[Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
No mohl jsi to napsat uz kdyz jsem se te vcera ptal. Ale teda podle me kostricka nevznikne jenom tam ze te nekdo ohloda. Ale treba take ohorenim. Treba po tom co te nekdo zasahl bleskem.
Nebo tak ze nejaky nemrtvy kostlivec vyrazi z Angryho rozkazu na pruzkum a dostane to zminenym bleskem.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Pravda.
- Za tento příspěvek děkují uživateli MarkyParky:
- Ecthelion
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
(Já bych jen k proběhlé diskuzi chtěl poznamenat, že z mé covidové zkušenosti, kdyby mi někdo donáškoval jídlo a materiál, tak s dostatečnou knihovnou klidně zvládnu být zavřený dekádu v jednom bytě. Ostatně takové případy reálně existují i bez covidu.)
Jinak se snažím sledovat vývoj, a pokud mě lze nasměrovat na nějaký kousek, co potřebuje zachytit, tak by to mohlo vyjít.
Jinak se snažím sledovat vývoj, a pokud mě lze nasměrovat na nějaký kousek, co potřebuje zachytit, tak by to mohlo vyjít.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Trochu nestíhám, takže jen v rychlosti - postavy za mne OK, huňáči mi přijdou takoví moc psovití / liškovití, ale proč ne, že ?Ecthelion píše: ↑28. 9. 2021, 20:31 Ještě ANOMÁLIE.
Nějak se mi ta ilustrace moc nelíbí. Na druhou stranu mě teď nic nenadá jak to vylepšit. Takže než to vymyslím, tady to máte.
Marky, máš něco k tomu Angrymu? Můžeš mi to poslat? Na Ahuru se ještě moc necítím.
Jinak počítám že to bude 6 ilustrací:
Ahura
Angra
Anomálie
Grizland
Orland
Poletucha
Chybí mi tam něco?
(Já jsem si je vždycky představoval jako žabák Ethelreda z Mluvicího balíčku, jak ho nakreslil Born, akorát převlečeného za ropudlaka, když pronikal mezi vlkodlaky, tedy takový žabák, co má na sobě modrou huňatou srst konzistence vaty ).
Jenom tu anomálii jsem si (ani nevím proč - někde to někdo zmínil na začátku) představoval modrou, takže se budu muset s novou barvou smířit.
Celkově za mne
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Vite díky moc za komentář.
Problém toho jména huňáči je, že je strašnĕ evokativní. A všichni si pod ním představí něco jiného. Viz markyho medvídci. Pro mě to byli vždycky neohrabaní tlustí krtci, co z čumáku střílí blesky. +si tyhle představy pěstujeme už od dětství.
Já jsem zkusil vyjít z toho popisu co je příručce a nakreslit nebezpečnou potvoru co je schopná útočit drápy a vraždit blesky. Že jí pak přeživší dobrdruzi začali u táboráku říkat kvůli modrým chlupům truchu dětinským názvem mi přijde logické.
(Asi jako když se v Pikniku u cesty všechny anomálie jmenujou více méně legračně.)
Mluvící balík ruluje!Vitus píše: ↑8. 10. 2021, 08:54(Já jsem si je vždycky představoval jako žabák Ethelreda z Mluvicího balíčku, jak ho nakreslil Born, akorát převlečeného za ropudlaka, když pronikal mezi vlkodlaky, tedy takový žabák, co má na sobě modrou huňatou srst konzistence vaty ).
Problém toho jména huňáči je, že je strašnĕ evokativní. A všichni si pod ním představí něco jiného. Viz markyho medvídci. Pro mě to byli vždycky neohrabaní tlustí krtci, co z čumáku střílí blesky. +si tyhle představy pěstujeme už od dětství.
Já jsem zkusil vyjít z toho popisu co je příručce a nakreslit nebezpečnou potvoru co je schopná útočit drápy a vraždit blesky. Že jí pak přeživší dobrdruzi začali u táboráku říkat kvůli modrým chlupům truchu dětinským názvem mi přijde logické.
(Asi jako když se v Pikniku u cesty všechny anomálie jmenujou více méně legračně.)
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
No popravdě by jim slušelo, kdyby ty nohy byly trošku mohutnější... aby ten dojem těch tlap byl... úměrnější k tomu tělu? Pořád mi přijdou jak u mokrého yorka... ty chlupy na nohách by je měly opticky zvětšit, ne?
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Ha. Pro mě byli hunaci vždycky kočky
Moje RPG Laboratorium a k němu vlákno na fóru. Malý svět pro osobní potřebu. Třeba se bude něco hodit i někomu jinému.
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Tak se omlouvám za spoždění. Tady je další kousek.
AHURA.
AHURA.
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Cool!
Zdá se mi to nebo má levou nohu/koleno nějakou divnou?
Zdá se mi to nebo má levou nohu/koleno nějakou divnou?
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Nádhera. Najednou vím, jak bude fungovat ta její místnost. Mnohem lepší než socha.
Za zpoždění se neomlouvej, já ti dlužím toho Angru. Nevím, kdy budu mít příští tvůrčí slot (ten poslední jsem vyplácal na dungeon do kuchyně).
Za zpoždění se neomlouvej, já ti dlužím toho Angru. Nevím, kdy budu mít příští tvůrčí slot (ten poslední jsem vyplácal na dungeon do kuchyně).
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Ok, počkám. Ještě mám jednu drobnost, kterou zvažuju že pro Bílý Hrad nakreslím. Ale taky mám dost dalšího kreslení a nastává šílenství konce roku. Tak uvidím jestli se k tomu dostanu.MarkyParky píše: ↑17. 10. 2021, 19:45 Za zpoždění se neomlouvej, já ti dlužím toho Angru. Nevím, kdy budu mít příští tvůrčí slot (ten poslední jsem vyplácal na dungeon do kuchyně).
Pravdu díš. Trochu jsem ho překreslil. Odkaz by už měl ukazovat na opravenou verzi.
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Ani mi nepřijde, ta levá noha pořád vypadá jako opuchlá. (Ale asi jsem neviděl původní verzi... jestli to teda omylem není ona.)
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12359
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Teď jsem to kontroloval a odkaz je správně. Jo a mě teda přijde, že noha je teď správně.
Re: [Kolektivní tvorba] Bílý hrad Remastered
Přijde mi, že má to levé koleno strašně velké.. pravé je "zalomené", kdežto levé je takové "zaoblené".. a když povedeš pomyslnou vodorovnou linku od pravého kolena (na monitoru), tak je tam naznačeno zalomení(?), které vypadá jako že se tam ta noha ohýbá... ale v kontrastu s pravou to působí nepřirozeně
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů