Je to kyberpunk nebo fantazy

Vlastní sekce pro fandy známého cyberpunkového RPG.
Uživatelský avatar
sirien
Enfant terrible
Příspěvky: 8896
Registrován: 6. 6. 2004, 18:10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sirien »

No... Shadowrun je Cyberpuk fantasy - mix žánrů.

FAntasy tam neni jen "feeling" jak tu někdo psal - magie vyrovnává technologii! Skrze magii se vedou války. Stačí si pročíst historii toho světa... pokud chce někdo cyberpunk, SR pro něj neni to pravý, protože to prostě je mix cyberpunku a fantasy.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.

Překlady Fate: ONLINE, PDF v grafice; všechny základní knihy, autorské blogy a další; vlastní Star Wars
Překlady Dungeon's & Dragons 5e: ONLINE, PDFka v grafice (všechna pravidla, 10+ kampaní a dobrodružství)
Překlady Shadowrunu: 6. edice v PDF, překlad 5. edice,
Překlady Sawage Worlds: PDF v grafice
Překlad Apocalypse World: ONLINE, PDF v grafice
Uživatelský avatar
defic
Příspěvky: 59
Registrován: 11. 3. 2004, 10:09
Bydliště: Svidnice(daleko od HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od defic »

Bifi píše:Odhliadnuc od pravidiel SR je, podla mojho takmer laickeho nazoru, fantasy s kyberpunkovymi kulisami (tak ako je Star Wars IV fantasy v sci-fi habe). To, nakolko sa to na fantasy bude podobat v samotnom hrani, zavisi velmi na tom, ako to hra dana skupina (takze mozno len velmi malo).

Samozrejme so mnou moze niekto nesuhlasit, ale potom by sme mali zacat uvazovat, ktore prvky charakterizuju fantasy a ktore kyberpunk. (V pripade KP to podla mna nie je hackovanie alebo kyberware, to su len kulisy.)

M
No ja bych nerekl ze to jsou kulisy, kyberpunk je podle mne o technologii. odvozeno preci jenom od slova kyber ...viz jakykoliv naucny slovnik nebo slovnik cizi slov...punk pak znamena pohled na tento svet...dalo by se ricit tak trochu z undergroundu...
Kenchi, nejsem Čínan jsem Japonec
A na tu tvář se mě taky neptejte
Uživatelský avatar
Trevenorboven
Příspěvky: 728
Registrován: 11. 10. 2004, 17:03
Bydliště: Marzipan

Příspěvek od Trevenorboven »

Nepředělali jsme si systém protože by nám nevyhovoval původní SR, nýbrž proto, že jsme byli zvyklí na SR (původně SR2 a pak přes SR3 až k dnešním SR4) a chtěli jsme si zahrát fantasy, tak jsme prostě jen přešli do jiného světa (jako hráči :lol: ). Proti SR světu nic moc nemám a nenamítám a dokonce si ho občas s přáteli zahraju (jednou za 3/4 roku to poslední dobou vychází :) ). Tuhle jsme hráli nějakou Moskvu 2055. Byla to celkem junda.

Na settingu SR (4ed obzvlášť) mne velmi poutá impozantní atmosféra Ghost in the Shell, které SR4 v níže zmíněných ohledech jakoby z oka vypadl, jak již poznamenal Dr.Sosetti.
V GitS sice není magie, draci ani goblinizace atd., ale na atmosféře to vůbec neubírá. Pokud GitS neznáte, velmi Vám to doporučuji pro inspiraci - film ne tolik jako spíš seriál, kde je hodně slušně vyportrétováno jak hrát cyborgy, jak se chová AI a jak vypadá matrix a hackování v pokročilé technologické době - tedy oproti dnešku a konečně také je to příběh party shadowrunnerů, pracujících "pro vládu."

K magii máme jako protiváhu další magii, jak ucedl defic anebo alchymistické lektvary, jež mutují tělo = cyberware a bioware (akorát to je v podstatě všecko takový "magoware"). Kromě toho jsme si vytvořili systém univerzálních bojových technik, takže ten, kdo nevrhá karmu do magie nebo do mutací (ano, karmu), nebude úplně mimo, co se schopností apod. týče. Navíc SR4 je IMO o DOST vychytanější, než minulé edice, co se týče vyrovnanosti boostovaných a neboostovaných postav a zahraje si tu i zcela nemagická postava, bez ohledu na to, zda tyhle naše bojové techniky využije či nikoli.

Matrix neboli Augmented Reality (SR4 termín) tam pochopitelně není a ano, spoustu věcí bylo třeba pozměnit - spíše přístup postav a světa k nim, než hrabání se v pravidlech jako takových.

Souhlasím se Shadowmanem v tom, že v SR originále je důležitý prvek magie vs. cyberware. Za kouzla se platí karmou, za cyberware Esencí. V SR4 je ale Esence pro nemagické tvory celkem ne moc důležitá, takže tam už to je trochu o něčem jiném.

defic : A co matrix ? Ten hru kouskuje taky, když jde decker na soukromou výpravu (jako kdyby mág šel na výpravu do astrálu).
Uživatelský avatar
Bifi
Motivátor; Moderátor
Příspěvky: 7484
Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
Bydliště: hanzové mesto Brémy

Příspěvek od Bifi »

defic píše:
Bifi píše:Odhliadnuc od pravidiel SR je, podla mojho takmer laickeho nazoru, fantasy s kyberpunkovymi kulisami (tak ako je Star Wars IV fantasy v sci-fi habe). To, nakolko sa to na fantasy bude podobat v samotnom hrani, zavisi velmi na tom, ako to hra dana skupina (takze mozno len velmi malo).

Samozrejme so mnou moze niekto nesuhlasit, ale potom by sme mali zacat uvazovat, ktore prvky charakterizuju fantasy a ktore kyberpunk. (V pripade KP to podla mna nie je hackovanie alebo kyberware, to su len kulisy.)

M
No ja bych nerekl ze to jsou kulisy, kyberpunk je podle mne o technologii. odvozeno preci jenom od slova kyber ...viz jakykoliv naucny slovnik nebo slovnik cizi slov...punk pak znamena pohled na tento svet...dalo by se ricit tak trochu z undergroundu...
Cital som niekolko literarnych analyz kyberpunku ako literarneho zanru (cize nie kyberpunku ako zanru pocitacovych a stolovych hier, co moze byt rozdiel), pricom tento zaner ma svoj historicky a spolocensky kontext. Podstatne nie je, ze to je v blizkej buducnosti a ake su tam technologie, podstatne su temy, ake sa riesia. Teda dehumanizacia, priepastne ekonomicke a socialne rozdiely, marginalizacia, ozbrojene ostrovceky blahobytu a moc korporacii, premeny statnej moci a politicky kolaps a pod. Kyberpunk pouzival extrapolaciu vtedajsich spolocenskych trendov vo fiktivnych kulisach na poukazanie problemov vtedajsej doby.

Ulohou technologie v kyberpunkovom hnuti (teda autori hlavne prvej polovice 80. rokov ako Gibson, Sterling, mozno aj DiFilippo a dalsi) bolo nieco ukazat, ci uz to bola dehumanizacia, moznosti kontroly a invazivnost, alebo premeny zivotneho stylu, nebola samoucelna ako v SR alebo CP2020. Ale RPG samozrejme nie su literatura, ich ulohou nie je reflektovat spolocnost (aj ked to ciastocne robia a tento odraz spolocnosti je dost zufaly).

M
"Modern roleplayers own too many rule books and not enough story books and history books." :arrow? Play the worlds, not the rules
Môj príležitostný Youtube kanál Karpatské bunkre


Obrázek
Obrázek Obrázek
Uživatelský avatar
Pieta
sofistikovaný troll
Příspěvky: 15030
Registrován: 6. 9. 2006, 19:08
Bydliště: Praha, ale původem jsem z Hostivaře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pieta »

defic píše:spis jde o to jak predelat..a co..to mas stejne jako kdyby starwars predelali do stredoveku..mysto svetelnejch mecu magie..komu by se to libilo?

(omouvam se star wars nemusim)
Nevidím jedinej důvod, proč by to nemohlo fungovat. Co jinýho je Sapkowského zaklínač než Jedi, kterýho předělali do fantasy?
Cicho żono, deszczyk padał, ja nie słyszał kto to gadał.
Cicho żono, deszczyk rosił, ja nie słyszał kto to prosił.
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

Pieta píše:............
neusudzujem ze je to zle ani v jednom poste som nenapisal ze preklady su zle ale polda mna je to zbytocna strata casu...
najdes si vzdy lepsie rpg vsadene prave do tej doby ktoru chces hrat ako prerabat tak zlozity system ktory je prave vinikajuci v tom prostredi a case....

2defic tak potom nic v zlom ale nemate dobrych hracov co hraju magiu...
magia vzdy bola je a bude to najbrutalnejsie len ako som vravel to treba vyuzit...
je to najsilnejsi smrtiaci nastroj (skoro nedetekovatelny) neskutocne informacie sa daju ziskat skrz magiu a za dalsie vies spravit skoro cokolve zmenit akukolvek vec na inu atd...
a nejde vobec o to ako to gm povoli ale niektore veci zakazat proste nejde to by si musel zakazat kuzlit...

btw ano shadowrun je cyberpunk...podla mna su to najlepsie cyberpunkove pravidla ake boli spravene...

a este jedna vec uz sa to tu kedysi raz rozoberalo prerabka pravidiel... skoncili sme na tom ze pokial dany clovek che tomu venovat tolko casu aby to prerobil tak ze to aj v tom svete bude dobre namiesto toho aby si nasiel lepsie pravidla do danej doby je to len a len ciste jeho vec...
je to zbytocne sa o tom hadat takze myslim ze na tuto temu by aj stacilo ;o)...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
defic
Příspěvky: 59
Registrován: 11. 3. 2004, 10:09
Bydliště: Svidnice(daleko od HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od defic »

Bifi píše:
defic píše: No ja bych nerekl ze to jsou kulisy, kyberpunk je podle mne o technologii. odvozeno preci jenom od slova kyber ...viz jakykoliv naucny slovnik nebo slovnik cizi slov...punk pak znamena pohled na tento svet...dalo by se ricit tak trochu z undergroundu...
Cital som niekolko literarnych analyz kyberpunku ako literarneho zanru (cize nie kyberpunku ako zanru pocitacovych a stolovych hier, co moze byt rozdiel), pricom tento zaner ma svoj historicky a spolocensky kontext. Podstatne nie je, ze to je v blizkej buducnosti a ake su tam technologie, podstatne su temy, ake sa riesia. Teda dehumanizacia, priepastne ekonomicke a socialne rozdiely, marginalizacia, ozbrojene ostrovceky blahobytu a moc korporacii, premeny statnej moci a politicky kolaps a pod. Kyberpunk pouzival extrapolaciu vtedajsich spolocenskych trendov vo fiktivnych kulisach na poukazanie problemov vtedajsej doby.

Ulohou technologie v kyberpunkovom hnuti (teda autori hlavne prvej polovice 80. rokov ako Gibson, Sterling, mozno aj DiFilippo a dalsi) bolo nieco ukazat, ci uz to bola dehumanizacia, moznosti kontroly a invazivnost, alebo premeny zivotneho stylu, nebola samoucelna ako v SR alebo CP2020. Ale RPG samozrejme nie su literatura, ich ulohou nie je reflektovat spolocnost (aj ked to ciastocne robia a tento odraz spolocnosti je dost zufaly).

M
huh to je sakra filozoficka debata. ted jen tak ve zkratce ze skoly, jak prijedu domu trochu se rozepisu:

Gibsona mam rad Sterlinga jsem zatim moc necetl, nejak nemam cas se k nemu dostat.
Jak ja jsem pochopil gibsona tak jde tam hodne o individualismus...jako nazor na svet. Clovek se hlavne pere sam za sebe. Nenapada me zadna knizka z kyberpunku kde by se bral svet z pohledu nejake globalizace( z pohledu nejake "kolonie")

Vsude byl kladen duraz na technologie(hlavne spojeni clovek-stroj. Nemuzeme ricit ze primo na kybernetiku (coz je velmi obsahla vedni technologie - stodoval jsem to obecne takze vim o cem je rec)

vlastne tam jde hlavne o posun cloveka vice ke strojum.

v rpg to je tak trochu neco jineho ale to az jindy...az to bude myslet
Kenchi, nejsem Čínan jsem Japonec
A na tu tvář se mě taky neptejte
Uživatelský avatar
defic
Příspěvky: 59
Registrován: 11. 3. 2004, 10:09
Bydliště: Svidnice(daleko od HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od defic »

Trevenorboven píše:Nepředělali jsme si systém protože by nám nevyhovoval původní SR, nýbrž proto, že jsme byli zvyklí na SR (původně SR2 a pak přes SR3 až k dnešním SR4) a chtěli jsme si zahrát fantasy, tak jsme prostě jen přešli do jiného světa (jako hráči :lol: ). Proti SR světu nic moc nemám a nenamítám a dokonce si ho občas s přáteli zahraju (jednou za 3/4 roku to poslední dobou vychází :) ). Tuhle jsme hráli nějakou Moskvu 2055. Byla to celkem junda.

Na settingu SR (4ed obzvlášť) mne velmi poutá impozantní atmosféra Ghost in the Shell, které SR4 v níže zmíněných ohledech jakoby z oka vypadl, jak již poznamenal Dr.Sosetti.
V GitS sice není magie, draci ani goblinizace atd., ale na atmosféře to vůbec neubírá. Pokud GitS neznáte, velmi Vám to doporučuji pro inspiraci - film ne tolik jako spíš seriál, kde je hodně slušně vyportrétováno jak hrát cyborgy, jak se chová AI a jak vypadá matrix a hackování v pokročilé technologické době - tedy oproti dnešku a konečně také je to příběh party shadowrunnerů, pracujících "pro vládu."

K magii máme jako protiváhu další magii, jak ucedl defic anebo alchymistické lektvary, jež mutují tělo = cyberware a bioware (akorát to je v podstatě všecko takový "magoware"). Kromě toho jsme si vytvořili systém univerzálních bojových technik, takže ten, kdo nevrhá karmu do magie nebo do mutací (ano, karmu), nebude úplně mimo, co se schopností apod. týče. Navíc SR4 je IMO o DOST vychytanější, než minulé edice, co se týče vyrovnanosti boostovaných a neboostovaných postav a zahraje si tu i zcela nemagická postava, bez ohledu na to, zda tyhle naše bojové techniky využije či nikoli.

Matrix neboli Augmented Reality (SR4 termín) tam pochopitelně není a ano, spoustu věcí bylo třeba pozměnit - spíše přístup postav a světa k nim, než hrabání se v pravidlech jako takových.

Souhlasím se Shadowmanem v tom, že v SR originále je důležitý prvek magie vs. cyberware. Za kouzla se platí karmou, za cyberware Esencí. V SR4 je ale Esence pro nemagické tvory celkem ne moc důležitá, takže tam už to je trochu o něčem jiném.

defic : A co matrix ? Ten hru kouskuje taky, když jde decker na soukromou výpravu (jako kdyby mág šel na výpravu do astrálu).
Ne matrix neumim, je hlavne co se tice SR2 a i vlastne i SR3 tam dal neplechu. nevim jak ostatnim ale dekrum jsme se hodne vyhybali (je to horsi jak astral)
SR4 to pry docela resi ale nevim necetl jsem to..

Dalsi odpovedi az vecer
Kenchi, nejsem Čínan jsem Japonec
A na tu tvář se mě taky neptejte
Uživatelský avatar
defic
Příspěvky: 59
Registrován: 11. 3. 2004, 10:09
Bydliště: Svidnice(daleko od HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od defic »

Shadowman píše: 2defic tak potom nic v zlom ale nemate dobrych hracov co hraju magiu...
magia vzdy bola je a bude to najbrutalnejsie len ako som vravel to treba vyuzit...
je to najsilnejsi smrtiaci nastroj (skoro nedetekovatelny) neskutocne informacie sa daju ziskat skrz magiu a za dalsie vies spravit skoro cokolve zmenit akukolvek vec na inu atd...
a nejde vobec o to ako to gm povoli ale niektore veci zakazat proste nejde to by si musel zakazat kuzlit...
Nemyslim si ze mame spatne hrace, vlastne by se dal rict opak. jde o to hrat rozume. pokud vim tak pri kouzleni jsou nejaka cilova cislo( vlastne jsou nejpresneji urcene, ale i tak se daji ovlivnit. nevim jestli jsi hral maga nebo samana ale nejni to jednoduche kouzlit. Vetsinou zvladnes par kouzel a pak pokud nechces zhebnoutm musis koncit. a odpocivat. Vsechny kouzla potrebuji nejakou pripravu..soustredeni...blbe se soustredi kdyz ti jde o kejhak...
Shadowman píše: btw ano shadowrun je cyberpunk...podla mna su to najlepsie cyberpunkove pravidla ake boli spravene...
souhlas

Shadowman píše: a este jedna vec uz sa to tu kedysi raz rozoberalo prerabka pravidiel... skoncili sme na tom ze pokial dany clovek che tomu venovat tolko casu aby to prerobil tak ze to aj v tom svete bude dobre namiesto toho aby si nasiel lepsie pravidla do danej doby je to len a len ciste jeho vec...
je to zbytocne sa o tom hadat takze myslim ze na tuto temu by aj stacilo ;o)...
ja se nechtel hadat ..chtel jsem nazor ostatnich ..ja jsem proti ..hlavne je pravda ze to beru tak ze je to ztrata casu...takovej systemu existuje..kazdy ma neco, kazdy ma rad neco jineho...ale univerzalni je tusim GURPS...
a navic jsem ochranitelskej...(k Shadowrunu)
Kenchi, nejsem Čínan jsem Japonec
A na tu tvář se mě taky neptejte
Uživatelský avatar
Bajo
Malý princ; Moderátor
Příspěvky: 7757
Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bajo »

2 defic a Shadowman: To že SR jsou nejlepší Cyberpunkvá pravidla mě celkem překvapuje. I když netvrdím, že se v tom nějak vyznám. Já osobně, když jsem přemýšlel o Cyberpunkovém RPG (ketré mám v budoucnu v plánu odehrát) SR bylo v mých úvahách až někde v zadu. Spíše bych přemýšlel o GURPS-cyberpunk, nebo Cyberpunk 2020 (tedy alepoň co se prostředí týče). Ale jak říkám, nevyznám se v tom tak dalece, abych si trufnul něco tvrdit. Předpokládám že s tím máte více zkušeností než já. S jakýmy systémy srovnáváte?
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

defic píše:Nemyslim si ze mame spatne hrace, vlastne by se dal rict opak. jde o to hrat rozume. pokud vim tak pri kouzleni jsou nejaka cilova cislo( vlastne jsou nejpresneji urcene, ale i tak se daji ovlivnit. nevim jestli jsi hral maga nebo samana ale nejni to jednoduche kouzlit. Vetsinou zvladnes par kouzel a pak pokud nechces zhebnoutm musis koncit. a odpocivat. Vsechny kouzla potrebuji nejakou pripravu..soustredeni...blbe se soustredi kdyz ti jde o kejhak...
toto vobec nie je rpavda podla mna...
cielove cisla ano ale nedaju sa dvihnut do nekonecna... hlavne za vzdialenost neexistuje + k cielovym cislam...
a kuzli.. no ono tie 3-4 kuzla stacia na to aby si kludne zabil 50-60 ludi ze...

neviem ako to hrate fakt ale raz by som si zahral s vami a ktoho vie ;o)

btw jedna vec... pre kuzelnika je najhorsia vec omracenie ;o) fyzicke zranenie je 1000000* lepsie pretoze si to v priebehu par vylieci ;o)

ked si clovek precita poriadne pravidla (my hrame 2 ediciu) a grimoar tak proste su tamneskutocne moznosti ako hrat a vyuzivat magiu... len to treba najst a vediet vyuzit ;o)

no ale dost to je jedno tiez zbytocna debata ktora nevedie nikam...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
defic
Příspěvky: 59
Registrován: 11. 3. 2004, 10:09
Bydliště: Svidnice(daleko od HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od defic »

Shadowman píše:
defic píše:Nemyslim si ze mame spatne hrace, vlastne by se dal rict opak. jde o to hrat rozume. pokud vim tak pri kouzleni jsou nejaka cilova cislo( vlastne jsou nejpresneji urcene, ale i tak se daji ovlivnit. nevim jestli jsi hral maga nebo samana ale nejni to jednoduche kouzlit. Vetsinou zvladnes par kouzel a pak pokud nechces zhebnoutm musis koncit. a odpocivat. Vsechny kouzla potrebuji nejakou pripravu..soustredeni...blbe se soustredi kdyz ti jde o kejhak...
toto vobec nie je rpavda podla mna...
cielove cisla ano ale nedaju sa dvihnut do nekonecna... hlavne za vzdialenost neexistuje + k cielovym cislam...
a kuzli.. no ono tie 3-4 kuzla stacia na to aby si kludne zabil 50-60 ludi ze...

neviem ako to hrate fakt ale raz by som si zahral s vami a ktoho vie ;o)

btw jedna vec... pre kuzelnika je najhorsia vec omracenie ;o) fyzicke zranenie je 1000000* lepsie pretoze si to v priebehu par vylieci ;o)

ked si clovek precita poriadne pravidla (my hrame 2 ediciu) a grimoar tak proste su tamneskutocne moznosti ako hrat a vyuzivat magiu... len to treba najst a vediet vyuzit ;o)

no ale dost to je jedno tiez zbytocna debata ktora nevedie nikam...
prijed do hk...treba nas dozenes k tomu aby jsme si na to sedli driv nez bych to zvladl ja...

no nevim omraceni mas pryc rychleji....polezis...a je to pryc(to bylo zjednodusene) fyzike je horsi rekl bych...porad se musis dostat k doktoroj
hmm 50-60lidi to uz rovnou umres protoze te rozkouskuje vlada..podle mne nejni magie vsemocna..da se usmernovat.(proti hraci)

vem si magie a fyzad..:) ze zacatku sracka..:)
Kenchi, nejsem Čínan jsem Japonec
A na tu tvář se mě taky neptejte
Uživatelský avatar
Shadowman
Příspěvky: 198
Registrován: 14. 9. 2003, 12:14
Bydliště: Košice,Seattle,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chlast!!1!
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shadowman »

defic píše:prijed do hk...treba nas dozenes k tomu aby jsme si na to sedli driv nez bych to zvladl ja...

no nevim omraceni mas pryc rychleji....polezis...a je to pryc(to bylo zjednodusene) fyzike je horsi rekl bych...porad se musis dostat k doktoroj
hmm 50-60lidi to uz rovnou umres protoze te rozkouskuje vlada..podle mne nejni magie vsemocna..da se usmernovat.(proti hraci)

vem si magie a fyzad..:) ze zacatku sracka..:)
no mozno pridem ;o)

btw fyzicke zranenie si kuzelni vylieci najneskor za 20 kol to je 1 minuta...

omracenie sa hadze...
telom - CČ je 2+ modifikatory za zranenie... pri S je to 6... a zakladny cas je hodina/ pocet uspechov a to sa ti stiahne jedna kocka...
takze ked hodis 2 uúpsechy mas 1 kocku omracenie dole za 30 minut ;o)

takze urcite je lepsie fyzicke ako omracenie....

btw fyzad je velmi odbry uz na zaciatku asle samozrejme ide o to ako ho hras...
najvacsia sracka na zaciatku je decker a street...
At ten parchant odpociva v pokoji ... a v chodbe, a v dalsich mistnostech. :)
Uživatelský avatar
defic
Příspěvky: 59
Registrován: 11. 3. 2004, 10:09
Bydliště: Svidnice(daleko od HK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od defic »

Shadowman píše: no mozno pridem ;o)

btw fyzicke zranenie si kuzelni vylieci najneskor za 20 kol to je 1 minuta...

omracenie sa hadze...
telom - CČ je 2+ modifikatory za zranenie... pri S je to 6... a zakladny cas je hodina/ pocet uspechov a to sa ti stiahne jedna kocka...
takze ked hodis 2 uúpsechy mas 1 kocku omracenie dole za 30 minut ;o)

takze urcite je lepsie fyzicke ako omracenie....

btw fyzad je velmi odbry uz na zaciatku asle samozrejme ide o to ako ho hras...
najvacsia sracka na zaciatku je decker a street...
oki budu te cekat..maximalne skoncime v hospode..mame jich tu dost..:)
jak prosimte vylecis fyzickem za dvacet kol..to je nad me chapani..nebo jsem ztrotil kus mozku...

nemas to prohozeny??

fyz ad je omezenej tim co si vybere na zacatku...preci jenom ware se zlepsuje lepe..a kdyz si das maximalne zdroju tak jsi docela dost naboost...tohle bylo jednoduche hlavne v SR2 nevim jak SR4..tam jsem tyhle moznosti nezkoumal..dlouho mi neumrela postava:)
Kenchi, nejsem Čínan jsem Japonec
A na tu tvář se mě taky neptejte
Uživatelský avatar
Fritzs
Příspěvky: 6292
Registrován: 9. 5. 2005, 21:47
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fritzs »

Defic: v SR4 maš do začátku nejvíc 250 tisíc peněz, přičemž body na penízky musíš hezky strhnout z bodíků, za který by sis jinak kupoval skilly, kouzla a kontakty, takže tam už takovej naboost nejseš...
-I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

-If violence isn't solving your problems then you aren't using it enough.

-Jestliže je hlad nejlepší kuchař, pak je smrt nejlepší lékař!
Zamčeno

Zpět na „Shadowrun“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti