Česko/Czechia

Diskuze na neherní témata.

Moderátor: Faskal

Sosacek
Příspěvky: 25723
Registrován: 14. 7. 2004, 19:30

Česko/Czechia

Příspěvek od Sosacek »

Hele proc je v tom linku jednou "Czech Republic" a jednou "Czechia" a maji jiny cisla? $D

Z diskuze o Covid-19
Faskal
But nobody came.
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32254
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Covid-19

Příspěvek od Vallun »

Mne se to zobrazuje jen hodně malé, ale vidím u nás (...*) Unsure... to mne se nelíbí toto.

* Název Czechia nemám rád...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
jjelen
Příspěvky: 2498
Registrován: 27. 7. 2010, 16:23

Re: Covid-19

Příspěvek od jjelen »

Vallun píše: 10. 4. 2020, 14:26* Název Czechia nemám rád...
Já bych byl taky pro Bohemii, ale nevim 1. nepletlo-li by se to s brambůrky, fotbalisty nebo něčím takovým 2. co by na to řikali Moravani
(jak já stále říkám, zlaté Rakousko, "Království a země na říšské radě zastoupené" zní dobře a nediskriminuje nikoho :P )
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17400
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: Covid-19

Příspěvek od York »

jjelen píše: 10. 4. 2020, 16:18 Já bych byl taky pro Bohemii, ale nevim 1. nepletlo-li by se to s brambůrky, fotbalisty nebo něčím takovým 2. co by na to řikali Moravani
Možná by stálo za to používat The Czech Republic, když už tady ten název máme.
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15020
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Re: Covid-19

Příspěvek od Pieta »

York píše: 10. 4. 2020, 16:26Možná by stálo za to používat The Czech Republic, když už tady ten název máme.
Je to stráááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá *nadechne se* ááááááááááááááááááááááááášně dlouhé.