[SK] 3:16 [medzihviezdny masaker]
[SK] 3:16 [medzihviezdny masaker]
Motivacia pre tento preklad bola prosta. Vracal som sa z veselej akcie v Bratislave smerom do Kosic a uplnou nahodou som dostal do vlaku miestenku. Vozen c. 3, miesto c. 16.
To muselo byt znamenie.
--------------------------------
Tak si ju užite.
PDF
To muselo byt znamenie.
--------------------------------
Medzičasom vznikla aj komerčná a rozšírená verzia. Toto je však preklad pôvodnej verzie, ktorá vznikla za 24 hodín ako príspevok do dizajnérskej súťaže.3:16, ktorej autorom je Gregor Hutton (o. i. Best Friends) je nositeľom ceny Ronnies pre herný dizajn za rok 2005.
Táto nadupaná sci-fi rolová hra pre 2 a viacerých hráčov umožňuje hrať za členov špeciálnej jednotky, ktorá bojuje so všetkými formami života v šírom vesmíre. Postupujete vo vojenskej hiearchii, ničíte civilizáciu za civilizáciou a pokúšate sa zistiť, kým v skutočnosti ste použitím inovatívnej mechaniky flashbackov.
Planéta Terra si zaumienila vykynožiť všetko živé vo vesmíre, aby mohla ostať neohrozenou. Prežite si službu v 3:16tej expedičnej jednotke. Vyžívajte sa v narastajúcich počítadlách zabití a pozorujte emzákov hynúť po stovkách. Užite si medzihviezdny masaker.
* 3:16 je sci-fi rolová hra medzihviezdneho masakru
* Vezmite si jednotku vojakov, ktorí túžia zabíjať a ochráňte domovskú planétu pred cudzími elementami.
* Rýchla príprava, elegantný herný systém
* Poskytuje možnosti pre priebežný rozvoj hry
Tak si ju užite.
Naposledy upravil(a) Alef0 dne 1. 1. 2009, 22:57, celkem upraveno 1 x.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Perfektní...
Ten font nadpisů je originální? Trochu mi činí potíže ho přečíst... jinak je čas na zabití pár zelenejch bastardů! :>;o)
Ten font nadpisů je originální? Trochu mi činí potíže ho přečíst... jinak je čas na zabití pár zelenejch bastardů! :>;o)
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21019
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Wow. Rána z čistého nebe! Díky, alef0.
Mám návrh: mohl bys prosím napsat a poslat anotaci 3:16 (až budeš mít čas a chuť, samozřejmě)? Při psaní ji dej klíčové slovo "slovenský preklad". Pokud to uděláš, zobrazí se v seznamu her dostupných v češtině a slovenštině.
EDIT: A vlastně bych taky mohl poprosit o novinku na hlavní stranu, která by oznámila, žes napsal překlad
Mám návrh: mohl bys prosím napsat a poslat anotaci 3:16 (až budeš mít čas a chuť, samozřejmě)? Při psaní ji dej klíčové slovo "slovenský preklad". Pokud to uděláš, zobrazí se v seznamu her dostupných v češtině a slovenštině.
EDIT: A vlastně bych taky mohl poprosit o novinku na hlavní stranu, která by oznámila, žes napsal překlad
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Originalny font (jeho meno je uvedene v originalnom PDF, z hlavy ho neviem) nema diakritiku, takze som pouzil iny volne dostupny font z ceskefonty.net.
Ak mate nejaky iny napad na pismo, nie je problem ho zmenit.
Ak mate nejaky iny napad na pismo, nie je problem ho zmenit.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Ak chceš, môžem ti pôvodný font upraviť... otázka 30 minút.Alef0 píše:Originalny font (jeho meno je uvedene v originalnom PDF, z hlavy ho neviem) nema diakritiku, takze som pouzil iny volne dostupny font z ceskefonty.net.
Ak mate nejaky iny napad na pismo, nie je problem ho zmenit.
Pošli!
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Ja ten font ani nemam.
Je to Serpentine Sans.
Cim to poslovencujes?
Je to Serpentine Sans.
Cim to poslovencujes?
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Myslim ze je to Fontcreator, nemam ho prave pred sebou...Alef0 píše:Ja ten font ani nemam.
Je to Serpentine Sans.
Cim to poslovencujes?
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Pozeral som velmi intenzivne, ale i napriek tomu som nenasiel.
Zatial to necham tak, skusim vytlacit, popozerat ako to vyzera na papieri a pripadne zvolit iny font.
Zatial to necham tak, skusim vytlacit, popozerat ako to vyzera na papieri a pripadne zvolit iny font.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21019
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Alef, navrhuji, abys napsal nějakou krátkou novinku na hlavnís stranu... "Nový překlad: 3:16". Nebo něco takového. Přitáhne to víc lidí, tady zahrabané v sekci na fóru si toho zas tolik lidí nevšimne.
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Nemozete to niekto spravit za mna?
A pripadne dorobit list postavy?
A pripadne dorobit list postavy?
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Skusim nieco napisat ked sa vratim z trhov.
Teda ak budem prilis nezmedovinovany
Teda ak budem prilis nezmedovinovany
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21019
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Tak co, už ses vrátil z trhů? Novinka na hlavní straně žádná.
A jaká byla medovina? Ptám se, protože sám za chvíli odcházím na trhy (byť v jiném městě, brbly, brbly)
A jaká byla medovina? Ptám se, protože sám za chvíli odcházím na trhy (byť v jiném městě, brbly, brbly)
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Ani nevieš, ako ma tento preklad potešil... Vždy som tužil masakrovať Emzákov po stovkách,,,
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
Novinka na stranke jest.
Dal som tam novu verziu PDF suboru.
Dal som tam novu verziu PDF suboru.
Preklady [preklad/korektury/layout]:
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Wilderness of Mirrors: 100%/99%/0
In a Wicked Age, CZ: 100%/100%/0
FATE SK: 100/100/0
Re: 3:16 [medzihviezdny masaker]
je to mozno detail ale zislo by sa to nejak poriesit aj do buducna.
tie hry maju spolocne: 2 staty a mechaniku vyhodnocovania konfliktov, setting, existenciu flashbackov ktorymi je mozne menit vysledok konfliktu.
Rozdiel: iny druh boja, inak pouzivane flashbacky (je ich podstatne menej a v hre sa vyskytnu len zriedka - maju vsak o to silnejsie efekty v kampan verzii).
... hranie je odlisne podla mna kedze ma odlisne focusy. Jasne ze nie su tak rozdielne ako ratpack a BW, ale ja osobne vidim aspon taku rozdielnost (a zrejme vacsiu) ako ADND/DND ktore su stylom hry prakticky rovnake.
Aj tu v oboch hrate marinakov co smazia emzakov. Ibaze o free verzii je to hodne volne, vojenska hierarchia je len na okraji hry.
Kampan verzia je na zaciatku o smazeni emzakov, ale potom focus prejde na smazenie vojakov medzi sebou (o tom priamo pise autor v pravidlach) pretoze sa zacne riesit ich stupanie v hierarchii (kde ziskaju okrem novych zbrani, vozidiel a kadecoho) a intriguju proti sebe
a taktiez su uz presne urcene zdroje GMa (threat tokeny) co vo free nie je a menia tym styl boja (prebiehajuci na taktickej mape) a jeho moznosti (moze za ne pouzivat specialne ability emzakov napriklad).
To suvisi napriklad aj s inymi hrami. Tros a Tros free, Crepy a Crepy free ...
tam sa zide nejak povedat ze je takyto a takyto rozdiel medzi nimi nie?
Mozno by stacilo spravit focus v anotacii na FREE verziu ktora sa dostane do ruk vacsine ludi skor. A v osobitnom odstavci popisat rozdiely ake su v komercnej verzii. Lenze to by potom zrejme chcelo viac znakov.
tie hry maju spolocne: 2 staty a mechaniku vyhodnocovania konfliktov, setting, existenciu flashbackov ktorymi je mozne menit vysledok konfliktu.
Rozdiel: iny druh boja, inak pouzivane flashbacky (je ich podstatne menej a v hre sa vyskytnu len zriedka - maju vsak o to silnejsie efekty v kampan verzii).
... hranie je odlisne podla mna kedze ma odlisne focusy. Jasne ze nie su tak rozdielne ako ratpack a BW, ale ja osobne vidim aspon taku rozdielnost (a zrejme vacsiu) ako ADND/DND ktore su stylom hry prakticky rovnake.
Aj tu v oboch hrate marinakov co smazia emzakov. Ibaze o free verzii je to hodne volne, vojenska hierarchia je len na okraji hry.
Kampan verzia je na zaciatku o smazeni emzakov, ale potom focus prejde na smazenie vojakov medzi sebou (o tom priamo pise autor v pravidlach) pretoze sa zacne riesit ich stupanie v hierarchii (kde ziskaju okrem novych zbrani, vozidiel a kadecoho) a intriguju proti sebe
a taktiez su uz presne urcene zdroje GMa (threat tokeny) co vo free nie je a menia tym styl boja (prebiehajuci na taktickej mape) a jeho moznosti (moze za ne pouzivat specialne ability emzakov napriklad).
To suvisi napriklad aj s inymi hrami. Tros a Tros free, Crepy a Crepy free ...
tam sa zide nejak povedat ze je takyto a takyto rozdiel medzi nimi nie?
Mozno by stacilo spravit focus v anotacii na FREE verziu ktora sa dostane do ruk vacsine ludi skor. A v osobitnom odstavci popisat rozdiely ake su v komercnej verzii. Lenze to by potom zrejme chcelo viac znakov.
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti