poklad ven, a zjistil, že dungeon je prakticky plný vody (během tohohle se courali tam a zpátky, takže jim rostla kletba). Navíc už dostali při těch bojích do těla, takže se rozhodli vrátit do vesnice a odpočinout si. Když se k jeskyni vrátili, zjistili, že voda i vššechny pijavičí podivnosti zmizely a v jediné místnosti, kterou nenavštívili, je jen krvavý nápis Děkuji. No, mám novou zápletku.

Pak se rozhodli jet do nepříliš vzdáleného městečka, o kterém něco málo slyšeli. Cestou je přepadli lupiči, kteé snadno přemohli, a vzali je do zajetí, s úmyslem prodat je do otroctví. Pak natrefili na past otrokářů,, které pro změnu oni rovnou napadli. To už bylo trochu těžší, ale také zvítězili, pár otrokářů zabili, zbytek zajali. Potkali své známé herce, a nechali je být. A pak komediantský vůz, který vypadal podezřele, a po chvíli zjistili, že je pronásleduje Železná stráž. Dobrodruzi dění sledovali, ale nezasáhli, zjistili tedy, že většina komediantů byli neklidní umrlci a zbytek vesničané, co je chtěl ukrýt. Což se nepovedlo, Železná stráž mrtvé odvedla. Dobrodruzi se vrátili na svou cestu a k večeru došli před hradby města.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

IRL poznámka: Přidal se zdá se nový hráč.

Kousek před hradbami potkali půlelfího druida. Dali se s ním do řeči a on se k nim přidal na jejich cestě. I když jeho soukmenovec ho velmi nevybíravým způsobem upozornil, že "ta baba je moje." Nicméně nově příchozí to nerozporoval, a tak v klidu dorazili do města. Ve měste je ale zrovna neuvítali. Odmítli jim otevřít bránu, přičemž po odsecích předané zdůvodnění vycházelo z toho, že většina skupiny jsou elfové nebo alespoň půlelfové, přičemž město je ve válce s elfy, a oni by mohli být špioni. To vše samozřejmě okořeněno dávkou rodových nadávek. Půlelfíého čaroděje se zjevně jedna z nich dotkla a vyzval strážného na souboj. Ten se mu vysmá, prý ať se k němu zkusí dostat. Slova se chopil druid, a dařilo se být trochu konstruktivnější, když čaroděj seslal Zemětřesení a celou bránu srovnal se zemí i se strážnými. (Chtěl jsem prostě rozhodnout, že jsou mrtví, ale hráči chtěli, ať za ně hodím na kritické zranění - oběma padl zlomený vaz.)

Elfí lovkyně pobídla své hechmeny, aby hlali otrockou karavanu pryč, druid se také dal na ústup, čarodějova manželka seskočila z koně a ten se začal plašit. Čaroděj je tedy nechal běžet a sám si vychutnával dílo zkázy. To už se k němu ale přiřítili měšťané s kopími. Koneckonců čekali válku a tohle byl prostě útok. Když viděli půlelfa, na nic se neptali a vrhli se na něj. Čaroděje to trochu zaskočilo, čekal asi spíše kapitulaci, a teď čelil příémému útoku. Chtěl poslat další Zemětřesení, nicméně předtím ještě schytal zásah kopím. Pak ale zabil podstatnou část útočníků druhým zemětřesením. Bylo by to zaselo do jejich srdcí strach, kdyby se zároveň nevyřadil magickou nehodou. Takhle měli dost času se sebrat, a bezbranného ho umlátit.

Druid se rozhodl mezitím zklidnit koně, vyskočit na něj a vytáhnout i "nešťastnou vdovu". Citlivě sae zeptal na jejá vztah s "manželem" a odpovědí mu byl příval nadávek a údiv nad tím, že jí neznásilnil. (Popravdě s ohledem na část charakterizačních scén mám pocit, že to byly víc ohledy hráče, než postavy.) Druid k ní tedy začal být velmi milý a ohleduplný a dařilo se mu získat její sympatie.

Družina se přesunula do vesnice elfů, kde se dozvěděli o otrávené řece a podivném chlapovi v jeskyni. Prioritou ovšem bylo pomoci s odražením velmi pravděpodobného útoku. Ten přišel zítra za úsvitu. Družině se v boji podařilo zabít velitele Kenta a zároveň ochránit druidku vedoucí vesnici, takže posílili a udrželi elfí morálku, už tak nahlodanou předešlými ztrátami a trochu "spontánním" přesunem. Tato převaha stačila k víceméně snadnému rozprášení lidských sil. (dal jem +4 k bitevnímu hodu).

Nadále je zájem zabývat se chlapem v jeskyni, protože otrávit řeku... ale to bude až příště
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Ach, jo. Další sezení ve dvou.
Elfí lovkyně se rozhodla podívat do jeskyně, prošla s hechmeny skrz několik pastí, a nakonec našla i šíleného alchymistu. Ale protože neměla reálně námitek proti jeho plánu, spočívajícím v trávení lidí a provokování Rezavé církve za účelem pomsty, nechala ho být. Sebrala otroky a odvedla je do rudysova. Cestou zabili gryfa a našli starý hrob vojevůdce. Rozhodla se ho vybrat, což vedlo k boji s rytířem smrti a nalezení pokladu v hodnotě několika stříbrných. Elfka hodnotila vylupování hrobů jako velmi neefektivní druh obživy. Ale prodej otroků ji ekonomicky zajistil. Nicméně ji štvalo, že ji trpaslíci nepustí do města. Zkusila si vyjednat povolení ke vstupu, a bylo jí nabídnuto jako odměna za dopadení Zrzavce. Vyrazila se dvěma hechmeny a našla ho s celou bandou 10 loupežníků a 7 vlků. Jako strategii zvolila frontální útok a dostala strašný nářez, byli rádi, že to přežili a museli se stáhnout, aniž by někomu z bandy vážně ublížili.

A zbytek sezení jsme nadávali na to, že ostatní nechodí.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Uživatelský avatar
Log 1=0
Příspěvky: 2692
Registrován: 20. 7. 2017, 14:06

Re: Logovy Zapovězené země - Druhá grupa

Příspěvek od Log 1=0 »

Protože na sezení došli:
Hráč, kterému předminule umřela postava, a minule chyběl,
Hráč, kterého ta jeho minule přestala bavit,
a
Hráčka, která je úplně nová,
tak jsme začali s čistým štítem a rovnou začali novou kampaň.
Příběh, vyprávěný v tomto vlákně lze tedy nejspíše považovat za uzavřený.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti