[SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

[SVITKY HRDINŮ] nová generace dračáku

Příspěvek od Nordoslav »

svitky_logo2.png


:arrow? Pravidla ke stažení na webu: http://www.svitky-hrdinu.cz
:arrow? Zápis v databázi: https://rpgforum.cz/anotace/svitky-hrdinu



Svět je plný tajuplných míst. V podzemí se skrývají tajemná podzemní města zwargů ozářená slunečními věžemi. Pod hladinou oceánu se skrývají chrámy, ve kterých vodní elfové uctívají Matku z hlubin. Duchové prastarých hor sní o dobách, kdy jejich žilami proudilo žhavé magma. Staré kosti draků po staletí šíří auru moci, měnící vše živé, čeho se dotkne. Je na tobě, abys tento svět prozkoumal.

Jsi dobrodruh a objevitel. Hrdina. A toto jsou svitky s tvým příběhem.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Co je vlastně mým cílem:
Krátká odpověď: Fantasy hru šitou sobě na míru.

Dlouhá odpověď: Skloubit příběhové a gamistické hry v jeden koherentní celek, který umožní prožít pořádnou fantasy kampaň. Budete se bát o svoji postavu, budete muset řešit, jaké zdroje máte k dipozici, ale zároveň budete spoluvytvářet epický příběh, který se nezasekává na hloupostech a přinese pořádný zážitek.
Ve zkratce chci přinést klasický dračákovský feel bez zbytečného účetnictví na elegantnějším a hladším pbta mechanickém jádře.

Systém má být použitelný na předpřipravené sandboxové moduly, především hexcrawly jako Hot Spring Islands nebo ten můj. Nesnažím se udělat nic přelomového, jen něco pekelně zábavného.


Vývojářský deníček:
Získávání zkušeností a zlepšování postav
Hexové cestování ala PbtA
Mitigace náhody: momentum vs situace
Vyhodnocuju vyhodnocovací mechaniky
Jak jsem hledal svému RPG jméno

Discord SVITKY HRDINŮ
Naposledy upravil(a) Nordoslav dne 17. 7. 2022, 22:41, celkem upraveno 34 x.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od eerieBaatezu »

Quentin píše: 14. 10. 2021, 15:21 Síla +1 obsahuje méně informací než Silák vs Tlusťoch vs Atlet vs Cyborg etc. Aspekty zaprvé obsahují více informací, a zadruhé jsou open-ended; není jích omezený list jako bývá vlastností.

Tím teda nechci argumentovat pro konkrétní mechaniku jednoslovných aspektů. My jsme vlastnosti taky ničím nenahradili a přesto nám nechybí.
Máte s tím vaším hraním natočený nějaký videa nebo co? $lol$ Už mě nebaví se snažit furt předstatovat, jak se to hraje, podle popisů na fóru. $lol$
Naposledy upravil(a) eerieBaatezu dne 14. 10. 2021, 21:44, celkem upraveno 1 x.
Obrázek
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Nordoslav »

Člověk chvíli dělá přednášku na Comiccon a tady tolik textu.

Jde dělat systém bez vlastností/atributů/dovednosti? Ano. A dokonce by mě i (pokud by byl dobře udělaný) bavil hrát.

Je to systém který chci designovat? Ne.

Některé Quentinovy arguemnyt mi přijdou že nemají s vlastnostmi nic společného - může GM fiat říct, že tato akce se automaticky povede i přes existenci atributu? Ano, už jen proto že třeba nemá smysl házet na komplikace. To že existuje tah na který se dá házet ještě neznamená, že se musí použít. A třeba po hraní City of Mist mi přijde, že používání podobných atributů jenom tu postavu tzrochu divněji rozplyzne místo aby jí to opravdu souhrně definovalo. Plus jsou to maskovaná čísla jak říká Eerie, aspoň v případě toho CoM.

A ne nevěřím že zrovna s vlastnostmi budu mít problím. Mimochodem v jedné z úvodních myšlenkových úvah bylo, že vyjdu pro svůj systém z jiného frameworku a pojedu aspect based pool. Ale zjistil jsem, že by to nbeplnilo tenh účel, kterého chci dosáhnout.

Může se uklázat že číselné dovednosti v talentech jsou fakt pruda a nefungují tak, jak jsem si představoval a pak je přepíšu a dám tam jiné. nevadí. Opakuji že důležité je pro mě teď hlavně se dostat k verzi kterou můžu testovat, ne něco čperkovat a nikdy to nedopsat. Na to jsou tu jiné systémy.

Marky , děkuju že jsi popsal myšlenku hodin, tak jak ji mám v hlavě a nebyl jsem schopný ji dát na papír. Čekám, že efekt hodin bude regulovat fikce a když nebude mít smysl aby tikaly, tak tikat nebudou. Můj předpoklad byl, že během použití v praxi my vykristzalizují nějaké principy nebo soft mechaniky které případně zanesu zpět do textu.
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od boubaque »

Nordoslav píše: 14. 10. 2021, 12:34 Tikání hrozby má funkci nejen dramatickou, ale i simulační - vytváříš tím dojem živoucího světa. Samozřejmě hrozeb může bát řadově jen pár, ale nechávat neřešené hrozby statickjé zní staršně nudně a divně.
Ano, ale divně a možná trochu násilně* působí i to, když se hrozbami zabývají výhradně hráčské postavy. Když se situace zhoršuje proto, že hrdinové nejednají (nebo selhávají, ale to je jiná písnička). Pak to musí být fikčně nastavené tak, že buď jsou hrozby hrozbami jen pro hráčské postavy (tedy žádní skřeti před branami), anebo že jsou hráčské postavy skutečně hrdinové, kteří (jediní) můžou jednat. Například premisa kampaně Za ledovou zdí je tomu skutečně velmi blízko.

* podobně jako zajímavé události v přípravě, které čekají se spuštěním na příchod hrdinů, ale je to trochu jiný případ
S tím ale souvisí že úkol se nerovná hrozba a jeho nesplnění se nerovná zhoršení fikce.
Typicky úkol doneste balíček přes les do vedlejšího města. Vytikaí hodiny a fikčně to zanmená jen že úkol přijal nědo jiný a už ho vyřešil. Nebo si to zadavatel udělal sám.
OK, jen přemýšlím, jestli jsou ty hodiny nakonec potřeba. Je to možná dobrá upomínka, ale jestli k tomu pak není zbytečně složitá. K čemu jsou hodiny, které nevytvářejí napětí?
V čem máš ale pravdu bezetbytku a co jsem si neuvědomil je, že situace se může měnit a questy se musí dát flexibilně přepisovat, resp jejich cíl v průběhu.
A co jsem nenapsal zřejmě dost jasně, je v tom podstatné to formalizované přijímání questů. Pokud tohle nevynutíš (a nedejbože nutíš hráče jednat prakticky výhradně skrz postavu jako v AW), buď nemáš co přepisovat, nebo si to jako GM cucáš z prstu.

*****
MarkyParky píše: 14. 10. 2021, 15:29 Myslím, že máš trochu bias z toho řešení v DrDII, které je takové přímočaré a ... no, řekněme, že Ironsworn s témi stress tracky nabízí trochu jinou ligu.

...
Boubaque píše: Anebo hur, kdyz GM ma od zacatku nespravnou predstavu o cilech hracu.
Tak v tom Ironswornu se cíle hlásí explicitně a call má hráč, takže GM do toho nemá co kecat.
A v té navrhované modifikaci naopak nejsou hráčské cíle, ale stavy hrozeb ....
Jedna věc je, že v Ironsworn jsem hrál jedno krátké sezení (půlku oneshotového dobrodružství) a pak jsem si prolistoval příručku, přičemž pak dovozuju na základě toho, jak to fungují ostatní PbtA hry, a hlavně AW, který jsem hrál i četl.

Ale myslím si, že s přehlídl, nebo z mé velmi stručné formulace nepochopil, že mluvím o questech (atd.), které nejsou formalizované. A ano, Ironsworn to přijímání questů formalizuje (a proč to dělá, jsem pochopil u jednoho diagramu, na který jsem narazil při tom listování). Proto ty trackery v Ironswornu fungují, stejně jako by fungovaly u gentlemanské sázky nebo zaklínačských zakázek. Sice se mi to úplně nelíbí, protože se to lehce míjjí s mými preferencemi, ale funguje to, a proto to nekritizuju. Kritizuju případy, kdy hráč neví, že se k něčemu uvázal a jaké to bude mít v systému důsledky.

K jednotlivým bodům se nebudu úplně vyjadřovat, právě protože jsem Ironsworn nečetl a za těch pár hodin hry vedené někým jiným se člověk samozřejmě nedostane ke všem pravidlům, která by mohl využít. Ale hlavně to není úplně to, o čem jsem mluvil, právě proto, že v Ironsworn hráč ví, že se k něčemu uvázal a může s tím racionálně operovat.

Boubaque píše: Resili jsme to treba se sudbou v DrD2 -- ...
Sudba je ale na hony vzdálená tomu, jak trackování cílů funguje.
Ano, je. Právě proto, že jako trackování cílů, resp. postupu v dobrodružství, se nám ji nepodařilo nastavit (mj. z toho důvodu, že jsme nechtěli, aby se hráči museli do cílů uvazovat).

Jinak viz odpovědi Nordovi.
Hrozby jsou sluha, forma trackeru, ne pán.
Což jsem se snažil říct (tedy že to může být dobrý sluha, ale zlý pán).
Celkově mám pocit, že ty námitky vyplývají zejména z toho, že vnímáš ty navržené trackerohrozby jako "dramatická HPčka", odtržená od fikce. To ale nejsou - ony jsou jen drama-based simulačním nástrojem, abys mohl hrát jako-sandbox a nemusel při tom simulovat celý svět.
Ne úplně. Ony totiž modelují jen výsek fikce, který se týká postav, a problém nastane, když bude hrozeb (nebo front) moc – zvlášť když jejich přivádění do hry je v libovůli MC (tady vyycházím z AW, jak se k tomu staví IS, nevím), anebo když se budou týkat širšího okruhu fuíkce, než za který nesou zodpovědnost hráčské postavy.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Quentin »

Nordoslav píše: 14. 10. 2021, 16:13Některé Quentinovy arguemnyt mi přijdou že nemají s vlastnostmi nic společného - může GM fiat říct, že tato akce se automaticky povede i přes existenci atributu? Ano, už jen proto že třeba nemá smysl házet na komplikace. To že existuje tah na který se dá házet ještě neznamená, že se musí použít. A třeba po hraní City of Mist mi přijde, že používání podobných atributů jenom tu postavu tzrochu divněji rozplyzne místo aby jí to opravdu souhrně definovalo. Plus jsou to maskovaná čísla jak říká Eerie, aspoň v případě toho CoM.

A ne nevěřím že zrovna s vlastnostmi budu mít problím. Mimochodem v jedné z úvodních myšlenkových úvah bylo, že vyjdu pro svůj systém z jiného frameworku a pojedu aspect based pool. Ale zjistil jsem, že by to nbeplnilo tenh účel, kterého chci dosáhnout.
Nenech se rozptýlyt mými odpověďmi eeriemu; nejde mi o žádné aspekty, co by vlastnosti nahradily. Hlasoval bych spíš za úplné vyhození vlastností.

Ještě jednou se vrátím k tomu, že vlastnosti k simulaci beztak moc nepoužíváme, tak trochu viz fictional positioning.

A ta zábavná část na PbtA moves je v tom, jak pomáhají konverzaci strukturovat, obohacovat a ještě mají zabudované volby.

When you read a person in a charged interaction, roll+sharp. On a 10+, hold 3.
On a 7–9, hold 1. While you’re interacting with them, spend your hold to ask their
player questions, 1 for 1:

• Is your character telling the truth?
• What’s your character really feeling?
• What does your character intend to do?
• What does your character wish I’d do?
• How could I get your character to —?

On a miss, ask 1 anyway, but be prepared for the worst.

Modré pomáhá moderovat hru, zelené do toho vnáší herní volbu (musíš rozhodnout jakou otázku), růžové is the cool shit co obohatí fikci a červené je zbytečný artefakt z dnd, který ten move dělá horší pro některé postavy.

Jde dělat systém bez vlastností/atributů/dovednosti? Ano. A dokonce by mě i (pokud by byl dobře udělaný) bavil hrát.
Je to systém který chci designovat? Ne.
Fair enough :)

Jen ti tu spamuju pro zábavu, sorry :) Odnesu si svoje přemýšlení nahlas jinam.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od MarkyParky »

Boubaque píše:Pak to musí být fikčně nastavené tak, že buď jsou hrozby hrozbami jen pro hráčské postavy (tedy žádní skřeti před branami), anebo že jsou hráčské postavy skutečně hrdinové, kteří (jediní) můžou jednat.
Nope.
Timeline těch událostí z fronty neznamená, že svět kolem nic nedělá a nechá se dál ničit skřeťáky.

Timeline představuje sled událostí za předpokladu, že protagonisté příběhu nezasáhnou nebo jejich zásah selže takovým způsobem, že nic neovlivní.

Tzn. klidně to můžou být skřeti před branami a stav na druhém segmentu hodin klidně může být "stateční královští hraničáři vzdorují ve průsmycích a zadržují invazi" a na čtvrtém segmentu hodin může být "dvorní čaroděj Nekugnadezar v zoufalství vyvolal démona, aby skřety zastavil".
Boubaque píše: Je to možná dobrá upomínka, ale jestli k tomu pak není zbytečně složitá. K čemu jsou hodiny, které nevytvářejí napětí?
Tady bych souhlasil s Boubaquem.

To, co udělalo BitD, že hodiny zredukovalo na počítadlo bez napětí (a ještě dovolilo s nimi posouvat zpět), je tak nějak ...dehodinovalo.
Boubaque píše: Kritizuju případy, kdy hráč neví, že se k něčemu uvázal a jaké to bude mít v systému důsledky.
Ale v tom mém návrhu to není "se k něčemu uvázal", nýbrž "se něco děje".

Ten můj nápad je:
- Vezmi mechaniku hodin u hrozeb, jak je popsaná v AW. Ta už má tenhle problém zpracovaný. A jen udělej hodiny kompatibilní s IS trackerem.
- A pokud se hráči rozhodnou tuhle hrozbu nějak řešit, tak paralelně trackuj na těch hodinách i jejich postup (IS style), a když dojde k eskalaci do místa, kde má smysl se ptát, jak jejich vstup dopadl, tak postup PC použij místo hodu d6 (přesně jak v IS style) a postup NPC použij místo jedné d10.
Boubaque píše: Ony totiž modelují jen výsek fikce, který se týká postav, a problém nastane, když bude hrozeb (nebo front) moc – zvlášť když jejich přivádění do hry je v libovůli MC (tady vyycházím z AW, jak se k tomu staví IS, nevím), anebo když se budou týkat širšího okruhu fuíkce, než za který nesou zodpovědnost hráčské postavy.
Znovu namítám:
Pokud je ve hře příliš mnoho nepřátel, tak to není problém hrozeb, ale problém GMa, který dal do hry příliš mnoho nepřátel.

Hrozby jsou jen nástroje, kterým nepřátele trackuješ - rozhodnutí, kolik jich bude, je ale vždy na tom GMovi, ne na mechanice hrozeb.
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Nordoslav »

Ve složce s talenty přibyl šaman
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Nordoslav »

Sbírku doplňuje střelec ♐
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Nordoslav »

Osmým oborovým talentem je světec a jak jsme z něj měl trochu strach, tak nakonec myslím, že jde o zajimavou herní možnost (samozřejmě potřebuje kupu testování, jako všechno)
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Nordoslav »

Devátý talente je Měňavec, takže sice ještě nemůžete hrát za kouzelníka, ale už si můžete dát barda orlodlaka

EDIT: na řadě jsou ještě pán šelem, elementalista, šermíř, bylinkář a pobuda načež začnu dělat talenty ras: trpaslíka, člověka, gnóma, goblina, malpura a vzdušného elfa
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Nordoslav »

Na disku přibyli šermíř a pán šelem, blížíme se k první testovací verzi!
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Nordoslav »

Všechny oborové talenty o které projevilio zájem testovací hráči jsou hotové
Na řadě jsou rasové talenty a doplňkové materiály
Poté ceník základního vybavení
Pak chci projet znova obory a dodělat jim správně startovní vybavení.
Nakonec chci udělat ke každému talentu tři startovní pouta s ostatními členy družiny
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Nordoslav »

První rasový talent (goblin) je na světě!

https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 22590
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Jerson »

Popis rasy (fakt tomu nechci říkat "talent") je mnohem zajímavější než popis povolání.
Uživatelský avatar
Nordoslav
Příspěvky: 749
Registrován: 24. 10. 2017, 10:07
Kontaktovat uživatele:

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od Nordoslav »

A mezi rasové talenty (protože lepší sjednocující terminologii pořád nemám a popisy to nejsou) přibyl gnóm a vzdušný elf
Ahoj, já jsem Nordst Fuchs a tohle je DRAČÁK: THE NEXT GENERATION!
:!: Fantasy PbtA které klade důraz na fikci v kulisách povědomé fantasy, ale zároveň je tam hodně originalnich prvku, které z her dělaji nové zážitky.
:!: Jednoduchý systém tvorby postav, který ovšem nabízí mnoho možností a voleb na výběr a produkuje unikátní, nezaměnitelné a velmi hratelné a zábavné charaktery.
:!: Jednoduchý systém hry ve kterém můžete hrát aniž byste nad ním museli pořád přemýšlet.

:arrow? Vše o pravidlech a o hrách zde: https://discord.gg/Mks4DzzMJ7
:arrow? A vlákno tady: https://rpgforum.cz/forum/viewtopic.php?t=16363
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [Heartbreaker] Pracovní název Nordsworn - fantasy PbtA pro sandboxové hraní v0.026

Příspěvek od MarkyParky »

U ras slovo talent nevadí. Talent je něco vrozeného, co případně rozvíjíš.

U těch povolání je divné. Povolání je věc, co se učíš.
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů