/Naoki/ Trpasličí síň

Zápisy a zážitky z vašich her, pomoc s přípravou, společné hraní.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5467
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

/Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Naoki »

Tlumený řev se mísil s pravidelným boucháním beranidla o bránu. Sekundy se měnily v minuty a minuty se měnily ve věčnost. S každým dalším dopadem skřípalo dřevo a brána se prohýbala; všichni měli před sebou živý obraz boje - ocel proti oceli, zlomené kosti, přetržené šlachy, padlé přátele... Mnoho dobrých trpaslíků padlo v obraně pevnosti, Moradin uvítal příliš mnoho bratrů ve zbraní ve své věčné kovárně. A kdo ví, co se stane, padne-li i tato síň...

Obrovská rána vytrhla trpaslíky z temných myšlenek. Ale realita nebyla o nic světlejší. Brána padla. Z ní se začali vynořovat orkové. 7 jich zaujalo bojové pozice a s nenávistí sledovali obránce na druhé straně síně. Po chvilce ze stínu vykročili další 2 orkové - dvoumetrový kolos oděný v kožené zbroji a třímajíc obrovskou dvoubřitou sekeru, a na druhé straně menší ne tak nebezpečně vyhlížející ork s kopím a šátkem přes jedno oko. Když došli blíž menší ork si rudými oči prohlídl síň, pak zaštěkal rozkazy v řečí jím vlastní a na adresu trpaslíků zařval: "Dnez my koupat važe krev!"


Postavy:
Fingalen: Dwarven Shaman
Ecthelion: Dwarven Ranger
Boubaque: Dwarven Warden
LZJ: Dwarven Invoker
Mytko: Dwarven Barbarian

Iniciativa píše:Troll: 27
Alchimisti 1-4: 19
Orci 1-3: 19
Boubaque: 17
Fingalen: 17
Ecthelion: 16
Mytko: 15
Sekeráč: 14
LZJ: 11
Orci A-D: 9
Obrázek
Větší obrázek na http://sklad.obrazku.cz/obr191705_hala3.jpg (starší obrázky můžete nalézt v diskuzi)
Schody: schody vedou směrem nahoru a berou se jako difficult terén
Barikády: barikády poskytují cover. Na přelezení barikády se musí zaplatit standart akce, přelezání vyvolává AoO a kdo přelezává nebo stojí na barikádě poskytuje Combat Advantage. Pro Large potvoru představuje barikáda obzvláště těžký terén (3 body pohybu na 1 čvtereček), s tím že dokud stojí aspoň na jedno pole barikád, poskytuje Combat Advatange. Pro Huge a vyšší potvory je to pouze těžký terén.
Sloupy: sloupy překáží v pohyb stejně jako zeď a ruší i line of sight

Podmínky vítězství
Obránci vítězí, když se jim podaří zabít všechny útočníky
Útočníci vítězí, když se jim podaří zabít všechny obránce, nebo když se jeden ne-minionový útočník dostane na druhou chodbu (pole Ž7-10).

https://dicelog.com/joinlogdice
login: boubaque @ seznam . cz
heslo: rpgforum
129 - Trpaslici sin
Naposledy upravil(a) Naoki dne 24. 10. 2009, 13:02, celkem upraveno 17 x.
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Uživatelský avatar
Fingalen
Příspěvky: 1198
Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Fingalen »

Medvedí šaman sa teší na bratov v zbroji.. :D
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..

I've joined the resistance.
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5467
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Naoki »

Nějak se sem lidi nehrnou... kdyžtak mám připraveného wizarda a rogunu, kdyby někdo byl línej si ty postavy dělat...
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Ecthelion »

"Baruk Khazad! Khazad ai-menu!"
Dáin, syn Duina Kovotepce z krve Dwáina Ocelové pěsti
Male Dwarf Ranger
Level 7
Good
Representing E^2


Strength 18(+4)
Constitution 12(+1)
Dexterity 16(+3)
Intelligence 10(+0)
Wisdom 15(+2)
Charisma 8(-1)

Maximum Hit Points: 59 [includes toughness]
Actual: 41

Bloodied: 29
Surge Value: 14
Surges / Day: 7 [includes constitution modifier]

Initiative: 1d20 +6 = + 3 [half level] + 3 [dexterity]
Base Strength Attack: 1d20 +11= + 3 [half level] + 4 [strength]+ 2 [magical weapon] + 2 [proficiency]

Damage:
main: d10+2(dwarven weapon training)+1(two weapon fighting)+4 (síla)+2(magical weapon) (d10+9)
offhand: d6+2(dwarven weapon training)+4 (síla)+2 (magical weapon) (d6+8)

Armor Class: 19 = 10 + 3 [half level] + 3 [dexterity]+ 3 [chainmail]+ 1[feat]+ 2 [m. armor]
Fortitude Defense: 21 = 10 + 3 [half level] + 1 [ranger] + 4 [strength] + 3 [amulet]
Reflex Defense: 21 = 10 + 3 [half level] + 1 [ranger] + 3 [dexterity]+ 1[feat]+ 3 [amulet]
Will Defense: 18 = 10 + 3 [half level] + 2 [wisdom]+ 3 [amulet]

Feats:

Dwarven Weapon Training
Chainmail Armor
Two Weapon Defense
Two Weapon Fighting
Toughness

Acrobatics: +11 = 3 [dexterity] + 3 [half level] + 5 [class training]
Arcana: +3 = 0 [intelligence] + 3 [half level]
Athletics: +12 = 4 [strength] + 3 [half level] + 5 [class training]
Bluff: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Diplomacy: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Dungeoneering: +12 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 2 [Dwarf] + 5 [class training]
Endurance: +6 = 1 [constitution] + 3 [half level] + 2 [Dwarf]
Heal: +10 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
History: +3 = 0 [intelligence] + 3 [half level]
Insight: +5 = 2 [wisdom] + 3 [half level]
Intimidate: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Nature: +5 = 2 [wisdom] + 3 [half level]
Perception: +5 = 2 [wisdom] + 3 [half level]
Religion: +3 = 0 [intelligence] + 3 [half level]
Stealth: +11 = 3 [dexterity] + 3 [half level] + 5 [class training]
Streetwise: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Thievery: +6 = 3 [dexterity] + 3 [half level]

Magical items:
Flaming battleaxe (lvl 10) +2
Lightning handaxe (lvl 10) +2
Amulet of protection (lvl 11) +3 na for-ref-will
Dwarven chain armor (lvl 7) +2

Powers:
At willTwin strike (Str vs. AC, 1[W]; two attacks – main and offhand weapon); Hit and Run (Str vs. AC, 1[W]; If you move in the same turn after this attack, leasing the first square adjacent to the target does not provoke an opportunity attack from the target.)
EncounterDire Wolverine strike (burst 1, Str vs. AC, 1[W]; each enemy in burst); Disruptive strike (Immediate Interrupt, Trigger: You or an ally is attacked by a feature, Str vs. AC, 1[W], The target takes a penalty to its attack roll for the triggering attack equal to 3 + your Wisdom modifier (5).); Sweeping Whirlwind (close burst 1, target: each enemy in the burst, Str vs. AC, 1[W] and you push the target a number of squares equal to your Wisdom modifier and it is knocked prone)
DailyJaws of the Wolf (Str vs. AC, 2[W]; two attacks – main and offhand weapon; miss – half damage per attack); Two-Wolf Pounce (Special: You can shift 2 squares before making this attack. Primary Target: One creature, Attack: Strength vs. AC, two attacks (main weapon and offhand weapon), Hit: 2[W] + Strength modifier damage (main weapon) and1[W] + Strength modifier damage (off-hand weapon). (Effect: After attacking the primary target, you can shift 2 squares and make a secondary attack. Secondary Target: One creature other than the primary target Secondary Attack: Strength vs. AC (off-hand weapon) Hit: 2[W] damage (off-hand weapon).)
UtilityUnbalancing Parry (Immediate Reaction, Trigger: An enemy misses you with a melee attack Effect: Slide the enemy into a square adjacent to you and gain combat advantage against it until the end of your next turn.); Weave through the Fray (Immediate Interrupt, Trigger: An enemy moves adjacent to you Effect: You can shift a number of squares equal to your Wisdom modifier.)

Dwarf
* +2 Constitution, +2 Wisdom (already included)
* Cast-Iron Stomach (+5 saves vs poison)
* Dwarven Resilience (second wind is minor rather than standard action)
* Dwarven Weapon Proficiency (throwing hammer, warhammer)
* Encumbered Speed
* Stand your Ground (forced moves are 1 square less; immediate save vs. being knocked prone)
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5467
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Naoki »

Problém tu určitě není, teď ještě minimálně 2 hráče a můžem začít (leda byste si každý chtěl vzít vlastní postavu $D )
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Ecthelion »

Nene, díky - jedna bude stačit. :wink: Ostatní přenecháme jiným (Conlaiiii?).

Chtěl jsem se zeptat na ty barikády - jako difficult terén je to překážka dost na nic. Teoreticky bys mohl vyhrát v jednom kole (umístíš nějakou nabušenější skřetí postavu co nejblíž, budeš běžet, vyměníš standart akci za move a zase běžet, utratíš action point na běh a protože barikáda nepředstavuje pořádnou překážku, doběhneš za nás ještě než něco uděláme). Kdyby se na přelezení barikády musela zaplatit standart akce (nebo třeba i celé kolo tomu věnovat) a během přelézání by na něj byla combat advantage, bylo by to možná zajímavější...
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5467
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Naoki »

Dobře, zkusíme to tak, jak to navrhnuješ.
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od boubaque »

Pokud se do té doby nepřihlásí dost hráčů, tak bych se nejspíš ve středu mohl přidat, ale dřív nebudu mít čas ani přemýšlet o tom, co si udělat za postavu, natož si ji vytvořit ;) (a hrát už vůbec ne)
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Ecthelion »

Přemýšlím, že bych si vzal trpasličího rangera se dvěma sekyrkami... :-)=
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Naoki
Příspěvky: 5467
Registrován: 2. 10. 2006, 21:04

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Naoki »

Ecthelion píše:Přemýšlím, že bych si vzal trpasličího rangera se dvěma sekyrkami... :-)=
Možné je všechno, já si třeba vytvořil trpaslíka rogunu s craghammerem :-)=
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
Uživatelský avatar
boubaque
bubák; Moderátor
Příspěvky: 6644
Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
Bydliště: Brno/Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od boubaque »

Tak já se teda hlásím :)

Vezmu si nejspíš Wardena :-)=

EDIT:
Olin, son of Yarin, son of Yozhin

Male Dwarf Warden
Level 7
Good
Representing boubaque

Strength 18 (+4)
Constitution 18 (+4)
Dexterity 11 (+0)
Intelligence 8 (-1)
Wisdom 14 (+2)
Charisma 10 (+0)

Height: 4' 8"
Weight: 210 lb
Skin: Light
Eyes: Gray
Hair: Dark Brown; Wavy; Thick Beard / Hirsute

Maximum Hit Points: 77 — [Actual: 72]
Bloodied: 38
Surge Value: 19
Surges / Day: 13 [includes constitution modifier]

Size: Medium
Speed: 5 squares
Vision: Low-light

Initiative: 1d20 +3 = + 3 [half level] + 0 [dexterity]
Base Strength Attack: 1d20 +7 = + 3 [half level] + 4 [strength]

Armor Class: 22 (23) = 10 + 3 [half level] + 4 [constitution] + 3 [hide] (+1 [Form of Winter's Herald])
Fortitude Defense: 20 = 10 + 3 [half level] + 1 warden] + 4 [constitution]
Reflex Defense: 15 = 10 + 3 [half level]
Will Defense: 18 = 10 + 3 [half level] + 1 [warden] + 2 [wisdom]

Armor: Hide (25 lb)
Shield: None

Attacks:
  • Basic Melee Attack (Lightning Warhammer): +12 vs AC; 1[W]=1d10+7
    [+7 STR+1/2lvl] [+2 proficiency] [+1 two-handed] [+2 magic item]; [+4 STR] [+1 weapon focus] [+2 magic item: Bracers...]
  • Powers Melee Attacks (Lightning Warhammer): +13; 1[W]=1d10+5
    [+1 weapon expertise]
Base Saving Throw: d20 vs 10

Languages: Common; Dwarven;

Skills:
Acrobatics: +2 = 0 [dexterity] + 3 [half level]-1 [armor]
Arcana: +2 = -1 [intelligence] + 3 [half level]
Athletics: +6 = 4 [strength] + 3 [half level]-1 [armor]
Bluff: +3 = 0 [charisma] + 3 [half level]
Diplomacy: +3 = 0 [charisma] + 3 [half level]
Dungeoneering: +7 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 2 [Dwarf]
Endurance: +8 = 4 [constitution] + 3 [half level] + 2 [Dwarf] -1 [armor]
Heal: +10 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
History: +2 = -1 [intelligence] + 3 [half level]
Insight: +5 = 2 [wisdom] + 3 [half level]
Intimidate: +8 = 0 [charisma] + 3 [half level] + 5 [class training]
Nature: +10 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
Perception: +10 = 2 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
Religion: +2 = -1 [intelligence] + 3 [half level]
Stealth: +2 = 0 [dexterity] + 3 [half level]-1 [armor]
Streetwise: +3 = 0 [charisma] + 3 [half level]
Thievery: +2 = 0 [dexterity] + 3 [half level]-1 [armor]

Feats:
Power Attack
Powerful Charge
Weapon Expertise -- Hammer [PH2]
Weapon Focus -- Hammer

Powers:

At-Will:
Warden's Fury [Warden][immediate interrupt]
Warden's Grasp [Warden][immediate reaction]
Earthshield Strike [Level 1]
Thorn Strike [Level 1]
Encounter Powers:
Thunder Ram Assault [Level 1]
Earthgrasp Strike [Level 3]
Mountain Hammer [Level 7]
Daily Powers:
Form of Winter's Herald [Level 1][special]
Nature's Abundance [Level 2 Utility][standard action]
Winter's Grip [Level 5]
Bear's Endurance [Level 6 Utility][immediate interrupt]

Dwarf
* +2 Constitution, +2 Wisdom (already included)
* Cast-Iron Stomach (+5 saves vs poison)
* Dwarven Resilience (second wind is minor rather than standard action)
* Dwarven Weapon Proficiency (throwing hammer, warhammer)
* Encumbered Speed
* Stand your Ground (forced moves are 1 square less; immediate save vs. being knocked prone)

Warden
* This warden chose the Earthstrength might option.
* Font of Life
* Nature's Wrath

Magic Items:
Barkskin Armour +2 (10)
Lightning Weapon +2 (10)
Dwarven Greaves (7) [Feet slot]
Gloves of Piercing (3) [Hands slot]
Bracers of Mighty Striking (2) [Arms slot]
Amulet of Protection +2 (6) [Neck slot]
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Uživatelský avatar
Fingalen
Příspěvky: 1198
Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Fingalen »

Bubaku, warden je super! :-)

A najde sa este niekto stvrty?
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..

I've joined the resistance.
LZJ
Příspěvky: 629
Registrován: 25. 8. 2004, 14:34
Bydliště: Doksy
Kontaktovat uživatele:

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od LZJ »

V průchodu za barikádami, se vztyčil postarší trpaslík s šedým vousem. Jeho koužková zbroj se temně leskla, jakoby sama slibovala odplatu za utrpěná zranění. Pozvedl berlu zdobenou výraznými symboly kladiva, olovnice a kružidla.
"Otec všech trpaslíků, je s námi. Buď zvítězíme, nebo se mu budem moci hrdě podívat do očí!"
Dúimin
Male Dwarf Invoker of Moradin
Level 7
Good
Representing LZJ

Str 10(+0), Con 17(+3), Dex 10(+0), Int 11(+0), Wis 21(+5), Cha 8(-1).

HP: 51 Surges: 9 Surge Value: 12
Bloodied: 25

Speed: 5
Vision: Low-light

Initiative: +3
AC: 21 Fort: 20 Reflex: 17 Will: 22

Armor: Shared suffernig Chainmail +2
Shield: none

Attacks
Melee Basic Attack (staff): +7 vs AC, 1d8+2
(unarmed): +3 vs AC, 1d4
Ranged Basic Attack (unarmed): +3 vs AC, 1d4
Ranged Basic: Sun Strike
Grasping Shards: Area burst 1 within 10, Each creature, +11 vs Fort, 5 radiant dmg and slowed until end of next turn
Sun Strike: Ranged 10, One creature, +11 vs Ref, 1d8+7 radiant dmg
Rebuke Undead (Channel Divinity): Close burst 5, Each undead creature, +11 vs Will, 2d10+7 radiant dmg, push 2 sq, dazed until end of next turn, Miss: Half dmg
Armor of Wrath (Channel Divinity): Immediate Reaction, Close burst 5, The triggering enemy, Trigger: An enemy within 5 squares of you hits you, Effect: The target takes 3 radiant dmg, Push 2 sq
Thunder of Judgment: Ranged 10, One, two, or three creatures, +11 vs Fort, 1d6+7 thunder dmg (2d6+7 for one), push 3, dazed until end of next turn
Chains of Carceri: Area burst 1 within 10, Each craeture, +11 vs Ref, 2d8+7 dmg, slowed until end of next turn
Invoke Obedience: Area burst 1 within 10, Each creature, +16 vs Will 2d6+7 psychic dmg, can fall prone for free (1d6 psychic dmg)
Binding Invocation of Chains: Close burst 10, Each enemy, +11 vs Ref, Slowed (save ends), Miss: Slowed until end of next turn
Icon of Terror (Fear): Close blast 5, Each creature, +11 vs Will, 2d6+7 psychic dmg, push 3 sq, Miss: Half dmg, push 1 sq
Wall of Light: Minor, Area wall 7 within 10, wall is 1 square high, and it lasts until the end of next turn. Within the wall, any ally gains a +1 power bonus to AC, and each ally who starts his or her turn in the wall gains 5 temporary hit points. Sustain minor.
Symbol of Hope: Minor, Ranged 10, symbol of hope in an unoccupied square within range. Lasts until the end of next turn. Any ally within 5 squares of the symbol gains a +2 power bonus to saving throws, and any ally who starts his or her turn within 5 squares of the symbol gains 5 temporary hit points. Sustain minor.

Skills
Passive Insight: 18
Passive Perception: 18
Trained:
Religion +8, Intimidate +7, Endurance +12, Arcana +8
Untrained:
Acrobatics +2, Bluff +2, Diplomacy +2, Dungeoneering +10, Heal +8, History +3, Insight +8, Nature +8, Perception +8, Stealth +2, Streetwise +2, Thievery +2, Athletics +2

Feats
Ritual Caster
Invoker Defense: +2 AC when you hit enemy within 3 sq
Implement Expertise (staff): +1 to attack rolls with staffs
Scouring Wrath: Armor of wrath gives target vulnerable 2 until end of next turn
Shield the Fallen: Grant bloodied, unconscious, or helpless adjacent ally +2 to saving throws and all defenses

Powers At-Will:
Grasping Shards
Sun Strike
Powers Encounter:
Rebuke Undead
Armor of Wrath
Thunder of Judgment
Chains of Carceri
Invoke Obedience
Powers Daily:
Binding Invocation of Chains
Icon of Terror
Powers Utility:
Wall of Light (daily)
Symbol of Hope (daily)

Languages: Common, Dwarven

Dwarf:
Dwarven Weapon Proficiency - Proficient with hammers
Cast-Iron Stomach - +5 bonus to saving throws against poison
Encumbered Speed - Armor or heavy load doesn't reduce your speed
Dwarven Resilience - Second wind is minor action
Stand Your Ground - Can move 1 less when forced to move. Immediate saving throw to avoid being knocked prone

Invoker:
Channel Divinity - Invoke a channel divinity class feature or other power; encounter
Covenant of Wrath - When you use a divine encounter or daily attack power on your turn, add +1 to the damage roll for each enemy you attack
Ritual Casting - Gain Ritual Caster as a bonus feat

Equipment:
Architect's Staff +2: Crit +2d6, +2 to wall or zone, Power (Daily), Std, Reshape wall, 1 sq must remain
Shared Suffering Chainmail +2: Power (Encounter), Imm Reaction, when an attack gives you ongoing dmg, attacker gains an equal amount of untyped ongoing damage (save ends)
Helm of Vigilant Awareness: Power (Daily), Imm Interrupt, Blinding or Deafening attk doesn't affect you
Amulet of Protection +3: +3 Fort, Ref, Will
Ritual Book

Rituals:
Hand of Fate
Make Whole
Naposledy upravil(a) LZJ dne 6. 7. 2009, 21:24, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Fingalen
Příspěvky: 1198
Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Fingalen »

LZJ píše:Jak často předpokládáte odpovědi - kolo za den nebo častěji?
Trpaslíky sice nemám nacvičené, ale rád bych se přidal. S barbarem, nebo vám chybí jiná role?
Ja myslím, že raz za deň je úplne v pohode. A barbar je imo super. Nemáme síce kontrolera, ale niečo (väčšie množstvo minionov) snáď zvládnu ecthelioni s dvojútokovým rangerom. :-)
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..

I've joined the resistance.
Uživatelský avatar
Fingalen
Příspěvky: 1198
Registrován: 25. 1. 2007, 13:39
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: /Naoki/ Trpasličí síň

Příspěvek od Fingalen »

Tak tu mám postavu, čísla ešte upravím o bonusy z kúzelných predmetov.
Garhan
Male Dwarf Shaman / Cleric
Level 7
Good
Representing Fin

Strength 11 (+0)
Constitution 18 (+4)
Dexterity 12 (+1)
Intelligence 10 (+0)
Wisdom 20 (+5)
Charisma 8 (-1)

Maximum Hit Points: 60
Bloodied: 30
Surge Value: 15
Surges / Day: 11 [includes constitution modifier]
Size: Medium
Speed: 5 squares
Vision: Low-light

Initiative: 1d20 +4 = + 3 [half level] + 1 [dexterity]

Armor Class: 18 = 10 + 3 [half level] + 1 [dexterity] + 4 [Bear spirit leather armour]
Fortitude Defense: 20 = 10 + 3 [half level] + 1 [shaman] + 4 [constitution] + 2 [Brooch of No regrets]
Reflex Defense: 16 = 10 + 3 [half level] + 1 [dexterity] + 2 [Brooch of No regrets]
Will Defense: 22 = 10 + 3 [half level] + 1 [shaman] + 5 [wisdom] + 2 [Brooch of No regrets] + 1 [Circlet]

Attacks:
Unarmed Melee: +3 [base strength attack] vs AC; damage 1[W]=1d4
Warhammerv: +5 vs AC [+3 strength attack] [+2 proficiency]; damage 1[W]=1d10 5 lb (Hammer) versatile
Spirit's Shield +8i [base wisdom attack] vs reflex
Protecting Strike +8i [base wisdom attack] vs will
Wrath of Winter +8i [base wisdom attack] vs fortitude
Divine Glow +8i [base wisdom attack] vs reflex
Spirit of the Healing Flood +8i [base wisdom attack] vs. fortitude
Spring Renewal Strike +8i [base wisdom attack] vs fortitude
Spirit of the Hawk's Wind +8i [wisdom attack bonus] vs reflex
Winter Wind Spirit +8i [base wisdom attack] vs fortitude
v Versatile weapon. Add +1 to damage if using two-handed.
i Implement-usable power. Apply a bonus as appropriate for magic, any implement expertises, etc.

Skills:
Acrobatics: +4 = 1 [dexterity] + 3 [half level]
Arcana: +3 = 0 [intelligence] + 3 [half level]
Athletics: +8 = 0 [strength] + 3 [half level] + 5 [class training]
Bluff: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Diplomacy: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Dungeoneering: +10 = 5 [wisdom] + 3 [half level] + 2 [Dwarf]
Endurance: +14 = 4 [constitution] + 3 [half level] + 2 [Dwarf] + 5 [class training]
Heal: +13 = 5 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
History: +3 = 0 [intelligence] + 3 [half level]
Insight: +8 = 5 [wisdom] + 3 [half level]
Intimidate: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Nature: +13 = 5 [wisdom] + 3 [half level] + 5 [class training]
Perception: +8 = 5 [wisdom] + 3 [half level]
Religion: +8 = 0 [intelligence] + 3 [half level] + 5 [multiclass training]
Stealth: +4 = 1 [dexterity] + 3 [half level]
Streetwise: +2 = -1 [charisma] + 3 [half level]
Thievery: +4 = 1 [dexterity] + 3 [half level]

Feats:
Initiate of the Faith [multiclass cleric]
Implement Expertise -- Totem [PH2]; Remember your +1 attack bonus using a totem
Melee Training [PH2]
Multiclass Power Swap -- Encounter

At-Will:
Basic Melee Attack: By weapon, damage 1[W] [standard action]
Call Spirit Companion [Shaman][minor action]
Spirit's Shield [Shaman][opportunity action]
Protecting Strike [Level 1]
Wrath of Winter [Level 1]
Encounter Powers:
Second Wind [minor action for dwarf]
Spend an Action Point [free action, not in surprise round]
Healing Spirit [minor action]
Speak with Spirits [minor action]
Divine Glow [Level 1]
Spring Renewal Strike [Level 3]
Winter Wind Spirit [Level 7]
Daily Powers:
Healing Word [multiclass cleric, initiate of the faith][minor action]
Spirit of the Healing Flood [Level 1]
Spirits of Battle [Level 2 Utility][minor action]
Spirit of the Hawk's Wind [Level 5]
Blessing of the Iron Tree [Level 6 Utility][minor action]

Dwarf
* +2 Constitution, +2 Wisdom (already included)
* Cast-Iron Stomach (+5 saves vs poison)
* Dwarven Resilience (second wind is minor rather than standard action)
* Dwarven Weapon Proficiency (throwing hammer, warhammer)
* Encumbered Speed
* Stand your Ground (forced moves are 1 square less; immediate save vs. being knocked prone)

Shaman
* This shaman chose the Protector Spirit option.
* Healing Spirt
* Speak with Spirt

Garhan's Equipment:
11 Circle of Mental Onslaught (AV p. 139)
10 Spring Renewal Totem +2 (PHB2 p. 208)
9 Bear Spirit Armour +2 (PHB2 p. 200)
8 Brooch of No Regrets +2 (AV p. 149)
Naposledy upravil(a) Fingalen dne 2. 7. 2009, 17:55, celkem upraveno 1 x.
Hrajeme si a víme, že si hrajeme, tedy jsme něčím víc než jen rozumnými bytostmi, neboť hra je nerozumná..

I've joined the resistance.
Odpovědět

Zpět na „Vaše hraní - příprava, rady, zápisy a PbP“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti