ShadowRun 4th Edition

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Zamčeno
Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

ShadowRun 4th Edition

Příspěvek od Mac »

FanPro Announces Shadowrun Fourth Edition!

In August 2005, Shadowrun gets a new edition for the 21st century ­and beyond! The Fourth Edition of this highly successful cyberpunk-fantasy game still has the same high-tech, low-life mix of man, magic and machine that has made Shadowrun one of the top-selling roleplaying games of all time, along with many new features:

The core mechanics are completely revised to be simpler and more streamlined for quicker, easier and more consistent play.
Matrix 2.0! An all-new level of wireless “augmented reality” overlays the real world, unleashing hackers to be mobile digital wizards.
The year is 2070 ­five years since the System Failure took down the old Matrix, nine years since the passing of the comet unleashed wild and unexplained magic in the world. The Sixth World has changed. Some of the players are familiar, but there are new faces­and new forces­at work in the shadows.

Shadowrun, Fourth Edition offers a completely new rules system that is simple, integrated and accessible. The state-of-the-art has also been advanced, introducing a new level of augmented reality, new gear, new magical discoveries, and more.

Complete rules and world information in one volume ­ playable the day you buy the book!
Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven »

ČUMIM !
Válka neni cukr.
Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Příspěvek od Mac »

No, take jsem zaskocen. :8oO
Sice si jeste za dob FASA delali vtipky, ze kazdych 7 let nova edice, ale ze FanPro se pusti do neceho takoveho bych necekal...

Nicmene jse zvedav predevsim na ten novy matrix a hackery (ten stary se opradu podobal spise predstavam v 80tych letech, kdy vysla 1.edice).
Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven »

Mac píše:Nicmene jse zvedav predevsim na ten novy matrix a hackery (ten stary se opradu podobal spise predstavam v 80tych letech, kdy vysla 1.edice).
Upřímně... starej matrix stál za starou bačkoru (SR2 i SR3). Ale je to jen můj názor.
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

mne sa matrix vzdy pacil a bol aj zaujimavy ale mal jednu chybu ze iba pre jedneho cloveka lebo ostatny mohli kludne pol hodinu sediet a cakat na deckera a to nebolo dobre

inak matrix bol dobry system len pre ostatnych nudny :)
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven »

Shadowman píše:mne sa matrix vzdy pacil a bol aj zaujimavy ale mal jednu chybu ze iba pre jedneho cloveka lebo ostatny mohli kludne pol hodinu sediet a cakat na deckera a to nebolo dobre

inak matrix bol dobry system len pre ostatnych nudny :)
Někdy i dvě hodiny, že jo... :) Děsná nuda. Náš GM nikdy nechtěl hrát matrixáře. Byl to jeden z hlavních bodů, na které jsem ho zlomil pro fantázko. :))
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

no ten co deckoval pre neho to bolo vzdy zabavne :)

ale to bola jedina chyba (v) matrixe inak super :)
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

No matrix je dlouhej... ovšem často to (alespoň u nás zdržovalala neznalost pravidel... a pomalé reakce hráče a jeho kraviny jako zbytečné se vracení do uzlu a podstupování dalších testu atp.). Takže u máš to trvalo i 3 hodiny. Udělal jsem radikální řez a pokud hráč zdržoval nebo dělal hlouposti, vyřešil jsem celej matrix jednímnebo dvěma hody. A to i přesto že jsem ho měl celej připravenej.

Matrix je podle mě, zajímavej. Je tam vidět představy lidí před 20 lety o tom jak to asi bude vypadat... a my víme jak se to liší. Ale osobně mi připadá simpatickej :)

To, že je pomalej a chtělo by to tak zredukovat na 30 minut času na tom se shodneme asi všichni... :) Ostatní hráči se zcela nudí.. .a je to fakt oničem... ještě uvažuji o tom že bych martix hrál s Deckerem jedině soukromě a při runu bych to řešil několika hody pokaždé! :) :wink:
Zdraví Dag
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

K vaší úvodní otázce se asi nemohu vyjádřit.... moj odpověď je komplexní :)

1) nebudu mít ským hrát... já osobně bych to klidně nastudoval ale moji spoluhráči jsou líní :)
2) no asi bych potřeboval překlad do češtiny alespoň úvodních pravidel... nebo snad za pr let už konečně bude moje angličtina na dobré úrovni.
3) určitě se na to těším...
4) sytém je podle mě docela jednoduchý, vzhledem k tomu jak dobře modeluje realitu :)
5) nemyslím si že nová pravidla budou limitující a omezující jinak než ta dosavadní a ta dosavadní mě nijak neomezovala :) Jako GM jsem se držel spíše realitou situace než pravidli :)
Zdraví Dag
Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven »

Kdyby mi za to někdo zaplatil, tak SR4 přeložim třeba za 2 měsíce (teda podle stránek). SR obecně maj celkem slušnej jazyk, což se ostatně od RPGček očekává, aby to mohli hrát lidi, který uměj jenom částečně anglicky a věty jsou tam občas konstruovaný i uměle vůči tomuto cíli. Nebo aspoň tak mi to přišlo. Prostě obecně RPG texty jsou jednodušší na pochopení. Kdyby se sehnal typ, co to tu vydá, klidně to celý přeložim sám. Hezky postaru, nesnášim translatory... Sekaj chyby a než si to čék customizuje, spadne mu komp a může začít znova.
Válka neni cukr.
Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Příspěvek od Mac »

Trevenorboven píše:Kdyby mi za to někdo zaplatil, tak SR4 přeložim třeba za 2 měsíce (teda podle stránek). SR obecně maj celkem slušnej jazyk, což se ostatně od RPGček očekává, aby to mohli hrát lidi, který uměj jenom částečně anglicky a věty jsou tam občas konstruovaný i uměle vůči tomuto cíli. Nebo aspoň tak mi to přišlo. Prostě obecně RPG texty jsou jednodušší na pochopení. Kdyby se sehnal typ, co to tu vydá, klidně to celý přeložim sám. Hezky postaru, nesnášim translatory... Sekaj chyby a než si to čék customizuje, spadne mu komp a může začít znova.
Naivko, vsichni by to chteli zadarmo... Vydat neco v cestine jinak nez jako hobby je nemyslitelne...
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

Je to tak, náš trh j evtomto naprd. Množství lidí keří by si to koupily je určitě málo a nikdy by to nezaplarilo ani vydání natož distribuci přeložení a práva FASA...
škoda jsme moc malý :(
Zdraví Dag
Uživatelský avatar
MaxiDag
Příspěvky: 268
Registrován: 9. 8. 2004, 14:40
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MaxiDag »

Jestli ovšem Fasa opustí mechanizmus multikostkových testů tak mě osobně sklamou... přijal bych možná omezení aby se pak neházelo 20 kostkma nebo ještě více... ale jinak mi ten mechanismus velice vyhovuje :)
Ten test je velice efektivně a dalo by se říct geniálně :)
Těším se ale na podrobnosti které se ke špatnému znalci Angličtiny dostanou :) :think:
Zdraví Dag
Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven »

Mac píše:Naivko, vsichni by to chteli zadarmo... Vydat neco v cestine jinak nez jako hobby je nemyslitelne...
MaxiDag píše:Je to tak, náš trh j evtomto naprd. Množství lidí keří by si to koupily je určitě málo a nikdy by to nezaplarilo ani vydání natož distribuci přeložení a práva FASA...
škoda jsme moc malý
Já to nepsal mezi řádky s nadějí, ale s frustrací...

Systém kostek je podle mě vyváženej i při více kostkách, jenom se blbě házej... Spíš bych (ale to se dá spíš jako domácí pravidlo) omezil nejvyšší CČ třeba na 18, protože aby někdo hodil 3 šestky za sebou se Ti jen tak nestane... a jestli někdo hází na vyšší CČ je už ta pravděpodobnost tak malá, že to i hráči sami předem vzdají a přitom postavy by se o to třeba pokusily. Takže nad SR realitou by se vlastně tyčil takovej jakože bůžek nejvyšších cílových čísel v černejch brejlích, se zahradnickou zástěrou, s doutňasem v zubech, kterej nad sloupcovym grafem cílovejch čísel a jako zkušený zahradník by sešmykával barevé sloupce a jeho pomocníci andílci lapáčci by ustřižené sloupce mohli přetvarovávat v květinky a darovat je vyšším bohům SR za jejich velkorysé rozhodnutí. No, u nás už jsem jednou tohle pravidlo chtěl zavést, ale GM mi prozradil, že je realita takováhle a když něco nejde, tak to prostě nejde no matter how hard You try. Zatial pfeferníčci.
Uživatelský avatar
Mac
Příspěvky: 103
Registrován: 3. 3. 2004, 14:48
Bydliště: praha

Příspěvek od Mac »

Trevenorboven píše: Já to nepsal mezi řádky s nadějí, ale s frustrací...

No, u nás už jsem jednou tohle pravidlo chtěl zavést, ale GM mi prozradil, že je realita takováhle a když něco nejde, tak to prostě nejde no matter how hard You try.
Pochopil jsem, ale nemohl nekomentovat...

U nas jsme zavedli pravidlo "z prdele kliky" [pardon], coz znamena dodatecny uspech za kazdou desitku nad cilove cislo [hod >= TN+10*x; uspech = x+1].
Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů