Auta
Moderátor: Faskal
Auta
vyznate se nekdo v autech?
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
to jsou ty ty krabice se čtyřmy koly co hrozně vrčí a při vysoké rychlosti jsou méně nebezpečné než při nízké
It is often the case that those who strongly advocate for social causes are driven less by a feeling of compassion towards the poor and weak, but more by a feeling of hate towards the rich and powerful.
-
- .
- Příspěvky: 18102
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
budu asistovat pri koupi, hm.
(ale s tou kradezi to neni spatny napad)
ma smysl porizovat neco s 50 kW motorem? jak velky je rozdil se 70kW? jsou nejaky jiny parametry na ktery si dat pozor?
(ale s tou kradezi to neni spatny napad)
ma smysl porizovat neco s 50 kW motorem? jak velky je rozdil se 70kW? jsou nejaky jiny parametry na ktery si dat pozor?
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
hmmmm, siroka tema...
50 - 70 kW si myslim nie je ziadny velky rozdiel. Pri oboch autach sa budes pomalsie rozbiehat a pomalsie predbiehat - rozumej, bude to viac "dychcat" a na pedal mozes slapat kolko chces.
A samozrejme by som si dal pozor na originalnost auta (co pri novom nehrozi). Potom uz len doplnkova vybava a jej cena (ak nie je sucastou zakladnej vybavy) a tak...
50 - 70 kW si myslim nie je ziadny velky rozdiel. Pri oboch autach sa budes pomalsie rozbiehat a pomalsie predbiehat - rozumej, bude to viac "dychcat" a na pedal mozes slapat kolko chces.
A samozrejme by som si dal pozor na originalnost auta (co pri novom nehrozi). Potom uz len doplnkova vybava a jej cena (ak nie je sucastou zakladnej vybavy) a tak...
|-- RPGforum moderátor-editor
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
|-- Hrám: ...
|-- Mám rád: Amber Diceless, FATE, Primetime Adventures, Starport
|-- mail - joeyeti (at) gmail (dot) com
-
- .
- Příspěvky: 18102
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Sosáček:
Do toho bych asi nešel.
Koně (potažmo Kw) mají smysl jen v poměru k velikosti auta; malé auto na způsob Felicie je i s 50 kW celkem v pohodě, silnější je samozřejmě lepší.
Většinou lidi zajímá spotřeba, velikost kufru, jízdní vlastnosti, bezpečnost - zkrátka plno věcí.
Nakonec si koupí Golfa, protože byl tak hezky červený...
Dvoulitry kolem 250.000 rostou na stromech, respektive jsou běžně k mání, když jsou mírně jeté. Což je ještě daleko větší věda kupovat. Ale já jsem si nikdy nové auto nekoupil a není pravděpodobné, že bych to udělal.
Do toho bych asi nešel.
Koně (potažmo Kw) mají smysl jen v poměru k velikosti auta; malé auto na způsob Felicie je i s 50 kW celkem v pohodě, silnější je samozřejmě lepší.
Většinou lidi zajímá spotřeba, velikost kufru, jízdní vlastnosti, bezpečnost - zkrátka plno věcí.
Nakonec si koupí Golfa, protože byl tak hezky červený...
Dvoulitry kolem 250.000 rostou na stromech, respektive jsou běžně k mání, když jsou mírně jeté. Což je ještě daleko větší věda kupovat. Ale já jsem si nikdy nové auto nekoupil a není pravděpodobné, že bych to udělal.
70kW je skoro o polovinu silnější než 50kW.
Pokud je to pro babičku, je to jedno, stejně s tím bude jezdit čtyřicet..
Já si slabá auta už nepořizuji, sice mají příznivé povinné ručení, ale když v tom sedí víc než jeden, tak to nejede a o bezpečném předjetí na okresce nemůže být ani řeč, protože na to potřebuješ třista metrů.
Pokud jezdíš, tak je důležitá výbava, lepší sedět v pohodlí, než na lavici z kostela. Zase čím složitější, tím dřív se to podělá..
Převodovka automat vs. manuál. Z mého pohledu mám radši manuál protože s tím blbnu, ženským asi bude příjemnější automat, je snažší na rozjezd. Pozor auto s automatickou převodovkou se nesmí tahat, oddělá se tím ta převodovka. Všechny rychlosti musejí jít zařadit s rozumnou námahou, pokud některá nejde, bude to časem jen horší.
Přední náhon je umírněnější než zadní, ale je s ním taky míň zábavy.. Doporučuji auto projet, říznout zatáčky na obě strany alespoň v padesáti, pokud se neozývá nic podezřelého je to ok, pokud pravidelné klepání, je hotový kulový čep, pokud nepravidelně je v prdeli závěs. A taky to rozjet a pořádně dupnout na bzdu, auto musí brzdit a jet pořád rovně, jestli se stáčí na nějakou stranu, tak na druhé straně nefungují brzdy.
Podívej se na spodek zda není zrezlý, hlavně výfuk, prahy a podběhy.
A taky se podívej zevnitř na stěny kufru, haubnu a sloupky, zda nejsou někde zprohýbané, nebo jinak zdeformované to je jasná stopa bouračky, kdy opravě moc nedali..
Psáno pro případ koupě jetého vozu..
Pokud je to pro babičku, je to jedno, stejně s tím bude jezdit čtyřicet..
Já si slabá auta už nepořizuji, sice mají příznivé povinné ručení, ale když v tom sedí víc než jeden, tak to nejede a o bezpečném předjetí na okresce nemůže být ani řeč, protože na to potřebuješ třista metrů.
Pokud jezdíš, tak je důležitá výbava, lepší sedět v pohodlí, než na lavici z kostela. Zase čím složitější, tím dřív se to podělá..
Převodovka automat vs. manuál. Z mého pohledu mám radši manuál protože s tím blbnu, ženským asi bude příjemnější automat, je snažší na rozjezd. Pozor auto s automatickou převodovkou se nesmí tahat, oddělá se tím ta převodovka. Všechny rychlosti musejí jít zařadit s rozumnou námahou, pokud některá nejde, bude to časem jen horší.
Přední náhon je umírněnější než zadní, ale je s ním taky míň zábavy.. Doporučuji auto projet, říznout zatáčky na obě strany alespoň v padesáti, pokud se neozývá nic podezřelého je to ok, pokud pravidelné klepání, je hotový kulový čep, pokud nepravidelně je v prdeli závěs. A taky to rozjet a pořádně dupnout na bzdu, auto musí brzdit a jet pořád rovně, jestli se stáčí na nějakou stranu, tak na druhé straně nefungují brzdy.
Podívej se na spodek zda není zrezlý, hlavně výfuk, prahy a podběhy.
A taky se podívej zevnitř na stěny kufru, haubnu a sloupky, zda nejsou někde zprohýbané, nebo jinak zdeformované to je jasná stopa bouračky, kdy opravě moc nedali..
Psáno pro případ koupě jetého vozu..
A je kocour v troubě!
Ja vim ze 70 kW je vic nez 50 kW. ale nejsem si jisty jaky je v tom, dejme tomu u necelou tunu vaziciho sedanu prakticky rozdil. a uz vubec nevim jak poznat jestli nejaky auto sedi na silnici a tak.
on a sice note, k cemu je tocivy moment? nekdo mi rikal ze kolem otacek kdy mam nejvetsi tocivy moment predjizdet, ale co to znamena?
(zacinam delat autoskolu pristi tyden, tak ohleduplne prosim )
on a sice note, k cemu je tocivy moment? nekdo mi rikal ze kolem otacek kdy mam nejvetsi tocivy moment predjizdet, ale co to znamena?
(zacinam delat autoskolu pristi tyden, tak ohleduplne prosim )
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Krouťák je okamžik, kdy je v poměru k otáčkám motoru největší kroutící moment na hřídeli. To znamená, kdy je motor nejsilnější. U dieselů je největší při nízkých otáčkách u benzinu ve vysokých. Což ukazuje druhou věc, aby si dostal maximální výkon z benzinu, musíš ho vytočit, což má vliv na spotřebu, u dieselu dostáváš nejlepší výkon při nižších otáčkách, což je výhodné při delší cestě, že jedeš na vyšší rychlost na malé otáčky.
Čím vyšší číslo, tím lepší.
Čím vyšší číslo, tím lepší.
A je kocour v troubě!
no. takze s necim co vazi 950 kg, a ma 70 kW a 127 Nm (newtonmetru? coe to za divnou jednotku? tocivej moment se da predjizdet, nebo je?
predpokladam ze tohle me zajima vic nez objem motoru, je to tak? a diesly maji tyhle parametry o hodne horsi, to je realne nebo nejsou ty parametry az tak uzitecny? co jinyho me zajima? maximalni rychlost asi moc ne.
predpokladam ze tohle me zajima vic nez objem motoru, je to tak? a diesly maji tyhle parametry o hodne horsi, to je realne nebo nejsou ty parametry az tak uzitecny? co jinyho me zajima? maximalni rychlost asi moc ne.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
-
- .
- Příspěvky: 18102
- Registrován: 31. 10. 2006, 17:35
Sosáček:
Rozdíl mezi 50 a 70 kW je vždycky. V akceleraci. S 50kW se jezdit dá (mívaly to škodovky, 44 kW), se 70 se dá jezdit i příjemně, s tunovým autem.
Asi jako je jasný rozdíl mezi litrem spotřeby navíc nebo 100 litry kufru.
Otázka je, kolik ten rozdíl stojí peněz.
Jak auto sedí zjistíš při projetí. Trochu ostřejším. A porovnáš to s tím, na co jsi zvyklý. Důležité jsou samozřejmě ty nepravidelnosti a podobné neplechy, co o nich mluvil Ebon.
Rozdíl mezi 50 a 70 kW je vždycky. V akceleraci. S 50kW se jezdit dá (mívaly to škodovky, 44 kW), se 70 se dá jezdit i příjemně, s tunovým autem.
Asi jako je jasný rozdíl mezi litrem spotřeby navíc nebo 100 litry kufru.
Otázka je, kolik ten rozdíl stojí peněz.
Jak auto sedí zjistíš při projetí. Trochu ostřejším. A porovnáš to s tím, na co jsi zvyklý. Důležité jsou samozřejmě ty nepravidelnosti a podobné neplechy, co o nich mluvil Ebon.
jasny, jezdim tedka v 50 kW favoritu, a o pultuny tezsi 41 kW fabii se chystam vyhnout
coz taky bojim se dava "porovnas s cim jsi zvykly, hmpf" do trochu zvlastniho kontextu/
este jeden dotaz. kdyz mam auta co maji podobny parametry (lisi se tak o jednotky kW, jednotky v maximalni rychlosti, jednotky v tocivym momentu) a jedinej rozdil je v objemu a spotrebe ... tak to s mensim objemem a spotrebou ma proste efektivnejsi motor, nebo je tam nejakej vykonovej rozdil kterej tyhle parametry nepostihnou?
coz taky bojim se dava "porovnas s cim jsi zvykly, hmpf" do trochu zvlastniho kontextu/
este jeden dotaz. kdyz mam auta co maji podobny parametry (lisi se tak o jednotky kW, jednotky v maximalni rychlosti, jednotky v tocivym momentu) a jedinej rozdil je v objemu a spotrebe ... tak to s mensim objemem a spotrebou ma proste efektivnejsi motor, nebo je tam nejakej vykonovej rozdil kterej tyhle parametry nepostihnou?
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti