[Shadowrun 4] Zbraně a technologie
Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie
ktery napr? ja videl, ze laser se od zrcadla (pokud neni spinave) odrazi docela dost (trefit se takhle je dalsi vec)Jerson píše: Vlastně dvě - od běžného zrcadla se laser špatně odráží, takže by to nešlo
to jo., a za druhé, první věc co udělají shadowruneři se zrcadly, když zjistí, že je matou a pracují pro protivníka - rozstřílí je na střepy.
Life is just a dream on the way to death.
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie
Ne - odrazi se uplne normalne. Jediny problem nastava s vykonymi lasery a to ten, ze se reflexni vrstva prilis rychle ohreje a spali - a tim padem uz neni reflexni. Presto by to na jeden vystrel melo stacit.Jerson píše:od běžného zrcadla se laser špatně odráží
Kdyz budu delat zrcadlove bludiste, ve kterem budu chtit likvidovat zmatene protivniky, tak jiste venuji pozornost i tomu, aby byla zrcadla dostatecne odolna (lepene sklo, nebo rovnou lesteny kov). Jinak by takove bludiste nebylo cool, ale pouze hloupeJerson píše:rozstřílí je na střepy.
Pokud nebudes strilet od boku, tak to problem neni - kdyz paprsek svetla muze letet od protivika na tvoji sitnici, muze z tve laserove zbrane stejnou cestou letet i na protivnikaBasilisK píše:...trefit se takhle je dalsi vec
OnGe tu není, je tu jenom Zuul
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie
To ongeho zrcadlové bludiště mi přijde jako super "pulpy" prvek. Dost možná je vykradnu do nějaké pulpové hry ve FATE.Ale to je právě ono: SR pro mě ale spočívá v jiných věcech a jeho padouši netráví čas stavěním zrcadlových bludišť, ale spíš smysluplnějšími činnostmi jako třeba lobbováním nebo budováním konspirací.
Insolitem vyjmenovaná specifika shadowrunovského laseru jsou možná ok, ale mě osobně laser stále přijde jako rekvizita. Ano, i střelné zbraně jsou rekvizita, ale laser je ze setu kde se natáčel Flash Gordon. Je to ale samozřejmě věc osobních preferencí.
Insolitem vyjmenovaná specifika shadowrunovského laseru jsou možná ok, ale mě osobně laser stále přijde jako rekvizita. Ano, i střelné zbraně jsou rekvizita, ale laser je ze setu kde se natáčel Flash Gordon. Je to ale samozřejmě věc osobních preferencí.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12363
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie
AMP Technical Services DSR-1
Velmi pěkná bull-pupová odstřelovací puška (používá ji v současnosti GSG 9). Munici to bere ze zadního zásobníku, ten přední je tam připevněn, aby byl po ruce pro rychlou výměnu.
EDIT: A ještě tenhle brouček:
XM25 Individual Airburst Weapon System
Pálí 25 mm granáty, které vybuchují ve vzduchu v těsné blízkosti cíle. Laser změří vzdálenost k cíli a granát (vzdálenost odpočítá podle počtu otáček, které granát ve vzduchu udělal) tak vybuchne v jeho blízkosti a je tak mnohem efektivnější než normální granátomety.
Velmi pěkná bull-pupová odstřelovací puška (používá ji v současnosti GSG 9). Munici to bere ze zadního zásobníku, ten přední je tam připevněn, aby byl po ruce pro rychlou výměnu.
EDIT: A ještě tenhle brouček:
XM25 Individual Airburst Weapon System
Pálí 25 mm granáty, které vybuchují ve vzduchu v těsné blízkosti cíle. Laser změří vzdálenost k cíli a granát (vzdálenost odpočítá podle počtu otáček, které granát ve vzduchu udělal) tak vybuchne v jeho blízkosti a je tak mnohem efektivnější než normální granátomety.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22611
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie
"Podle počtu otáček jsi někde vyčetl?" Já zatím vždycky četl/slyšel, že je to normálně časováním, laser změří dráhu, přičte nastavenou vzdálenost (třeba dva metry), naprogramuje projektil a ten po opuštení hlavně vybuchne v předem určený čas letu, ergo v příslušné vzdálenosti. Ne že by to pro účely SR nebylo jedno, ale třeba kouzla manipulující s časem by měla v tomto příapdě vliv, v případě počítání otáček ne.Ecthelion píše:XM25 Individual Airburst Weapon System
Pálí 25 mm granáty, které vybuchují ve vzduchu v těsné blízkosti cíle. Laser změří vzdálenost k cíli a granát (vzdálenost odpočítá podle počtu otáček, které granát ve vzduchu udělal) tak vybuchne v jeho blízkosti a je tak mnohem efektivnější než normální granátomety.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie
V SR kouzla manipulujici s casem nejsou.
“And, for an instant, she stared directly into those soft blue eyes and knew, with an instinctive mammalian certainty, that the exceedingly rich were no longer even remotely human.”
― William Gibson, Count Zero
― William Gibson, Count Zero
- Conlai
- Správce rozbitých snů; Moderátor
- Příspěvky: 2399
- Registrován: 25. 11. 2003, 19:08
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie
Jerson: Hádám, že to Ecthelion vyčetl na wikipedii, kde se odkazují na NewScientist.
The grenade tracks the distance it has traveled by the number of spiral rotations after it is fired.
Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie
Ve zbraních se teda moc nevyznám, ale někde jsem četl, že tam je čidlo které měří kolikrát se granát otočí v magnetickém poli země, a tím měří vzdálenost. A spíš mi to přijde jako zmenšená verze těch granátometů co střílí jako kulomet třeba na kilometr, než jako zvětšená verze těch co se přilepují zespoda na M16. U těch asi rotace bude.
Určitě to použiju v nějakém RPG, jako nemilé překvapení pro hráče ;-)
Ale kdyby to používali všichni, asi to zmnění způsob boje, takže krýt se za překážky moc nepomůže a důležité bude zůstat neviděn, vystřelit a rychle se přesunout. Nebo si obléct power armor.
Tak mě napadlo, jestli se podobné zbraně nevyplatí vyvíjet co nejsložitější a aby vyžadovaly neustálý servis, aby se afgáncům v horách blbě používaly a výhoda zůstala na jedné straně.
Určitě to použiju v nějakém RPG, jako nemilé překvapení pro hráče ;-)
Ale kdyby to používali všichni, asi to zmnění způsob boje, takže krýt se za překážky moc nepomůže a důležité bude zůstat neviděn, vystřelit a rychle se přesunout. Nebo si obléct power armor.
Tak mě napadlo, jestli se podobné zbraně nevyplatí vyvíjet co nejsložitější a aby vyžadovaly neustálý servis, aby se afgáncům v horách blbě používaly a výhoda zůstala na jedné straně.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22611
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
[Shadowrun 4] Zbraně a technologie - granátem skrz okno
Ono stačí si nad sebe dát nějakou plechovou desku zespoda vyloženou molitanem a mít na sobě nějakou balistickou ochranu- tyhle granáty mají nevýhodu, že se rozprsknou do všech směrů a setrvačnost střepiny směřuje dopředu, takže je to spíše zbraň na zraňování a vyhánění nekrytých lidí, než vyřazení nebo dokonce zabití vybavených vojáků. Na běžného SR samuraje by takový granát byl prakticky k ničemu, kromě toho, když nevíš, odkud na tebe střílí, tak tahle zbraň stejně nepomůže. A ani není třeba dělat ji složitější, v horách ji afghánci stejně nepoužijou, střelivo je drahé, zbraň vyžaduje výcvik a použití je zdlouhavé.Zmok píše:Určitě to použiju v nějakém RPG, jako nemilé překvapení pro hráče
Ale kdyby to používali všichni, asi to zmnění způsob boje, takže krýt se za překážky moc nepomůže a důležité bude zůstat neviděn, vystřelit a rychle se přesunout. Nebo si obléct power armor.
Jen mě tak napadá, že v SR určitě budou existovat granáty s přibližovacím zapalovačem a detekcí živých tvorů nebo alespoň tělesného tepla, které by byly mnohem jednodušší a pohotovější - nic neměříš, nic neodhaduješ ani nenastavuješ - prostě vystřelíš do okna a když se do tří metrů za ním někdo skrývá, tak granát vybuchne v nejbližším bodě trajektorie, možná dokonce směrovým výbuchem, takže cíl schytá většinu střepin a ne jen dvě nebo tři.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie
(zvyraznene mnou) takhle to dava smysl (a priznam se za me to nenapadlo).The grenade tracks the distance it has traveled by the number of spiral rotations after it is fired.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12363
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: [Shadowrun 4] Zbraně a technologie
Exactly.Conlai píše:Jerson: Hádám, že to Ecthelion vyčetl na wikipedii, kde se odkazují na NewScientist.
Re: [Shadowrun 4] systémový dotaz
Zdravím - pokud tu je někdo kdo SR (4) hraje - k čemu je dobré rozlišovat Glitch a Critical Glitch? Příjde mi, že "obyčejný" Glitch je jen takové nudné zdržení.
Re: [Shadowrun 4] systémový dotaz
Ve hre jsou normalni Glitch spise drobnosti - "ten plot jsi preskocil, ale rozrhl sis trenky" (vypadla ti pistole, polil ses pivem...)procházející píše:Zdravím - pokud tu je někdo kdo SR (4) hraje - k čemu je dobré rozlišovat Glitch a Critical Glitch? Příjde mi, že "obyčejný" Glitch je jen takové nudné zdržení.
Crittical Glitch je pak klasicky Epic Fail (dramatic failure...) - "nepreskocil jsi a jeste si se poskrabal o pletivo"
aby toho nebylo malo je tu jeste neuspech - "nepreskocil jsi plot"
a samozrejme uspech a vyjimecny uspech (myslim Critical Success)
snad si to pamatuju dobre.
Jo a myslim, ze "normalni" glitch jsme snad (az na vyjimky) nepouzili.
Life is just a dream on the way to death.
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Dobře už bylo
Dlouhou a Bolestivou Smrt Všem Černým K--vám (Do Jednoho)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host