[betaverze] Bělbogův RPG systém

Tvůrčí sekce zabývající se designem, rozborem RPG her, ale i jejich samotnou tvorbou. Zamyšleními nad pravidly a jejich vlivem na hru, způsobem psaní knih, tvorbou ilustrací, atd. V neposlední řadě naše rozpracované projekty.
Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 19625
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson » 22. 9. 2008, 22:06

Ale fuj, jako bych někdy nechal někoho vytáhnout kulomet z kabelky :-)

Mě jen zajímá, do jaké míry je tato magie opravdu univerzální, protože čím déle hraju,tím víc zjišťuju, že magie se dá pojímat mnoha různými způsoby.

Uživatelský avatar
Belbog
Příspěvky: 94
Registrován: 14. 8. 2007, 15:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Belbog » 23. 9. 2008, 12:41

Jerson: Jsem přesvědčen o tom, že magie jde v mých pravidlech pojímat univerzálně. Vrátíme-li se k příkladu vytahování něčeho odněkud, pak se věc má tak, že postava buď daný předmět má, nebo nemá; pokud jej nemá, pak jej může případně nějak odněkud "vykouzlit" (a je na tobě, jaký nádech tomuto slovu vtiskneš); rozhodně však nejde argumentovat tím, že postava danou věc má, protože už je taková (což je možné u některých tzv. narativních druhů RPG).

Uživatelský avatar
Jerson
Inženýr z Ocelového města
Příspěvky: 19625
Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jerson » 23. 9. 2008, 13:21

Mě je většinou úplně jedno, jakým způsobem pravidla danou věc řeší - vytvořím si postavu a až pak ji popisuju pravidly. Jestli se pak daná schopnost bude řešit pomocí dovednosti, kouzla nebo jiné mechaniky je mi vcelku jedno.

Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů